Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Vierailija kirjoitti:
Kavitaatiohoito (siis eräänlainen laihdutushoito).
Minäkin haksahdin tähän! Ihan hirveän kallis ja tulokset nolla.
Ensimmäinen aviomies. Raha paloi ja nuoruus meni.
Vierailija kirjoitti:
Turhia vaatteita on tullut ostetuksi elämän varrella. Kerran ostin sellaiset kengätkin, jotka jo kaupassa kokeiltaessa tuntui ikäviltä jaloissa. Mutta kun ne oli niin hyvän näköiset! En pystynyt käyttämään niitä kuin yhden kerran ja silloinkin kärsin ihan kamalasti. Jonnekin ne hävitin sitten.
Tämä on ehkä suurin (materialistinen) paheeni. Erehdyn aina ostamaan epämukavia mutta kauniita/edullisia vaatteita. Liian pieniä vaatteita en sentään enää osta (BMI 19, tuskin enää tästä pienenen jollei joku tauti iske), mutta esim. juuri viime viikolla ostin shortsihaalarit jotka ovat liian lyhyet minulle; puoli persettä meinaa vilkkua jos vähänkin nostan käsiäni. Kirpputorilta lähtee myös aina milloin mitäkin mukaan kun kerran halvalla saa.
Kuoma Lady-toppasaappaat, jotka ostin sovittamatta, kun luulin että kaikissa Kuomissa on sama lesti. Kyllä ei ole. Näihin leidilapikkaisiin ei mahdukaan ne tukipohjalliset, jotka ortopedi määräsi mulle polven nivelrikon vuoksi. Vanhoihin Kuomiin mahtuivat hyvin. Meni 70 euroa hukkaan ja oma vika tietty.
Itse hairahduin joskus parikymppisenä ”tissirasvaan”. Voiteen piti kasvattaa kuppikokoa vähintään yhdellä koolla. Tuli siinä kuukauden verran rasvattua tissejä, mutta A-kuppi säilyi. En muista enää merkkiä, eikä se nyt mikään järkyttävän suuri investointi ollut. Huvittaa vain 10 vuotta myöhemmin, että tuollaiseen humpuukiin olen joskus rahojani laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempur-tyyny. Mielestäni ihmiskunnan suurin huijaus. En tiedä ketään, EN KETÄÄN, kelle tuo tyyny olisi sopinut.
En ole ikinä moista testannut mutta entinen työkaverini vaimoineen käyttää noita, ja muita eivät suostu käyttämäänkään.
Minä ja mieheni olemme Tempurin vannoutuneita käyttäjiä. Pidemmille matkoillekin välillä otettu tyynyt mukaan, koska mielestäni parempaa tyynyä ei ole olemassa. Eli on täällä linjoilla ainakin yksi pariskunta, joka vannoo Tempurin nimeen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempur-tyyny. Mielestäni ihmiskunnan suurin huijaus. En tiedä ketään, EN KETÄÄN, kelle tuo tyyny olisi sopinut.
En ole ikinä moista testannut mutta entinen työkaverini vaimoineen käyttää noita, ja muita eivät suostu käyttämäänkään.
Minä olen myös yksi käyttäjistä, joka ei enää muihin tyynyihin vaihda. Halvat kopiot on testattu ja huonommiksi todettu.
Täällä yksi tyytyväinen tempurin käyttäjä.
20 vuotta sitten ostin sellaisen UMTS -jutun parilla miljardilla. En oikein tiedä vieläkään, mikä se oli, mitä ostin, mutta ei sillä mitään ole tehty. Tarpeeton hankinta siis.
t. Olli-Pekka
Olen mielestäni ihan kohtalainen ja kokeilungaluinen kokkaaja ja etsin aina uusia ainesosia liha-, kala- ja kasvisruokiini.
Erehdyin mainoksen uhriksi ja ostin sekä härkistä, että nyhtökauraa ja voi kaamea noita pahvinmakuisia sössöjä, jotka pilasivat laadukkaista aineksista tehdyt ruokani.
Ei enää koskaan noita yököttäviä lihakkeita vaan kasvisruoat oikeilla kasviksilla ja liharuoat kunnon lihasta.
Vieläkin harmittaa, sillä poden aina jonkinasteista syyllisyyttä pahanmakuisista aterioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme Tempurin vannoutuneita käyttäjiä. Pidemmille matkoillekin välillä otettu tyynyt mukaan, koska mielestäni parempaa tyynyä ei ole olemassa. Eli on täällä linjoilla ainakin yksi pariskunta, joka vannoo Tempurin nimeen. 😊
Stockan tyynymyyjä kertoi, että Tempurit soveltuvat vain ihmisille, joilla on niska-hartiavaivoja. Normaalille nukkujalle kuulemma aivan turhia, suositteli Joutsen-tyynyjä ja niihin sitten sopivan paksuuden. Menin itse siis Tempuria ostamaan koska luulin sen olevan paras. Lähdin pois Joutsen untuvatyynyn kanssa. Paras tyyny ikinä! Loppui yöheräilyt.
Selluliittivoide! Eihän ne edes toimi kenelläkään.
Isot häät kaikkien typerien tapojen mukaisesti. Hullun kallis häämatka. Rouvalla ei maksukykyä, joten makselen vielä muutamia vuosia. Kaiken jälkeen totaalinen pettymys puolisoon. Piakkoin erotaan.
Vierailija kirjoitti:
No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.
Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣
Oliko liian iso?
Mulle se pieninkin suomalaisen valmistajan koko on iso, tuntuu kamalalta. Mooncup-merkkisen pieni koko on parempi.
Forevertuotteet.. ei mitään vaikutusta, makeutusaineista kylläkin sai mahan sekaisin ja pahan maun suuhun koko päiväksi. Hirveön hintaista kuraa. Hävettää että lankesin mutta oli pakko ostaa kun Ystävä möi:
Vierailija kirjoitti:
Uusi auto. Sen arvo putoaa kuin lehmänhäntä. Kerran ostettiin uuden auton kanssa myös huoltosopimus kun edellistä rakkinetta oli saatu korjailla tämän tästä. No, tällä kertaa se uusi auto oli Toyota, joka kesti 10 vuotta ilman yhtäkään vikaa.
Se on huoltosopimus eikä korjaussopimus - vikakorjaukset eivät kuulu hintaan. Varmaan juuri tuon huoltosopimuksen ansiosta ei vikaantunut kun oli huollettu viimeisen päälle.
Ex-mieheni. Elää koko ajan yli varojensa. Nyt vain mun lypsäminen vaihtunut lapsiltaan rahan ruinaamiseen (ei saa).
Hitaat hevoset ja nopeat naiset.