Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (904)

Vierailija
701/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoxi-jakso. En voi ymmärtää missä mielenhäiriössä aikanaan otin n. 800€ maksavan jakson, jonka tulokset olivat yhtä tyhjän kanssa. En suosittele!

Vierailija
702/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur-tyyny. Mielestäni ihmiskunnan suurin huijaus. En tiedä ketään, EN KETÄÄN, kelle tuo tyyny olisi sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Avioliitto, perhe, omakotitalo.

Vierailija
704/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toto

Vierailija
705/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen kaikki pelit.

Vierailija
706/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo-

ra. Hajut esti aktin,

Vierailija
707/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mainitsee hulavanteen.

Sehän on mahtava kapistus, vyötärö kapenee telkkaa katsellessa. Ei kannata hävittää pois.

Jos ei opi pyörittämään, niin mikään ei kapene. 

Itselläni ei käyttö meinannut luonnistua, vaikka tyttäreni hulalla osasin ihan hyvin. Raskaammalla hulalla pitäisi olla helpompaa. Kokeilin sitten pyörittää toiseen suuntaan kuin kevyttä vannetta ja sehän luonnistuikin. Viikossa opin hulaamaan ilman hulan putoamisia 15min kerrallaan. Ja minullakin tuli kyljet todella kipeiksi, mutta kivuista huolimatta jatkoin ja enää ei tunnu missään.

Vierailija
708/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis vuitton laukut

Tänne on kiva kirjoittaa anonyymisti.

Olen pitänyt blogia yli 10 v ja tuo nykyään merkittävän osan tuloistani.

Saan viikoittain paketteja toivossa julkaisen jotain.

Kaikkia en kuitenkaan kerkeä mainostamaan ja nämä myyn eteenpäin.

Rahoilla ostan 2 Vuittonin laukkua vuodessa, yhden keväällä ja yhden syksyllä.

Minulla on oma myyjä Vuittonilla ja hän pitkälti päättää minkä ostan.

Omistan myös Chanelin mummolaukun ja muitakin merkkilaukkuja, Vuittonit kasvaa säännöllisesti. Marimekon ostan lähes joka vuosi.

Vierailija
709/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Äkkiseltään tulee lisäravinteista mieleen vain msm -jauhe. Kovasti jaksoin uskoa sen vaikutuksiin ja jaksoinkin imeä sitä pahaa litkua puolisen vuotta. Pärjään ilmankin ja nivelvaivat ovat parantuneet monipuolistamalla muuten ravintoa ja treenaamisen muuttamisella nivelystävällisemmäksi. En toki väitä vastaan, jos joku tuosta kokee saaneensa apua! 

-Typeränä tuli  ostettua joskus pari standardivalmistajan polvitukea ketju-urheiluliikkeistä niin ikään polvivaivoihin. Sanoisin, että mene suoraan fyssarille, joka tietää mikä auttaa. Säästät mahdollisesti jopa satasia.

-Joskus n. 7 vuotta sitten ripsienpidennykset kun ne olivat niin kuumaa kamaa ja sain ystävältäni lahjakortin erääseen puljuun. Vuoden huoltokierre riitti, ihan hirveän epäkäytännölliset ja ahdistavat. Lopulta kun poistatin vuoden säätämisen jälkeen niin omia ripsiä ei ollut enää ollenkaan ja kasvoivat pitkään ihan vinksin vonksin. Never again! Hirvittää ajatellakin sitä rahamäärää mikä tuohon kokeiluun upposi. 

-Kaikki laihdutus ja nesteenpoistojippaskonstit ja pillerit - unohda ne. Tuli epävarmana teini-iän ja aikuistumisen kynnyksellä näitä kokeiltua vaikka olin jo langanlaiha. Mietin jo silloin esim. nutriletin valmisteista että kuka hitto näistä maksaa kun sisältö täyttä paskaa ja hinta ihan saatanallinen :D Onneksi kipuilu painosta jäi tuohon epävarmaan aikuistumisen aikaan. 

Vierailija
710/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis vuitton laukut

Omistan myös Chanelin mummolaukun ja muitakin merkkilaukkuja, Vuittonit kasvaa säännöllisesti. Marimekon ostan lähes joka vuosi.

No sun blogin anti täytyy olla jossakin muussa kuin hyvässä ja kivassa tekstissä. Näin huonoa suomea pääsee harvoin lukemaan. Ehkä sun blogi on täynnä eri asennoissa otettuja herutuskuvia, joissa rekvisiittana on merkkisälää?

Vierailija
711/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis vuitton laukut

No sun blogin anti täytyy olla jossakin muussa kuin hyvässä ja kivassa tekstissä. Näin huonoa suomea pääsee harvoin lukemaan. Ehkä sun blogi on täynnä eri asennoissa otettuja herutuskuvia, joissa rekvisiittana on merkkisälää?

Onko pakko aina parjata menestyviä bloggaajia? Niin väsynyttä.

T. Ihminen joka ei lue blogeja, eikä haluaisi lukea tätä sättimistä keskustelussa, jonka aihe on ihan muu

Vierailija
712/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
713/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodastream

Minä käytän joka päivä ja olen niin onnellinen, kun ei tarvitse raahata pullokaupalla kivennäisvettä kaupasta!

Vierailija
714/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainer

Vierailija
715/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda Octavia

Vierailija
716/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsituuhennokset/pidennennykset. Vei järkyttävästi rahaa, ripset haittasivat näkökenttää, piti joka aamu suomia järjestykseen ja sitten meinasi vielä koukuttaa. Aika luonnollisimmista päästä olivat omani ja kauhulla katson näitä joidenkin tuttavieni volyymeja, koko ajan 24/7 kuin olisit bileisiin lähdössä. Kun ampuvat yli niin ei enää näytä hyvälle. Itsellä oli vielä pelko, että allergisoituu liimalle tai saa jonkin karmean tulehduksen/ripsimadon kaupan päälle. Ei enää kiitos.

Vierailija
717/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon Äidin lihapullat

Vierailija
718/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivoli Sariolan rannekkeet.

Niin p***a tivoli, että lapset ehtivät kaiken jonottamisen lomassa käydä ehkä kolmessa laitteessa. Ei koskaan enää.

Vierailija
719/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.

Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣

Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.

Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?

Tätä varten on kuppipyyhkeet. Ne toimivat myös retkeillessä. Itse menen kuukautisten aikaan aina vessaan, jossa on lavuaari myös kopissa. Mikäli tällaista vessaa ei ole, käytän kuppipyyhkeitä. Mulla on runsasta vuotoa vain kaksi ekaa päivää, niin ei tuo ole muodostunut ongelmaksi. Loppuvuodon ajan riittää tyhjennys kaksi kertaa vuorokaudessa.

Eri

Huoh. Jälleen toisistamme ilmiötä, jossa mielenkiintoinen ketju yritetään pilata jollain off-topic -jankkauksella. Perustakaa oma ketju tuolle kuukuppi-jaarittelulle.

Oma turhakeostos on ollut laskettelusetti. Vissiin kaksi kertaa käytetty, kyllä tuli harrastukselle hintaa. Myös kalliit hiihtovermeet ovat jääneet autotallin perukoille, kun ei ole lunta.

Vierailija
720/904 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon äidin lihapullat on todella erikoisen makuisia. Ei tartte toista kertaa ostaa.