Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
661/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaus.ikinä en ole mitään voittanut..

Vierailija
662/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempur-tyyny. Liian kova herkille kallonpohjalihaksilleni ja muutenkin.

Tempur tyynyt (ja ne kopiot) sopivat kyllä minulle hyvin vanhemmalla iällä, tukevat hyvin niskaa ja selkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merileväjauhe (jodin saantiin).

Muuten ei valittamista, mutta tökötti on niin karmean makuista, ettei sitä puolta teelusikallistakaan saa millään alas. Yhtä pahaa sellaisenaan/ruokaan/veteen sekoitettuna. Yritykset päättyvät yleensä yökkimiseen; mikään muu ruoka-aine ei ole aiheuttanut tällaista reaktiota.

Uhmaan palstapoliisin kieltoa, että ei saa kertoa myönteisiä kokemuksia.

Minä sekoitan merileväjauhetta itsetehdyn leivän taikinaan. Tulee todella hyvää! Ennen paistamista haiskahtaa kyllä kuolemalle, mutta kypsänä ei enää. :)

Vierailija
664/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokompassin personal trainer Helsingissä.

Todella kallis puolen vuoden paketti (lyhyempää ei saanut). Puuduttavia treenejä ja ravintoneuvonta, jossa kerrattiin kaikkea sitä, mitä googlaamalla voi itsekin netistä löytää. Puolen vuoden kuntosaliaherruksen tulos: miinus nolla kiloa läskiä. En todellakaan voi suositella.

Vierailija
665/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bun & Thigh Max. Se oli ostoskanavalta hankittu jumppavempain, jolla piti kiinteyttää pakaroita ja reisiä.

Vierailija
666/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minitrampoliini. En ole todellisuudessa käyttänyt juuri ollenkaan ja se vie turhaan tilaa.

Vierailija
667/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seinään kiinnitettävä pönttö on huono? Haaveilen juuri sellaisesta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me muutettiin uuteen asuntoon ja valitettavasti muuton aikaan tuli tehtyä hutiostoksia sisustusjuttujen kanssa (matot, verhot jne.). Ei ollut itsellekään hahmottunut, millaisen sisustuksen ja tyylin uuteen kotiin halusin.

Me taas remontoitiin hieman vanhanaikaisesta asunnosta modernimpi ja "hienompi". Noh, esimerkiksi hienot design-lavuaarit likaantuvat ja pinttyvät, kun ei ole kaatoja viemäriaukkoon ja kulmia on hankala putsata. Tukkeutuvat myös helpommin ja alkavat haista kuin perinteiset versiot. Rosterisissa kodinkoneissa näkyvät kaikki sormenjäljet ja uusissa kalliissa laitteissa on aivan liikaa kaikenlaisia toimintoja, jotka hajoavat helposti. Esim. älykkäästä pyykkikoneesta ei saanut pyykkejä ulos kun se meni rikki, vanhassa olisi riittänyt katkaisijan kääntäminen off-asentoon.

Tämä. Näyttää ulospäin hienolta, mutta oikeasti on epäkäytännöllistä ja kallista. Jos itse saisin nyt valita,. niin meille otettaisiin kylppäriremontissa ne perinteiset lavuaarit, vessanpöntöt jne. Yksi murheenkryyni on tässä taloudessa ollut moderni seinään kiinnitettävä WC-istuin.

Ollaan jouduttu parin vuoden aikana kutsumaan varmaan neljä kertaa korjaaja, kun pönttö alkaa vuotaa/liruttaa itsestään vettä. Myös painettava huuhtelu on hajonnut. Eikä todellakaan ollut mikään halpismalli.

Vierailija
668/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta kovasti lähestyen aloitin tämän kommentoikaa olisi hyvä ihmisten ottaa käsiin aihe joka vähentäisi kertakäyttö tavaroiden ostamista

https://www.vauva.fi/keskustelu/3895094/kuningaskuluttaja-takaisin-tele…

Vierailija
669/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jotkut erikoiset elintarvikkeet / superfoodit on tullut ostettua hetken mielijohteesta, mutta niiden käyttö on jäänyt max muutamaan kertaan. Ei enää goji-marjoja (syön mielummin mustikoita) tai kollageenijauhetta (luin jälkikäteen tuotteen todellisen tutkimusnäytön). Mutta virheistä oppii ja minulle on kirkastunut, että oma hyvinvointi ja terveellinen ruokavalio ei tarvitse mitään erikoisuuksia.

No mulle on kyllä kollageeni toiminut, iho on kauniimpi ja nuorekkaampi ja heleämpi. En ikinä lopeta. Olen syönyt sitä jo pitkään ilman taukoja. Sen lisäksi syön jatkuvasti biotiinia. Nämä yhdistettynä terveisiin elämäntapoihin, monipuoliseen ravintoon, hyvään yöuneen, tupakoimattomuuteen ja runsaaseen veden juomiseen ja ulkoiluun jne. on toiminut ainakin mulle.

Ehkä kollageeni ei sitten vaan sovi kaikille tai ei toimi kaikille. Muuten, se ei imeydy ilman C-vitamiinia, joten sitä pitäisi syödä myös.

Vierailija
670/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkiainen. Yksi liero maksoi 3,90e ja oli kyllä pahaa :D

Vierailija
671/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo. Varmasti kuulostaa vitsiltä, mutta sitä se ei ole. Ikää pitkälle yli 50v. Tulot 8000/kuukaudessa ja velkaa on vielä vaikka muille jakaa, vaikka omaisuutta ei muuta kuin okt pk-seudulla. Itselleni en ole juuri mitään koskaan viitsinyt ostella, että riittää rahat vaimon kotkotuksiin.

No ota ero äläkä mäkätä. Ei ole kenenkään pakko olla naimisissa kenenkään kanssa. Ja jos vaimo väkisin sinua pitää suhteessa, niin mene vaikka turvakotiin. H-tti.

Olipas huono neuvo.

Vaimo vie erossa vielä puolet talostakin.

minun neuvoni: pistä vaimo maksamaan omat kotkotuksensa.

anna sille viikoittain ruokanääräraha ja jos vaimo on itse töisssä VAIN PUOLET SIITÄ !

Tuntuu käyttävän sinua hyväkseen :-(

Vierailija
672/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Pietarissa, Bar Tribunalista maksullisen naisen

mukaani. Hotellissani yhdyntä kesti ja kesti ja se meni

välillä muka vessaan ja liukeni sen siliän tien.

50 € meni ja se oli ihan rahanhukkaa

Vierailija
673/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipäkone. Oli kallis ja turhista turhin. Sillä kestää monta tuntia tehdä leipää. Yöksi ei voi jättää päälle, koska siihen meteliin herää.

Ja vaikka mitä aineksia käyttäisit, ne leivät maistuu loppujen lopuksi täsmälleen samalta.

Meillä on 3.s leipäkone menossa. 20 v aikana tehdään väh joka viikko leipä.

Harkitsen leipäkoneen ostoa, niin saisi tehtyä pullataikinan sillä. En ole leiponut pullaa kotoa muutettuani, kun leipäkone jäi sinne. Lapsenikaan eivät ole koskaan saaneet äidin tekemää pullaa 😁

Osta yleiskone, paljon monitoimisempi.

Tosin sillä äitini lisäsi aina taikinaan  liikaa jauhoja, kun ei ollut "näppituntumaa", tuloksena aina kovia korvapuusteja!

Vierailija
674/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden psykoterapia

Vierailija
675/903 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisin tajunnut.

1969 rakennettu kerrostalon osakkeen osto kaduttaa.

Äänieristys surkea, eikä minusta taida olla kerrostalossa asumaan.

Kerrostalo olisi kiva paikka asua, jos siellä ei olisi muita D;

Vierailija
676/903 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta jota käytin vain viikon talkooleirillä ja nyt on 19 vuotta ollut kellarissa

Vierailija
677/903 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijetit ja RegulatPro metabolic

Vierailija
678/903 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänympärysvoiteisiin. Niihin on mennyt rahaa 30 vuoden aikana aikamoinen määrä. Ei ole auttanut mihinkään, minulla on enemmän silmäryppyjä kuin samanikäisellä miehelläni joka ei ikinä ole käyttänyt mitään voiteita.

Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta n. 25v, kaikista halvinta mitä olen löytänyt. Ei vieläkään ryppyjä silmän ympärillä ja ikää on 55+.

Vierailija
679/903 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin merkkivaatteisiin 2012-2015 ehkä n. kymppitonnin. Hävettää. Myin lopulta kaikki pois ja sain n. tonnin takaisin. Kallein oli yli parin tonnin Burberryn takki.

Olisi nekin rahat voinut paremmin käyttää. Saihan niistä hetken iloa, mutta aivan järkyttävän typerää maksaa brändistä.

Jos olet vielä linjoilla, saanko kysyä miksi myit nuo pois?

Itselläni on 20 vuotta vanha saman hintaluokan syksy/kesätakki, ja vasta nyt se on alkanut näyttää vanhanaikaiselta ja jäädä kaappiin. Samoihin aikoihin hankkimani villakangastakki on edelleen täydellinen. Kyllähän sille ostaessa tuli hintaa, mutta kun sen hinnan jakaa näille 20 vuodelle, jää 75,- per vuosi. Jos olisin ostanut jonkun halpistakin, se olisi pitänyt uusia joka vuosi ja rahaa olisi mennyt mahdollisesti enemmän. Enkä olisi saanut kulkea ihanassa, laadukkaassa takissa. Mielestäni tämä on ollut elämän parhaita ostoksia.

Vierailija
680/903 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seinään kiinnitettävä pönttö on huono? Haaveilen juuri sellaisesta.

Minuakin kiinnostaisi. Olen asunut kolmessa asunnossa jossa on seinään kiinnitettävä pönttö, enkä huomannut mitään huonoa. Huomattavasti mukavampi siivota. Ehkä jos pitää korjata jotain vetomekanismin sisältä, voin kuvitella että on hankalampaa tehdä se pienestä reiästä?

Vetävät yleensä huonommin, kalliimpi huoltaa/korjata, lyhyempi elinkaari kuin tavallisissa.

Minä halusin seinämallisen wc:n yksiööni putkiremontin yhteydessä vuonna 2002. Taloyhtiö vastusteli, perustelut olivat juuri noita tässä kerrottuja. Sain asian kuitenkin läpi kun olin sinnikäs. Tähän mennessä wc:tä ei ole tarvinnut huoltaa mitenkään ja vetää aivan yhtä hyvin kuin normaalivessakin. Tämä yksilö on siis ollut huoltovapaa kohta 20 vuotta. Ehkä malleissa voi olla eroja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi