Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
781/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilaitteet ja kuntosali. Yhtä hyvän tai tehokkaamman treenin saa levytangolla ja riittävällä määrällä painoja, sekä vetämällä leukoja ja tekemällä punnerruksia.

Vierailija
782/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettomin: Kauniin myyntineitosen kauppakeskuksen käytävällä myymä "kotimainen" tablettitietokone, jonka saapumiseen meni varmaankin vuosi ja se oli jo saapuessaan vanhentunut.

Kallein: Ex-vaimo, jonka sittemmin konkurssiin mennyttä "businessideaa" rahoitin ehkä 70k€ verran ja kituuttelin kymmenkunta vuotta tehden kahta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kurssi. Osoittautui ajanhukaksi. Rohkeasti olen hakenut jo kahdelle kurssille tänä vuonna ja päässytkin. Aivan totaalista ajanhukkaa ja rahanhukkaa palvelunostajalle ja veronmaksajille. 

Vierailija
784/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin ostaa jotain, koska oli synttäripäiväni. Ostin sitten täyttä villaa olevan vaatteen, vaikka hieman epäilytti. Se oli kutittavan tikkuinen. Se oli painava. Se alkoi haista pahalta. Tuuletin ja tuuletin. Villahan haisee pahalle märkänä, joten ajattelin pitkän pakkastuuletuksen auttavan. Ei auttanut. Vedin sen päälle ja kiemurtelin kutinasta ja ympärillä tuntui leijuivan kuolleita laamoja ja lampaita. En käyttänyt sitä kertaakaan. Panin sen ROSKIIN ja tunsin häpeää.

Sama täällä. Sukulaisellani oli vaateputiikki, jossa todella kivoja merkkituotteita. Hänellä todella hyvä silmä sille mikä sopii millekin vartalotyypille. Ostin häneltä tosi hyvännäköisen, reisipituisen, kallista merkkiä olevan täysvillaisen neuletakin. Se ei haissut eikä kutittanut, mutta se oli niin KUUMA. Suomessa on talvisin sisätiloissa 20 astetta, ei täällä voi tuollaisia pitää! Käytin sitä ehkä kaksi kertaa aivan hiki päässä ja vein sitten second hand -liikkeeseen.

Sama kohtalo oli kirpparilta ostamillani rock-henkisillä nahkahousuilla. Ne olivat ihanan pehmeät, mutta NIIN KUUMAT. Vain paukkupakkasilla saattoi pitää. Vein nekin myyntiin.

Olen ostanut myös lukemattomia muita epämukavia vaatteita. Minulla on herkkä kaula enkä kestä mitään kuristavia kaula-aukkoja. Kun on muutaman päivän nyhtänyt tauotta kaula-aukkoa alaspäin, vaate jää kaappiin. Nykyään jätän moiset paidat kauppaan.

Vierailija
785/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita! Itsellä tosin onneksi ei mitään yksittäisiä kovin kalliita. Mutta kyllähän kaikista käyttämättömiksi jääneistä vaatteista, kuuntelemattomista cd-levyistä, surkeista dv-elokuvista, lukemattomista lehtitilauksista, yms tulee iso hintalappu, jos yhteen laskee. Nykyään olen aika tarkka siitä, mihin rahojani pistän, joten hutiostoksia tulee tosi vähän. Lähinnä sellaisia, että olen luullut löytäneeni hyvään hintaan jotain, mitä olenkin oikeasti tarvinnut, mutta tuote ei sitten olekaan kestänyt.

Vierailija
786/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Ihmettelen noita kollageenijauheita. Minua ällöttää ajatella, mitä ne oikeastaan ovat. Eläimen nahkaa, jänteitä, kalvoja, lihaa kuivatettuna ja jauhettuna. No, vaikka se ajatus ei haittaisikaan, niin minulle ei ole selvinnyt, miksi tätä samaa kollageenin saantia ei voisi hoitaa lihaa syömällä, mikä olisi huomattavasti halvempaa ja myös terveellisempää.

Vierailija
787/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen partylite kynttilät.

En kehdannut kieltäytyä kun kaveri myi ja olihan ne tosi kivannäköiset.

Ostin kaksi kynttiläpurkkia, mutta ei niitä voi polttaa kun krääsä on niin kauhea. Ajattelin, että poltan sitten vaikka takan sisällä tunnelman luojana.. se haju leviää sieltäkin! Noh, ulos sitten ruokailuryhmää koristamaan. Ruokahalu meni hajusta, vaikkei edes palanut.

Säilytin niitä sitten hetken aikaa lipaston laatikossa, kun en raaskinut niin kalliita kynttilöitä roskiin heittää. Lopputuloksena kaikki laatikossa olleet tavarat haisee yhtä kamalalle. Ulkolyhdyssäkään ei oikein voinut polttaa, kun palavat niin huonosti, että nokeavat koko lyhdyn.

Vierailija
788/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippa

Vierailija
789/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merileväjauhe (jodin saantiin).

Muuten ei valittamista, mutta tökötti on niin karmean makuista, ettei sitä puolta teelusikallistakaan saa millään alas. Yhtä pahaa sellaisenaan/ruokaan/veteen sekoitettuna. Yritykset päättyvät yleensä yökkimiseen; mikään muu ruoka-aine ei ole aiheuttanut tällaista reaktiota.

Uhmaan palstapoliisin kieltoa, että ei saa kertoa myönteisiä kokemuksia.

Minä sekoitan merileväjauhetta itsetehdyn leivän taikinaan. Tulee todella hyvää! Ennen paistamista haiskahtaa kyllä kuolemalle, mutta kypsänä ei enää. :)

Minä käytin 5 vuotta putkeen merilevävalmisteita (spirulina, chlorella) annostusohjeiden mukaisesti. Lopetin, kun kilpirauhasarvot alkoivat heilahdella ja tilanteen korjaamiseksi tarvittiin Thyroxin-lääkitys. Vahvasti siis epäilen vaivan johtuvan nimenomaan noista levävalmisteista.

Japanilaiset syö tosi paljon merilevää ja saavat jodia valtavan paljon enemmän kuin vaikka suomalaiset. Onkohan heillä paljon kilppariongelmia? Jodiahan saa muualtakin, eli periaatteessa jos on herkkä, voi kilppariongelmia saada sitten myös vaikka maitotuotteista tai jodioidusta suolasta. 

Ja ainahan se on niin, että kaikki ei sovi kaikille. Minä olen käyttänyt vuosien ajan chlorellaa ja tykkään kovasti. Saan sillä pidettyä rauta-arvot hyvänä, kilpparini on ok. 

Vierailija
790/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkalounaat...

lössi valuu isossa konttorikolossissa samaan aikaan jonottamaan kallista ruokaa, hirveä meteli, katsella, kun jotkut hölmöt oikein jumittavat jonossa. Joskus huonoakin ruokaa, tulee myös joskus syötyä liikaa. Monesti tylsiä juttuja pakko kuunnella.

Omat ruuat ovat monenlaista säästöä!

- Työkaverin kanssa kaupungilla työkeikkojen välillä! Kalliit lounaat, kalliit kahvit, tunkua monessa paikassa.

Ihana korona! Monta tällaista jäänyt väliin, ei ole enää pakko "sosiaalista syistä" mennä ravintolaan syömään!

- After workitkin ajan ja rahanhukkaa. Kesällä kävin yhden kerran, istuin  rauhassa juhlittavan kera kahdestaan, häivyin kun muita alkoi tulla.

Vierailija
791/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailulle menessä ne tuliais lahjat. En osta mitään ja aina olen mennyt sisälle. Aluksi pientä tuppisuuta ja loukkaantuneisuutta. Vuosien varrella oppineet ette tuo mitään.

Vierailija
792/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin ostaa jotain, koska oli synttäripäiväni. Ostin sitten täyttä villaa olevan vaatteen, vaikka hieman epäilytti. Se oli kutittavan tikkuinen. Se oli painava. Se alkoi haista pahalta. Tuuletin ja tuuletin. Villahan haisee pahalle märkänä, joten ajattelin pitkän pakkastuuletuksen auttavan. Ei auttanut. Vedin sen päälle ja kiemurtelin kutinasta ja ympärillä tuntui leijuivan kuolleita laamoja ja lampaita. En käyttänyt sitä kertaakaan. Panin sen ROSKIIN ja tunsin häpeää.

Sama täällä. Sukulaisellani oli vaateputiikki, jossa todella kivoja merkkituotteita. Hänellä todella hyvä silmä sille mikä sopii millekin vartalotyypille. Ostin häneltä tosi hyvännäköisen, reisipituisen, kallista merkkiä olevan täysvillaisen neuletakin. Se ei haissut eikä kutittanut, mutta se oli niin KUUMA. Suomessa on talvisin sisätiloissa 20 astetta, ei täällä voi tuollaisia pitää! Käytin sitä ehkä kaksi kertaa aivan hiki päässä ja vein sitten second hand -liikkeeseen.

Sama kohtalo oli kirpparilta ostamillani rock-henkisillä nahkahousuilla. Ne olivat ihanan pehmeät, mutta NIIN KUUMAT. Vain paukkupakkasilla saattoi pitää. Vein nekin myyntiin.

Olen ostanut myös lukemattomia muita epämukavia vaatteita. Minulla on herkkä kaula enkä kestä mitään kuristavia kaula-aukkoja. Kun on muutaman päivän nyhtänyt tauotta kaula-aukkoa alaspäin, vaate jää kaappiin. Nykyään jätän moiset paidat kauppaan.

Voi ei. Nuo kireät kaula-aukot.. olen juuri hakenut varastosta vaatteita, jotka sopivat nyt päälle koronakuihtumisen jälkeen (hehe, siis olen laihduttanut) ja muutamassa on just sellainen kireähkö o-aukko. Laitoin hyllyyn ajatuksella "kyllä minä tätä käytän" ja tajusin just, että en varmasti. En kestä niitä. Yhdessä on lisäksi sellaista metallilankaa kimaltamassa, ja miltä se tuntuu iholla? METALLILANGALTA.

Se ainakin lähtee nyt. Kiitos kun otit tämän esille. Turha hillota kaapissa vaatetta, joka on epämiellyttävä ja jota et käytä!

Vierailija
793/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma hevonen. Oli "hieman" huonoa tuuria matkassa enkä enää ikinä osta omaa.

Kumma kun lemmikkejä ei ole mainittu tämän enempää tässä listassa. Lenkkeilen aika paljon ympäri lähiöitä ja ne koiran ulkoiluttajat vaikuttavat joka kerta niin flegmaattisilta. Puhuvat kännykkään, röökaavat ja jättävät paskat lojumaan tien poskeen.

Tavoitteena heillä lienee ollut että koirasta on seuraa, se auttaa parempiin elämäntapoihin ja "tottahan toki minä olen vastuullinen koiranomistaja". Tämän jokapäiväisen vaivan lisäksi vielä varusteet, koiranruoka, eläinlääkärikulut, hoitopaikat lomien ajaksi...

Vierailija
794/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lisäravinteet ollut semmonen kompastuskivi. En tajua miksi haksahdan niihin kerta toisensa jälkeen. Aina jotain uutta ja mullistavaa.

Nyt tänä vuonna meinasin ostaa mökin, mutta tajusin viime tingassa, että en uskaltaisi olla siellä yksin kuitenkaan, niin hukkaan menis.

Vierailija
795/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varsinkin nykyinen toivottavasti kohta ex

Vierailija
796/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haksahtanut tähän palstaan. Koska aika on rahaa, niin tämä palsta vasta rahanhukkaa onkin.

Vierailija
797/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu hurahti nettirakkauteen, syyti sille kaikki rahansa. Lainaksi! Koskaan ei saa takaisin. Luoja varjele itseä koskaan sekoamasta noin pahasti!

Vierailija
798/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirkkujen allasjumppa, maksoin siis siitä kurssimaksun koko kevätlukukaudeksi. Kaksi kertaa jaksoin kammeta itseni altaaseen aamuseiskalta, kyllä tuli jumpille hintaa.

Vierailija
799/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Philipsin rikkaimuri. Teho liian heikko.

Samat sanat, eikä tarvitse edes olla Philips. Aivan mitätön imuteho eikä koko vekottimella tee mitään, turhakkeista turhakkein ja omani päätyi jo vuosia sitten roskiin (silloin ei ollut vielä SER-keräystä).

Aivan.  Nää rikkaimurit on kyllä aikas turhakkeita.  Haksahdin itsekin siihen ja ajattelin, että on kätevämpi ottaa esille, kun tarvii jotain imuroida.  Imuri on raskas ja aina se johdon kelaaminen ja imurin kiskominen rasittaa.

Nyt tämä rikkaimuri on mulla kylppärissä.  Imuroin sillä lattialle pudonneet hiukset, sen se just pystyy tekemään.  

Siivouksessa vanha kunnon Miele.  Ei vaan jaksaisi aina ottaa sitä esille.  Kun se on vielä sellainen  kummastus, että siinä ei ole oikein mitään, mistä ottaa kiinni mokomaa möhkälettä.  Eli kiskon sitä siivouskomerosta esille siitä letkusta, joka sitten helposti irtoaa.  

Se mun Philips on sellainen pieni, ilman vartta. Kirjahyllyjä vähän pyyhkiessäni jostain sain yhtäkkiä päähäni, että imurilla saa hyvin pölyt pois kirjoista ja niiden takaa, kun ei kostealla rätillä voi hutkia. Onneksi ei ollut älyttömän kallis, noin 40 e Tokmannilta. Mutta turhake.

Ehkä minäkin sitten niitä hiuksia alan imuroida lattialta, kyllähän tässä vaihdevuotisena tukka jo lähteekin...

800/903 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi paperitehdas nostaa asunnon arvoa? Pikemminkin päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi