Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
1/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Muutamaa vuotta myöhemmin piti muuttaa työn perässä, eikä sitä ole kaupaksi saanut vaikka pyytäisi hintaa puolet siitä mitä itse joutui maksamaan. Silloin oli lähellä paperitehdas alueen arvoa nostamassa, nyt se on suljettu ja kysyntä tippunut. Ja vielä on lainaa jäljellä monta vuotta.

Vierailija
2/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muka-ihmeitätekevät verkostomarkkinointituotteet. Ihan täyttä huijausta ja jestas sitä hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistensyöpävakuutus, hulavanne, hiusvita kapseli joiden syömistä en ole edes aloittanut

Vierailija
4/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut muka-ihmeitätekevät verkostomarkkinointituotteet. Ihan täyttä huijausta ja jestas sitä hintaa.

Mäkin haksahdin "mehukapseleihin", kun kaveri niitä hehkutti ja kaupitteli. Noissa joutuu usein vielä sitoutumaan kestotilaukseen, onneksi nykyään myös varjopuolia on alettu tuoda esille.

Vierailija
5/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ostettiin lomamatka kohteeseen, josta ei oltu hankittu riittävästi ennakkotietoa (kulttuuri, väentiheys jne.). Ei viihdytty lainkaan ja rahat menivät siten hukkaan.

Vierailija
6/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju. Omasta mielestäni vaikea pitää puhtaana/epähygieeninen eikä tule käytettyä.

Vierailija
7/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.

Vierailija
8/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavitaatiohoito (siis eräänlainen laihdutushoito).

Vierailija
9/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.

Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣

Vierailija
10/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoaminen

Vierailija
11/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jotkut erikoiset elintarvikkeet / superfoodit on tullut ostettua hetken mielijohteesta, mutta niiden käyttö on jäänyt max muutamaan kertaan. Ei enää goji-marjoja (syön mielummin mustikoita) tai kollageenijauhetta (luin jälkikäteen tuotteen todellisen tutkimusnäytön). Mutta virheistä oppii ja minulle on kirkastunut, että oma hyvinvointi ja terveellinen ruokavalio ei tarvitse mitään erikoisuuksia.

Vierailija
12/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavitaatiohoito (siis eräänlainen laihdutushoito).

Myyntihemmot huomaavat jonkun termin ja ottavat ne humpuukituotteiden mainoslauseiksi tietämättä mitä ne tarkoittavat.

Kavitoiminen (nesteen kiehuminen alhaisessa lämpötilassa alipaineen johdosta) on erittäin haitallinen ilmiö esimerkiksi veneen potkurissa tai voimalaitoksen turbiinissa ja veren kavitoiminen olisi hengenvaarallinen tila.

Vierailija
13/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nykyään enää syö goji-marjoja, en osta mitään kotimyyntituotetta tms. Mutta ei ne mitään syntejä ole. Tulipa kokeiltua.

Olin myös vuosia seerumivastainen, kun niistä ei tullut tuloksia, mutta nyt viisikymppisenä olen aloittanut uudelleen. Pakko kokeilla, toimi tai ei....

Vierailija
14/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkahan se on noin yleisesti ottaen turha rahanreikä. Tyhjillä lupauksilla myydään ylihintaisia tuotteita joita sitten eltaantuneina saa heitellä roskiin kun ei tullutkaan käytettyä.

Ja jos jotain erehtyy ostamaan kaupustelijalta, myyntiesittelyn perusteella, on varmasti ylihintaista.

Vierailija
15/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon rahaa lisäravinteisiin, joiden toimivuus edelleen mysteeri. Tosin jatkan käyttöä, kun ei ole vertailukohtaa.

Pahin oli vene. Innostus kun loppui niin jäi vain rahanreikä. Ei sillä, että kerran pari kesässä on mukava käydä ajelulla.

Sanontahan meni näin. Toiseksi iloisin päivä on, kun hankkii veneen. Ja iloisin, kun saa sen myytyä.

Vierailija
16/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehtikin jo mainita hulavanteen.

Ostin, pyöritin kaksi iltaa ja annoin eteenpäin. :D Maksoi muistaakseni 40 e postituksineen.

Vierailija
17/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto. Sen arvo putoaa kuin lehmänhäntä. Kerran ostettiin uuden auton kanssa myös huoltosopimus kun edellistä rakkinetta oli saatu korjailla tämän tästä. No, tällä kertaa se uusi auto oli Toyota, joka kesti 10 vuotta ilman yhtäkään vikaa.

Vierailija
18/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain meikkituotteita, joita ei ole tullut käytettyä. Ei onneksi hirveän montaa, aika pian sen oppi että olen laiska meikkaaja joka ei viihtyy luonnollisessa lookissa. Jätän väri-ilottelut ja highlighterit yms niille jotka niitä jaksavat käyttää.

Vierailija
19/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanne. Kokeilin kerran, sain niistä nystyröistä mustelmia ja totesin että menköön eteenpäin. Myin sen pois 20€ hintaan.

Vierailija
20/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa myöten kaikki sillä hetkellä suositut villitykset kuten piikkimatto, selätin ja hulavanne, jäävät usein pölyttymään kaapin perälle.

Rahaa olen minäkin lisäksi pistänyt erilaisiin ihoseerumeihin yms., joiden tehosta ei ole takuita. Lisäksi jotkut (kalliitkin) vaatteet ovat paljastuneet turhiksi heräteostoksiksi, kun ei ole tullut käytettyä.