Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
121/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 300 euron nettivalmennus. Voi jeesus, jaksoin muutaman viikon punnita niitä ruokia ja rehkiä salilla. No ehkä jollekin toiselle sopi. Laihdutin sitten pikku muutoksilla arkeen ja kävelyllä 25 kiloa alle vuodessa itse.

Suuri osa näistä personal trainer valmennuksista tuntuu kyllä oikeasti humpuukilta. Katsoin kerran vierestä, kun kaveri sellaiset otti. Käytännössä sai tältä trainerilta varmaan kaksi kertaa tuona aikana hyvin yksinkertaisen "ruokaohjelman". Käytännössä siis pikku lista mitä päivässä kannattaa syödä, sekä "kuntosaliohjelman" jossa muutama perusliike mitä kannattaa tehdä. Useamman satasen maksoi ja kävin salilla kanssaan hänen pyynnöstään ja jonkun kerran nurisi just siitä ohjelmasta, että kun hän maksoi tästä niin paljon. Nämähän luultavasti ovat vielä jotain simppeleitä pohjimmiltaan samoja standardiohjelmia, jotka jaetaan melkein sellaisenaan kaikille. Aika hyvät rahat saa kopsattujen viestien lähettelystä sähköpostiin. Tuo personal trainer nimikekin on sellainen, että periaatteessa siihen ei ole mitään vaatimuksia, vaan sitä saa käyttää lähes kuka tahansa.

122/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intracell kasvolaser. 900€ kankkulan kaivoon.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murtohälyttimet ja vartiointipalvelu.

Vaikka tulee hälytys, niin ei kohteeseen mitään vartijaa lähetetä, vaan aspa vaatii sitkeästi tunnussanaa puhelimessa, jotta saa kuitata hälytyksen aiheettomaksi.

Verisure? Me harkittiin tätä, mutta ei kyllä oteta, jos se toimii noin huonosti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
124/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selätin, varvassukat, kompessiosukat, taikamuki.

Toimivia kotkotuksia on hulavanne, tietyt ihonhoitotuotteet, taikasieniä ja värittömät kumilenksut.

Vierailija
125/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivia kotkotuksia on hulavanne, tietyt ihonhoitotuotteet, taikasieniä ja värittömät kumilenksut.

Vierailija
126/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku kumman ulkonäkökeskeisyys-kausi vajaa kolmekymppisenä n. vuosina 2013-2015. Treenasin bikinifitness-kisoihin, johon upposi kivasti rahaa kun piti olla valmentaja, poseharkat, kalliit salijäsenyydet, treenikamat, kisabikinit, tiimivaateet, hiustenpidennys, rakennekynnet, ripsipidennykset, suihkurusketus, hampaiden valkaisu jnejne... Sorruin myös kaikenlaisiin lisäravinteisiin ja pulvereihin sekä otin huuliin ja kasvojen juonteisiin hieman täytettä. Tekotissejä en sentään ottanut.

Lopulta paras sijoitus kisoissa oli 4., ja tuokin eräissä pikkukisoissa. Jälkeenpäin ymmärrän olleeni erittäin typerä ja haaskanneeni karmeat summat rahaa turhuuteen. Onneksi pahin fitness-villitys alkaa muutenkin mennä pois muodista.

Vierailija
127/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkeästi kosmetiikka ja ruoka, joissa haksahdan milloin mihinkin juttuun.

Kaappi on täynnä ties mitä meikkejä, erilaisia täsmähoitoja tms. Onneksi en yleensä osta mitään älyttömän kalliita, mutta jotenkin kuvittelen että yhtäkkiä jaksan tehdä jotain 10 minuutin hoitorutiineja tai meikata pidemmän kaavan mukaan. Parin päivän jälkeen peruspuhdistus ja kasvorasva ja meikkinä ripsiväri.

Ruokien kohdalla innostun myös kokeilemaan jotain uutta. Ja niin on taas kaapit täynnä omituisia mausteita, kastikkeita ja ties mitä siemensekoituksia. Yleensä kokeilen kerran, mutta sitten ne unohtuu, tai kyseinen ruoka oli liian monimutkainen valmistaa tms.

Yhteen verkostomarkkinointijuttuun lähdin mukaan, mutta onneksi pääsin nopeasti pois ja rahaa ei ehtinyt mennä muutamia satasia enempää. Yksi ystävyys kyllä päättyi tuon myötä.

Vierailija
128/903 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on kylläkin oikeasti tehokas selkäjumeihin, vaikka joku täällä muuta väittikin. Kun meinaa selkä jumahtaa, niin piikkimatto lattialle tai sohvalle ja siihen päälle makoilemaan ilman paitaa 10-20 minuutiksi, niin jo helpottaa. Ei tunnu kivalta, mutta toimii.

Vierailija
129/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiasitten jokin hieronta/seerumihoito sarja jonka piti poistaa allit käsivarsista. Milliäkään ei lähtenyt, ja kalliiksi kävi. Kun valitin asiasta, olin kuulemma poikkestapaus, jolle voisi auttaa toisen sarjan ostaminen.

Käytin myös muita tuotteeita, koska löllökädet häiritsivät, kunnes viime syksynä teetin rasvaimun, ja olen tosi tyytyväinen.

Eli jos haluaa tuloksia kannaattaa mennä oikealle lääkäriasemalle, oikeaan toimenpiteeseen ja jättää kosmetologisethärpäkkeet ja mukatoimivat-tehoaineet käyttämättä.

Vierailija
130/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengättömien kavioiden vuolukurssi

Vierailija
131/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer, stepperi, hulavanne, kuntosalijäsenyysja zumbakrääsää.. Kaikki jäivät käyttämättä. Ostin myös ompelukoneen, vaikka olen onneton käsitöissä. Samoin sukset, vaikka en osaa hiihtää. Hiihdän kuin pikkulapsi. Nykyään harkitsen enemmän ostoissani.

Vierailija
132/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laserkarvanpoisto. Takaisinhan ne kasvoi, ihan samanlaisina kuin ennenkin. Piti muka lähteä pysyvästi, kissan viikset!

Tästä viisastuneena annan karvojen rehottaa ja käytän rahani vaikka hyvään ruokaan. 

Itselläni lähti karvat, sisarellani ei. Hän kävi jossain kauneaushoitoihin painottuvalla lääkäriklinikalla, itse mehiläisessä. Kysyin millä asetuksella hänelle tehtiin, kukaan ei kuulemma kertonut tai kysynyt mistään asetuksista, kysyin häiritsikö häntä palaneen karvan hajut, hän ei kuulemma ollut tuntenut sellasta, itselläni oli karvat katrrelle palannet ja iho tosi punainen hoidon jälkeen, mutta iho palautui nopeasti, hänellä ei ollut edes punoitusta.

Päädyin itse siihen että laserina myydään myös valohoitoa karvoille, joka on ilmeisen tehotonta.

Vierailija
133/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin hoitaa ja peitellä couperosa-ihoa kalliilla aineilla ja voiteilla, sitten lopetin meikkaamisen ja siirryin perusvoiteeseen eikä ihoni ole koskaan voinut paremmin.

Vierailija
134/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.

Hyaluronihappo sitoo itseensä kosteutta. Jos laitat kuivalle iholle ja käytät kuivassa ilmastossa voi toimia päinvastoin eli sitoo ihosta kosteutta pois. Koleile levittää kostealle iholle ja levitä päälle paksumpaa voidetta joka estää kosteuden haihtumisen.

135/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tuhansia euroja erilaisiin lasereihin, joilla yritettiin häivyttää raskausarpia. Tulos nolla.

Ostin kallista voidetta, jonka muka piti saada karvankasvu loppumaan. Ei mitään vaikutusta.

Kaikki laihdutusvalmisteet.

Kollageenijauhe, jonka piti muka kasvattaa hiuksia. Ja paskat.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
136/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on taikamuki?

Vierailija
137/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoitorutiini. 

Ihme kyllä, atooppinen superherkkä ihoni kesti sen kyllä (käytin etana-tuotteita enimmäkseen) ja aion jatkossakin käyttää valittuja tuotteita korealaisilta firmoilta, mutta se rutiini useine kohtineen oli vaan liikaa. Jatkan vesipesua, kun en meikkiäkään käytä. :) 

Halvemman mallinen, jo markkinoilta poistunut kapselikahvikone. Kannatti muka ostaa kun olin niin halpa- no joo, halpa se oli siksi, että epäkäytännöllisen mallinsa lisäksi siihen sai ehkä muutamaa eri kahvilaatua enää. :D Yksikään näistä ei ollut makuuni, joten annoin vehkeen eteenpäin. 

Kosmetologilla käsikarvojenpoisto. Tuloksen piti kestää "ainakin kaksi-kolme viikkoa". Kesti KAKSI PÄIVÄÄ!!

Vierailija
138/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vanhan perässä vedettävän imurin tilalle varsi-imurin. Ajattelin, että pienen asunnon saa sillä äkkiä siistiksi. No, imuteho on melko onneton ja suutin alue todella pieni. Saa hinkuttaa paljon pidempään kuin vanhalla imurilla. Listojen vierestä ei ota ollenkaan roskia, pitää ottaa erikseen rikkaimurilla. Kun virran ottaa päältä pois, pikkukivet rapisevat imurista takaisin lattialle.

Harkitsen ostavani uuden perusimurin. 

Tuo pikkukivien rapina on muuten raivostuttavaa! Pitää käsin keräillä tai lakaista ne kivet joka hiton kerta...

Mielestäni varsi-imuri on hyvä ratkaisu esim. selkävaivaiselle tai huonokuntoiselle vanhukselle, koska se on paljon kevyempi ja helpompi käyttää kuin perinteinen imuri. Ylläpitosiivoukseen se sopii hienosti, mutta imuteho tai akun kesto ei kyllä riitä mihinkään sen kummempaan. 

Vierailija
139/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto, jonka velkoja maksoin pitkään. 

Vierailija
140/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt paljon rahaa lisäravinteisiin, joiden toimivuus edelleen mysteeri. Tosin jatkan käyttöä, kun ei ole vertailukohtaa.

Pahin oli vene. Innostus kun loppui niin jäi vain rahanreikä. Ei sillä, että kerran pari kesässä on mukava käydä ajelulla.

Sanontahan meni näin. Toiseksi iloisin päivä on, kun hankkii veneen. Ja iloisin, kun saa sen myytyä.

Mulla on vähän sama juttu veneen kanssa. Lapsuuden kesät veneiltiin perheen kanssa, ja se oli ihanaa, siitä on aivan mahtavat muistot. Ostin sitten nyt veneen aikuisena itselleni, ja en mä oikein jaksa sitä kaikkea siihen liittyvää rumbaa, mitä silloin lapsena ei tietenkään joutunut tekemään...

Aattelin katsella vielä tämän kesän, että innostaako yhtään, ja jos ei, niin laitan myyntiin. Menee sitten kaupaksi joskus jos menee, ei se onneksi kallis ollut. Ja edellinen omistaja veneili sillä aivan fiiliksissä 15 vuotta, tiedän kun tunnen hänet, ja olin silloinkin usein mukana.