Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!
Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.
Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.
Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.
Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...
Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.
Miksi miehet aina kuvittelee tietävänsä vaikka ei ole edes kokemusta naisena olosta.
Aivan kuten naisetkin kuvittelee tietävänsä kaiken miehenä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.
Olen tämän kanssa samaa mieltä.
Jos olet tavismies ja olet viettänyt pidemmän aikaa tinderissä niin teet kyllä nopeasti huomion että nainen vastaa parin tunnin sisällä ja kysyy kysymyksiä myös mieheltä jos hän on kiinnostunut.
Jos vastauksissa menee päivä tai pari ja nainen ei kysy kiinnostuneesti asioita niin saatan jättää vastaamatta ja resetoida tilini siinä vaiheessa josta voi tulla vaikutelma että olisin poistanut hänet. Poistan äärimmäisen harvoin ketään mutta resetoin tiliäni kerran viikossa tai kahdessa.
Minkä hiton takia puljaat sitä tiliä koko ajan? Joku voi olla vaikka reissussa eikä pääse heti vastaamaan, ja sä olet kuin 5v lapsi joka ei kykene odottamaan paria päivää.
:'D nykyään ei kyllä ole mitään vanhanaikaisia "lankapuhelin jäi kotiin"-selityksiä, kun jokaisella kulkee se matkapuhelin mukana kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.. tollasiako suomalaiset miehet on?
Ihan samanlaisia ne tinderin ulkkis-miehetkin on. Tai oikeastaan paljon pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavismies ja olet viettänyt pidemmän aikaa tinderissä niin teet kyllä nopeasti huomion että nainen vastaa parin tunnin sisällä ja kysyy kysymyksiä myös mieheltä jos hän on kiinnostunut.
Jos vastauksissa menee päivä tai pari ja nainen ei kysy kiinnostuneesti asioita niin saatan jättää vastaamatta ja resetoida tilini siinä vaiheessa josta voi tulla vaikutelma että olisin poistanut hänet. Poistan äärimmäisen harvoin ketään mutta resetoin tiliäni kerran viikossa tai kahdessa.
Minkä hiton takia puljaat sitä tiliä koko ajan? Joku voi olla vaikka reissussa eikä pääse heti vastaamaan, ja sä olet kuin 5v lapsi joka ei kykene odottamaan paria päivää.
:'D nykyään ei kyllä ole mitään vanhanaikaisia "lankapuhelin jäi kotiin"-selityksiä, kun jokaisella kulkee se matkapuhelin mukana kaikkialla.
Minulla oli tinder ainoastaan kotitietokoneellani ja sitä ehdin käyttämään vain iltaisin, enkä aina edes joka ilta. Hätähousut saivat mennäkin. Löysin fiksun miehen, joka osasi käyttäytyä aikuismaisesti.
Annoin yhdelle miehelle numeroni, kun se sanoi että voi lisätä minut whatsappiin ja sitä ilmeisesti jännittää, kun ei ole sen jälkeen ollut tinderissä paikalla pariin päivään, ei siis vieläkään lisännyt whatsappiinn...
Vierailija kirjoitti:
” Kuvitteletko että se on sille keskustelun naisosapuolelle jotenkin helpompaa?”
En kuvittele, vaan tiedän. Lähtökohtaisesti miehen kuuluu tehdä ensimmäinen aloite johon nainen voi joko reagoida tai jättää vastaamatta. Seuraavaksi täytyy pitää keskustelua ja naisen mielenkiintoa yllä kysymyksillä ja vitsikkäällä sanailulla. Liian innostunut ei tietenkään saa olla, tai muuten vaikuttaa epätoivoiselta. Kun treffeistä sitten saadaan sovittua, niin naisella on vielä optio ghostata koska uudeksi matchiksi sattui tulemaan Ryan Gosling.
Tiedät - olet siis transmies joka on aiemmin ollut nainen? Sun näkemys kahden aikuisen ihmisen tasapuolisesta keskustelusta on niin ihmeellinen, että epäilen ettet koko koskaan ole jutellut oikean naisen kanssa, tai että yrität epätoivoisesti virittää keskustelua joidenkin instatypyjen kanssa jotka vain keräävät seuraajia. Protip - jos se keskustelu on yksipuolista ja koet että sinä olet ainoa joka näkee vaivaa, älä jatka sitä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin yhdelle miehelle numeroni, kun se sanoi että voi lisätä minut whatsappiin ja sitä ilmeisesti jännittää, kun ei ole sen jälkeen ollut tinderissä paikalla pariin päivään, ei siis vieläkään lisännyt whatsappiinn...
Älä anna omaa numeroa, jos haluat siirtyä WhatsAppiin, pyydä miestä antamaan omansa ensin. Tinderissä on paljon huijareita jotka vain keräävät numeroita ties mihin tarkoitukseen.
Sama kokemus kiireestä. Mulla oli vielä todella kiireinen elämänvaihe menossa, kun tinderiä käytin. En jaksa jatkuvasti roikkua sovelluksessa ja viestitellä diipadaapaa tuntemattomien kanssa. En muutenkaan pidä pitkistä viestittelyistä ja väsyn nopeasti siihen, että pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa. Osa ihan suuttui verisesti siitä, jos en vastannut samana päivänä. Poistin koko sovelluksen.
Miesystävän tapasin ihan perinteisesti baarissa. Siitä alkoi viestittely joitakin kertoja viikossa ja treffailu. Tyyppi ei vetäny kilareita, jos en vastaillu whatsapissa sekunnissa. Ja kun toisen oli jo nähnyt livenä, olis sitä oikeaa keskusteltavaa enemmän viestienkin välityksellä.
Miehet: ei mitään turhaa lätinää Tinderissä viestikaupalla. Sitä ei ihan oikeasti jaksa. Pyyntö treffeille mahd. nopeasti jos yhtään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna omaa numeroa, jos haluat siirtyä WhatsAppiin, pyydä miestä antamaan omansa ensin. Tinderissä on paljon huijareita jotka vain keräävät numeroita ties mihin tarkoitukseen.
Ei se ole mikään huijari :
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi olla tavoitettavissa ja käytettävissä joka paikassa joka saatanan minuutti? Tiedän että en ole ainut, jota väsyttää suunnattomasti tämä jatkuva saatavilla olon edellytys. Ambiverttinä kaipaan omaa aikaa ja tilaa omille ajatuksille, uusiin ihmisiin tutustuminen vie energiaa. Yksin ollessa latautuu. En halua enkä jaksa jatkuvasti viestitellä, olla saatavilla. Työt ja muut velvoitteet vie ihan riittävästi energiaa nekin.
Milloin sinun kaltaisesi ihmiset tajuavat, että kaikki eivät jaksa eivätkä halua roikkua kännykkä kädessä koko ajan?
” Protip - jos se keskustelu on yksipuolista ja koet että sinä olet ainoa joka näkee vaivaa, älä jatka sitä.”
Näin teenkin, usko pois. Muuten tuo sinun kirjoituksesi on vain todella pahantahtoista olkiukkoilua, joka kyllä kertoo paljon enemmän sinusta itsestäsi ja luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri (32v, hyvin tienaava naislääkäri) on ollut kymmenillä Tinder-treffeillä.
Hän kertoi että valtaosa miehistä on outoja, vanhoja poikia tai lapsia/lemmikkejä vihaavia. Kaikki haluaisi parisuhteeseen heti.
Mutta eipä ole suhteita vielä syntynyt :)
Joojoo, ihan niinkuin se yks promille miehistä jota se vetää oikealle olisivat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pipariahan sieltä tinderistä haetaan ja saadaan. Ei muuta. Vaimot haetaan ihan muualta.
Milloin ne haetaan? Tätä on meinaa odotettu 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Niin kun et uskalla olla, vauvalla kiukkuaminen on kaikki mitä sinä uskallat.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi että valtaosa miehistä on outoja, vanhoja poikia tai lapsia/lemmikkejä vihaavia. Kaikki haluaisi parisuhteeseen heti.
Tämä nainen hakemaan seuraa ulkomailta!
Ei Suomi-vässykästä ole parisuhteeseen naisen kanssa, joka tienaa itse elantonsa ja saattaa olla vielä älykäs ja vahvatahtoinenkin.
Mulle kelpaisi jos olisi alle 25v instamissukan näköinen. Tosin noilla rahoilla ei kyllä pitäisi olla vaikeata satsata ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen hakemaan seuraa ulkomailta!
Ei Suomi-vässykästä ole parisuhteeseen naisen kanssa, joka tienaa itse elantonsa ja saattaa olla vielä älykäs ja vahvatahtoinenkin.Mulle kelpaisi jos olisi alle 25v instamissukan näköinen. Tosin noilla rahoilla ei kyllä pitäisi olla vaikeata satsata ulkonäköön.
Lompakko-Lasse iski 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
MIkä ihmeen juurisyy??? Eikö se syy nyt ole vaan se ettei pillua heru edes kylän rumimmalta akalta?? Ehkä teidän naisten kannattaisi vähän miettiä miesten näkökulmasta näitä juttuja. Vaikka se nyt kyllä ihan mahdottomalta näyttäisi olevan teille.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus kiireestä. Mulla oli vielä todella kiireinen elämänvaihe menossa, kun tinderiä käytin. En jaksa jatkuvasti roikkua sovelluksessa ja viestitellä diipadaapaa tuntemattomien kanssa. En muutenkaan pidä pitkistä viestittelyistä ja väsyn nopeasti siihen, että pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa. Osa ihan suuttui verisesti siitä, jos en vastannut samana päivänä. Poistin koko sovelluksen.
Miesystävän tapasin ihan perinteisesti baarissa. Siitä alkoi viestittely joitakin kertoja viikossa ja treffailu. Tyyppi ei vetäny kilareita, jos en vastaillu whatsapissa sekunnissa. Ja kun toisen oli jo nähnyt livenä, olis sitä oikeaa keskusteltavaa enemmän viestienkin välityksellä.
Miehet: ei mitään turhaa lätinää Tinderissä viestikaupalla. Sitä ei ihan oikeasti jaksa. Pyyntö treffeille mahd. nopeasti jos yhtään kiinnostaa.
Nainen, älä yleistä. Minä skippaan miehet jotka on heti pyytämässä treffeille, niille selvästi kelpaa nainen kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä ihmeen juurisyy??? Eikö se syy nyt ole vaan se ettei pillua heru edes kylän rumimmalta akalta?? Ehkä teidän naisten kannattaisi vähän miettiä miesten näkökulmasta näitä juttuja. Vaikka se nyt kyllä ihan mahdottomalta näyttäisi olevan teille.
No ei varmaan herukaan tuolla asenteella.
” Kuvitteletko että se on sille keskustelun naisosapuolelle jotenkin helpompaa?”
En kuvittele, vaan tiedän. Lähtökohtaisesti miehen kuuluu tehdä ensimmäinen aloite johon nainen voi joko reagoida tai jättää vastaamatta. Seuraavaksi täytyy pitää keskustelua ja naisen mielenkiintoa yllä kysymyksillä ja vitsikkäällä sanailulla. Liian innostunut ei tietenkään saa olla, tai muuten vaikuttaa epätoivoiselta. Kun treffeistä sitten saadaan sovittua, niin naisella on vielä optio ghostata koska uudeksi matchiksi sattui tulemaan Ryan Gosling.