Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Forever L+arginiini+ juoma. Ostin kalliilla ja se maistui aivan kamalalle keinomakeuttusaineelle! Mainostettiin L-arginiin takia, mutta sitten huomasin että samaa arginiinia saa sikapaljon halvemmalla apteekista pillereinä aikä tarvitse juoda sitä kamalaa litkua. Hukkaan meni pussit ja vitutti rankasti kys huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Piikkimatto. Käyttämättä jäi ja on vaan kaapissa.
Lämpimämpi untuvapeitto. Hinta kallis ja totesin aivan liian kuumaksi omaan makuun. Ei palautusoikeutta. Lopulta löysin sen oikean viileämmästä untuvapeitosta. Toinen jäi tyyriiksi vieraspeitoksi vaikkakin ei mulla kyllä juurikaan yövieraita käy :-D
Olen toista mieltä piikkimatosta. Itselläkin se jäi kaappiin alkuinnostuksen jälkeen, mutta otin uudelleen käyttöön. Toimii.
Käytännössä nukahdan joka ilta piikkimaton päälle ( luen siinä kirjaa) ja matto on sängyssä allani. Lisäksi piikkityyny. Kun havahdun vedän maton ja tyynyn altani lattialle. Ei ole mikään humpuukituote koska toimii.
Tilasin 2000-luvun alussa AbTronic-lihaskiinteyttimen TV-Shopista. Että läpyskä vaan vatsan päälle telkkaria katsellessa ja löllöt häviää. Juu ei hävinneet, enkä edes pystynyt montaa kertaa käyttämään, koska tuntui niin epämiellyttävälle.
Henkisen valmennuksen nettikurssit. Ei mulla ookaan kärsivällisyyttä muuttaa itseäni paremmaksi ihmiseksi..
Menin liikkeeseen ostamaan kuulokkeita. Hinta oli 60 euroa, myyjä kehui että käyttää itse juuri samanlaisia. Kassalla hän mainitsi että jos suostuisin vaihtamaan puhelinliittymäni, kuulokkeet maksaisivat vain 30 euroa. Totesin etten halua vaihtaa liittymää. Vasta kotona hoksasin että olisi oikeastaan pitänyt sanoa että jos nämä kuulokkeet voi myydä kolmellakympillä niin en maksa niistä kuuttakymppiä...
Ketkuilulla on nyt se seuraus etten mene enää ko. liikkeeseen.
Lukuisia kauneudenparantajia. Suurimman osan läträsin parissakympissä, jolloin rahaa oli vähän ja vähäinen oli tarvekin, verrattuna nykyiseen!
Pahin kuitenkin oli monitoimikone, jonka ostoon innostivat ja suorastaan vähän painostivat työkaverit ensimmäisessä harjoittelupaikassa. On konetta loppuelämäksi, tekee kaikki ja vielä päälle pari temppua. Olin siis harjoittelija, mies opiskelija - mulla pää täynnä vaaleanpunaista perheenemäntähöttöä, kun yhteenkin oltiin muutettu. Siellä on kaapin perällä ollut kone nyt kohta 30 vuotta, mies sen säälistä joskus kaivaa esiin ja pilkkoo tai muussaa jotain ja muistaa lohduttaa, että kato, ei tää ihan hukkaan mennyt.
Mies itse ostelee kaiken maailman siivousvälineitä, jos käyttäisi niitä kaikkia, olisin maailman onnellisin nainen:-) No, niitä minä otan sitten säälistä käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Piikkimatto on kylläkin oikeasti tehokas selkäjumeihin, vaikka joku täällä muuta väittikin. Kun meinaa selkä jumahtaa, niin piikkimatto lattialle tai sohvalle ja siihen päälle makoilemaan ilman paitaa 10-20 minuutiksi, niin jo helpottaa. Ei tunnu kivalta, mutta toimii.
Samaa mieltä. Itse ostin piikkimaton viime syksynä kun oli nukahtamisongelmaa. Makailen melkein joka ilta matolla vartin verran ennen nukkumaanmenoa ja uni tulee paremmin. Näiden "hittituotteiden" toimimattomuus johtuu varmasti suurelta osin siitä, että ihmiset ostavat niitä kun kaikki muutkin ostavat, miettimättä sen enempää onko sille oikeasti tarvetta. Ei kai sillä piikkimatollakaan mitään tee jos ei ole selkä yms. ongelmia. Samoin muuten selätin, mulle on toiminut kun on ollut selkäkipuja, mutta eihän ne varmasti kaikilla toimi, vaikka olisi kys.ongelmaakin. Eikä varsinkaan toimi missään kaapin perällä ainakaan.
Voitaisko sopia, että ei tulla ketjuun kertomaan, miten "mulla kyllä toimii", koska se ei ole ketjun pointti. Se, mikä on sulle ihan järkyttävän hyvä juttu, on toiselle haksahdus ja turha ostos ja niistä täällä halutaan nyt kuulla, eikä teidän erinomaisista ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt paljon rahaa lisäravinteisiin, joiden toimivuus edelleen mysteeri. Tosin jatkan käyttöä, kun ei ole vertailukohtaa.
Pahin oli vene. Innostus kun loppui niin jäi vain rahanreikä. Ei sillä, että kerran pari kesässä on mukava käydä ajelulla.
Sanontahan meni näin. Toiseksi iloisin päivä on, kun hankkii veneen. Ja iloisin, kun saa sen myytyä.
