Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvin kotona viihtyvät teinit pilaavat s****elämämme :(

Vierailija
21.01.2020 |

Meillä on neljä lasta ikähaarukalla 14-19v. Ovat iloisia, sosiaalisia ja tykkäävät olla kotona. Viihtyvät meidän vanhempien seurassa, juttelevat ja ovat myös keskenään kotona, tekevät kaikenlaista. Kivaa joo, mutta minulla ja miehellä ei ole enää minkäänlaista s****elämää. Teinit kukkuvat myöhempään kuin me, eikä siis päivän tai illan aikana meillä ole aikaa toisillemme. Siinä mielessä. Makuuhuoneet ovat niin, että meidän makuuhuoneen viereisessä kylpyhuoneessa pestään hampaat. Eli jos olisimme jotain omassa makuuhuoneessa tekemässä, niin vieressä joku teini pesisi hampaita seinän takana. Minä en pysty siihen.

Olisipa angstaavia teinejä, jotka lukkiutuisivat kuulokkeet päässä omiin huoneisiinsa :(

MITEN te teini-ikäisten lasten vanhemmat hoidatte homman?

Ninim. viimeksi marraskuussa..

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä en ois ainakaan teininä halunnut kuulla saati nähdä tai tietää mitään vanhempieni seksielämästä. Ei kuulu mulle.

Vierailija
182/182 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuseksiä. Meillä ei yksikään teini heilauta eväänsäkään aamuneljän ja puolen päivän välillä, vaikka mitä tapahtuisi.

Olen mieluummin ilman kuin laitan kellon herättämään aamuneljältä. Työaamuina joudun heräämään 6.30 ja viikonloppuisin tasaan unta puoleenpäivään. Nuorin lapsi herää viikonloppuisinkin 7.

ap

Eiko sulla mene rytmi sekaisin, kun nukut puolillepaivin viikonloppuisin? Miten edes PYSTYT tuohon? 

Itse heraan 06.15 toihin joka arkiaamu eika tuo ole mitaan "joutumista", nukun joka yo vahintaan kahdeksan tunnin younet ja viikonloppuisin saatan joskus nukkua "pitkaan", so. kahdeksaan asti aamulla. 

Suosittelen rytmin pitamista samana myos viikonloppuisin. 

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän