Mitä ajattelet tällaisesta aloitusviestistä tinderissä
Jossa mies esittelee itsensä.
Esim. Hei, olen Mikko. Opiskelen kirjallisuutta. Tykkäätkö sinä lukea kirjoja?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Moi, olen Kalle. Opetan matematiikkaa. 1, 4, 10, 19, 31, ?
46!
En jaksaisi tuollaista lapasta. Ongelmia luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyselet mielipiteitä väärästä paikasta. Ei täällä ole naisia, joiden kanssa miehet mätsäisivät Tinderissä.
äläs nyt. tämähän on juurikin hyvä paikka kysellä. koskaan ei voi tietää mitä vastataan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46!
Oikein.
Mutta jos vastaus olisi ainoastaan tuo niin oletan että vastapuoli haluaa tappaa keskustelun heti alkuunsa.
t. Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kyselet mielipiteitä väärästä paikasta. Ei täällä ole naisia, joiden kanssa miehet mätsäisivät Tinderissä.
Ai mistä lähtien? Täältä luettujen väitösten mukaan miehet swaippaavat ainakin lähes kaikki naiset oikealle 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tinder, se on vammaisille
Ei toki, vaan: tinder.com, siellä se seksi nykyään on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistä lähtien? Täältä luettujen väitösten mukaan miehet swaippaavat ainakin lähes kaikki naiset oikealle 🤔
Mitä se auttaa? AVmammatkin svaippaa kaikki miehet vasemmalle, odotellen sen jykeväleukaisen NHL-kiekkoilijan ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, miettikää nyt. Hyvä jos joka viides Tinderissä edes yhtään kiinnostaa. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä "väitöksiä" olet lukenut, mutta ei normaalit naiset täällä päivystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46!
Oikein.
Mutta jos vastaus olisi ainoastaan tuo niin oletan että vastapuoli haluaa tappaa keskustelun heti alkuunsa.
t. Kalle
Toki hän vastaisi täsmällisesti vain esittämääsi kysymykseen, kuten minäkin. Sinä taas vastaisit hänelle tuon ”oikein” ja sitten se keskustelu vasta alkaisi.
Kannattaa kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa? AVmammatkin svaippaa kaikki miehet vasemmalle, odotellen sen jykeväleukaisen NHL-kiekkoilijan ilmoitusta.
Molemmat esitetyt väitteet ovat palstamiesten aivoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa, paras kohdalleni osunut on ollut "Moi. Uskotko, et jenkit muuten on oikeesti käyny kuussa vai oliko ne studiokuvia?".
Osaan kääntää tuon suomeksi:"Terve! Uskotko, että jenkit ovat oikeasti käyneet kuussa? Vai olivatko ne studiokuvia?"
Verbit taipuvat monikossa, ja oikeasti pitää kirjoittaa "oikeasti".
Jos kielioppi ja oikeinkirjoitus ovat 5-vuotiaan tasoa, kaikki muukin on samaa tasoa. Älköln pääskö jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jotenkin poskia kuumottaa ajatus, että joku luettelisi vaikka Fibonaccin lukujonoa sängyssä.. Wauuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jotenkin poskia kuumottaa ajatus, että joku luettelisi vaikka Fibonaccin lukujonoa sängyssä.. Wauuu.
Fibonacci lukujono?
Jäät jälki-istuntoon.
t. Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fibonacci lukujono?
Jäät jälki-istuntoon.
t. Kalle
Pahus. Puolustaudun sillä, että en puhu suomea natiivina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46!
Oikein.
t. Kalle
Toki hän vastaisi täsmällisesti vain esittämääsi kysymykseen, kuten minäkin. Sinä taas vastaisit hänelle tuon ”oikein” ja sitten se keskustelu vasta alkaisi.
Kannattaa kokeilla!
No mitenkäs se keskustelu jatkuu jos minä myös vain täsmällisesti vastaisin että "oikein" ?
t. Kalle
PS ja jos vastaus on kitinää että minun pitäisi sanoa myös jotain muuta niin esitän samantien vastakymyksen miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä "väitöksiä" olet lukenut, mutta ei normaalit naiset täällä päivystä.
Määrittele normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fibonacci lukujono?
Jäät jälki-istuntoon.
t. Kalle
Pahus. Puolustaudun sillä, että en puhu suomea natiivina :D
Hyväksyn puolustuksesi kun onnistut perustelemaan miten kielitaito tässä kohtaa olisi relevanttia.
t. Kalle
ahahahahahhaah