Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!
Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.
Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.
Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.
Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...
Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Niin kun et uskalla olla, vauvalla kiukkuaminen on kaikki mitä sinä uskallat.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
Argumenttisi ovat todella säälittäviä. Tinderissä naiset nimenomaan valitsevat itse kenen kanssa matchaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa naiset yleensäkin tasan kansi sekuntia. Jos sinä aikana ei tule pillua kotiin kannettuna niin miesten kiinnostus lopahtaa. Turhaa niiden kanssa vääntää kun eivät ne pidä naisia ihmisinä.
Hurja yleistys, mutta poikkeus olen myös siinä, etten tinderissä ole, vaikka nais seuraa periaatteessa kaipaisinkin.
Niin kun et uskalla olla, vauvalla kiukkuaminen on kaikki mitä sinä uskallat.
Ja kyllä, jos hakisin hetken iloa, todellakin valitsisin sen komean, eikä u.lia. Miehetkin valitsevat sen kauniin eikä rumaa, miksi naisten pitäisi valita toisin?
Tässähän tai taas av:n kuuluisa u.linainen kirjoitella. Säälittävä totuus on että on hän 150 kiloinen hieltä haiseva mielenterveysongelmainen.
Mutta vaikka minä painaisin 1000 kg, niin sinä et näemmä pysty vastaamaan yksikertaiseen kysymykseen: miksi mies saa valita kauniin naisen, mutta nainen ei saakaan valita sitä komeaa tai muuten kiinnostavaa?
Tuossa on juurisyy u.lien naisettomuuteen: kyvyttömyys katsoa tilannetta myön naisen näkökulmasta.
Mun 9 v onnellisen avioliiton 'salaisuus' on juuri se, että MOLEMMAT katsovat asioita aina molempien näkökulmasta, haetaan lopputulosta jossa molemmilla on hyvä. Siihen te u.lit ette pysty.
MIkä ihmeen juurisyy??? Eikö se syy nyt ole vaan se ettei pillua heru edes kylän rumimmalta akalta?? Ehkä teidän naisten kannattaisi vähän miettiä miesten näkökulmasta näitä juttuja. Vaikka se nyt kyllä ihan mahdottomalta näyttäisi olevan teille.
No ei varmaan herukaan tuolla asenteella.
Ei heru oli se asenne ihan mikä tahansa. Turha kiistää.
Moi ap. Olet vissiin syntynyt 90-luvulla tai myöhemmin. Henkisesti terveet ihmiset (aiemmin syntyneet) ymmärtävät pysyä kaukana Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehenä tiedän, että olen varasijalla nro 35346 jos naisen vastausta joutuu odotella useamman päivän, tai nainen ei vastaile kovin kiinnostuneen oloisesti. Pitäköön tunkkinsa.
Olen tämän kanssa samaa mieltä.
Jos olet tavismies ja olet viettänyt pidemmän aikaa tinderissä niin teet kyllä nopeasti huomion että nainen vastaa parin tunnin sisällä ja kysyy kysymyksiä myös mieheltä jos hän on kiinnostunut.
Jos vastauksissa menee päivä tai pari ja nainen ei kysy kiinnostuneesti asioita niin saatan jättää vastaamatta ja resetoida tilini siinä vaiheessa josta voi tulla vaikutelma että olisin poistanut hänet. Poistan äärimmäisen harvoin ketään mutta resetoin tiliäni kerran viikossa tai kahdessa.
Minkä hiton takia puljaat sitä tiliä koko ajan? Joku voi olla vaikka reissussa eikä pääse heti vastaamaan, ja sä olet kuin 5v lapsi joka ei kykene odottamaan paria päivää.
:'D nykyään ei kyllä ole mitään vanhanaikaisia "lankapuhelin jäi kotiin"-selityksiä, kun jokaisella kulkee se matkapuhelin mukana kaikkialla.
Miksi sitä pitäisi olla tavoitettavissa ja käytettävissä joka paikassa joka saatanan minuutti? Tiedän että en ole ainut, jota väsyttää suunnattomasti tämä jatkuva saatavilla olon edellytys. Ambiverttinä kaipaan omaa aikaa ja tilaa omille ajatuksille, uusiin ihmisiin tutustuminen vie energiaa. Yksin ollessa latautuu. En halua enkä jaksa jatkuvasti viestitellä, olla saatavilla. Työt ja muut velvoitteet vie ihan riittävästi energiaa nekin.
Milloin sinun kaltaisesi ihmiset tajuavat, että kaikki eivät jaksa eivätkä halua roikkua kännykkä kädessä koko ajan?
Jos etsii parisuhdetta netin välityksellä niin valitettavasti se viestittely vain kuuluu asiaan. Toki voi pitää päänsä ja vastata vaikka kerran viikossa, mutta siinä tapauksessa on turha ihmetellä jos toiselta loppuu mielenkiinto ja etsii parempaa seuraa.