Mulla on vähän sama juttu veneen kanssa. Lapsuuden kesät veneiltiin perheen kanssa, ja se oli ihanaa, siitä on aivan mahtavat muistot. Ostin sitten nyt veneen aikuisena itselleni, ja en mä oikein jaksa sitä kaikkea siihen liittyvää rumbaa, mitä silloin lapsena ei tietenkään joutunut tekemään...
Aattelin katsella vielä tämän kesän, että innostaako yhtään, ja jos ei, niin laitan myyntiin. Menee sitten kaupaksi joskus jos menee, ei se onneksi kallis ollut. Ja edellinen omistaja veneili sillä aivan fiiliksissä 15 vuotta, tiedän kun tunnen hänet, ja olin silloinkin usein mukana.
Samaa sarjaa: minulla pahin haksahdus oli aikuisiällä hankittu moottoripyörä. 16-vuotiaana kevari oli paras asia maailmassa. 30-vuotiaana taas prätkän ostettuani alkoivat kaivella vakuutusmaksut, polttoainekulut, ajoasennossa kipuileva polvi, holtittoman vaaralliselta tuntuva liikenne... Hommasta oli kadonnut 95% taiasta kun prätkä ei enää ollutkaan ainoa peli jolla pääsi liikkumaan vapaasti. Kivut taas veivät innon lähteä esim. reissaamaan pitkin maata.
Jokuhan on sanonut että kaikkein valheellisimmilla mielikuvilla markkinoidut harrastukset ovat juuri veneily ja moottoripyöräily.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko sopia, että ei tulla ketjuun kertomaan, miten "mulla kyllä toimii", koska se ei ole ketjun pointti. Se, mikä on sulle ihan järkyttävän hyvä juttu, on toiselle haksahdus ja turha ostos ja niistä täällä halutaan nyt kuulla, eikä teidän erinomaisista ostoksista.
Ei voitais. Monessa viestissä sanotaan että joku tuote on ihan rahantuhlausta millä ei tee mitään. Saa kai siihen toinen kommentoida että mulla kyseinen tuote toimi. Ei kaikki ole humpuukia vaikka joku on tuotteen ostanut eikä sitä ole koskaan edes käyttänyt. Alapeukuta rauhassa.
Terapeutti, personal trainer, hulavanne, kasvohoito. Tässä puhutaan 4000 eurosta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.
Zinzino-seerumi ei myöskään yllättäen lunastanut lupauksia. Maksetaankohan ihmisille noiden kehumisesta netissä?
Kyllä jos kyse esim. blogista. Kuka blokisti nyt pomonsa, palkamalsajansa t
käteen purisi. Ja ei jos kyse on tekaistuista kommenteista.
Kosmetologilla käynti. Ostin sarjan hoitoja joiden piti tehdä ihostani kaunis ja kuulas. Menetin vain aikaani ja rahaa. Kotona apteekin perusvoiteilla hoidettu iho on jopa kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Asunto itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Muutamaa vuotta myöhemmin piti muuttaa työn perässä, eikä sitä ole kaupaksi saanut vaikka pyytäisi hintaa puolet siitä mitä itse joutui maksamaan. Silloin oli lähellä paperitehdas alueen arvoa nostamassa, nyt se on suljettu ja kysyntä tippunut. Ja vielä on lainaa jäljellä monta vuotta.
IKINÄ ei pidä luottaa tehdastyön jatkuvuuteen. Aina pitää olla plan b.
Robotti imuri. Täysin turha huuhaa juttu. Idea on se että ajastat imurin imuroimaan kun olet poissa kotoa. Aina jokin tiellä ettei imuri pääse imuroimaan. Tai lattialle jäänyt koiran lelu tai lapsen lelu. Imuri stoppaa ja jää junnaamaan tälläisiin esteisiin. Lähti kuukauden jälkeen myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa myöten kaikki sillä hetkellä suositut villitykset kuten piikkimatto, selätin ja hulavanne, jäävät usein pölyttymään kaapin perälle.
Rahaa olen minäkin lisäksi pistänyt erilaisiin ihoseerumeihin yms., joiden tehosta ei ole takuita. Lisäksi jotkut (kalliitkin) vaatteet ovat paljastuneet turhiksi heräteostoksiksi, kun ei ole tullut käytettyä.
En anna piikkimattoani koskaan pois. En edes maksanut siitä, sain sen lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierontatuoli on varmasti ollut typerin ostos.
Miksi? Kuvittelisin että vaikkapa telkkaria samalla katsoen tuollainen olisi mukava.
Tosin suomessa on kyllä sikahinnat noille. Jollakin 4-5 tonnilla käy varmaan lopun ikänsä ihmis hierojalla.
Hierontatuoli vie hirveästi tilaa, on ruma, eikä vastaa ihmisen tekemää hierontaa.
Wish krääsät, meni lopulta moni koruista ja vaatteista kirppikselle
Maalit, ostin sisämaalia monta purkkia eikä silti lopputulos ollut järin hääppöinen
Mä olen joskus miettinyt, millä ihmeen rahoilla nuoret "fitnesspissikset" oikein mällää. Usein heillä ei ole hyväpalkkaista työpaikkaa, mutta rahaa tuntuu silti löytyvän kaikenlaisiin ulkonäköön liittyviin juttuihin ja merkkituotteisiin.