Noin 50-vuotias nainen, jos olisit sinkku, etsisitkö enää uutta miestä?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 v mies, tavallinen.
Minulla on ollut uusi itseäni 15 vuotta nuorempi avopuoliso 2,5 vuotta.
Meillä on hyvä elämä.
Seksiä meillä on vähintään 6 kertaa viikossa, itseäni siinä vähän haittaa nuo 2-3 alle 26 vuotiasta uutta sukupuolikumppania joka viikko aina ei jaksaisi kahta kertaa päivässä.Toisaalta, ei minulla suomalaisen naisen kanssa ole koskaan näin hyvää ollut, ei edes 2-3 kymppisenä vaikka suhteita oli monta ja eripituisia.
Näin tänään 50-60 v suomineitoja ja ei kyllä ihan totta, ei, eiii.
M55
Ulkomailla
Hyvät sulle, olet löytänyt itsellesi hyvän elämän joka on sinun arvojesi mukainen.
Älä kuitenkaan yleistä että kaikki suomimiehet haluaa samaa kuin sinä.
Suominaisena +50v:nä voin sanoa että kaltaisesi ruskettunut raskausvatsainen kiiltävä mies, ei kiinnosta. Puuttuu vielä se paksu kultainen ketju kaulassa.
Ei ei eiiiiiii!
Jännä juttu kun miehet ei malta olla rehvastelematta nuorilla s seksikumppaneillaan ( kuvitelluilla tai todellisilla) ketjussa, jossa kysytään viiskymppisen nsisen parisuhdehaluista.
Jos jäisin leskeksi, niin todellakin yrittäisin etsiä! Parisuhteessa on niin mukava ja helppo elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvä elämä.
Seksiä meillä on vähintään 6 kertaa viikossa, itseäni siinä vähän haittaa nuo 2-3 alle 26 vuotiasta uutta sukupuolikumppania joka viikko aina ei jaksaisi kahta kertaa päivässä.Toisaalta, ei minulla suomalaisen naisen kanssa ole koskaan näin hyvää ollut, ei edes 2-3 kymppisenä vaikka suhteita oli monta ja eripituisia.
M55
UlkomaillaHyvät sulle, olet löytänyt itsellesi hyvän elämän joka on sinun arvojesi mukainen.
Älä kuitenkaan yleistä että kaikki suomimiehet haluaa samaa kuin sinä.
Suominaisena +50v:nä voin sanoa että kaltaisesi ruskettunut raskausvatsainen kiiltävä mies, ei kiinnosta. Puuttuu vielä se paksu kultainen ketju kaulassa.
Ei ei eiiiiiii!
Joo, ei ikiniä tuollaista miestä, ei edes siinä pahimmassa painajaisessakaan!! Siksi kaveri onkin ulkomaille "paennut". Kiitos, teit suuren palveluksen Suomen naisväelle. Adjö.
Vierailija kirjoitti:
No minä 46-vuotias nainen olen sinkku ja etsin vasta sitä ensimmäistä miestä. Että kyllä parisuhde kelpaisi.
Samoin! Jotain suhteita ollut, mutta en ole kokenut molemminpuolista rakkautta vielä.
Palstalla aina sanotaan että ei jaksa enää pestä miehen kalsareita. Jokainen mies jonka olen tavannut, on kyllä osannut pestä kaksarinsa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun miehet ei malta olla rehvastelematta nuorilla s seksikumppaneillaan ( kuvitelluilla tai todellisilla) ketjussa, jossa kysytään viiskymppisen nsisen parisuhdehaluista.
Miehet ovat niin herkkähipiäisiä. Loukkaantuvat herkästi, jos ei kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vielä löytyy näitä viimeisiä, jotka Thaimaahan raahaituivat helpon seksin perässä, kun suomessa kumppania ei löytynyt. Hrmmm, miksihän ei löytynyt?!!??
Tapasin nykyisen puolisoni 48 vuotiaana, olemme saman ikäisiä. Olin ollut sinkkuna noin vuoden. Tässä iässä jo tietää että jos haluaa toimivan parisuhteen niin pitää myös osata joustaa puolin ja toisin, kun kukaan ei ole täydellinen. Puolisoni on älykäs, komea, menestynyt ja meillä on aina hauskaa yhdessä. En oikeastaan etsinyt ketään vaan hän tulla tupsahti elämääni. Yhdessä ollaan oltu jo 7 vuotta ja särmät hiottu. Ei ainaista ruusutarhaa ja auringonpaistetta mutta päivääkään en vaihtaisi pois.
Eivät kaikki 50v miehet halua parisuhdetta tyttäriensä ikäisistä naisista, vaan hakevat kyllä saman ikäistä naista tositarkoitukseen. Ne miehet eivät notku baareissa, eikä tinderissä.
Tuntuisi kyllä hankalalta. Mistä niitä edes etsitään? En käytä alkoholia, joten baareilu on no no. Ehkä netistä? En oikeastaan tarvitsisi miestä mihinkään. Ottaisin varmaan koiran:)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvä elämä.
M55
Ulkomailla
Joo, ja varmasti osaavat ähkyä ja väristä allasi. Mutta näitä naisiahan ostat rahalla, eikö vain? Harvassa ovat ne suomimammat jotka Sun kanssa olis jos ensiksi saisi AT tietää että käyt viikottain maksullisissa. Ja vieläpä tyttäresi ikäsissä vai olisiko lastenlasten ikäsis?
Vierailija kirjoitti:
se on vähän hiin ja hiinä riippuu millainen noinkin ikääntynyt on ajaa, sehän se on perusvietti ja tarve muissa asioissa sitten voikin vähän joustaa mutta tuossa iäsä pitä jo niellä kakomatta ja b rappukin pitäisi olla ok ajosuunta
Tässäpä meille kaikille naisille muistutus siitä, miksi yksin on todellakin parempi elää kuin sietää tämmöistä asennetta.
Ei kiitos mulle enää. Elämä paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviähän nuo on, sellaisia, jotka eivät ole ehkä koskaan saaneet kumppania ilman rahaa.
Enpä usko. Olen vuosikymmeniä kestäneessä liitossa, jossa toimii kaikki. Onhan mies ihana, mutta en jaksa uskoa, että koskaan löytyisi yhtä ihanaa kuin oma puoliso.
Olin 50 kun erosin pitkästä liitosta. Kyllä minulle oli heti selvääetten loppuelämää halua elää yksin kun lapset olivat jo lähtemässä kotoa. Löysin pari vuotta eron jälkeen todella mukavan miehen jonka kanssa aloimme seurustella, yhteen muutettiin kun lapseni muuttivat omilleen ja nyt naimisissa jo kahdeksan vuotta.
Yksinolossa on puolensa, saa tehdä kaiken tavallaan. Mutta yhdessä on mukavampaa, olemme toistemme parhaat kaverit. Mies ei ole passattava, vaan passaa minua myös paljon, laittaa hyvää ruokaa jne. Parisuhde on hyvin onnellinen ja juuri alkavat eläkepäivät on jo suunniteltu kaikkea kivaa täyteen, paljon yhdessä mutta kummallakin niitä omia harrasteitakin. Ja toivotaan pitkää yhteistä elämää591
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on vähän hiin ja hiinä riippuu millainen noinkin ikääntynyt on ajaa, sehän se on perusvietti ja tarve muissa asioissa sitten voikin vähän joustaa mutta tuossa iäsä pitä jo niellä kakomatta ja b rappukin pitäisi olla ok ajosuunta
Tässäpä meille kaikille naisille muistutus siitä, miksi yksin on todellakin parempi elää kuin sietää tämmöistä asennetta.
Kyllä tuollaiset otukset kuitenkin aika harvinaisia ovat, he keskittynevät nettiin kirjoitteluun. Mun tuttavapiiriin ei kuulu ollenkaan sellaisia miehiä, mitä tässäkin ketjussa on kuvattu, jotka pitäisivät naista kodinkoneena ja kohtelisivat huonosti. Tai... ennen kuului, tuollaiset parit ovat eronneet jo aikaa sitten. Tuollaisille miehille jää vanhemmiten ainoaksi mahdollisuudeksi juurikin muuttaa johonkin Thaimaahan, koska normaaliin suhteeseen ei heistä ole. Naiset eivät yksinkertaisesti heitä huoli.
Varmaan viisikymppisiä mukavia ja normaaleja miehiä ei ole helppo sinkkuna löytää, koska suurin osa hyvistä on jo varattu. Naisilla on elämä järjestyksessä ja varallisuutta, ei silloin jaksa katsella mitään säätäjiä ja outoja hiippareita jostain tindereistä. Ne pari 50-60 v. sinkkua joita tunnen, etsivät oman tuttavapiirin kautta uusia tuttavuuksia. Varmaan itse toimisin samoin, että ei varsinaisesti etsi mitään, mutta jos kohdalle sattuisi kultakimpale, niin miksei. Naimisiin en enää koskaan mene, jos jään leskeksi, koska haluan koko omaisuuteni menevän omille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Olin 50 kun erosin pitkästä liitosta. Kyllä minulle oli heti selvääetten loppuelämää halua elää yksin kun lapset olivat jo lähtemässä kotoa. Löysin pari vuotta eron jälkeen todella mukavan miehen jonka kanssa aloimme seurustella, yhteen muutettiin kun lapseni muuttivat omilleen ja nyt naimisissa jo kahdeksan vuotta.
Yksinolossa on puolensa, saa tehdä kaiken tavallaan. Mutta yhdessä on mukavampaa, olemme toistemme parhaat kaverit. Mies ei ole passattava, vaan passaa minua myös paljon, laittaa hyvää ruokaa jne. Parisuhde on hyvin onnellinen ja juuri alkavat eläkepäivät on jo suunniteltu kaikkea kivaa täyteen, paljon yhdessä mutta kummallakin niitä omia harrasteitakin. Ja toivotaan pitkää yhteistä elämää591
Oletpa onnekas! Jotenkin sitä on saanut sen käsityksen, että hyvät keski-ikäiset miehet vapaana ovat harvinaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa onnekas! Jotenkin sitä on saanut sen käsityksen, että hyvät keski-ikäiset miehet vapaana ovat harvinaisuuksia.
Onnekas olen kyllä. Mutta kyllä niitä hyviä miehiä on niinkuin on hyviä naisiakin välillä vapaalla jalalla. Pitkistä liitoista eroaa ihan hyviä ihmisiä, ovat vaan toisilleen sopimattomia, mekin juuri tällainen pari joka iän tuomalla kokemuksella osasi etsiä oikeita asioita kun uutta kumppania etsi. Kumpakaan emme ole kyynistyneet elämän myötä, se auttaa, ja molemminpuolinen halu tulla vastaan.
Peiliin katsominen auttaa jos uudesta kumppanista haaveilee. Millainen itse olin edellisessä liitossa, mistä omassa käytöksessäni en pitänyt, miten itse laitoin itseäni vääränlaiseen lokeroon. Jos kaiken laittaa exän syyksi parisuhteen ongelmissa ei mitään opi eikä voi parantaa uudessa liitossa. Noin ollaan tehty molemmat ja se on kannattanut, historia ei toista itseään. Ja peiliinkatsominen myös siinä mielessä, että jos oikeasti arvostaa omaa rauhaa, omia tapoja ja itsenäisyyttää niin paljon ettei vieressä ole oikeasti tilaa kumppanille niin hyväksyy sen ja elää onnellisena sinkkuna, sekin ihan hyvä vaihtoehto.
Aika harvalla 50 v naisella on saumaa parempiin miehiin. Sellaisiin hyvinvoiviin jotka ovat urheilleet ja menestyneet työelämässä ja joilla on erityistä annettavaa. Moni nainen alkaa olemaan tuossa iässä heikossa hapessa. Jos jotain saavat niin ne ovat niitä ylipainoisia ja terveysongelmaisia reppanoita.
Hei! Tässä ketjussa kysyttiin NAISTEN näkemyksiä, että oletko transs* vai etkö osaa lukea?