Mies torjui painon takia?
Kyselyä (sinkku)naisille (varatutkin saavat toki vastata että miten toimisitte, jos olisitte sinkkuja)
Alkutilanne: Olet 168 cm pitkä ja 82 kg nätti nainen. Ihailemasi mies torjuu sinut, vaikka on tiettävästi vapaa. Torjuntasyyt ovat sitä perus "en just nyt halua mitään suhdetta" tms.
Sitten myöhemmin, kun olet 58 kg ja kiinteytynyt myös, mies osoittaa kiinnostusta.
Miten nainen toimisit tällaisessa tilanteessa? Olettaen, että olisit yhä kiinnostunut miehestä.
Kommentit (191)
Miksi kukaan mies haluasi lihavan naisen kun oikean naisen näköisiäkin on tarjolla. Ylipaino tarkoittaa sitä, ettei nainen kykene pitämään edes itsestään huolta, eli kiitos ei.
M38
En tosiaan rupee mitään jenkkiautoa ostamaan että joku grilli norsu mahtuu kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs, jos sinä sairauden tai muun fyysisen ongelman vuoksi paisuisit valtavan isoksi? Katsoisitko häntä ymmärtäväisesti, jos kumppanisi toteaisi ettet kelpaa hänelle enää sellaisena ja toivottelisit kivempia ihmissuhteita? .
Taitaa harvemmassa olla he, ketkä lihovat sairauden tai fyysisen ongelman takia. Liika syöminenkin toki tapahtuu fyysisesti.
Miksi alkaisin suhteeseen ihmisen kanssa, ketä kohtaan en tunne vetoa?
Kuten joku jo sanoi, niin ap tuskin laihtui ihan hetkessä, joten tilanne on voinut miehenkin osalta muuttua. En lähtisi ilman parempaa tietoa haukkumaan miestä valehtelijaksi. Jos mies olisi aktiivisesti silloin etsinyt suhdetta, niin olisiko vielä sinkku? En muutoinkaan pitäisi tuota valehteluna. Toinen asia onkin sitten että eikö siellä muita miehiä ole? Ehkä vähän epätoivoista vatvoa tämmöistä jos on jo kerran pakit saanut? Tuossa ajassa tosiaan olisi pitänyt jo jatkaa omaa elämäänsä eteenpäin.
Voin kertoa että myös minä naisena olen sanonut toiselle naiselle samoin. Tuttu ihastui yhteen mieheen, kuuli että tunnen sen ja pisti miehelle viestiä että ottaa yhteyttä minuun. Minun piti sitten toimia amorina tilanteessa. Mies soitteli, luuli ensin että minä olen kiinnostunut, mutta sitten kun kerroin tilanteesta niin sanoi että ei todella kiinnosta ja että syy oli juurikin hirveä ylipaino (tuttu oli 160/90). Kysyin mitä sanon naiselle ja mies vastasi ettei häntä kiinnosta mitä sanon. No, en todella hennonnut haukkua toista, vaan kerroin että tyyppi ei etsi/halua suhdetta, pelimies kun on muutenkin luonteeltaan. Olenko minäkin nyt kamala valehtelija? Olisiko pitänyt tylyttää, vaikka toinen koki muutenkin painonsa arkana asiana?
Vähän itsensäkunnioitusta kehiin ap, etkä lähde sen helppo heikin matkaan! Itse ajattelen sen niin, et jos en kelvannut silloin, niin tavallaan en kelpaa nytkään, koska olen edelleen sama ihminen -ikuisesti vaan leimattu lihavaksi, ihan vähintään ex-lihavaksi, tuon miehen silmissä siis.. jotenkin sillai, et "Joo, enhän mä nyt sellaisen kaa mihinkään ois lähtenyt, paitsi nythän se on tosi simpsakassa kunnossa ku laihdutti, toiv ei lihoo uudestaan".. Eli ei ei ei ei.
Ja muille palstailijoille: olen hoikka nainen ja tykkään isokokoisista miehistä.. Hyvinkin isokokoisista. Salille mentäis. Ladunovet on tosi hot. Heille ei kukaan tuu aukomaan, on siis tosi turvallista <3
Komppaan myös tuota että ehkä se ei ole vain ulkonäkökysymys. Monilla tuntemillani lihavilla ihmisillä elintavat on sellaiset ettei meillä olisi mitään yhteistä. Miksi siis alkaa suhteeseen sellaisen kanssa? Yhden kerran olen ollut sellaisessa suhteessa, ja kyllä tuo erilaisuus vaikutti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tismalleen samat mitat ja ikääkin yli 40 jo. Ja aina, aina miehiä ollut tarjolla ja tyrkyllä. Ikinä ei ole painoni ollut esteenä.
Tuo ei ole mikään saavutus. Vaikka olisit 100kg, niin halukkaita miehiä aina riittäisi. Tavallaan sun ei tarvi tehdä mitään muuta kun olla NAINEN, niin vientiä on aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisiko ap itse läskin miehen? Tai muut ketjun naiset?
Olen ottanut. Rakas on.
siis rikas ei rakas.
No, jos mies olisi suoraan sanonut alunperin, että ulkonäkö ei miellytä, niin voisin harkita. Se saattas suututtaa sunt, mutta parempi kertoa oikea syy. Mutta, jos antaa noin tylsän tekosyyn niin ei jatkoon. Lisäksi ethän sä ees mikään ylilihava ollut alunperinkään. Ja en ole minäkään seurustellut lihavan miehen kanssa ja jos olisin sinkku niin en ehkä alkaskaan seurustelemaan (riippus kyllä miehestä), mutta en kyllä vonkais sitä takaisin, jos laihduttais.
Olen ottanut. Rakas on.