Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 50-vuotias nainen, jos olisit sinkku, etsisitkö enää uutta miestä?

48-vuotias nainen
01.02.2020 |

Vai antaisitko olla koko jutun?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja puolisonsa löysivä toisensa yli viisikymppisinä nettifoorumin kautta. Nyt yhteisiä vuosia on yli kymmenen ja ovat vaikeistakin asioista selvinneet yhdessä. Olen ollut aina skeptinen tällaista kohtaan, mutta heidän vuokseen tahdon jakaa tämän. 

Vierailija
2/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vaivautuisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen hyvässä parisuhteessa, mutta jos jostain syystä jäisin yksin nyt niin tiedän jo, etten enää jaksaisi mitään suhteita. Kuvittelisin olevani itsekseni loppuelämän, ehkä voisin max. tapailla kevyesti.

Vierailija
4/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi.

Vierailija
6/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä 46-vuotias nainen olen sinkku ja etsin vasta sitä ensimmäistä miestä. Että kyllä parisuhde kelpaisi. 

Vierailija
8/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minkään ikäisenä etsinyt miestä, enkä aio aloittaa viiskymppisenä. En tarvitse miestä mihinkään. Jos sattumalta tapaan jonkun johon rakastun, en aio vastaankaan pistää, mutta parisuhdetta en etsi.

Vierailija
9/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin olla.

Tapasin nyk miehen kymmenen vuotta sitten, ja rakastuin. Onhan se joo ihana, mutta jos ja kun hän kuolee ennen mua, en todellakaan kaipaa uutta. Miehet on totta puhuen vähän raskaita kantaa mukana.

Heikompi astia, jos näin voi sanoa. Vaatii aika paljon huolenpitoa: ei anna niin paljon mitä saa.

Ymmärrän täysin niitä, joilla on vaan kissoja.

n52

ps. sensuroin itseäni tässä vastauksessa. Oikeasti ajattelen aika paljon kärkevämmin.

Harmi jos näin on mutta ei silti yleistetä eihän.

Vierailija
10/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki.

Rakkaus on ihana asia.

Vierailija
11/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelkaa naiset, miksi ette enää miestä ottaisi.

Ap

Vierailija
12/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. No, jos ihan spesiaali sattuisi kolahtamaan niin ehkä sitten. Mutta aktiivisesti en alkaisi etsimään ketään. Kaverina voisin kyllä tapailla, mutta silloinkin tiukat kriteerit.

Vierailija
13/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän ylittäneitä naisia ei juuri parisuhde, seksistä puhumattakaan kiinnosta.

Vierailija
14/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut jo ajat sitten. Ei niistä seuraa kuin harmia ja mielipahaa.

Vierailija
15/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. No, jos ihan spesiaali sattuisi kolahtamaan niin ehkä sitten. Mutta aktiivisesti en alkaisi etsimään ketään. Kaverina voisin kyllä tapailla, mutta silloinkin tiukat kriteerit.

Kuka mies haluaa tapailla tiukat kriteerit omaavaa naista kaverina?

Vierailija
16/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 45vuotiaana ja päätin elää loppuelämäni sinkkuna..mutta kuinka ollakaan, tapasin töissä samanlaisissa ajatuksissa elävän miehen.

Nyt ollaan oltu 14vuotta yhdessä.

Never say, never again 😊

Vierailija
17/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 56-v ja jos ja kun nykyinen partneri katoaa niin en enää jaksa etsiä uutta. Riski sille, että tapaisi jonkun joka ei sittenkään olisi kiva ja joka eron tullen alkaisi stalkkariksi tai pahoinpitelijäksi on liian suuri.

Vierailija
18/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusolento kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa tapailla tiukat kriteerit omaavaa naista kaverina?

Aika monikin, yllättävän moni. ;)

Vierailija
19/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin olla.

Tapasin nyk miehen kymmenen vuotta sitten, ja rakastuin. Onhan se joo ihana, mutta jos ja kun hän kuolee ennen mua, en todellakaan kaipaa uutta. Miehet on totta puhuen vähän raskaita kantaa mukana.

Heikompi astia, jos näin voi sanoa. Vaatii aika paljon huolenpitoa: ei anna niin paljon mitä saa.

Ymmärrän täysin niitä, joilla on vaan kissoja.

n52

ps. sensuroin itseäni tässä vastauksessa. Oikeasti ajattelen aika paljon kärkevämmin.

Harmi jos näin on mutta ei silti yleistetä eihän.

En yleistä, hyvä huomautus.

Varmaan maailma on täynnä viisikymppisiä miehiä, jotka huolehtii itsestään, eivät lihottaudu, eivät juo liikaa, eivät vaadi vaimolta kodinhoitopalvelua ja terapiaa ja seksiä vaikka vaimo on kipeänä. Vaan hoitavat omat vastuunsa, huolehtivat raha-asioistaan, hoitavat lapsensa, kotityönsä, työnsä. Pitävät huolta vaimon hyvinvoinnista yhtä lailla kuin vaimo pitää heidän. Hierovat niskat, kuuntelevat murheet ja  menevät lääkäriin jos aihetta on, hoitavat vanhat vanhempansa. Eivät ole kiviriippoja vaan kumppaneita. Hienoa että tällaisia miehiä on. Ja varmasti on, en sitä epäile. 

Eivät lie kuitenkaan enemmistönä.

Vierailija
20/132 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi enää sitä säätöä mikä suhteiden aloittamiseen aina kuuluu. Ei maksa vaivaa. Oikeasti on kyllä niin, että nykynainen pärjää hyvin ilman miestä, etenkin kun vähän vanhemmat tuppaavat olla aika tapoihinsa kangistuneita. Huonossa lykyssä tosiaan vielä jos osuu joku mielipuoli kohdalle niin ei kertakaikkiaan kiinnostelisi koettaa enää onneani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän