Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1961/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut narsistimiehestä, joka ei kestänyt olla vaimonsa syntymäpäivillä, kun ei ollutkaan keskipisteenä.

Juhlat pidettiin mökillä ja kun vieraita alkoi tulla ja kaikki vain vaimoa onnittelevat, mies otti sangon ja lähti marjaan.  Oli siellä koko päivän.

Vaimolle se oli kamalan noloa ja hänen piti keksiä kaikenlaisia tekosyitä sille, miksi mies vain yhtäkkiä häipyi.  Kaikki oli hämmennyksissään, paitsi ne, jotka tiesi, mistä oli kyse.

Vierailija
1962/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksän tempaukset:

- Minun olisi pitänyt tehdä ruokaa meille kummallekin, pestä sekä omat että hänen pyykkinsä ja myös lajitella ne. Tekikö hän ikinä samaa? Ei tietenkään. Kun huomautin asiasta, sain kuulla olevani lapsellinen.

- Hän valehteli minulle tekevänsä pidempää työviikkoa kuin oikeasti teki. Hänellä oli oikeasti kerran viikossa vapaapäivä, jonka hän käytti pelien pelaamiseen. Hän tiesi, että jos kertoisi minulle, pyytäisin häntä tekemään kotitöitä, joten hän salasi sen. Sain tietää vasta, kun tulin töistä kotiin sairastettuani kesken päivän.

- Hän sanoi suoraan, että ei halua käyttää vapaa-aikaansa "turhiin hommiin", eli muuhun kuin pelien pelaamiseen tai salilla käymiseen.

Ei kuulosta narsistilta vaan laiskalta. Jos suhde oli muuten hyvä, olisin palkann

Narsistit vasta laiskoja onkin.  He ei tekisi mitään, vaan heidän eteensä pitää tehdä.  Heitä on passattava ja palvottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on ihan normaalia, mutta ne tapaukset, joissa esiintyy sellaista suorastaan sairasmielistä mustasukkaisuutta, on minun elämässäni aina liittyneet narsismiin.  Ne tyypit on olleet päivänselviä narsisteja muiltakin osin.

Kaikista narsisteista ei sentään ei ole henkirikokseen, mutta väitänpä, että useimmat mustasukkaisuusmurhat ja -tapot on narsistien tekoja.  Vankilat on täynnä psykopaatteja ja narsisteja.

Kaikki minä minä -ihmisetkään ei tietenkään ole täysin narsisteja, mutta jos tällaisen ihmisen kanssa joutuu lähimpiin kanssakäymisiin, aika pian sieltä saa havaita narsistista käytöstä ihan tavallisessa arjessakin.  Useimmiten se on onneksi vain sellaista hieman häiritsevää, kun toinen haluaa aina olla kaikessa se ensimmäinen ja enemmän näkyvillä ja kuuluvilla, mutta kyllä sen jonkinlaiseksi narsismiksi voi jo määritellä, kun tämä käytösmalli ei koskaan hellitä.  Tämä ihminen ottaa aina itselleen sen edun ja hyödyn kaikesta.

Vierailija
1964/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on ex-kumppaneita tässä ketjussa, mutta "onneksi" muutama niitäkin joilla on narsku ollut perheessä. En koe olevani niin yksin.

Narskujututhan ei ole aina kovin yksioikoisia ja tiivistettäväksi tarinaan, vaan ne on sellaista hienovaraista jossa uhri alkaa epäilemään itseään ja saattaa jopa pitää itseään ongelmana. Varsinkin narskun lapsi oppii ajattelemaan näin koska kasvaessahan se ajatus itsestä kehittyy.

Tämä ei ole mikään pahin juttu, mutta kerran oma narsistisesti käyttäytyvä äitini suuttui kun näytin hänelle kuvan läheisestä ystävästäni ja hänen vauvastaan. Suuttumisen syy oli se, että ystäväni oli hoikka vaikka synnytyksestä oli alle vuosi. Ilmeisesti kuvaa näyttämällä  arvostelin äitini painoa..

Vierailija
1965/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hommannut thaimaalaisen naisen sillä aikaa kun olin työmatkalla ja sanoi, ettei tarvitse minua mihinkään kun ei kerta seksiäkään saa. Kuulemma saa kavereita töistäkin.

Vierailija
1966/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksän tempaukset:

- Minun olisi pitänyt tehdä ruokaa meille kummallekin, pestä sekä omat että hänen pyykkinsä ja myös lajitella ne. Tekikö hän ikinä samaa? Ei tietenkään. Kun huomautin asiasta, sain kuulla olevani lapsellinen.

- Hän valehteli minulle tekevänsä pidempää työviikkoa kuin oikeasti teki. Hänellä oli oikeasti kerran viikossa vapaapäivä, jonka hän käytti pelien pelaamiseen. Hän tiesi, että jos kertoisi minulle, pyytäisin häntä tekemään kotitöitä, joten hän salasi sen. Sain tietää vasta, kun tulin töistä kotiin sairastettuani kesken päivän.

- Hän sanoi suoraan, että ei halua käyttää vapaa-aikaansa "turhiin hommiin", eli muuhun kuin pelien pelaamiseen tai salilla käymiseen.

Ei kuulosta narsistilta vaan laiskalta. Jos suhde oli muuten hyvä, olisin palkann

Haluaisit elää elämäsi laiskan ja ylimielisen valehtelijan palvelijana. Onko sinulla mitään rimaa? Paskaa luonnetta ei siivooja paikkaa. Nyt vähän itsekunnioitusta peliin.

Mieluummin kuin pahoinpitelevän ja pettävän miehen kanssa...

Vierailija
1967/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäsi fyysisesti kimppuun ja kun vaadin tilinteolle asiasta, teki kaiken muun, paitsi rehellisen ja kunnollisen anteeksipyynnön. Venytti, oli hiljaa, syyllisti, yritti kääntää syyn minuun, oli kuin mitään ei olisi tapahtunut jne. Ja kun lopulta joutui pyytämään anteeksi, janoaa nyt kostoa muiden ihmisten kautta, koska katkaisin välit häneen. Sairaita kyllä.

Vierailija
1968/1968 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä olisi paljon, mutta tämä on jostain syystä nyt mielen päällä. Olimme eksän kanssa muutama vuosi sitten ulkomailla vaeltamassa. Jaoimme ottamamme kuvat reissulta ensin toisillemme, ja sitten kumpikin teki instagramiin päivityksen matkasta. Minun päivityksessä oli kuvia molemmista minusta, hänestä ja maisemista silleen sopvasti ja tasaisesti. Eksän päivityksessä oli lähinnä kuvia hänestä itsestään. Minä olin yhdessä kuvassa pieni piste sivussa, ja sitten oli pari maisemakuvaa. 

Vaikka tämä on vain yksi esimerkki, se mielestäni kuvaa koko ilmiötä hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan