Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei suostu ostamaan toivomaani syntymäpäivälahjaa. Onko mies nyt yksinkertaisesti itsekäs vai mitä tämä on?

Vierailija
02.02.2020 |

Täytän 30 vuotta kuun lopussa ja tämän ainoan kerran esitin nätisti toiveen että haluaisin lahjaksi 100 euron lompakon mitä olen toivonut pitkään. Lompakko on tarjouksessa joten voin itsekin ostaa mutta eihän se ole sama asia. Poikaystävä ei ole koskaan tuonut ruusuja hyvässä hengessä vaan kerran lepytteli kun oli riitaa rahasta. Joululahjaksi osti viiden euron alepokkarin ja yhdessä ostettiin elektroniikkaa. Käy kateeksi ja olen surullinen kun ystävien miehet ostelevat kukkia, muistavat ystävänpäivänä ja syntymäpäivänä jne. mutta minä en saa mitään. Miehen kommentti lompakkotoiveeseen oli että ei ole syytä ostaa turhaketta, rahat voi käyttää yhteiseen hyvään.. mutta kun sitä ei koskeen tule. Miehen mielestä minun pitäisi itse maksaa ja järjestää syntymäpäiväjuhlat, joihin saan kutsua muutaman naispuolisen ystävän ja mies kutsuu 10 hengen jätkäporukan mutta eihän tämä "yhteinen hyvä" ole oikein. Olemme molemmat töissä ja tienaamme omat rahat eikä yhteistä käyttötiliä ole. Olenko lapsellinen vai onko mies vain ilkeä ja pihi?

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä molemmilla, miehellä sekä sinulla, on oikeus mielipiteisiinne. Jos ette näe mitään syytä miellyttää toisianne tai jos teillä on eri käsitykset toistenne miellyttämisestä, niin erotkaa tai keskustelkaa.

En kyllä itsekään ostaisi sadan euron(!) lompakkoa. Ostaisin sillä museokortin ja illallisen.

Wau, että oikein 30 euron illallisen 30v-synttäreiden kunniaksi, juhlavaa. :)

No museokortti on toki kiva lahja sellaiselle joka museoista tykkää.

Minulla on sadan euron lompakko ja se ilahduttaa minua lähes jokaisena päivänä. Se on käytännöllinen, kaunis ja kestävä. Todellakin oli hintansa arvoinen.

Vierailija
282/283 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka arvoista ja tulevaisuuden haaveista. Parisuhteen tulisi perustua tasapuolisuuteen ja tulisi haluta hyviä asioita myös puolisolle. Itse eroaisin jos tulisi tunne siitä että emme päätä yhdessä vaan toisen mielipiteet merkitsevät enemmän. Jos lompakko on sinulle tärkeä ja teillä on siihen varaa niin tietenkin miehesi tulisi ostaa se sinulle syntymäpäivälahjaksi kukkien ja suklaan kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse syvemmistä asioista kuin lompakosta. Koenko olevani arvokas parisuhteessa, haluaako mies ilahduttaa minua ? Jos ei edes tässä asiassa niin miten isommissa asioissa esim. jos hankittu lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi