Mekkomuoti ja selkäfinnit
Pää hajoaa kun kesämekkoja etsiessä KAIKKI on avoimia selästä. On spagettiolkaimia, kuminauhalla puoleen selkään venytettyjä kaula-aukkoja ja halterneck-kaula-aukkoja. Jos edestä näyttääkin että tää voisi olla hyvä, niin joku h###in aukko on kuitenkin selässä ja nätti rusetti. Kärsinyt epäpuhtauksista selässä koko ikäni, eikä niihin mikään auta. Avoselkäisissä mekoissa ei viitsi liikkua, kun on arpia ja finnejä. Onko meitä tosiaan niin vähän aikuisissa, että avoselkämekkojen menekki on noin kovaa?
Kommentit (10)
Selästä avonaisen mekon kanssa voi käyttää ohutta huivia hartioilla. Tai paita ja hame. Tai opettelee ompelemaan itse.
Mulla on kaapissa sellainen 20 mekkoa. Ei ole avonaista selkää yhdessäkään. Eikä edes naruolkaimia. Yksi on hihaton. Lopuissa on kaikissa edes lyhyet hihat. Että kyllä niitä löytyy, vaikka kuinka.
Klassisiamalleja ei oikein meinaa löytää. Ns. Paitapuseromalli, jossa kauluspaita kaulus olisiko hyvä. Olen joskus tuurilla löytänyt. Ja kesä kun on, niin materiaalina tulisi olla pellavaa eikä mitään keinokuitua.
Juuri ostin Nakoan alesta pellavamekon, jossa ei ole avonaista selkää. Kevyt takkimekkokin on paahteessa hyvä, omani on R-Collectionilta muutama vuosi sitten ostettu. Toiveella ja Kaikolla on myös kevyitä mekkoja, jotka peittävät selän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaapissa sellainen 20 mekkoa. Ei ole avonaista selkää yhdessäkään. Eikä edes naruolkaimia. Yksi on hihaton. Lopuissa on kaikissa edes lyhyet hihat. Että kyllä niitä löytyy, vaikka kuinka.
Kyllä! Minullakaan ei ole kaapissa yhtään avoselkäistä mekkoa, vaikka niitä löytyy useita. Jokunen hihaton, yksi lyhythihainen ja yksi pitkähihainen kevyt pellavamekko kesään. Myöskään edestä kovin avoimia ei ole, yleensä normaali pyöreä kaula-aukko.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hlvetti
Eikö olekin! Ikäni olen tätä hävennyt, lääkekuurit eikä kosmetiikka auta, olisiko sulla joku ratkaisu tähän? Katson kesäisin kateellisena muiden siloselkiä. Varmaan sunkin. T. Ap
Hyi hlvetti