Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
321/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä ruotsalaista naista. Muuten olen avoin kaikelle.

Vierailija
322/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

On todella huvittavaa, kuinka moni nainen kokee pakottavaa tarvetta tulla kommentoimaan tällaiseen ketjuun puolustusmekanismit aktivoituna miesten mielipiteitä väheksyen ja kärkkäästi vakuutellen kuinka hän itse kelpaa fiksuille, komeille ja kaikin puolin upeille miehille, joita tietenkin näissä tarinoissa riittää jonoksi asti. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

On todella huvittavaa, kuinka moni nainen kokee pakottavaa tarvetta tulla kommentoimaan tällaiseen ketjuun puolustusmekanismit aktivoituna miesten mielipiteitä väheksyen ja kärkkäästi vakuutellen kuinka hän itse kelpaa fiksuille, komeille ja kaikin puolin upeille miehille, joita tietenkin näissä tarinoissa riittää jonoksi asti. 😂

Ei nämä ole tarinoita :) Vaan elämää netin ulkopuolella.

Vierailija
324/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ylipaino, jolle ei yritäkään tehdä mitään. Samoin liian pitkälle mennyt kehopostiivisuusvouhotus, jos se liittyy edelliseen. Tai silti, vaikka ei liittyisikään.

-Toisaalta myös liiallisuuksiin viety fitnesskroppa on out

-Tatuoinnit ja lävistykset pl. korvakorut. Niitäkin vain yksi korvaan

-Ilkeä luonne

-Jatkuva kiroilu

-Tupakointi ja huumeongelmat

-Liiallinen alkoholinkäyttö

-Haluaa naimisiin ja/tai lapsia, vauvakuume

-Naisella on lapsia ennestään

-Liian suuri määrä aiempia kumppaneja. Ei, en edellytä neitsyyttä, mutta on out, jos menneisyydessä on ollut kymmeniä panoja.

-Huomion hakeminen somessa, esim. Instah**raus

-Huono hygienia

-Käynyt armeijan

-Vegaanisuus ym. vouhotukset.

Vierailija
325/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen kirjoitti:

Kertokaahan sitten miksi ylipainoisilla, kouluttamattomilla, räväköillä wt yhoilla tuntuu niitä miehiä riittävän??

Minä olen juuri päinvastainen kuin nämä listatut mutta silti en ole kymmeneen vuoteen kelvannut kenellekään. Eipä taida enää olla toivoa.

Koska niiltä saa helposti! Hoikkien kaunottarien eteen on tehtävä enemmän työtä. Hoikilla naisilla on kovemmat kriteerit miesten suhteen.

Vierailija
326/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkien omistajat. Ei minulla lemmikkejä vastaan mitään ole mutta kun se usein menee överiksi ja ollaan ylisuojelevaisia...

Vierailija
327/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu täälläkin, en reagoi paljon kun toinen mies kiroilee mutta naisella se on jotenkin suuri turn-off

Vierailija
328/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei hoida kauneuttaan, ei ollenkaan meikkaa tai laita hiuksiaan. Ei mitään 1cm pakkelikerrosta tarvi mutta edes vähän voisi kyllä huolehtia ulkonäöstään

Vierailija
329/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, ei vain sytytä fyysisesti

Vierailija
330/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätön.

Vierailija
331/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-koulutettu joka luulee olevansa yhtä korkeakoulutettu kuin akateeminen

Vierailija
332/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava

Vierailija
333/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeiltä syömällä aivonsa ja seksuaalisuutensa menettänyt zombie.

Onko itselläsi ikinä ollutkaan aivoja tai seksuaalisuutta? Minusta hoitamattomat on aina pahimpia, ajavat tahallaan ihmisten päälle, ammuskelevat kouluissa jne. Miehiä ovat olleet kaikki.

Kouluampujat on nimenomaan kaikki olleet vahvassa psyykenlääkityksessä. Uskon, että ilman lääkitystä tekoja ei olisi lainkaan tehty. Lääkitys aiheuttaa tunteettomutta ja aggressiviista käyttäytymistä.

Vierailija
334/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen melkein akateeminen yli kolmekymppinen entinen aktiiviurheilija jonka menestys on jäänyt henkilökohtaisella tasolla aika vaatimattomaksi, koska on aika kömpelö jaloistaan ja surkea koordinaatio, sellainen voimarunttari. Silti täytyy käydä runttaamassa pätemässä tuuppimassa voimalla vielä jossain harrastelijoissa kilpaa vaikka muut haluaisivat pitää hauskaa ja ihan vain kun on piilolesbolaisia ja on kiva saada halailla, taputella pyllylle sekä käydä suihkuissa tiirailemassa märkiä tuheroita. tisuja sekä naispläsää saadakseen kai sitten virikkeitä päiväänsä ja voimia miesvihaansa. Tekee hulluna töitä, harrastaa eikä käy kotona kuin korkeintaan paskalla ja nukkumassa. Sitten sillä on miehen suhteen kaikenlaisia vaatimuksia, pitää osata kieliä, olla matkailuhullu, kova sekä löysä yhtäaikaa, taitava rakastaja, suuri se, kun vaihdossa tai interreilillä jenkkilässä on saanut kerran pesäpallomailan kokoista mustaa, pitää osata kodinhoitohommelit,  ei saa haista, tuoksua miltään, tietenkin pitää olla kouluja käynyt, komeampi kuin tyttökaverien miehet jne. Yleensä sillä on vielä kaikki muodikkaat mielenterveyshäiriöt:epänormaali isäsuhde, burnout, paniikkihäiriöt mtä nyt sattuu lääkärikirjoista löytymään ja sängyssä kuiva lahna se on tietenkin miehen syy yms

Vierailija
335/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-lapsi, check

-värjätty tukka, check

-tatuoinnit, check

-liikaa koiria, check

-tupakoi, check

Ei vissiin paljoo pelasta että oon melko puhdas introvertti, laitan helvetin hyvää ruokaa ja tykkään imee k****a, sinkuks jään jos ero tulee 😂

Pidä sitten hyvää huolta puolisosta niin ei mitään hätää 😂

Vierailija
336/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ih er vass ar i, jolla on lapsia 

Vierailija
337/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani S kirjoitti:

Tupakoiva/nuuskaava

Ei urheile/liikunnallinen

Todella ylipainoinen, kertoo elämäntavoista.

Käyttää alkoholia viikoittain/säännöllisesti

Värjää hiuksiaan räväkästi/ylikorostuneen räväkkä

Kiroilee muulloinkin kuin lyödessä varpaan kynnykseen/joka toinen sana

Liikaa eläimiä/kissa- ja koiranaiset, olisin aina se viimeinen

Naiset joilla lapsia useamman miehen kanssa. Lapsia saa olla tietysti

Selfie tyypit

Yhdistysihmiset

Miljoona harrastusta, missä on meidän aika silloin?

Itsenäinen minä en tarvitse ketään tyyppinen ratkaisu

Trendien perässä orjallisesti kulkevat, viimeisin nämä uimapatjalta näyttävät toppatakit ja liian lyhyet housut

Design, design, design tyypit joille tavara tuo sisällön elämään

Tosikko

Osaa pukeutua tilanteen mukaan ja on siisti

...

Tässä muutama asia mitkä tulivat mieleen, emme me miehetkään ole täydellisiä mutta tässä ne muutama asia mitkä ovat tärkeitä minulle. Siis ihan tavallinen työssä käyvä nainen käy hyvin.

Keep on dreaming. Siis kun lähes kaikki toisessa häiritsee, on aika katsoa peiliin. Todennäköisesti se pahin häikkä löytyy sieltä. Niin ja tuollaisia vuorisaarnan pituisia no-no listoja ei saa anteeksi sillä, että "ei me miehetkään olla täydellisiä"...

😂 Sinuun ilmeisesti osui turhan monta kohtaa? Ei tuossa nimittäin nyt kovin ihmeellisiä asioita oltu listattu, nuo kriteerit täyttäviä naisia on paljonkin. Vapailla markkinoilla vähemmän toki, hmm, mistähän mahtaisi johtua?

Vaikka listani olikin ”melkein mahdoton” joidenkin mielestä listasin vain asiat mitkä minulle ovat tärkeitä. Olen löytänyt maailman ihanimman ihmisen rinnalleni jonka kanssa saan jakaa normaalia perhearkea. Arvostan samanhenkistä kumppania joka jakaa samanlaiset arvot ja se meitä varmaankin yhdistää. Fyysinen vetovoima on mielestäni tärkeä molemmin puolin. Kaikilla on omat mieltymykset niiden suhteen joten jätän sen kaikkien omaksi asiaksi. Tässähän kysyttiin vain mielipidettä asiaan. Jotka ottivat osumaa muiden mielipiteistä ja eivät sopineet kuvauksiin tuntevat varmasti huonommuutta asiasta. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette, jos on jokin asia jonka haluatte muuttaa tehkää se sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestanne. Olen seurannut sivusta naistenlehtien juttuja joissa kerrotaan miltä milloinkin pitää näyttää ja monta neuvoa mitä pitää tehdä parisuhteessa. Jos näitä alkaa orjallisesti seurata ilman minkäänlaista suodatinta menee pahasti metsään.

Yritän olla haastamatta tai trollaamatta muita, ehkä täällä kuitenkin on vain ihmisiä jotka haluavat joko loukkaantua itsensä tai jopa toisten puolesta. Se sisäinen pahaolo pitää kuitenkin johonkin purkaa.

On ollut mielenkiintoista seurata tätä keskustelua mutta kaikella on aikansa ja elämässä muutakin tekemistä. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
338/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja siunakkoo kirjoitti:

Narsistinen draamakuningatar, joka on koko ajan vaatimassa, kuinka kaiken pitäisi olla toisin kuin nyt on eli hänen mielestä paremmin. Arvostelee miestään, hänen sukulaisiaan ja kavereitaan ja on vieläpä äärimmäisen mustasukkaista sorttia. Jos mies parilla sanalla kehaisee JLota, niin nainen alkaa nähdä unia, jossa hänen mies pettää häntä JLon kanssa. Valittaa ihan kaikesta, jopa siitä, kun ei ole mitään mistä valittaa. Koskaan ei ole mikään kyllin hyvin ja määrää jopa, millaisissa vaatteissa miehensä saa kulkea. On mukana miehen vaateostoksilla ja siellä käskee, että minkä väristä, sävystä, mallista jne. saa mikäkin olla. Kaikki on pirun tarkkaa, miten mikäkin saa olla ja valitus tulee, jos miehen tiskattua on muki väärässä kohdassa astiakaapissa. Haluaa määrätä kaikesta, aivan kaikesta ja vaatimuksia riittää. Mies ei saa sanoa mihinkään mitään, ei tehdä mitään oman pään mukaan. Muuten tulee hirveä riita kotona. Nainen arvostelee miestään, jos on ostanut jotakin ilman naisen lupaa, mutta nainen itse keksii koko ajan kaikenlaista rahareikää siihen talouteen. Pitää olla kahen hengen taloudessa astianpesukone, koira pitää hankkia, pitää olla kuus kissaa, hirveä eläintarha kerrostalokaksiossa jne. jne.

Nainen on kauhean tarkka siitä, millaisia ihmiset ympärillä saavat olla. Arvostelee kaikkia ja kaikkea, mutta hänen korkeuttaan ei kukaan saa sanallakaan arvostella. Muuten tulee taas suurta draamaa. Kun riita tulee jostakin pikkuasiasta, niin nainen kaivaa esiin jonkin vuoskymmenten takaisen asian miehensä menneisyydestä, joka ei liity millään tapaa siihen riidan aiheeseen.

Siinä nyt tärkeimmät, millainen riivinrauta ei saa seurustelukumppani missään nimessä olla. Kuvailin samalla myös Karjalaista alkuperää olevan ex-vaimoni.

Näitä on liitoissa pilvinpimein. Persoonallisuushäiriöisiä naisia jotka kärsivät prinsessasyndroomansa vankilassa. Hyvä kun pääsit irti!!!!

Vierailija
339/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani S kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani S kirjoitti:

Tupakoiva/nuuskaava

Ei urheile/liikunnallinen

Todella ylipainoinen, kertoo elämäntavoista.

Käyttää alkoholia viikoittain/säännöllisesti

Värjää hiuksiaan räväkästi/ylikorostuneen räväkkä

Kiroilee muulloinkin kuin lyödessä varpaan kynnykseen/joka toinen sana

Liikaa eläimiä/kissa- ja koiranaiset, olisin aina se viimeinen

Naiset joilla lapsia useamman miehen kanssa. Lapsia saa olla tietysti

Selfie tyypit

Yhdistysihmiset

Miljoona harrastusta, missä on meidän aika silloin?

Itsenäinen minä en tarvitse ketään tyyppinen ratkaisu

Trendien perässä orjallisesti kulkevat, viimeisin nämä uimapatjalta näyttävät toppatakit ja liian lyhyet housut

Design, design, design tyypit joille tavara tuo sisällön elämään

Tosikko

Osaa pukeutua tilanteen mukaan ja on siisti

...

Tässä muutama asia mitkä tulivat mieleen, emme me miehetkään ole täydellisiä mutta tässä ne muutama asia mitkä ovat tärkeitä minulle. Siis ihan tavallinen työssä käyvä nainen käy hyvin.

Keep on dreaming. Siis kun lähes kaikki toisessa häiritsee, on aika katsoa peiliin. Todennäköisesti se pahin häikkä löytyy sieltä. Niin ja tuollaisia vuorisaarnan pituisia no-no listoja ei saa anteeksi sillä, että "ei me miehetkään olla täydellisiä"...

😂 Sinuun ilmeisesti osui turhan monta kohtaa? Ei tuossa nimittäin nyt kovin ihmeellisiä asioita oltu listattu, nuo kriteerit täyttäviä naisia on paljonkin. Vapailla markkinoilla vähemmän toki, hmm, mistähän mahtaisi johtua?

Vaikka listani olikin ”melkein mahdoton” joidenkin mielestä listasin vain asiat mitkä minulle ovat tärkeitä. Olen löytänyt maailman ihanimman ihmisen rinnalleni jonka kanssa saan jakaa normaalia perhearkea. Arvostan samanhenkistä kumppania joka jakaa samanlaiset arvot ja se meitä varmaankin yhdistää. Fyysinen vetovoima on mielestäni tärkeä molemmin puolin. Kaikilla on omat mieltymykset niiden suhteen joten jätän sen kaikkien omaksi asiaksi. Tässähän kysyttiin vain mielipidettä asiaan. Jotka ottivat osumaa muiden mielipiteistä ja eivät sopineet kuvauksiin tuntevat varmasti huonommuutta asiasta. Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette, jos on jokin asia jonka haluatte muuttaa tehkää se sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestanne. Olen seurannut sivusta naistenlehtien juttuja joissa kerrotaan miltä milloinkin pitää näyttää ja monta neuvoa mitä pitää tehdä parisuhteessa. Jos näitä alkaa orjallisesti seurata ilman minkäänlaista suodatinta menee pahasti metsään.

Yritän olla haastamatta tai trollaamatta muita, ehkä täällä kuitenkin on vain ihmisiä jotka haluavat joko loukkaantua itsensä tai jopa toisten puolesta. Se sisäinen pahaolo pitää kuitenkin johonkin purkaa.

On ollut mielenkiintoista seurata tätä keskustelua mutta kaikella on aikansa ja elämässä muutakin tekemistä. Kiitos ja anteeksi.

Eipä tuo lista mitenkään mahdoton ole, aikalailla mahdun siihen itsekin.

Kaikenlisäksi minulla ei ole tatuointeja, lävistyksiä eikä lyhyttä tukkaa :D

Vierailija
340/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihava

Jep, semmoinen sairaanhoitaja, joka kokee olevansa lääkäri. Huoh.