Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.
Kommentit (388)
Voisko joku selittää mikä on kananpersetukka tai kouvolatukka. Olen käynyt joskus Kouvolassa ja mielestäni siellä naisten hiukset olivat ihan niin kuin muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuton, eli noin 90% naisista
Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.
Harva mies haluaa naisen hauskuuttavan itseään.
Minä haluaisin. Olen itse tylsä ja olisi mukavaa, jos elämässä olisi enemmän hauskuutta. En saa ihmisiä koskaan nauramaan jutuillani. Luulenpa vain ettei kukaan hauska eli suosittu nainen jaksaisi olla näin tylsän ihmisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva
Ylipainoinen
IlkeäKaikki muu riippuu kemiasta.
Komppaan tupakoiva ja ilkeä, mutta ylipaino on suhteellista. Jos on liikuntakysvytön ja itsensä sänkyyn syönyt, niin sitten.
Sellainen, joka ei välitä minusta.
Sellainen, joka ei kiinnosta minua.
Sellainen, joka ei ole minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Luoja siunakkoo kirjoitti:
Narsistinen draamakuningatar, joka on koko ajan vaatimassa, kuinka kaiken pitäisi olla toisin kuin nyt on eli hänen mielestä paremmin. Arvostelee miestään, hänen sukulaisiaan ja kavereitaan ja on vieläpä äärimmäisen mustasukkaista sorttia. Jos mies parilla sanalla kehaisee JLota, niin nainen alkaa nähdä unia, jossa hänen mies pettää häntä JLon kanssa. Valittaa ihan kaikesta, jopa siitä, kun ei ole mitään mistä valittaa. Koskaan ei ole mikään kyllin hyvin ja määrää jopa, millaisissa vaatteissa miehensä saa kulkea. On mukana miehen vaateostoksilla ja siellä käskee, että minkä väristä, sävystä, mallista jne. saa mikäkin olla. Kaikki on pirun tarkkaa, miten mikäkin saa olla ja valitus tulee, jos miehen tiskattua on muki väärässä kohdassa astiakaapissa. Haluaa määrätä kaikesta, aivan kaikesta ja vaatimuksia riittää. Mies ei saa sanoa mihinkään mitään, ei tehdä mitään oman pään mukaan. Muuten tulee hirveä riita kotona. Nainen arvostelee miestään, jos on ostanut jotakin ilman naisen lupaa, mutta nainen itse keksii koko ajan kaikenlaista rahareikää siihen talouteen. Pitää olla kahen hengen taloudessa astianpesukone, koira pitää hankkia, pitää olla kuus kissaa, hirveä eläintarha kerrostalokaksiossa jne. jne.
Nainen on kauhean tarkka siitä, millaisia ihmiset ympärillä saavat olla. Arvostelee kaikkia ja kaikkea, mutta hänen korkeuttaan ei kukaan saa sanallakaan arvostella. Muuten tulee taas suurta draamaa. Kun riita tulee jostakin pikkuasiasta, niin nainen kaivaa esiin jonkin vuoskymmenten takaisen asian miehensä menneisyydestä, joka ei liity millään tapaa siihen riidan aiheeseen.
Siinä nyt tärkeimmät, millainen riivinrauta ei saa seurustelukumppani missään nimessä olla. Kuvailin samalla myös Karjalaista alkuperää olevan ex-vaimoni.Näitä on liitoissa pilvinpimein. Persoonallisuushäiriöisiä naisia jotka kärsivät prinsessasyndroomansa vankilassa. Hyvä kun pääsit irti!!!!
Ja sitten on meitä hillittyjä ja suht rentoja, seksuaalisia, monenlaisista asioista kiinnostuneita, keskustelutaitoisia, molempien omaakin elämää kunnioittavia naisia joita exät on kohdelleet kuin itsestäänselvyyttä ja saanut aikaan sen ettei eron jälkeen enää jaksa aktiivisesti suhdetta etsiä tai listoja värkätä. Tietyt asiat on niin selkeät turn-offit ettei niitä tarvitse mihinkään kirjoittaa.
Vau mita tekstia!! Eniten naurattaa miesten vaatimukset siita, ettei olis erivarisia lapsia tai ei sais olla mustia miehia menneisyydessa. :D :D
Ymmarran yskan. Nimittain mun parhaat seksikokemukset on just mustien miesten kanssa!! Mustalla ON valkosta pidempaa (ja paksumpaa!). :D Ykskin hemmo pamputti mua kolme kertaa perajalkeen ja joka kerralla sain KOLME (!!!) isoo oota eli 3 x 3 = 9!!! Plus 5 oraalista ennen varsinaisia akteja. Repikaa siita valkoset miehet! Arvatkaa kolme (!) kertaa, miks ei enaa valkoset miehet kiinnosta.
Seuraavan kerran, kun naette valkosen naisen varillisten lastensa kanssa, ni tiiattepahan sitten ainakin, etta muija on saanut kunnon kyytia. :D Joo, ehka onkin helpompaa laittaa mustaa saaneet naiset omalle ei-listalle, ni ei oo riskia siita, etta sais p*skaset naurut pain naamaa, kun on vetanyt housut kinttuun.
Naiset, en voi kuin suositella mustaa m*loo! Go for it, sis!
Suomalainen nainen kirjoitti:
Vau mita tekstia!! Eniten naurattaa miesten vaatimukset siita, ettei olis erivarisia lapsia tai ei sais olla mustia miehia menneisyydessa. :D :D
Ymmarran yskan. Nimittain mun parhaat seksikokemukset on just mustien miesten kanssa!! Mustalla ON valkosta pidempaa (ja paksumpaa!). :D Ykskin hemmo pamputti mua kolme kertaa perajalkeen ja joka kerralla sain KOLME (!!!) isoo oota eli 3 x 3 = 9!!! Plus 5 oraalista ennen varsinaisia akteja. Repikaa siita valkoset miehet! Arvatkaa kolme (!) kertaa, miks ei enaa valkoset miehet kiinnosta.
Seuraavan kerran, kun naette valkosen naisen varillisten lastensa kanssa, ni tiiattepahan sitten ainakin, etta muija on saanut kunnon kyytia. :D Joo, ehka onkin helpompaa laittaa mustaa saaneet naiset omalle ei-listalle, ni ei oo riskia siita, etta sais p*skaset naurut pain naamaa, kun on vetanyt housut kinttuun.
Naiset, en voi kuin suositella mustaa m*loo! Go for it, sis!
Useammallakin suomalaisella ollut selvästi isompi kuin sillä yhdellä mustalla, viimeisenpäälle timmillä ammattijalkapalloilijalla, jonka kanssa olen ollut, ihan perus vehje. Vuoden sisällä ollut neljä lähes kaksimetristä suomimiestä joiden meisseli oli kokoa huhhuh. Enemmänkin uskon pituuden kuin värin korreloivan sen koon kanssa.
Sulla on ollut naemma enempi onnea kuin mulla: mun exalla (suomalainen pitka mies) oli onnettoman pieni m*lkku. : ( Kai siita on joku tutkimuskin tehty, etta mustilla on keskimaarasesti pitempi kuin valkosilla. En nyt tosin viitti googlettaa.
Suomalainen nainen kirjoitti:
Sulla on ollut naemma enempi onnea kuin mulla: mun exalla (suomalainen pitka mies) oli onnettoman pieni m*lkku. : ( Kai siita on joku tutkimuskin tehty, etta mustilla on keskimaarasesti pitempi kuin valkosilla. En nyt tosin viitti googlettaa.
Nuo omat kokemukset oli vähän liiankin pitkiä, mieluummin sellainen 18cm mutta paksu :)
Kiukuttelevat nirppanokat.
Sisustusfriikit, joiden lempiväri on sairaalasta tuttu steriilinvalkoinen.
-tupakoiva
-sellainen jolla on ollut vilkas seksielämä ja useita seksikumppaneita
-kukasta-kukkaan parisuhteissa hyppinyt, ilman mitään pidempiä taukoja, kielii impulsiivisuudesta ja kykenemättömyydestä ajattelemaan pidemmälle ja ehk läheisriippuvuudesta
-tatuoidut
-lävistyksiä muualla kuin korvissa
-erittäin vahvasti poliittisesti latautunut
-mielenterveysongelmainen, joka julistaa niitä joka paikassa (esimerkiksi lievää masennusta voi olla, kunhan ei luettele diagnoosilistaansa somen etusivulla, vaan pitää ne omana ja läheistensä tietona)
-seurustellut muun kuin eurooppalaista alkuperää olevan kanssa
-reilu ylipaino
-yli 170 sentin pituus
-jo ennestään olevia lapsia eli lapsellinen vai miten virallinen termi kuuluu
-ollut jo ennestäännaimisissa (kihloissa oleminen ehkä hyväksytään, jos se on taahtunut vain kerran. Haluan kokea lapsensaannin ja naimisiinmenon niin, että ne ovat kummallekin elämän ainutkertaisia asioita)
-liikkuu joka paikkaan autolla eikä harrasta hyötyliikuntaa
-liiallinen meikkaaminen ja auringonotto
Siinä nuo ehdottomat turn-offit. Toki joistakin voi luistaa kuten pituus voi olla sentin-pari enemmän, jos on muuten aivan täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että neitsyttä olla pitäis? Voi kuule, ku olet sen ekan kerran polkassu, niin joudut ettii uuen neitsyen itellesi. Harvassa taitaa olla täysi-ikäiset neitsyet, että sinänsä huono vaatia neitsyyttä. Pääsee vielä lööppeihin.
Kyllä meitä on, mutta ollaan melkoisia harvinaisuuksia, koska nykyään on normaalia hyppiä sängystä sänkyyn. En huolisi miestä, joka on maannut jopa satojen naisten kanssa ja kantaa jotakin sukupuolitautia. Ne muuten on alkaneet leviämään nykyään ihan kulovalkean tavoin. Tämä seikka yksistään karsii aika monen kumppaniehdokkaan pois.
Kumpi on pahempi: suhteesta heti seuraavaan hyppääjä vai ihminen joka osaa olla välillä myös yksin mutta harrastaa seksiä useamman kanssa sinä aikana?
Täällä tulee fiilis että kaikkien pitäisi olla koivet ristissä aina ne väliajat kun ei ole vakaassa parisuhteessa, odotella selibaatissa että josko joskus vielä saa ja sitten mahdollisesti ajautua epätoivoisuuksissa toimimattomaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi: suhteesta heti seuraavaan hyppääjä vai ihminen joka osaa olla välillä myös yksin mutta harrastaa seksiä useamman kanssa sinä aikana?
Täällä tulee fiilis että kaikkien pitäisi olla koivet ristissä aina ne väliajat kun ei ole vakaassa parisuhteessa, odotella selibaatissa että josko joskus vielä saa ja sitten mahdollisesti ajautua epätoivoisuuksissa toimimattomaan suhteeseen.
Kummatkin kuulostavat pahalta. Minun mielestäni seksi kuuluu vain rakkauteen ja parisuhteeseen. Mikäli vain seksuaalista tyydytystä janoaa, niin sen tehdä omilla käsillä tai apuvälineellä.
Jos joku daami deitti-ilmossa sanoo olevansa "rempseä". Paketissa seuraavat liukuvärivärjätyt hiukset, tatuoinnit, lävistykset yms. Nope. Never.
Sellainen, joka paiskoo tavaroita ja ovia ja tuottaa koko ajan melua ja negatiivisuutta.
BiologiM kirjoitti:
Oksettaa farkkuja tms toppahousuja käyttävät naiset tai peittävät takapuolensa jollain pitkillä paidoilla! Minihameita tai kireitä ohuita trikoita ilman peittäviä laahuksia, kiitos!
Voi voi, sinulla on rankkaa kun joudut pidätellä oksennusta joka päivä.
Pahoinvoivana on ikävä kyllä olla.
Mene ihmeessä lääkäriin, sieltä saat reseptin ihan tehokkaisiin pahoinvointi lääkkeisiin.
Monet naiset joutuvat pukeutua pitkiin paitoihin etteivät jotkut muut miehet saa pahoinvointikohtauksia huonoista p*****tä.
Tai sitten ei vaan jakseta piitata vieraitten miesten oksennuksista.
Jos näistä kriteereistä, joku nainen ahdistui. Niin, ei hätää.
Kävin jokin aika sitten Afrikassa, siellä on paljon timmejä hyväkuntoisia ja komeita miehiä, jotka ei moisista pikkumaisuuksista välitä.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni molempi pahempi. Ei se parisuhde ylevöitä seksiä, eikä toimi minään "vapaudu vankilasta"-korttina. On näemmä harvinaisen vaikeaa monille olla jalat ristissä ja yksin. En ole elukka, enkä toivoisi naistenkaan olevan. M43
Oksettaa farkkuja tms toppahousuja käyttävät naiset tai peittävät takapuolensa jollain pitkillä paidoilla! Minihameita tai kireitä ohuita trikoita ilman peittäviä laahuksia, kiitos!