Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
161/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi vaan kaksi robotti-imuria! Ensimmäinen oli mielestäni tehoton, hiekat jäi pyörimään lattialle ja imuri jäi usein hinkkaamaan esim. pelkästään eteistä, vaikka käynti oli vapaa kaikkialle. Ostin uuden, kalliimmat imurin. Se levittää myös roskat ja hiekat ympäri lattioita. Akku on tehottomampi kuin ensimmäisessä, joten joutuu lataamaan kesken imuroinnin. Ja sen jälkeen imuroimaan oikealla imurilla robotti-imurin jäljiltä jääneet roskat.

Vierailija
162/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaginan hierontalaite orgasmitakuulla:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko sopia, että ei tulla ketjuun kertomaan, miten "mulla kyllä toimii", koska se ei ole ketjun pointti. Se, mikä on sulle ihan järkyttävän hyvä juttu, on toiselle haksahdus ja turha ostos ja niistä täällä halutaan nyt kuulla, eikä teidän erinomaisista ostoksista.

Ei voitais. Monessa viestissä sanotaan että joku tuote on ihan rahantuhlausta millä ei tee mitään. Saa kai siihen toinen kommentoida että mulla kyseinen tuote toimi. Ei kaikki ole humpuukia vaikka joku on tuotteen ostanut eikä sitä ole koskaan edes käyttänyt. Alapeukuta rauhassa.

Mikä tarve sulla on tälläiseen? Ei tämä ole mikään Tekniikan maailman testiketju, vaan tässä on tarkoitus kertoa, mihin ITSE on kokenut haksahtaneensa. Siis avautua omasta kokemuksesta.

On mälsää, jos tämä ketju menee pilalle, kun aletaan jankkaamaan piikkimatoista tai kuukupeista.

Jos sinä loukkaannut hilavitkuttimesi puolesta ja tunnet tarvetta puolustaa ostostasi, voit aloittaa oman ketjun, laita nimeksi vaikka MullaToimivatTavarat.

Vierailija
164/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaaliterapeutilla käynti. Maksoin 60€ siitä että sain kuunnella joitakin itsestäänselvyyksiä jotka olivat minulle selviä jo 13-vuotiaana. Kaiken lisäksi terapeutti vielä puhui sellaisella ärsyttävällä lässytysäänellä kuin olisi oikeasti puhunut 13-vuotiaalle.

Olikohan meillä sama terapeutti? (Tampere) Käynnin päätteeksi vielä katsoi minua sellaisella säälivällä katseella ja lässytti "Muistathan sinä sitten, että sänkyyn ei ole mikään pakko mennä, jos ei itse halua" 

Teki mieli henkäistä ihailevasti "AI, IHANKO TOTTA??"

Vierailija
165/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuisia kauneudenparantajia. Suurimman osan läträsin parissakympissä, jolloin rahaa oli vähän ja vähäinen oli tarvekin, verrattuna nykyiseen!

Pahin kuitenkin oli monitoimikone, jonka ostoon innostivat ja suorastaan vähän painostivat työkaverit ensimmäisessä harjoittelupaikassa. On konetta loppuelämäksi, tekee kaikki ja vielä päälle pari temppua. Olin siis harjoittelija, mies opiskelija - mulla pää täynnä vaaleanpunaista perheenemäntähöttöä, kun yhteenkin oltiin muutettu. Siellä on kaapin perällä ollut kone nyt kohta 30 vuotta, mies sen säälistä joskus kaivaa esiin ja pilkkoo tai muussaa jotain ja muistaa lohduttaa, että kato, ei tää ihan hukkaan mennyt.

Mies itse ostelee kaiken maailman siivousvälineitä, jos käyttäisi niitä kaikkia, olisin maailman onnellisin nainen:-) No, niitä minä otan sitten säälistä käyttöön.

Teillä on jotenkin suloisen kuuloinen parisuhde. Tuli hyvä mieli tätä lukiessa.

Vierailija
166/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki miesystäväni.

Vierailija
167/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkukelkka. Eihän sillä muutenkaan usein pääse kaupungissa liikkeelle, kun tiet on hiekoitettu, mutta edes ne harvat kerrat. No, nykyään ei onnistu enää ne harvatkaan kerrat kun ei ole lunta :(

Vierailija
168/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusasunto

Vierailija
169/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mikä tulee mieleen on pyörivä tanssitanko. Tankotanssikurssin jälkeen ostin, ei kuitenkaan ollut koskaan tarpeeksi tilaa käyttää sitä turvallisesti asunnossani.

Toinen on mehulinko, on liian työläs puhdistaa joten jaksoin sitä vain vähän aikaa käyttää.

Kolmas on hoitopöytä, en ole koskaan sitä käyttänyt vaan vaihdan vaipat ihan sängyn päällä tai lattialla pyyhkeen päällä.

Vierailija
170/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusmessuilta monitoimikuorimistyökalu. Sitä esitteli mies, joka pilkkoi työkalulla vihanneksia vakuuttavan näköisesti. Sillä oli tarkoitus saada niin spiraalia, julienneä kuin ranujakin. Kotona paljastui muoviseksi p^skaksi, jonka terä oli liian tylsä spiraaliin saati edes tikkuihin.

Myös Anttilasta ostettu sipulinsilppuaja ja netistä tilattu kiinalainen mandoliini menivät ekan käytön jälkeen hyllylle. 

Vierailija
171/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostos tv:n höyrymoppi.

Vierailija
172/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussileikkaus. Yli 2000€ meni ja yksi kesäloma sisällä. Näytän ihan samalta😅 rasvan ottivat pois, mutta pussi jäi.

Vierailija
173/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynsipaketti uv- lampulla, maksoi varmaan 50€. Nuo kynnet on ihan saatanasta irroittaa, joten jäi lyhyeksi kokeilut.

Vierailija
174/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain meikkituotteita, joita ei ole tullut käytettyä. Ei onneksi hirveän montaa, aika pian sen oppi että olen laiska meikkaaja joka ei viihtyy luonnollisessa lookissa. Jätän väri-ilottelut ja highlighterit yms niille jotka niitä jaksavat käyttää.

Hah sama täällä, hyllyssä vanhenee kosmetiikkaa jota oon käyttänyt ehkä kerran-pari ja sit se on vaan jäänyt. Kun ei vaan jaksa eikä kiinnosta hifistellä niitten kanssa, niin sit ne vaan jää. Nyt jo ymmärsin olla ostamatta kuorintavoidetta vaikka myyjä yritti kovasti tyrkyttää kun tiedän miten sen kanssa käy kuitenkin 😅

Vierailija
175/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset. Olen liian mukavuudenhaluinen hiihtäjä, sopivaa hiihtosäätä sattuu ehkä kaksi kertaa vuodessa niin että juuri silloin ehtisi ladulle. Enkä osaa kunnolla voidellakaan. Sama ois lenkkeillä sekin aika 😁

Vierailija
176/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorinta iholle kosmetologilla. Ei tosin maksanut paljon, kun oli joku -50% tarjous. Yhtä tyhjän kanssa. Levitti jotain ainetta toviksi naamalle. Ei mitään tehoa. Teen kotona omilla konsteillani (esim. Askorbiinihappoa veteen sotkettuna) paremmat kuorinnat.

Vierailija
177/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostos tv:n höyrymoppi.

Oi, kerro lisää, missä mätti? Mainos on ainakin tehokas ja melkein olen sellaisen tilannut.

Vierailija
178/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.

Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣

Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.

Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?

Ei sitä oo mikään pakko tyhjentää töissä, sehän sen hyvä puoli onkin. Ja toisaalta kyllä suurimmassa osassa työpaikkoja on ihan normaalit vessat joissa on lavuaaritkin.

Vierailija
179/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekeviljely.

Olisi muuten onnistunutkin, mutta taloyhtiön hallitus pihisteli lämmityskuluissa ja talveksi sisälle otetut taimet kuolivat kylmään. Siis asunnossa sisällä. 

Vierailija
180/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit line -kuuri. Tuotteita myyvä kaverini sai houkuteltua, enkä kehdannut kieltäytyä. En huomannut mitään eroa voinnissani. Mua nolotti lukea niiden fb-ryhmää, josta erosinkin sit aika nopeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi