Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvin kotona viihtyvät teinit pilaavat s****elämämme :(

Vierailija
21.01.2020 |

Meillä on neljä lasta ikähaarukalla 14-19v. Ovat iloisia, sosiaalisia ja tykkäävät olla kotona. Viihtyvät meidän vanhempien seurassa, juttelevat ja ovat myös keskenään kotona, tekevät kaikenlaista. Kivaa joo, mutta minulla ja miehellä ei ole enää minkäänlaista s****elämää. Teinit kukkuvat myöhempään kuin me, eikä siis päivän tai illan aikana meillä ole aikaa toisillemme. Siinä mielessä. Makuuhuoneet ovat niin, että meidän makuuhuoneen viereisessä kylpyhuoneessa pestään hampaat. Eli jos olisimme jotain omassa makuuhuoneessa tekemässä, niin vieressä joku teini pesisi hampaita seinän takana. Minä en pysty siihen.

Olisipa angstaavia teinejä, jotka lukkiutuisivat kuulokkeet päässä omiin huoneisiinsa :(

MITEN te teini-ikäisten lasten vanhemmat hoidatte homman?

Ninim. viimeksi marraskuussa..

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksiä. Meillä ei yksikään teini heilauta eväänsäkään aamuneljän ja puolen päivän välillä, vaikka mitä tapahtuisi.

Vierailija
2/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kotonaviihtyvä 14-vuotias. Ja todellakin harrastamme seksiä silloin kun haluttaa. Enimmäkseen nukkumaanmennnessä, joskus myös päivisin. Ei ole ollut ongelma kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi usein harrastatte erittäin äänekkäästi niin teinit häipyvät kyllä ihan varmasti.

Vierailija
4/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuseksiä. Meillä ei yksikään teini heilauta eväänsäkään aamuneljän ja puolen päivän välillä, vaikka mitä tapahtuisi.

Olen mieluummin ilman kuin laitan kellon herättämään aamuneljältä. Työaamuina joudun heräämään 6.30 ja viikonloppuisin tasaan unta puoleenpäivään. Nuorin lapsi herää viikonloppuisinkin 7.

ap

Vierailija
5/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki ja ääntä peliin. Kyllä suksivat kuuseen aika vikkelään.

Vierailija
6/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kotonaviihtyvä 14-vuotias. Ja todellakin harrastamme seksiä silloin kun haluttaa. Enimmäkseen nukkumaanmennnessä, joskus myös päivisin. Ei ole ollut ongelma kenellekään.

Jotkut heti alapeukuttamassa😂 Miksi? Kaikilla perheellisillä ei nyt vain ole seksielämä kuollut lasten takia. Ja niin, nyt pääsette oikein urakalla alapeukuttamaan, kun kerron vielä, että meillä on seksiä 4-5 krt viikossa😊

Vierailija
7/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ehtii oikein hyvin. 

Vierailija
8/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sitä lähdetään mökkeilemään tai "sukuloimaan". Tuon ikäiset voi jättää kotiin.

Vierailija
9/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut heti alapeukuttamassa😂 Miksi? Kaikilla perheellisillä ei nyt vain ole seksielämä kuollut lasten takia. Ja niin, nyt pääsette oikein urakalla alapeukuttamaan, kun kerron vielä, että meillä on seksiä 4-5 krt viikossa😊

Koska pitäisi ottaa vähän muutkin perheenjänenet huomioon, eikä "todellakin harrastaa seksiä silloin kun haluttaa". En minä ainakaan haluaisi olla tietoinen siitä koska vanhempani paneskelee, yök.

Vierailija
10/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliin on mentävä kerran kuukaudessa. Joskus ruokatuntisin painot autossa. Teinit valvoo 24/7, heräävät viikonloppuisinkin ennen seitsemää.

Vierailija
11/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on kaksi saunaa, toinen pihalla. Siellä saa sekstailla rauhassa.

Vierailija
12/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliin on mentävä kerran kuukaudessa. Joskus ruokatuntisin painot autossa. Teinit valvoo 24/7, heräävät viikonloppuisinkin ennen seitsemää.

Panot

Vierailija
13/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on seksiä 4-5 x vko, niin johan se kertoo sen, että ei siinä kauheasti ajatella muita kuin itseä.

Mutta ap:n kysymykseen.. Meillä on mieheni kanssa vuorotyö, joten pyrimme ajastamaan seksin arkiaamupäiviin, kun teinit ovat koulussa. Minäkään en halua altistaa lapsiamme kuulemaan tai "olemaan kuulematta" meidän seksiääniä.

Vierailija
14/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa? Meillä ei ongelmaa ole. Menemme makuuhuoneeseen ja laitamme ovet kiinni milloin haluamme. Usein ruokaa odotellessa. Ruoka uuniin ja panemaan.

Vierailija
15/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pitäisi ottaa vähän muutkin perheenjänenet huomioon, eikä "todellakin harrastaa seksiä silloin kun haluttaa". En minä ainakaan haluaisi olla tietoinen siitä koska vanhempani paneskelee, yök.

Tämä. Ihan oikeasti. Nuorten ei kuulu saada tietää näistä. Voi aiheuttaa jopa traumoja, jos jatkuvasti joutuu kuulemaan vanhempien leikkejä.

Vierailija
16/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökki, asuntoauto, hotelli, luonto, pakettiauto, julkiset vessat, teltta, 

Vierailija
17/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lasten, etenkään teinien ei tarvitse tietää vanhempiensa seksielämästä yhtään mitään.

Vierailija
18/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kersoille että kartsalle siitä hulinoimaan ja rähisemään niinkuin tuon ikäisten kuuluukin, että iskä ja äiskä voi rauhassa paneskella, hitto vie.

Vierailija
19/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hotelliöitä, pikku viikonloppureissuja, laitettiin lukko makuuhuoneen oveen, ettei kukaan ryntää vahingossa sisään, lapset kustannetaan keskenään leffaan ja syömään jne

Vierailija
20/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on pikkasen eri asia onko yksi teini vai neljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi