Häät keskeytettiin käytökseni takia
Sain parin kuohari lasillisen jälkeen ihan kauhean hikan. Kyse oli siis ihan alkumaljoista ja kello oli jotain viisi iltapäivällä. Muistin että hikkaan auttaa kun juo ison lasillisen vettä yhdellä huikalla. No juhlat järjestettiin sellaisessa juhlatilassa enkä kehdannut mennä pyytämään vettä keittiöstä niin aattelin että iso lasi valkoviiniä varmaan ajaa saman asian. No ei ajanut, hikka ei loppunut.
Mutta tuo tuopillinen valkkaria vaikutti niin että ajauduin omituiseen liikuttuneisuuden tilaan. Kävin halaamassa ja tunnustamassa ihailuani ja rakkauttani lähes kaikille paikalla olijoille. Suurin osa sukulaisia, perhetuttuja ja isän työkavereita. Ja keskimäärin mun joka neljäs sana oli todella kovaääninen HIK.
Äitiä hävetti sen verran että tilasi lopulta mulle taksin ja lähetti kotiin. HÄPEÄN :(
Kommentit (20)
Ainoa ratkaisu on hakeutua mielisairaalaan.
Aloituksen otsikko on ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen otsikko on ihan väärin.
Njääh, älä takerru lillukanvarsiin. Sivusta
Vanhempasiko menivät naimisiin, kun siellä oli isäsi työkavereita?
Ei tässä häitä keskeytetty vaan sun oma juhliminen keskeytettiin.
Annettiinko häissä muka lapsillekin kuoharia ja vielä valkoviiniäkin? Hyvä provokaatio pysyy tosiasioissa. Onneksi äitisi ymmärsi tilanteesi ja sai sinut lähtemään kotiin ja hääjuhla pääsi jatkumaan. Kyllä Äiti sai taas hävetä lapsensa takia.
Ihan normi meidän suvus hyvin menny kun et haukkunut kuten meillä rakkauttahan pitää jakaa nimen omaan häissä
Ap oli tietenkin morsian, kun häät keskeytyivät hänen poistuttua paikalta :D
..Mutta missä sulhanen mahtoi olla, kun häntä ei mainittu?
Kikkoman on on ollut mukana tukemassa ei voi muuta sanoa .
Vierailija kirjoitti:
Unnutitko?
Kyllä.
Kyllä on huono tarjoilu jos ei ole vettä saatavilla.
Ikimuistoinen juttu, ei kannata hävetä. Yleensä nämä "juhlat" ovat aivan kamalia, olit takuulla piristys.
Olin noissa häissä paikalla, sinun pitäisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli tietenkin morsian, kun häät keskeytyivät hänen poistuttua paikalta :D
..Mutta missä sulhanen mahtoi olla, kun häntä ei mainittu?
Tätä olen ihmetellyt
.
Unnutitko?