Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: halaatko naispuolisia työkavereitasi? Nainen: mitä olet mieltä halaavasta miestyökaverista?

Vierailija
26.01.2020 |

Onko me too tehnyt varovaiseksi rajojen suhteen? Voi olla, että miehenä miettisin halaamista kaks kertaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/01/26/uskaltaako-enaa-edes-halata-lu…

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän työpaikalla kyllä halailla. Pitäisin sitä vähintäänkin omituisena enkä todellakaan toivo että sinne mitään halailukulttuuria tuodaan.

Vierailija
22/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisen työkaverin kanssa halataan ja annetaan poskipusut aamulla tavatessa. Ihan normia, kun tuohon on nyt tottunut. Itse asiassa mukava tapa.

Hyi saa..na.

Missäköhän ne huulet on lähiaikoina käyneet?

Ihme teeskentelyä kaikki halaukset ja poskipussaukset. Ollaan olevinaan niin hemmetin fiksua ja kansainvälistä. 

Onneksi tuo Coronaepidemia saa miettimään käytöstavat uudelleen.

Sitä paitsi halaukset ja pussailut ovat esileikkiä. Jos siihen suostuu, on se lupaus yhdynnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä todella outoa jos toimistolla tulisi halailemaan kukaan, mies tai nainen. Kavereita ja sukulaisia halataan sukupuolesta riippumatta.

Menin mieheni kanssa käymään paikassa, jossa hän kävi satunnaisesti opettamassa. Hän meni edeltä ja heti joku nainen hyökkäsi häntä halaamaan. Nainen lopetti mieheni kaulassa roikkumisen, kun huomasi, että tällä oli vaimo mukana. Ilmeisesti siis jotkut katsovat, että työkavereita voi halailla ainakin sillä tekosyyllä, ettei ole vähään aikaan nähty.

Vierailija
24/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saa halata ja halaillaankin työkavereiden kesken. Se on vain positiivista mulle. 

Nainen 34

Vierailija
25/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halaa tai koskettele työkavereita. Olisi outoa.

Vierailija
26/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en halaillut, koska olen kotoisin alueelta, jossa ei halailtu edes oman perheen kesken. Inhosin, jos joku tuli halaamaan minua. Olen kuitenkin oppinut kavereiden ansiosta halailemaan ja usein halaan työkavereitakin joko heidän tai omasta aloitteestani. Omia lapsianikin halailen lähes päivittäin, vaikka minua ei halattu lapsena.

Vierailija
27/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halailisin töissä? Ystäviä ja perheenjäseniä halaan sitten senkin edestä. 

Vierailija
28/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halailisin töissä? Ystäviä ja perheenjäseniä halaan sitten senkin edestä. 

Ja tämä siis naiselta, eli en tykkäisi naistenkaan halailusta. 

Vierailija
29/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan työkavereita, tuttavia ja alaisia jos en ole nähnyt heitä vähään aikaan.

Tykkään ihmisistä ja ihmiset yleensä minusta. Olen esimies miesvaltaisella alalla. Halaan myös nsiset.

Vierailija
30/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään syytä halailla työkavereitani kuin työsuhteen loppuessa tai synttäreinä.

Muuten mä halailen ystäviäni ja läheisiä aina nähdessä, työkaverit on työkavereita, ei mitenkään merkittäviä mun elämässäni.

Vierailija
31/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan joka aamu toimiston kauniit naiset läpi.

Esimiehenä minulla on etuni

Vierailija
32/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä miesvaltaisessa työpaikassa halailtiin jonkun verran, ei nyt jatkuvasti, mutta jos joku näytti tarvitsevan lohtua tai jos ei ollut nähty pitkään aikaan. Kyllä sen yleensä tunnistaa, jos joku ei tykkää halailusta, silloin ei tietenkään halailla. Joku tyyppi kävi vähän liian lähelle halatessa, mutta kun kerran sanoin, että vähän vähemmän riittää, niin uskoi, ei tarvinnut siitäkään mitään me-toota nostaa.

Yksi päällikkö oli kova halailemaan, ja kun asiasta keskusteltiin, tultiin siihen tulokseen, että niissä haleissa ei ollut mitään seksuaalisävysteistäkään. Oli ihan mukavaa.

Vierailija
33/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkään kyllä jos työkaveri halaa minua. Juuri viime viikolla naispuolinen työkaveri halasi minua, kun näki miten uupunut olin yhden projektin kanssa. Yhtä miespuolista myyntipäällikköä näen harvemmin ja aina kun sattumalta tavataan, halataan. Itse jostain syystä taidan aika harvoin halata oma-aloitteisesti ketään paitsi oman perheen ja suvun jäseniä.

Vierailija
34/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saavat halata korkeintaan ne miehet, jotka halailevat myös miehiä (selvin päin).

Vierailija
35/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko poskipusut?

Niitä teen melkein päivittäin, en asu Suomessa.

Vierailija
36/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailut eivät kuulu töihin. Oli kumpaa sukupuolta tahansa.

Vierailija
37/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saisi halata, mutta kaikki pysyy epäluonnollisen kaukana.

Vierailija
38/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf?

En kyllä ole yhdenkään työkaverin kanssa niin läheisissä väleissä että halattaisiin, ikinä. Eli jos joku yrittää puolta metriä lähemmäs, niin olen käsi ojossa että kättely riittäköön tai tulee litsari poskeen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Et varmaan työskentele missään kovin korkean lisäarvon paikassa? Linjalla?

Vierailija
39/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisen työkaverin kanssa halataan ja annetaan poskipusut aamulla tavatessa. Ihan normia, kun tuohon on nyt tottunut. Itse asiassa mukava tapa.

Hyi saa..na.

Missäköhän ne huulet on lähiaikoina käyneet?

Ihme teeskentelyä kaikki halaukset ja poskipussaukset. Ollaan olevinaan niin hemmetin fiksua ja kansainvälistä. 

Onneksi tuo Coronaepidemia saa miettimään käytöstavat uudelleen.

Sitä paitsi halaukset ja pussailut ovat esileikkiä. Jos siihen suostuu, on se lupaus yhdynnästä.

Ollaan oltu työkavereita jo vuodesta 2007 eikä vielä yhtään sukupuoliyhteyttä.

Vierailija
40/47 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä halaan esim. onnitellessa ja niin toimii moni muukin. Viimeksi halasin hyvää työkaveria, kun hän sai ylennyksen. Olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän