Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!
Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.
Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.
Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.
Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...
Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun luulee miestä "ihan tavikseksi" mutta onkin yleensä oikeasti top10%
Ei Vttu taas tätä
Joopa Joo. Naiset mätsää vain top 10 miehiä ja jakaa niille pllluaan gülligaryselkeissa.jep Jep Joo Joo. Kyllä ,yea, da.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Määrittelemätön vihdoin ja viimein, että minkälainen on top 10 prosentin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin yhdelle miehelle numeroni, kun se sanoi että voi lisätä minut whatsappiin ja sitä ilmeisesti jännittää, kun ei ole sen jälkeen ollut tinderissä paikalla pariin päivään, ei siis vieläkään lisännyt whatsappiinn...
Älä anna omaa numeroa, jos haluat siirtyä WhatsAppiin, pyydä miestä antamaan omansa ensin. Tinderissä on paljon huijareita jotka vain keräävät numeroita ties mihin tarkoitukseen.
Muutaman kerran ainakin itselle käynyt niin että kun olen nähnyt whatsappin profiilikuvan olen jättänyt lähettämästä viestiä M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Määrittelemätön vihdoin ja viimein, että minkälainen on top 10 prosentin mies?
Naisilla on vaikeuksia ymmärtää mihin miehen "rahkeet" riittävät. Kun julkkis suurinpudottaja kisassa oli mies ja nainen kilpailijana, niin moni kuvitteli ja toivoi tälläkin palstalla että näistä voisi tulla pari. Todellisuudessa kyseiselle miehelle on tarjolla nuorta kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vaikeuksia ymmärtää mihin miehen "rahkeet" riittävät. Kun julkkis suurinpudottaja kisassa oli mies ja nainen kilpailijana, niin moni kuvitteli ja toivoi tälläkin palstalla että näistä voisi tulla pari. Todellisuudessa kyseiselle miehelle on tarjolla nuorta kaunista naista.
Ja ketä nämä tyypit oli? Tami ja Nina Mikkonen?
Kelle panosovellus, kelle muuta. Joskus sama ihmineen hakee panoa, joskus suhdetta. Olen nähnyt ystävien löytävän ihan oikeita pitkiä suhteita sieltä.
Vaikka käyttäisi sitä panosovelluksenakin, niin silti se kiire ja painostus ovat turn-off. Miksette yhtä hyvin kirjoita "Kaikki kelpaa, reikä kuin reikä , olen epätoivoinen"? Niinhän osa miehistä tuntuu ajattelevan. Minä en ole "joku vain, kuka tahansa". Minulle ei kelpaa kuka vain, ja toivon, ettei toisellekaan.
Ja miksi mietetään, miksi Tinder-mies ghostaa, ei vastaa viesteihin - no, miksi yleensäkin toivotaan ja odotetaan toisilta ihmisiltä KÄYTÖSTÄ? Ettei valehdella, petetä, huijata, lupailla turhia?
Kun tietää, mitä hul lu ja on liikkeellä, kuka nainen antaa henk koht puhelinnumeronsa samantien? Voi saada ikuisen riesan tai stalkkerin itselleen.
Hyvä on vähän pidempään jutella, koska osa paljastuu sitten aggressiivisiksi, vaativiksi jne aika piankin. Siis samana iltana on turha unelmoida puhelinnumerostani. Ei.
Suosittelen yhä treffejä julkisella paikalla melko nopeasti. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän ylisijöiden mielestä Tinder on pelkkä panosovellus, niin mitä järkeä naisten olisi olla siellä? Nainen kun saa panoseuraa muutenkin. Miksi valita panoseura, jonkun parin kuvan ja parin lauseen perusteella?
No se on taas jälleen kerran miesten mukaista ajattelua. Miehet kun luulee että pllua voi tilata Tinderistä samalla tavalla, kuin ruokaa Foodorasta tai Woltista
Niin, jotkut hölmöt kun ei tajua ettei se toimi lainkaan niin miehillä, paitsi ehkä komeimmilla. Naisille se on kyllä oiva "munat suoraan kotiin"sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista....Onpa katkeria miehiä täällä, kun Tinderi on vaan panosovellus, ja vain 1/1000000 löytää sieltä suhteen ja veetun krantut tavisämmät, jotka luulevat itsestään liikoja, ja eivät viitsi vastata 1/2 h sisällä kun mies on sijalla 28 549
Teidän täällä ülisevien miesten huono menestys naismaailmassa Tinderissä ja IRL ei johdu em. syistä vaan teidän happamista, katkerista persoonistaa ja naisvihamielisyydestä joka paistaa läpi jo ihan täällä
Ennen olin toiveikas ja uskoin löytäväni jonkun jos olisin mukava ja kunnioittaisin naisia. En kuitenkaan onnistunut ja katkeroiduin tämän takia. Katkeroituminen johtuu naisettomuudesta, ei toisinpäin.
Pari kysymystä
A) Jos olisin mukava ja kunnioittamisen naisia. Kuulostaa siltä, että et oikeasti olisi, vaan esität, jotta saat naisen. Paistaa kyllä läpi, jos ihminen teeskentelee
B) Pitäisikö tuon riittää naisille? Eihän se riitä miehillekkään. Olen mukava ja kunnioitan miehiä- miksi en löydä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketä nämä tyypit oli? Tami ja Nina Mikkonen?
Tami on naimisissa ja Mikkonen leski, ja Mikkoselke sateli paljon treffikutsuja, kun osallistui kyseessä olevaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Et vastannut kysymykseen. Määrittele jo viimeinkin minkälainen on se top 10 mies joka saa kaikki naiset/pllua kaikilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.
Mitähän veikkaat syyksi siihen?
Sinua itseäsi. Kaikki lähtee itsestä.
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?Millainen asenne naisiin näillä axl smitheillä on naisiin? Eipä taida olla kovin ylevät mutta reikää riittää.
Nää on nyt taas näitä komea mies kiinnostaa enemmän, ruma mies kiinnostaa entistä vähemmän kun tekee saman jutun.
Haluatko sinä siis välttämättä sellaisen naisen, joka jonkun Axl Smithin tai muiden hyvännäköisten julkimoiden perässä juoksee? Vai miten Axl Smith kuuluu tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista....Onpa katkeria miehiä täällä, kun Tinderi on vaan panosovellus, ja vain 1/1000000 löytää sieltä suhteen ja veetun krantut tavisämmät, jotka luulevat itsestään liikoja, ja eivät viitsi vastata 1/2 h sisällä kun mies on sijalla 28 549
Teidän täällä ülisevien miesten huono menestys naismaailmassa Tinderissä ja IRL ei johdu em. syistä vaan teidän happamista, katkerista persoonistaa ja naisvihamielisyydestä joka paistaa läpi jo ihan täällä
Ennen olin toiveikas ja uskoin löytäväni jonkun jos olisin mukava ja kunnioittaisin naisia. En kuitenkaan onnistunut ja katkeroiduin tämän takia. Katkeroituminen johtuu naisettomuudesta, ei toisinpäin.
Pari kysymystä
A) Jos olisin mukava ja kunnioittamisen naisia. Kuulostaa siltä, että et oikeasti olisi, vaan esität, jotta saat naisen. Paistaa kyllä läpi, jos ihminen teeskentelee
B) Pitäisikö tuon riittää naisille? Eihän se riitä miehillekkään. Olen mukava ja kunnioitan miehiä- miksi en löydä miestä?
En esitä. Ennen olin oikeasti ja nyt olen ihan rehellinen siitä, etten ole mukava. B-kohta taas on palturia.
Jännä keskustelu. Kaikki naiset on taas vaihteeksi oksettavia huarrrrrapilluja jotka kuvittelee itsestään liikoja JA niiden pitäisi antaa koko ajan ja kaikille JA pysyä neitsyinä ikuisesti.
Tuon takia en tinderistä tavannut kuin yhden miehen. Mistä minä tiedän parin viestin ja kuvan perusteella haluanko tuhlata aikaani siihen itse tapaamiseen? Ei minun ole pakko ravata treffeillä vain huvittamassa niitä hätähousuja joten en sitten mennyt. Jos ei kiinnosta sovelluksessa jutella niin miksi sitä kiinnostaisi kasvotustenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja millaista naista etsit ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kysymystä
B) Pitäisikö tuon riittää naisille? Eihän se riitä miehillekkään. Olen mukava ja kunnioitan miehiä- miksi en löydä miestä?En esitä. Ennen olin oikeasti ja nyt olen ihan rehellinen siitä, etten ole mukava. B-kohta taas on palturia.
Siis millä tavalla B-kohta on palturia? Mukavuus ja kanssaihmisten kunnioittaminen on normaalia. Ne ovat itselleni ainakin ns. vähimmäisvaatimuksia, jotta haluan ihmisen kanssa olla ylipäätään tekemisissä. Sitten jos puhutaan ihan parisuhteesta tai vaikka vain ystävyyssuhteista, niin ei se riitä että toinen on mukava ja kunnioittaa kanssaihmisiä. Pitää olla muutakin yhteistä, parisuhteen kohdalla tietenkin pitää olla lisäksi molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa. Ja mitä itselläni kokemusta miehistä on, niin kyllä valtaosa heistäkin haluaa elämänkumppaniltaan muutakin kuin sen että hän on mukava ja kunnioittaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kysymystä
B) Pitäisikö tuon riittää naisille? Eihän se riitä miehillekkään. Olen mukava ja kunnioitan miehiä- miksi en löydä miestä?En esitä. Ennen olin oikeasti ja nyt olen ihan rehellinen siitä, etten ole mukava. B-kohta taas on palturia.
Ai että miehille muka riittää, että nainen on mukava ja kunniottaa miehiä? Just joo, varmaan riittää sullekin. Juu, täällä voit sanoa niin, mutta sitten kun aletaan oikeasti kaivamaan, niin ei riitä. Että älä viitsi olla tekopyhä.
Mutta hienoa, että myönnät, ettet oikeasti olekaan mukava, vaan pelkästään teeskentelit mukavaa saadaksesi naisen. Taitaa myös se että kunnioitat naisia olla myös scheibea.
Eiköhän tuossa ole ne syyt siihen, miksi naista
"et saa"
Ei mulla ole kiire mihinkään, mutta mielellään kävisin keskustelua, jonka tahti ei ole samaa luokkaa kirjepostin kanssa. Ymmärrän, että ihmisillä on kiireitä ja elämä voi tuoda eteensä yllättäviä juttuja. Ei siinä mitään. Siltikin, jos et vastaa aloitusviestiini viikon sisällä on se melko selvä merkki siitä, että kiinnostusta ei ole. Samoin jos keskustelumme on nopeudellaan luokkaa muutama viesti viikossa ja nekin viestit toiselta osapuolelta parin sanan mittaisia on tämäkin merkki kiinnostuksen puutteesta. Tämä on ihan ok, mutta henkilökohtaisesti en näe järkeä jutuissa, jotka eivät etene mihinkään ja jotka tuntuvat siltä, että ne ovat toiselle osapuolelle pakkopullaa.
Ei mun tarvi ketään pyytää heti treffeille, mutta mielelläni pyydän, jos keskustelun perusteella siihen on aihetta. Jonkun kanssa se keskustelu voi kestää useita viikkoja ja jonkun toisen kanssa pari päivää. Tapauskohtaista.
Yleensäki pyrin aina olemaan se, joka on kirjoittanut sen viimeisen viestin. Näin pallo on vastaanottajan käsissä. Jos hän haluaa jatkaa keskustelua on se mahdollista ja jos vastausta ei kuulu tulkitsen tämän merkiksi kiinnostuksen puutteesta.
Älkää koskaan tehkö tulkintoja toisen viestittelytavoista. Ei voi sanoa, että "x on merkki kiinnostuksen puutteesta", koska voi olla että olette väärässä juuri sen ihmisen suhteen. Jos itse koette, että tahdotte vain tietynlaista kommunikoitia, niin kertokaa se profiilissanne suoraan.