Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noin 50-vuotias nainen, jos olisit sinkku, etsisitkö enää uutta miestä?

48-vuotias nainen
01.02.2020 |

Vai antaisitko olla koko jutun?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En mä enää jaksaisi aloittaa tutustumista uuteen mieheen. Vaikea kuvitella kun on mies mutta jos nyt tulisi ero niin en mä sitten enää.

Viihdyn niin hyvin yksinkin, että en varsinaisesti tarvitse miestä seuran vuoksi. Jos olisin nyt sinkku, niin olisin varmaan niin tottunut olemaan itsekseni, että toisesta olisi vain häiriötä.

Vierailija
122/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla 50 v naisella on saumaa parempiin miehiin. Sellaisiin hyvinvoiviin jotka ovat urheilleet ja menestyneet työelämässä ja joilla on erityistä annettavaa. Moni nainen alkaa olemaan tuossa iässä heikossa hapessa. Jos jotain saavat niin ne ovat niitä ylipainoisia ja terveysongelmaisia reppanoita.

Kylläpäs nyt halveeraat keski-ikäisiä, sekä miehiä että naisia. Olet ehkä vielä sen verran nuori vielä, ettet käsitä, että meidän vanhempien arvoissa voi olla jotain muuta tärkeämpää kuin urheilullinen vartalo ja suuret tulot. Joillakin voi olla takana syöpä tai kestettävänä kroonisia sairauksia, mutta siitä huolimatta on kyky antaa ja vastaanottaa rakkautta, mikä on kaikkein tärkeintä koko elämässä iästä riippumatta. On surullista, jos et ole oikeaa rakkautta saanut koskaan kokea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Herran pieksut sentään. Miten niin "etsisitkö enää"? Mitä enää? 50-vuotiaalla voi olla vielä puolet elämästään jäljellä. Miksi ei etsisi? Yritätkö ehdottaa että 50-vuotias nainen on liian vanha? Taitaa olla joku idiootti mies, joka teki tämän aloituksen.

Naiset elävät keskimäärin 84 vuotta Suomessa, että kyllä tässä jo suurin osa elämästä on eletty. Kannattaa miettiä tarkkaan miten loppuajan käyttää, oli sinkku tai varattu. N52

Kannattaa miettiä tarkkaan miten loppuajan käyttää? Tai kannattaa elää täysillä, avoimin katsein, ja ottaa avoimena vastaan mitä tulee? Mä äänestän tätä jälkimmäistä. Taidat olla vähän katkera, etkä osaa heittäytyä? 50-vuotias ei ole vanhus vielä.

Vierailija
124/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymykseen on aika vaikea vastata, kun koko elämänsä on elänyt saman miehen kanssa. Rakkautta ja maallistakin hyvää on riittänyt, joten olisiko siinä jo kylliksi, jos toisesta aika jättää ennen minua? Kun ei ole sinkkuna oikein koskaan elänyt, niin ei voi tietää, miten tilanteeseen reagoisi. Äkkiseltään tuntuisi, että olisi ihan mukavakin kokeilla elämää yksin. 

Vierailija
125/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Herran pieksut sentään. Miten niin "etsisitkö enää"? Mitä enää? 50-vuotiaalla voi olla vielä puolet elämästään jäljellä. Miksi ei etsisi? Yritätkö ehdottaa että 50-vuotias nainen on liian vanha? Taitaa olla joku idiootti mies, joka teki tämän aloituksen.

Naiset elävät keskimäärin 84 vuotta Suomessa, että kyllä tässä jo suurin osa elämästä on eletty. Kannattaa miettiä tarkkaan miten loppuajan käyttää, oli sinkku tai varattu. N52

Kannattaa miettiä tarkkaan miten loppuajan käyttää? Tai kannattaa elää täysillä, avoimin katsein, ja ottaa avoimena vastaan mitä tulee? Mä äänestän tätä jälkimmäistä. Taidat olla vähän katkera, etkä osaa heittäytyä? 50-vuotias ei ole vanhus vielä.

Monet tärkeät asiat elämässä edellyttävät suunnitelmallisuutta, että voi saavuttaa haluamansa. En tiedä mitä kaikkea tarkoitat elämisellä täysillä, mutta mulle se pitää sisällään juuri sen, että tiedostaa valintojensa seuraukset. Jos vaikka kumppania etsii, niin varmaan miettisin aika tarkkaan kannattaako se, koska tällä iällä ovat kaikki jo enemmän tai vähemmän tapoihinsa luutuneita. Asia ei ole kyllä ajankohtainen, koska olen pitkässä ja hyvässä avioliitossa. En ehkä jaksaisi nähdä sitä vaivaa, mitä parisuhde ihan uuden ihmisen kanssa edellyttää, koska yksinkin voi elää hyvää elämää. N52

Vierailija
126/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tärkeät asiat elämässä edellyttävät suunnitelmallisuutta, että voi saavuttaa haluamansa. En tiedä mitä kaikkea tarkoitat elämisellä täysillä, mutta mulle se pitää sisällään juuri sen, että tiedostaa valintojensa seuraukset. Jos vaikka kumppania etsii, niin varmaan miettisin aika tarkkaan kannattaako se, koska tällä iällä ovat kaikki jo enemmän tai vähemmän tapoihinsa luutuneita. Asia ei ole kyllä ajankohtainen, koska olen pitkässä ja hyvässä avioliitossa. En ehkä jaksaisi nähdä sitä vaivaa, mitä parisuhde ihan uuden ihmisen kanssa edellyttää, koska yksinkin voi elää hyvää elämää. N52

Huomaan, että et tiedä mitä elää täysillä tarkoittaa. "Monet tärkeät asiat elämässä edellyttävät suunnitelmallisuutta" - Olen täysin eri mieltä. Se asenne, että "ei jaksa nähdä sitä vaivaa" (vaikka et nyt parisuhdetta etsikään, mutta yleensä ottaen) voi estää sinua kokemasta monenlaisia asioita, joita saattaisit kokea jos olisit vähän avaramielisempi. Toiset arvostavat tylsää turvallisuutta, toiset arvostavat avaramielisyyttä ja muutoksia. Kukin tyylillään. Mutta loppupeleissä veikkaan, että ne jotka eivät koskaan ottaneet riskejä elämässään, katuvat kuolinvuoteellaan eniten.

Vierailija
127/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että et tiedä mitä elää täysillä tarkoittaa. "Monet tärkeät asiat elämässä edellyttävät suunnitelmallisuutta" - Olen täysin eri mieltä. Se asenne, että "ei jaksa nähdä sitä vaivaa" (vaikka et nyt parisuhdetta etsikään, mutta yleensä ottaen) voi estää sinua kokemasta monenlaisia asioita, joita saattaisit kokea jos olisit vähän avaramielisempi. Toiset arvostavat tylsää turvallisuutta, toiset arvostavat avaramielisyyttä ja muutoksia. Kukin tyylillään. Mutta loppupeleissä veikkaan, että ne jotka eivät koskaan ottaneet riskejä elämässään, katuvat kuolinvuoteellaan eniten.

Se ei varmaan ole sattumaa, että jätit ensimmäisen lauseeni loppuosan pois "analyysistasi". Yksi periaatteeni on myös, etten arvostele muiden tapaa elää elämäänsä, vaan keskityn siihen, että elän omien arvojeni ja tavoitteideni mukaisesti. N52

Vierailija
128/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seksin vuoksi. Ei mun tarvitse etsiä, vapaaehtoisia ilmoittautui kun kuulivat erostani.

Vierailija
129/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko on seksiviikko. Mitä parisuhteella tekee kun on velaton ja varakas ja lapset aikuisia?

On tämä seksiviikkomieheni muutenkin ihana, sitä en kiistä. Mutta kumpikaan meistä ei enää halua olla sirkuksen tanssiva karhu.

Vierailija
130/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez on 50-vuotias.

Ei viiskymppinen ole mikään vanha.

Vierailija
131/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias sinkku. Takana on kolme pitkää parisuhdetta ja vaikka rakastuneena on kiva olla, pitkä parisuhde ei niiden ensimmäisten vuosian jälkeen taida olla minun juttuni. Deittailen 30-35 -vuotiaita miehiä kevyen hauskanpidon merkeissä. Tällä hetkellä se riittää. Jos jotain tosi spesiaalia tulee joskus eteen, voin harkita uudestaan eli never say never. Jos joskus vielä parisuhteeseen eksyn, se saa olla sellainen aikuisten parisuhde, missä ei asuta yhdessä saatika kyhätä mitään uusperhettä.

Vierailija
132/132 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up