En itsekään jaksa olla 24/7 tavoitettavissa ja tämän vuoksi esim. puhelimessa on kaikki ilmoitukset aina pois päältä. Näen puhelut ja viestit vasta näytön avattua ja voin itse valita, mihin reagoin ja milloin. MUTTA. Tinderissä ollessani se oli selvä että aktiivisuutta on lisättävä, muuten tutustuminen olisi täysin mahdotonta. Onneksi löysin sieltä kaltaiseni miehen: aluksi viestittelimme jatkuvasti, mutta pikku hiljaa tutustuessa kävi selväksi, että kumpikin inhoamme jatkuvaa puhelimella päivystämistä. Nyt suhdetta 2v. takana ja luojan kiitos molemmat jaksoivat alussa panostaa, nyt voi rauhassa mennä parikin päivää ilman yhteydenpitoa ja suhde kukoistaa silti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
Sori vaan mutta asenteesi on todella negatiivinen.
Mitähän veikkaat syyksi siihen?
Sinua itseäsi. Kaikki lähtee itsestä.
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?
Millainen asenne naisiin näillä axl smitheillä on naisiin? Eipä taida olla kovin ylevät mutta reikää riittää.
Nää on nyt taas näitä komea mies kiinnostaa enemmän, ruma mies kiinnostaa entistä vähemmän kun tekee saman jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus kiireestä. Mulla oli vielä todella kiireinen elämänvaihe menossa, kun tinderiä käytin. En jaksa jatkuvasti roikkua sovelluksessa ja viestitellä diipadaapaa tuntemattomien kanssa. En muutenkaan pidä pitkistä viestittelyistä ja väsyn nopeasti siihen, että pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa. Osa ihan suuttui verisesti siitä, jos en vastannut samana päivänä. Poistin koko sovelluksen.
Miesystävän tapasin ihan perinteisesti baarissa. Siitä alkoi viestittely joitakin kertoja viikossa ja treffailu. Tyyppi ei vetäny kilareita, jos en vastaillu whatsapissa sekunnissa. Ja kun toisen oli jo nähnyt livenä, olis sitä oikeaa keskusteltavaa enemmän viestienkin välityksellä.
Miehet: ei mitään turhaa lätinää Tinderissä viestikaupalla. Sitä ei ihan oikeasti jaksa. Pyyntö treffeille mahd. nopeasti jos yhtään kiinnostaa.
Nainen, älä yleistä. Minä skippaan miehet jotka on heti pyytämässä treffeille, niille selvästi kelpaa nainen kuin nainen.
Ai joku oikeasti ajattelee noinkin? Itse koen sen niin, että ainoastaan livenä näkee sen, onko hommassa mitään mahdollisuutta edes treffailuun. Joten siksi suosin mahdollisimman nopeasti sovittuja treffejä, en ota siitä itseeni ja ajattele, että ”miehelle kelpaa kuka tahansa” vaan pidän miestä järkevänä. Turha jatkaa turhaa lätinää, kun livetapaaminen kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä karsin myös heti pois naiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. Kyllähän sä oisit numerosi ja kuvasi heti antanut jos suurempaa kiinnostusta löytyisi. Turha väittää muuta.
Ei kyllä ole mitään järkeä olla varamies #382 jollekin ap :n kaltaiselle tinderakalle. Aikaansa sitä vaan tuhlaa sillä.
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?Millainen asenne naisiin näillä axl smitheillä on naisiin? Eipä taida olla kovin ylevät mutta reikää riittää.
Nää on nyt taas näitä komea mies kiinnostaa enemmän, ruma mies kiinnostaa entistä vähemmän kun tekee saman jutun.
Lienet niitä ihmisiä, joiden mielestä on ihan ok haukkua miehiä reiän hakemisesta mutta samaan aikaan ihan ok naisten puhua villeimmistä fantasioistaan ja kaluista ja mitä ikinä haluavatkaan. Naisen fantasiat on ok, painetaan naistenlehteen ja haastatellaan jopa jotain lunttuja tästä aiheesta, mutta miehen ajattelemana ovat likaisia juttuja ja esineellistäviä. Hyi naiset. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus kiireestä. Mulla oli vielä todella kiireinen elämänvaihe menossa, kun tinderiä käytin. En jaksa jatkuvasti roikkua sovelluksessa ja viestitellä diipadaapaa tuntemattomien kanssa. En muutenkaan pidä pitkistä viestittelyistä ja väsyn nopeasti siihen, että pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa. Osa ihan suuttui verisesti siitä, jos en vastannut samana päivänä. Poistin koko sovelluksen.
Miesystävän tapasin ihan perinteisesti baarissa. Siitä alkoi viestittely joitakin kertoja viikossa ja treffailu. Tyyppi ei vetäny kilareita, jos en vastaillu whatsapissa sekunnissa. Ja kun toisen oli jo nähnyt livenä, olis sitä oikeaa keskusteltavaa enemmän viestienkin välityksellä.
Miehet: ei mitään turhaa lätinää Tinderissä viestikaupalla. Sitä ei ihan oikeasti jaksa. Pyyntö treffeille mahd. nopeasti jos yhtään kiinnostaa.
Nainen, älä yleistä. Minä skippaan miehet jotka on heti pyytämässä treffeille, niille selvästi kelpaa nainen kuin nainen.
Ai joku oikeasti ajattelee noinkin? Itse koen sen niin, että ainoastaan livenä näkee sen, onko hommassa mitään mahdollisuutta edes treffailuun. Joten siksi suosin mahdollisimman nopeasti sovittuja treffejä, en ota siitä itseeni ja ajattele, että ”miehelle kelpaa kuka tahansa” vaan pidän miestä järkevänä. Turha jatkaa turhaa lätinää, kun livetapaaminen kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
En edes usko että skippaa. Jos joku venyttäisi viikosta toiseen, hän pitäisi miestä vekuttajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, heillä vaikuttaa olevan vain kiire saada JOKU, ihan sama kunhan on tissit jne. En halua itse olla se jonka mies tunkee siihen rooliin jonka on kumppanilleen luonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella kun joku alkaa kysellä heti kuvia ja numeroita tulee ahdistava olo. Pitää kyetä jutella normaalisti ilman kiirettä ja nähdä tuleeko siitä mitään. Samalla voi sitten jutella toisillekin matcheille eli mitä ajan tuhlausta siinä on?Millainen asenne naisiin näillä axl smitheillä on naisiin? Eipä taida olla kovin ylevät mutta reikää riittää.
Edes rumalle miehelle ei kelpaa toinen ruma ja kookas. Pahimmat sylyt tullut ns. omalta puolen. Miten selität tämän?
Jos haluatte chättäillä muualla kuin deitti palveluissa. Asentakaa "KIK" tai "Wickr Me" Sovellus kaupasta. Puhelinnumeroa ei kannata antaa tutustumis vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, ei kirjeenvaihtokerho.
Ehkä sulle se on panosovellus, vai hoetko tuota ihan vain hokemisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sullekin sitten kelpaa vähän kaikki. Itse päädyn poistamaan varmaan 90% matcheistä parin ekan päivän viestien aikana, kun mies paljastuu itselleni sopimattomaksi. Ei tulisi yhtään mitään jos nämä kaikki lähtisi tapaamaan livenä, jossa sitten vartin jälkeen toteaisi saman että hell no. Alkukarsinta on pakko tehdä viestien välityksellä, muuten pitäisi rampata treffeillä vähintään kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes usko että skippaa. Jos joku venyttäisi viikosta toiseen, hän pitäisi miestä vekuttajana.
Sä et näe mitään välimuotoa kahden viestin ja kahden viikon välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä karsin myös viestitellen sellaiset joita en halua tavata. En vaan jaksa mennä tapaamaan pelkän ulkonäön perusteella.
Jos teidän ylisijöiden mielestä Tinder on pelkkä panosovellus, niin mitä järkeä naisten olisi olla siellä? Nainen kun saa panoseuraa muutenkin. Miksi valita panoseura, jonkun parin kuvan ja parin lauseen perusteella?
Jos koen, ettei juttu luista tai johda mihinkään niin lopetan kys. ihmiselle puhumisen. Mitä olisi tarkoitus tehdä? Kyllö minä ihan kasvotusten lopetan keskustelun jos nainen vastaa mahdollisimman lyhyesti, eikä vaikuta kiinnostuneelta ja naiset tekevät myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän ylisijöiden mielestä Tinder on pelkkä panosovellus, niin mitä järkeä naisten olisi olla siellä? Nainen kun saa panoseuraa muutenkin. Miksi valita panoseura, jonkun parin kuvan ja parin lauseen perusteella?
No se on taas jälleen kerran miesten mukaista ajattelua. Miehet kun luulee että pllua voi tilata Tinderistä samalla tavalla, kuin ruokaa Foodorasta tai Woltista
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista....Onpa katkeria miehiä täällä, kun Tinderi on vaan panosovellus, ja vain 1/1000000 löytää sieltä suhteen ja veetun krantut tavisämmät, jotka luulevat itsestään liikoja, ja eivät viitsi vastata 1/2 h sisällä kun mies on sijalla 28 549
Teidän täällä ülisevien miesten huono menestys naismaailmassa Tinderissä ja IRL ei johdu em. syistä vaan teidän happamista, katkerista persoonistaa ja naisvihamielisyydestä joka paistaa läpi jo ihan täällä
Ennen olin toiveikas ja uskoin löytäväni jonkun jos olisin mukava ja kunnioittaisin naisia. En kuitenkaan onnistunut ja katkeroiduin tämän takia. Katkeroituminen johtuu naisettomuudesta, ei toisinpäin.
Joojoo, sä nyt et vaan ollut niin kaunis niin sen takia se mies ei kirjoittanut sun whatsappiin.