Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!
Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.
Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.
Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.
Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...
Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kuvitteletko että se on sille keskustelun naisosapuolelle jotenkin helpompaa?”
En kuvittele, vaan tiedän. Lähtökohtaisesti miehen kuuluu tehdä ensimmäinen aloite johon nainen voi joko reagoida tai jättää vastaamatta. Seuraavaksi täytyy pitää keskustelua ja naisen mielenkiintoa yllä kysymyksillä ja vitsikkäällä sanailulla. Liian innostunut ei tietenkään saa olla, tai muuten vaikuttaa epätoivoiselta. Kun treffeistä sitten saadaan sovittua, niin naisella on vielä optio ghostata koska uudeksi matchiksi sattui tulemaan Ryan Gosling.
Tiedät - olet siis transmies joka on aiemmin ollut nainen? Sun näkemys kahden aikuisen ihmisen tasapuolisesta keskustelusta on niin ihmeellinen, että epäilen ettet koko koskaan ole jutellut oikean naisen kanssa, tai että yrität epätoivoisesti virittää keskustelua joidenkin instatypyjen kanssa jotka vain keräävät seuraajia. Protip - jos se keskustelu on yksipuolista ja koet että sinä olet ainoa joka näkee vaivaa, älä jatka sitä.
Mutta kun nyt ei puhuta tapaamisesta jossain live-elämän tilanteessa, vaan Tinderistä.
Omat kokemukset ovat tismalleen samanlaisia. Naisilla riittää matcheja, viestejä ja treffitarjouksia. Siksi enemmistö heittäytyy passiivisiksi ("koska mä voin") ja odottaa miehen hurmaavan. Jos mies ei hurmaa, next.
Se että pitäisi olla aloitteellinen (mutta ei liian aloitteellinen), kiinnostunut, hauska ja oivaltava ihmisen kanssa josta et tiedä juuri mitään, on hemmetin puuduttavaa leikkiä jota ei jaksa kauaa.
Raflassa sentään saat melko nopeasti käsityksen siitä lähteekö nainen mukaan jos esität ne odotetut soidinmenot. Siksi Tinderissä pyritään nopeasti tapaamaan livenä, koska muussa tapauksessa naiselle ehtii tulemaan se komeampi ja syyttävämpi match, ja jäät kakkossijalle.
Toimin siis itse Tinderissä ollessani samalla tavalla. Heti tapaaminen livenä, tai sitten homma sai jäädä.
"Heti" en sis tarkoita heti kirjaimellisesti, vaan about näin.
Viestiin vastaus 1-2 päivässä. Jos ei tule vastausta tässä ajassa, sitä ei tule tai olet sijalle 53. Voit 99% todennäköisyydellä unohtaa koko jutun ja naisen. Melkein kaikki naiset kyllä selaavat älypuhelinta jatkuvasti.
Nainen osoittaa kiinnostuksensa tavata n. viikossa. Tässä vaiheessa pitäisi jo suunnnitella tapaamista kenties vaikka ensi viikolla. Muussa tapauksessa olet vain yksi hurmaajista tindermiesarmeijassa eikä homma etene, joku muu vie saaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kuvitteletko että se on sille keskustelun naisosapuolelle jotenkin helpompaa?”
En kuvittele, vaan tiedän. Lähtökohtaisesti miehen kuuluu tehdä ensimmäinen aloite johon nainen voi joko reagoida tai jättää vastaamatta. Seuraavaksi täytyy pitää keskustelua ja naisen mielenkiintoa yllä kysymyksillä ja vitsikkäällä sanailulla. Liian innostunut ei tietenkään saa olla, tai muuten vaikuttaa epätoivoiselta. Kun treffeistä sitten saadaan sovittua, niin naisella on vielä optio ghostata koska uudeksi matchiksi sattui tulemaan Ryan Gosling.
Tiedät - olet siis transmies joka on aiemmin ollut nainen? Sun näkemys kahden aikuisen ihmisen tasapuolisesta keskustelusta on niin ihmeellinen, että epäilen ettet koko koskaan ole jutellut oikean naisen kanssa, tai että yrität epätoivoisesti virittää keskustelua joidenkin instatypyjen kanssa jotka vain keräävät seuraajia. Protip - jos se keskustelu on yksipuolista ja koet että sinä olet ainoa joka näkee vaivaa, älä jatka sitä.
Mutta kun nyt ei puhuta tapaamisesta jossain live-elämän tilanteessa, vaan Tinderistä.
Omat kokemukset ovat tismalleen samanlaisia. Naisilla riittää matcheja, viestejä ja treffitarjouksia. Siksi enemmistö heittäytyy passiivisiksi ("koska mä voin") ja odottaa miehen hurmaavan. Jos mies ei hurmaa, next.
Se että pitäisi olla aloitteellinen (mutta ei liian aloitteellinen), kiinnostunut, hauska ja oivaltava ihmisen kanssa josta et tiedä juuri mitään, on hemmetin puuduttavaa leikkiä jota ei jaksa kauaa.
Raflassa sentään saat melko nopeasti käsityksen siitä lähteekö nainen mukaan jos esität ne odotetut soidinmenot. Siksi Tinderissä pyritään nopeasti tapaamaan livenä, koska muussa tapauksessa naiselle ehtii tulemaan se komeampi ja syyttävämpi match, ja jäät kakkossijalle.
Toimin siis itse Tinderissä ollessani samalla tavalla. Heti tapaaminen livenä, tai sitten homma sai jäädä.
Toimi miten toimit, mutta ihan järjeton tuo tapa on. Filtteroit pois kaikki ne normaalit naiset, jotka eivät ole nirppanokkia ja sen "komeamman" vietävissä, mutta myoskään eivät valmiita lähtemään jokaisen tuntemattoman kanssa treffeille. Eli aikalailla suurimman osan normaaleista fiksuista naisista.
Ihan hyväksi osoittautunut tapa.
Tiedän olevani ulkonäöllisesti keskivertoa parempaa tasoa vaikkakaan en lähelläkään miesmallia. Ammatin osalta sitten keskitason alapuolella.
Eli saan jonkin verran matcheja, mutta en todellakaan huku niihin. Sen verran kuitenkin että panostan tosissaan kiinnostuneisiin enkä niihin jotka haluavat vielä selata mieskatalogia samalla kun 10 prinssiä yrittää hurmata viesteillä.
Kokemusta löytyy hätähousuista!
Tässä nyt joitain:
Keskustelun ensimmäinen viesti:
Mies: "Whats up?"
Minä: "Kiitos ihan hyvää, mitäs itsellesi?"
Mies: "Eikun jutellaanko whatsupissa, kun tämä sovellus on vähän epäkätevä :)"
Jaa se meinas whatsAPPIA.. Vastasin, että jutellaanko ensin hetki täällä Tinderissä, poisti mut matcheista.
En anna numeroa, ennen kuin olen tavannut henkilön livenä. Olen joskus erehtynyt antamaan ja tästä seurasi öisin tulleita vonkauspuheluita, dikpikkejä tai aivan katkeamatonta viestittelyä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, ei todellakaan jaksa/ehdi.
Matchattiin, eka viesti:
"Nähdäänkö?"
Vastasin, että nyt on turhan hätästä.
"Nähdäänkö viikonloppuna?"
:D
Heti matchin tultua:
"mennäänkö kahville, en jaksa käyttää aikaa täällä kirjoitteluun"
No kyllä sitä aikaa nyt vähän kannattaa käyttää siihen kirjoitteluun, niin tietää että onko edes mahiksia natsaa livenä tai mitään syytä lähteä näkemään..
Mies: "Vaikutat mukavalta, tavattaisiinko?"
Minä "Missäs tavattais/Millon?
Mies "Sun luona (tähän kun vastaan etten ota tuntemattomia kotiini, niin vastaus on aina että voit sä munkin luo tulla)"/Mä en tiedä
Miehet! Ei tätä! Tää on varma että jos tää tulee (ja näitähän tulee) niin en jatka keskustelua tän jälkeen! Oikeesti ymmärrän, että se kiire on kova ja tarve on näyttää, että haluan heti helposti seksiä, mutta listaan tonne alle vielä pari vinkkiä, millä saantimahdollisuudet paranee huomattavasti.
+ ÄLÄKÄ VASTAA TOHON KYSYMYKSEEN, ETTÄ EN TIEDÄ, JOS ITSE EHDOTAT TOISTA NÄKEMÄÄN. Tohon emmäyhtäätiiä- ootat varmaan vastausta että tuu meille, mutta not gonna work..
Tässä nyt yleisimmät ja näitä on tullut siis useita hyvin samankaltaisia! Ilmeisesti kyse on juuri siitä, kun näitä kirjoittelevillle käy kuka tahansa, kuten joku mainitsi.. ja ilmeisesti kun kaikilta kysyy niin joltain saa..
Ja tässä nyt muutama vinkki teille miehille, ketkä etsitte sitä seuraa nopeasti ja helposti:
(Ja älkää käykö kimppuun, että sinulla tämä on toiminut tai olet kuullut että tämä toimii tai että aina joku kuitenkin lähtee kun kaikilta kysyy. Kannattaa lukea ajatuksella, niin lupaan, että saantimahdollisuudet paranee ees vähän :))
- Jättäkää kaikki typerät töräytykset heti alkuun pois (Suorat ehdotukset, suorat kysymykset, että mikä on lempiasento, ootkos kotona jos tuun kahville ;), saunaseuraa? ;)
- Biosta pois semmoset katkerat "Jos et aio vastata, niin älä matchaa!", "En etsi kirjekavereita!!", "Jos matchataan, vastaatahan"
- Hyvät kuvat, joista näkee minkä näköinen olet. Eli ei näitä: aurinkolasikuvat, ryhmäkuvat, joku rakeinen sukellus/kiipeilykuva, joku alhaalta päin otettu selfie, jossa on rööki huulessa, keskarinnäyttökuvat
- Kirjoita bioon jotain muutakin, kuin että "ei tosikoille ;)" vaikka hakisitkin seksiseuraa. Jokin kuvaus itsestäsi.
- Vaikka etsit seksiseuraa, voit silti olla toista kohtaan kunnioittava ja ystävällinen ja jutella asiallisesti. KERRO, mitä olet etsimässä. Itse olen ollut muutamilla deiteillä missä kaveri istui hiljaa hymyillen ja silmiä räpytellen ja odotti selkeästi kutsua, että koska lähdetään panemaan. Tämä siis jälkikäteen, kun mies oli olettanut jostain syystä tämän tapaamisen (julkisella paikalla) olevan lupaus seksistä ja jälkikäteen tullut viestiä että "no olis ollut kiva, mutku et sä ehdottanu mitään ni en mä sit kehannu.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiin vastaus 1-2 päivässä. Jos ei tule vastausta tässä ajassa, sitä ei tule tai olet sijalle 53. Voit 99% todennäköisyydellä unohtaa koko jutun ja naisen. Melkein kaikki naiset kyllä selaavat älypuhelinta jatkuvasti.
Nainen osoittaa kiinnostuksensa tavata n. viikossa. Tässä vaiheessa pitäisi jo suunnnitella tapaamista kenties vaikka ensi viikolla. Muussa tapauksessa olet vain yksi hurmaajista tindermiesarmeijassa eikä homma etene, joku muu vie saaliin.
No joo, tämä kuulostaa fiksulta. Kunhan lisäksi ennen tapaamista voi sen verran vaihtaa ajatuksia, että vähän tietää toisesta jotain. Itse en nimittäin lähtisi treffeille ihmisen kanssa, joka vaan olisi salaperäinen tyyliin "tule sitten livenä ottamaan selvää millainen olen". (Enkä nyt väitäkään, että itse olisit tällainen, mutta niistäkin olen kuullut, etteivät miehet oikein haluaisi kirjoitella ja kertoa itsestään mitään ennen tapaamista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Niin kun et uskalla olla, vauvalla kiukkuaminen on kaikki mitä sinä uskallat.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
MIkä ihmeen juurisyy??? Eikö se syy nyt ole vaan se ettei pillua heru edes kylän rumimmalta akalta?? Ehkä teidän naisten kannattaisi vähän miettiä miesten näkökulmasta näitä juttuja. Vaikka se nyt kyllä ihan mahdottomalta näyttäisi olevan teille.
Voihan suomenkielen sanakirja! Seuraus on se ettei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä, ei syy.
Syy on tuo itsekäs ja ilkeä asenne, joka taatusti näkyy myös ulospäin.
Mutta vastaa kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita komeaa tai häntä muuten kiinnostavaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.
Mitähän veikkaat syyksi siihen?
Sinua itseäsi. Kaikki lähtee itsestä.
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?Millainen asenne naisiin näillä axl smitheillä on naisiin? Eipä taida olla kovin ylevät mutta reikää riittää.
Nää on nyt taas näitä komea mies kiinnostaa enemmän, ruma mies kiinnostaa entistä vähemmän kun tekee saman jutun.
Lienet niitä ihmisiä, joiden mielestä on ihan ok haukkua miehiä reiän hakemisesta mutta samaan aikaan ihan ok naisten puhua villeimmistä fantasioistaan ja kaluista ja mitä ikinä haluavatkaan. Naisen fantasiat on ok, painetaan naistenlehteen ja haastatellaan jopa jotain lunttuja tästä aiheesta, mutta miehen ajattelemana ovat likaisia juttuja ja esineellistäviä. Hyi naiset. Hävetkää.
Vain sinä tässä fantasioit kalusta. Siinä se oikea juurisyy taitaakin olla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Niin kun et uskalla olla, vauvalla kiukkuaminen on kaikki mitä sinä uskallat.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
MIkä ihmeen juurisyy??? Eikö se syy nyt ole vaan se ettei pillua heru edes kylän rumimmalta akalta?? Ehkä teidän naisten kannattaisi vähän miettiä miesten näkökulmasta näitä juttuja. Vaikka se nyt kyllä ihan mahdottomalta näyttäisi olevan teille.
Voihan suomenkielen sanakirja! Seuraus on se ettei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä, ei syy.
Syy on tuo itsekäs ja ilkeä asenne, joka taatusti näkyy myös ulospäin.
Mutta vastaa kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita komeaa tai häntä muuten kiinnostavaa miestä?
Minä olen se kylän rumin akka, enkä tasan kelpaa edes katkerille naisten vihaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tämä kuulostaa fiksulta. Kunhan lisäksi ennen tapaamista voi sen verran vaihtaa ajatuksia, että vähän tietää toisesta jotain. Itse en nimittäin lähtisi treffeille ihmisen kanssa, joka vaan olisi salaperäinen tyyliin "tule sitten livenä ottamaan selvää millainen olen". (Enkä nyt väitäkään, että itse olisit tällainen, mutta niistäkin olen kuullut, etteivät miehet oikein haluaisi kirjoitella ja kertoa itsestään mitään ennen tapaamista.)
Kiitos.
Nuo ovat about max aikoja jonka jälkeen naisen voi poistaa matcheista/lopettaa viestittelyn.
Kovin paljoa ei kannata kertoa, esim. itse en kerro ammattia koska olen pienituloinen. Alan voin ehkä kertoa.
Peli on raadollista koska jokainen nainen saa aina matcheja reippaasti kovempitasoisilta miehiltä. Mutta ei se sitä tarkoita että lopulta miehet tyytyisivät vähempään kun puhutaan parisuhteesta. Siksi pitää antaa itsestään vähän liiankin ruusuinen kuva Tinderissä ja keskittyä vain niihin jotka haluaa tavata ASAP.
Jos ei noin tee, haaskaa aikaansa mieskatalogin selailijoihin jotka matchailee prinssien kanssa joita ei oikeasti voi saada. Se viestittely, flirtti ja hassuttelu kun ei ole miehille sellaista päivää ihanasti piristävää hupia vaan lähinnä työtä jota tehdään että saadaan naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Nuo ovat about max aikoja jonka jälkeen naisen voi poistaa matcheista/lopettaa viestittelyn.
Kovin paljoa ei kannata kertoa, esim. itse en kerro ammattia koska olen pienituloinen. Alan voin ehkä kertoa.
Peli on raadollista koska jokainen nainen saa aina matcheja reippaasti kovempitasoisilta miehiltä. Mutta ei se sitä tarkoita että lopulta miehet tyytyisivät vähempään kun puhutaan parisuhteesta. Siksi pitää antaa itsestään vähän liiankin ruusuinen kuva Tinderissä ja keskittyä vain niihin jotka haluaa tavata ASAP.
Jos ei noin tee, haaskaa aikaansa mieskatalogin selailijoihin jotka matchailee prinssien kanssa joita ei oikeasti voi saada. Se viestittely, flirtti ja hassuttelu kun ei ole miehille sellaista päivää ihanasti piristävää hupia vaan lähinnä työtä jota tehdään että saadaan naisseuraa.
En minäkään kerro tarkkaa ammattia (tosin ammattini on varmaan suurimman osan mielestä tosi kiinnostava, mutta en halua että joku alkaa googlailla minua ja selvittää sukunimeni tms). Lähinnä tarkoitin sitä, että kun vähän viestittelee ja juttelee, saa edes jonkun käsityksen, että voisiko synkata ja onko mitään yhteistä. Ja myös sen huomaa, onko toinen peruskohtelias, vaikuttaako keskustelussa normaalilta.
Itselläni on tosin joskus ollut tilanne, että olin oikeasti loman vuoksi pois kaupungista. Kerroin kyllä tilanteen, ja treffien sopiminen onnistui loman jälkeen. (Kyse ei siis ollut Tinderistä, en tiedä näyttäisikö Tinder edes niitä, jotka ovat eri paikkakunnalla - en tiedä vaikuttaako sijainti siinä.)
Ja arvelee, ettei se pienituloisuus koskaan tule ilmi? Mä päättelisin ettei sulla ole ammattia eikä työtä, ja vasemmalle. Pienituloinen tuössäkäyvä joka pärjää omillaan, olisi ok.
Joku prosentti miehistä vois sitten kokeilla kelpuuttaa jonkun meistä sieltä ”20 prosentista” (oikeastihan kelpaamattomia naisia on enemmän koska enemmistö ylipainoisista ei mene tinderiin), mutta sehän ei käy kun pitää saada laatupillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun luulee miestä "ihan tavikseksi" mutta onkin yleensä oikeasti top10%
No niin. Määrittelemätön vihdoin ja viimein, että minkälainen on top 10 prosentin mies?
Tinderin omien tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa.
OKCupidin tilastojen mukaan aniset rankaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle ja <1% komeiksi.
Nuo kun yhdistetään, saadaan vastaus siihen mitä nainen tarkoittaa "tavismiehellä".
Saisinko linkin Tinderin omaan tilastoon? OkCupidin mukaan naiset kuitenkin viestittivät miehiä ahkerammin myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Eli ulkonäöllä näytti olevan naisille vähemmän merkitystä kuin miehille.
Tuntuu, että miehiä on nykyään kahta luokkaa: niitä, jotka saavat seksiä ovista ja ikkunoista, eivätkä ole kiinnostuneita sitoutumaan. Naiset ovat heille lähinnä pelkkiä käveleviä pi***telineitä.
Ja sitten niitä, jotka eivät saa seksiä ja ovat sen myötä katkeroituneet. Naiset ovat heille lähinnä pelkkiä käveleviä pi***telineitä.
Eli naisilla, ketkä olisivat kiinnostuneita muodostamaan parisuhdetta, on ihan oikea ongelma. Harvassa on miehet, kenen silmissä he ovat potentiaalisia kumppaniehdokkaita jakamaan elämää. Oli nainen minkä näköinen tahansa, hän kelpaa ainoastaan seksiin jonka jälkeen on ghostattavissa (ellei mies jää pitämään häntä varalle ja ota yhteyttä kun seuraavan kerran sattuu tekemään seksiä mieli).
Hyviä uutisia siis tälle viimeksi mainitulle miesryhmälle; teillä on erittäin hyvät saumat saada suhde! Ja suhteella tarkoitan tasavertaista seurustelusuhdetta, johon sitoudutaan toisen ihmisen kanssa muistakin syistä, kuin että on sitten vakkaripano holleilla.
Tässä muutama vinkki Tinderiä ajatellen:
Tinder on pinnallinen sovellus - se on fakta. Swaippauspäätös on muutaman tiedon varassa. Panosta siis näihin! Mutta tämä ei siltikään tarkoita, että sinun tulisi ulkomuodolta muistuttaa Brad Pittiä. Ei. Mutta panosta kuviisi, ole niissä eduksesi! Harva meistä edustaa ulkonäöltään Hollywood-eliittiä, mutta kummasti me tavallisenkin näköiset ihmiset pariudutaan. Eikä se tarkoita, ettemme myös me olisi hyvännäköisiä - jos ei yleisen kauneusihanteen mukaan, niin ainakin joidenkin mielestä! Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, jne...
Bio. Jos et keksi siihen muuta kuin kliseitä, niin mieluummin on kirjoittamatta mitään. Mutta miksipä et keksisi? Mikä tekee sinusta erityisen? Mistä pidät? Mitä sinulla on annettavaa? Mistä haaveilet? Mitkä olisi ihanteelliset treffit? Tai kerro vaikka jokin fun fact itsestäsi! Ja jos vielä tuot biossa ilmi, että et etsi pelkkää seksiä, niin on jo aika vahvoilla.
Juttelu. Toki tapaamalla selviää nopeasti klikkaako vai ei. Mutta jos et ole valmis näkemään yhtään vaivaa siihen, että keskustelet matchisi kanssa ja sen avulla tunnustelet onko teillä mitään yhteistä, niin _älä ole Tinderissä_. Jos ihminen tahtoo tavata täysin tuntemattomia ihmisiä livenä, niin he ovat kyllä siellä ulkomaailmassa niin tekemässä.
Älä ota mitään kisaa, kumpi aloittaa keskustelun ensin. Laita rohkeasti viesti heti kun tulee match! Kohtaa matchisi samoin, kuin kenet tahansa tuntemattoman, mutta älä pidä tilannetta minään haastatteluna. Tervehdi, kysy mitä kuuluu. Ja kerro miksi swaippasit juuri hänet oikealle. Näin matchille tulee viesti, että juuri hän kiinnitti huomiosi kaikkien muiden joukosta positiivisesti ja olet tutustunut tarkemmin hänen profiiliin etkä vain swaipannut kaikki vastaan tulevat oikealle ilman mitään filtteriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heti tapaaminen livenä, tai sitten homma sai jäädä."
Ei kannata sanoa HETI, jos tarkoittaa viikon kuluessa. Ihan eri asia. Osa kun todellakin odottaa tapaamista HETI NYT samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun luulee miestä "ihan tavikseksi" mutta onkin yleensä oikeasti top10%
No niin. Määrittelemätön vihdoin ja viimein, että minkälainen on top 10 prosentin mies?
Tinderin omien tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa.
OKCupidin tilastojen mukaan aniset rankaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle ja <1% komeiksi.
Nuo kun yhdistetään, saadaan vastaus siihen mitä nainen tarkoittaa "tavismiehellä".
Saisinko linkin Tinderin omaan tilastoon? OkCupidin mukaan naiset kuitenkin viestittivät miehiä ahkerammin myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Eli ulkonäöllä näytti olevan naisille vähemmän merkitystä kuin miehille.
Kyllä, mutta pitää muistaa että niitä naisten mielestä keskitasoa rumempia oli 80% ja ei-komeita 99%.
(Kun taas miesten silmissä alle keskitason oli 50%.)
"Eli ulkonäöllä näytti olevan naisille vähemmän merkitystä kuin miehille"
Anteeksi mitä? Eli jos minä lasken <1% naisista hyvännäköisiksi mutta viestittelen myös esim. top 20% naisten kanssa, en olekaan ulkonäkökeskeinen koska minun silmissäni top 20% nainen ei ole erityisen hyvännäköinen?
Voisitko selventää...?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että miehiä on nykyään kahta luokkaa: niitä, jotka saavat seksiä ovista ja ikkunoista, eivätkä ole kiinnostuneita sitoutumaan. Naiset ovat heille lähinnä pelkkiä käveleviä pi***telineitä.
Ja sitten niitä, jotka eivät saa seksiä ja ovat sen myötä katkeroituneet. Naiset ovat heille lähinnä pelkkiä käveleviä pi***telineitä.Eli naisilla, ketkä olisivat kiinnostuneita muodostamaan parisuhdetta, on ihan oikea ongelma. Harvassa on miehet, kenen silmissä he ovat potentiaalisia kumppaniehdokkaita jakamaan elämää. Oli nainen minkä näköinen tahansa, hän kelpaa ainoastaan seksiin jonka jälkeen on ghostattavissa (ellei mies jää pitämään häntä varalle ja ota yhteyttä kun seuraavan kerran sattuu tekemään seksiä mieli).
Hyviä uutisia siis tälle viimeksi mainitulle miesryhmälle; teillä on erittäin hyvät saumat saada suhde! Ja suhteella tarkoitan tasavertaista seurustelusuhdetta, johon sitoudutaan toisen ihmisen kanssa muistakin syistä, kuin että on sitten vakkaripano holleilla.Tässä muutama vinkki Tinderiä ajatellen:
Tinder on pinnallinen sovellus - se on fakta. Swaippauspäätös on muutaman tiedon varassa. Panosta siis näihin! Mutta tämä ei siltikään tarkoita, että sinun tulisi ulkomuodolta muistuttaa Brad Pittiä. Ei. Mutta panosta kuviisi, ole niissä eduksesi! Harva meistä edustaa ulkonäöltään Hollywood-eliittiä, mutta kummasti me tavallisenkin näköiset ihmiset pariudutaan. Eikä se tarkoita, ettemme myös me olisi hyvännäköisiä - jos ei yleisen kauneusihanteen mukaan, niin ainakin joidenkin mielestä! Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, jne...
Bio. Jos et keksi siihen muuta kuin kliseitä, niin mieluummin on kirjoittamatta mitään. Mutta miksipä et keksisi? Mikä tekee sinusta erityisen? Mistä pidät? Mitä sinulla on annettavaa? Mistä haaveilet? Mitkä olisi ihanteelliset treffit? Tai kerro vaikka jokin fun fact itsestäsi! Ja jos vielä tuot biossa ilmi, että et etsi pelkkää seksiä, niin on jo aika vahvoilla.
Juttelu. Toki tapaamalla selviää nopeasti klikkaako vai ei. Mutta jos et ole valmis näkemään yhtään vaivaa siihen, että keskustelet matchisi kanssa ja sen avulla tunnustelet onko teillä mitään yhteistä, niin _älä ole Tinderissä_. Jos ihminen tahtoo tavata täysin tuntemattomia ihmisiä livenä, niin he ovat kyllä siellä ulkomaailmassa niin tekemässä.
Älä ota mitään kisaa, kumpi aloittaa keskustelun ensin. Laita rohkeasti viesti heti kun tulee match! Kohtaa matchisi samoin, kuin kenet tahansa tuntemattoman, mutta älä pidä tilannetta minään haastatteluna. Tervehdi, kysy mitä kuuluu. Ja kerro miksi swaippasit juuri hänet oikealle. Näin matchille tulee viesti, että juuri hän kiinnitti huomiosi kaikkien muiden joukosta positiivisesti ja olet tutustunut tarkemmin hänen profiiliin etkä vain swaipannut kaikki vastaan tulevat oikealle ilman mitään filtteriä.
Kommentoin hieman ohjeitasi:
"Tinder on pinnallinen sovellus - se on fakta. Swaippauspäätös on muutaman tiedon varassa. Panosta siis näihin! Mutta tämä ei siltikään tarkoita, että sinun tulisi ulkomuodolta muistuttaa Brad Pittiä. Ei. Mutta panosta kuviisi, ole niissä eduksesi! Harva meistä edustaa ulkonäöltään Hollywood-eliittiä, mutta kummasti me tavallisenkin näköiset ihmiset pariudutaan. Eikä se tarkoita, ettemme myös me olisi hyvännäköisiä - jos ei yleisen kauneusihanteen mukaan, niin ainakin joidenkin mielestä! Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, jne..."
Naiset tuppaavat perustelevan kuinka eivät pidä jostain tietystä Hollywood-komistuksesta. Kuitenkaan yksikään niistä miehistä jotka ovat kaukana komeusihanteista ei miellytä. "Edukseen oleminen" naisella tarkoittaa sitä että kuvan nainen on ihan eri näköinen kuin livenä, alkaen meikistä. Miehellä mahdollisuuksia parantaa ulkonäköä on vähemmän, ellei halua selkeästi huijata. Lisäksi naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia. Livenä miehet pariutuvat koska pääsevät demonstroimaan itsevarmuutta, hauskuutta, jne.
"Bio. Jos et keksi siihen muuta kuin kliseitä, niin mieluummin on kirjoittamatta mitään. Mutta miksipä et keksisi? Mikä tekee sinusta erityisen? Mistä pidät? Mitä sinulla on annettavaa? Mistä haaveilet? Mitkä olisi ihanteelliset treffit? Tai kerro vaikka jokin fun fact itsestäsi! Ja jos vielä tuot biossa ilmi, että et etsi pelkkää seksiä, niin on jo aika vahvoilla."
On ihan sama mitä biossa lukee ellet ole ulkonäöllisesti top 20%. Tiput jatkosta heti. Tinderin mukaan 88,5% miesten profiileista ei edes näytetä enemmistölle naisista, koska algoritmi rankkaa ko. miehet niin alas.
"Juttelu. Toki tapaamalla selviää nopeasti klikkaako vai ei. Mutta jos et ole valmis näkemään yhtään vaivaa siihen, että keskustelet matchisi kanssa ja sen avulla tunnustelet onko teillä mitään yhteistä, niin _älä ole Tinderissä_. Jos ihminen tahtoo tavata täysin tuntemattomia ihmisiä livenä, niin he ovat kyllä siellä ulkomaailmassa niin tekemässä."
Useimmat Tinder-naiset eivät ole valmiita näkemään vaivaa, vaan keskustelun ylläpitäminen jää miehen tehtäväksi, naisten heitellessä takaisin one-linereita kuten "heh" miehen onnistuessa hauskuuttamaan. Ja samanaikaisesti on viisi muuta miestä kisaamassa siitä kuka on viihdyttävin. Enemmistö naisista oikeasti haluaa olla halujen kohteita, jotka sitten valkkaavat pätevimmän kosijan.
"Älä ota mitään kisaa, kumpi aloittaa keskustelun ensin. Laita rohkeasti viesti heti kun tulee match! Kohtaa matchisi samoin, kuin kenet tahansa tuntemattoman, mutta älä pidä tilannetta minään haastatteluna. Tervehdi, kysy mitä kuuluu. Ja kerro miksi swaippasit juuri hänet oikealle. Näin matchille tulee viesti, että juuri hän kiinnitti huomiosi kaikkien muiden joukosta positiivisesti ja olet tutustunut tarkemmin hänen profiiliin etkä vain swaipannut kaikki vastaan tulevat oikealle ilman mitään filtteriä."
Älä ota mitään kisaa kumpi aloittaa keskustelun, vaan aloita keskustelu koska nainen ei sitä tee. Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ja arvelee, ettei se pienituloisuus koskaan tule ilmi? Mä päättelisin ettei sulla ole ammattia eikä työtä, ja vasemmalle. Pienituloinen tuössäkäyvä joka pärjää omillaan, olisi ok.
On työ.
Ja olet oikeassa, livenä se on monellekin ok.
En kuitenkaan mainitse Tinderissä koska kilpakosijoina on paremmassa ammatissa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten niitä, jotka eivät saa seksiä ja ovat sen myötä katkeroituneet. Naiset ovat heille lähinnä pelkkiä käveleviä pi***telineitä.Eli naisilla, ketkä olisivat kiinnostuneita muodostamaan parisuhdetta, on ihan oikea ongelma. Harvassa on miehet, kenen silmissä he ovat potentiaalisia kumppaniehdokkaita jakamaan elämää. Oli nainen minkä näköinen tahansa, hän kelpaa ainoastaan seksiin jonka jälkeen on ghostattavissa (ellei mies jää pitämään häntä varalle ja ota yhteyttä kun seuraavan kerran sattuu tekemään seksiä mieli).
Hyviä uutisia siis tälle viimeksi mainitulle miesryhmälle; teillä on erittäin hyvät saumat saada suhde! Ja suhteella tarkoitan tasavertaista seurustelusuhdetta, johon sitoudutaan toisen ihmisen kanssa muistakin syistä, kuin että on sitten vakkaripano holleilla.Tässä muutama vinkki Tinderiä ajatellen:
Kommentoin hieman ohjeitasi:
"Tinder on pinnallinen sovellus - se on fakta. Swaippauspäätös on muutaman tiedon varassa. Panosta siis näihin! Mutta tämä ei siltikään tarkoita, että sinun tulisi ulkomuodolta muistuttaa Brad Pittiä. Ei. Mutta panosta kuviisi, ole niissä eduksesi! Harva meistä edustaa ulkonäöltään Hollywood-eliittiä, mutta kummasti me tavallisenkin näköiset ihmiset pariudutaan. Eikä se tarkoita, ettemme myös me olisi hyvännäköisiä - jos ei yleisen kauneusihanteen mukaan, niin ainakin joidenkin mielestä! Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, jne..."
Naiset tuppaavat perustelevan kuinka eivät pidä jostain tietystä Hollywood-komistuksesta. Kuitenkaan yksikään niistä miehistä jotka ovat kaukana komeusihanteista ei miellytä. "Edukseen oleminen" naisella tarkoittaa sitä että kuvan nainen on ihan eri näköinen kuin livenä, alkaen meikistä. Miehellä mahdollisuuksia parantaa ulkonäköä on vähemmän, ellei halua selkeästi huijata. Lisäksi naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia. Livenä miehet pariutuvat koska pääsevät demonstroimaan itsevarmuutta, hauskuutta, jne.
"Bio. Jos et keksi siihen muuta kuin kliseitä, niin mieluummin on kirjoittamatta mitään. Mutta miksipä et keksisi? Mikä tekee sinusta erityisen? Mistä pidät? Mitä sinulla on annettavaa? Mistä haaveilet? Mitkä olisi ihanteelliset treffit? Tai kerro vaikka jokin fun fact itsestäsi! Ja jos vielä tuot biossa ilmi, että et etsi pelkkää seksiä, niin on jo aika vahvoilla."
On ihan sama mitä biossa lukee ellet ole ulkonäöllisesti top 20%. Tiput jatkosta heti. Tinderin mukaan 88,5% miesten profiileista ei edes näytetä enemmistölle naisista, koska algoritmi rankkaa ko. miehet niin alas.
"Juttelu. Toki tapaamalla selviää nopeasti klikkaako vai ei. Mutta jos et ole valmis näkemään yhtään vaivaa siihen, että keskustelet matchisi kanssa ja sen avulla tunnustelet onko teillä mitään yhteistä, niin _älä ole Tinderissä_. Jos ihminen tahtoo tavata täysin tuntemattomia ihmisiä livenä, niin he ovat kyllä siellä ulkomaailmassa niin tekemässä."
Useimmat Tinder-naiset eivät ole valmiita näkemään vaivaa, vaan keskustelun ylläpitäminen jää miehen tehtäväksi, naisten heitellessä takaisin one-linereita kuten "heh" miehen onnistuessa hauskuuttamaan. Ja samanaikaisesti on viisi muuta miestä kisaamassa siitä kuka on viihdyttävin. Enemmistö naisista oikeasti haluaa olla halujen kohteita, jotka sitten valkkaavat pätevimmän kosijan.
"Älä ota mitään kisaa, kumpi aloittaa keskustelun ensin. Laita rohkeasti viesti heti kun tulee match! Kohtaa matchisi samoin, kuin kenet tahansa tuntemattoman, mutta älä pidä tilannetta minään haastatteluna. Tervehdi, kysy mitä kuuluu. Ja kerro miksi swaippasit juuri hänet oikealle. Näin matchille tulee viesti, että juuri hän kiinnitti huomiosi kaikkien muiden joukosta positiivisesti ja olet tutustunut tarkemmin hänen profiiliin etkä vain swaipannut kaikki vastaan tulevat oikealle ilman mitään filtteriä."
Älä ota mitään kisaa kumpi aloittaa keskustelun, vaan aloita keskustelu koska nainen ei sitä tee. Niinpä niin.
Sä olet selkeästi päättänyt asian olevan näin, joten eipä siinä paljoa voi vasta-argumentteja heittää.
Kerroin tässä vinkit pohjautuen omiin ja kavereiden kokemuksiin. Mm. itselläni oma tinderöinti on johtanut parisuhteeseen.
Ikävää, että sulla on tuollaisia kokemuksia, mutta aika hemmetin monta hutia itselläkin tuli vastaan. Kuten todettu, ei se tinderöinti/parisuhteiden muodostaminen naisillakaan ole helppoa. Ihan sellainen pro tip vain, että negatiivisyys nyt ei pahemmin ainakaan auta asiaa.
Naiset eivät oikein ymmärrä miltä Tinder näyttää tavismiehen silmin. Eivätkä ymmärrä tavismiehetkään, ennen kuin kokeilevat Tinderiä.
Tinder on kuin Orwellilainen utopia tai David Lynchin elokuva jossa mitkään tosielämän lait eivät päde. Nainen joka ajattelisi livenä ettei kelpaa sinulle, on Tinderissä kuin jumalatar joka swaippaa kaltaisesi harmaan perusmiehen vasemmalle komeampien ja karismaattisempien tieltä.
Omat ex-tyttöystäväni: molemmat hoikkia ja liikunnallisia, töissäkäyviä, fiksuja, hauskoja ja varmasti ainakin perusnättejä (omissa silmissäni toki enemmän kuin sitä.
Tinder-matchini: yksikään ei täyttänyt puoltakaan noista. Merkittävästi ylipainoisia (huijasivat kuvilla) ja epäliikunnallisia, kipeästi elättäjän tarpeessa olevia, täydellisen tylsiä ja keskustelutaidottomia. Jokainen täytti ainakin 2/3 noista. Parhaiten mätsäsi naisen kanssa joka oli mielenkiintoinen ja älykäs plus lisäksi hoikka ja kivannäköinenkin - mutta paljastui että hänellä oli vakavia mt-ongelmia, elämänhallinta täysin pielessä ja noin puolet edellisestä vuodesta oli mennyt suljetulla osastolla.
Minun pitäisi siis laskea rimaa tolkuttomasti, hyväksyä kuka nainen tahansa ja odotella kärsivällisesti josko saisin vuoronumeron kisata tilaisuudesta tavata mittaamattoman arvokas suomalainen tavallinen nainen? Siksi koska tällainen nainen halutessaan pääsisi komean miehen yhden yön seuraksi, minun olisi laskettava rimaa parisuhteen osalta?
Ei kiitos.
Siksi jos kokeilisin Tinderiä uudestaan ja jollain kumman tavalla saisin kiinnostavia matcheja, ihan takuulla periaate olisi molemminpuolinen kiinnostuksen osoittaminen ja nopea tapaaminen tai unohda koko juttu.
-mies38v
Toimi miten toimit, mutta ihan järjeton tuo tapa on. Filtteroit pois kaikki ne normaalit naiset, jotka eivät ole nirppanokkia ja sen "komeamman" vietävissä, mutta myoskään eivät valmiita lähtemään jokaisen tuntemattoman kanssa treffeille. Eli aikalailla suurimman osan normaaleista fiksuista naisista.