Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
ARVO kirjoitti:
Ostin perheelle tätä suurta huutoa olevaa Sussia. Arvatkaa kuinka kävi. Lapset yökkäili. itse yritin urheasti näyttää mallia ja syödä annostani. Annoin periksi ja yökkäilin minäkin. Ei kiitos susille.
Kaikkea kokeillaan ainakin kerran.
Meillä tehdään susHit itse. Saa laittaa vaikka lenkkimakkaraa niihin jos siltä tuntuu.
Jouluapu facebookissa. Ruokakasseja ”köyhille”. Autoin kolmea perhettä ruokakassien muodossa. Kahdelle perheelle ei kelvannut perus ruokatarvikkeet+ jouluiset herkut. Halusivat päästä itse kauppaan. Olisi pitänyt antaa rahaa. Yksi perhe otti kiitollisena vastaan, siitä jäi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jouluapu facebookissa. Ruokakasseja ”köyhille”. Autoin kolmea perhettä ruokakassien muodossa. Kahdelle perheelle ei kelvannut perus ruokatarvikkeet+ jouluiset herkut. Halusivat päästä itse kauppaan. Olisi pitänyt antaa rahaa. Yksi perhe otti kiitollisena vastaan, siitä jäi hyvä mieli.
Et tainnut olla ihan pyyteetön lahjoittaja tässä. Halusit antaa lahjan omista lähtökohdistasi, ei saajan lähtökohdista. Tärkeämpää oli sinun hyvä mieli, kuin auttaminen siinä, mitä vastaanottaja oikeasti tarvitsee. Voisi verrata näihin tällä palstalla luettuihin esimerkkeihin, että antaa kaverilleen kampaamolahjakortin, mutta vain sillä ehdolla, että antaja saa päättää, miten saajan tukka leikataan.
Opiskelu. Jos olisin valinnut amiksen 2004 jasiirtynyt työelämään 2007, kun valmistuin lukiosta, olisin voinut sijoittaa nouseviin osakekursseihin ja vaurastunut. Yliopistossa elintaso oli muutenkin erittäin matala, joten sen osalta ei olisi merkittävää eroa ollut, vaikka olisin säästänyt lähes koko palkan ja asunut vanhempien luona. Opinnot ovat vieläkin kesken eikä hyväpalkkaisista töistä tietoakaan.
Golf-osake. Miettikää pirun tarkkaan, jos sellaista harkitsette.
Vierailija kirjoitti:
Isomummo joutui hoitokotiin ja mun tehtäväksi annettiin hankkia isomummolle lääkkeitä. lääkelasku oli jotain 100€!, mikä oli hämmentävää, koska isomummolla ei ollut mitään diagnosoitua sairautta.
kotona sitten googlailin noita lääkkeitä.
Ne oli ihan tavallisia vitamiinivalmisteita. esim. b 12.
Myös annostukset oli ihan samoja, mitä tavis-vitamiinipurkeissa. Onko muka nuo kalliit lääkärinmääräämät vitamiinit tosiaan tehokkaampia kuin esim. yo-apteekin, monta kertaa halvempi, oma brändi???
Tietty ostan jatkossakin isomummolle noita "parempia" vitamiineja, kunhan vain ihmettelen.
Eräällä ystävälläni on todettu kaliumin vajausta. Lääkäri määräsi hänelle jonkun yli 30€ kalium pilleripurkin. No, esim. ruohonjuuressa saman vahvuiset ja sama määrä maksaa 10€.
Ei se resepti tarkoita, että sillä pitää ostaa. Resepti kirjoitetaan muistutukseksi tai jotkut voivat saada vakuutuksesta tai jostain eläkkeensaajan hoitotuesta kulujen perusteella sitä tukea. Apteekkikin monesti tuo esiin, että sama lääke on halvempi myymälän puolella, kun ei mene lääkemaksua 2,5 per purkki. Eli eivät tosiaan ole parempia, sen kun ostat mitä farmaseutti suosittelee vastaavaksi tuotteeksi.
spr.n keräykset en todellakaan anna enään senttiäkään. apu jaetaan miten sattuu ja suurin osa menee pyörittäjien palkkioihin
Tästä ketjusta saa hyvää perspektiiviä ja näkemystä ihmisistä. Toisilta palanut kymmeniä tuhansia ja toiset taas pitävät jotain yksittäistä rasvapurkkia pahana.
Itse aiheeseen. Kesämökki ja kakarat. Menee kategoriaan kymmeniä tuhansia. Vaimo ja koirat ovat koko rahan arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen ja aasialainen ihonhoito ja kaikki etanaseerumit ja aasinhikitipat. Ainoa hyvä löytynyt asia on ollut Misshan bb-voide, jota saa Cittarista.
OT: Ooh, saako Misshan BB-voidetta Cittarista?! Mahtavaa! Cittari on sen verran kaukana ettei tule käytyä. Pitää mennä sinne seuraavan kerran, on BB-voide loppuu. Misshan on ainoa, jota voin käyttää. Ei tartte tilata Koreasta.
Suositus myös Misshan maskaroille.
Unikulman patjat maksoi monta tonnia. Yksilöllinen analyysi oli sitä, että makasin muutaman kymmenen sekuntia eria asennoissa testisängyllä. Mielestäni patjoista ei ollut mitään iloa vrt. siihen, että nukuin aiemmin vuosia jollain Ikean halpispatjalla. Nyt viis vuotta patjojen ostosta tulee kipeäksi, kun nukun omassa sängyssä tällä mittatilauspatjalla. Havahduin asiaan viime viikolla, kun ukon kuorsauksesta johtuen nukuin pari yötä sohvalla. Ei kipuja herätessä. Ens viikonloppuna ostan Ikeasta ihan tavalliset patjat ja nuo lähtee kaatikselle.
Sama!
Facessa ylistystä saanut tuote, jonka perusteella tilasin.
Täyttä paskaa.
Ei mitään vaikutusta,ei sitten mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla ihan pyyteetön lahjoittaja tässä. Halusit antaa lahjan omista lähtökohdistasi, ei saajan lähtökohdista. Tärkeämpää oli sinun hyvä mieli, kuin auttaminen siinä, mitä vastaanottaja oikeasti tarvitsee. Voisi verrata näihin tällä palstalla luettuihin esimerkkeihin, että antaa kaverilleen kampaamolahjakortin, mutta vain sillä ehdolla, että antaja saa päättää, miten saajan tukka leikataan.
Jaa että tuntemattomille pitäisi sanella hyväntekeväisyyden muoto? Olet kyllä ...
Kuka nyt haluaa jotain valikoijia auttaa. Ihan vinoutuneet asenteet ihmisillä. Jos on omat asiansa sössinyt ojaan, turha sieltä huudella mittatilausvaatimuksia.
Maca-jauhe, Hyi s***a! Ei mitään vaikutusta. Samoin goji-marjat, hirveitä.
Ugg-kengät, todella epäkäytännölliset ja liukkaat.
Tupperware - veitset. Ruostuivat ja olivat liian paksut, josta syystä iso veitsi lipsui.
Tupperware - sipulisilppuri. Hirveen hankala pestä ja sipuli jäi kaikki seinämiin kiinni. Hankala pyörittää.
Louis Vuitton - laukku. Laatu aivan surkea.
Mä taas tykkään piikkimatosta, käytän välillä, siitä tulee mukava olo.
Martina Aitolehden kahden viikon juhladieetti tms. Yksi sana: ÄLÄ.
Kesämökki.
Verot, vakuutukset, sähkölasku per vuosi ja joku ikinen vuosi pitää jotain ostaa.
Meillä meni viime vuonna 1800 e , pakolliset ostokset plus jääkaappi.
Tänä vuonna myyntiin kesämökki pois lomien jälkeen . Saatiin 20 000 e enemmän, mitä maksettiin itse 8 v sitten.
Ensi kesänä vuokrataan kuukaudeksi asunto ulkomailta.
Ostin vuoden jäsenyyden lady line kuntosalille. Se maksoi varmaan 60-70€ kuussa ja olin opiskelija. Kävin siellä 2 kertaa koko sinä aikana. Tästä on vuosia aikaa ja edelleen kaduttaa se rahanmeno. Voi tyhmää minua.
Puhelinkortit, joilla k iimainen nuorimies sai soiteltua eroottisiin puhelimiin armeija-ajalla iltaisin, satojen markkojen edestä. Nyt 43v:nä toivoisi, että stimuloituisi yhtä helposti kuin silloinkin. Järki kuitenkin sanoo, että puhelimella tuota ei kannata hakea.
Vuoden kuntosalijäsenyys tuossa muutama vuosi sitten. Eipä montaa kertaa tullut käytyä, syystä tai toisesta...