Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
281/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Varsinkin jos niitä on paljon

Tupakoi

Ylipainoinen

Huono hygienia

Alkoholin runsas käyttö

Vierailija
282/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä monella ylipaino mainittu! Onko ylipaino oikeesti noin monelle ylitsepääsemätön asia? Jostain kumman syystä hyvin monet tietämäni pahastikin pulleat ovat onnellisissa suhteissa ja hoikat ja laihat ilman suhdetta. Itsekin ylipainoinen, mutta en koe sen estävän normaalia elämää.

Miksi niin monet tarttuvat siihen, jos joku mainitsee ylipainon? Samoin nämä viestit keräävät aina alapeukkuja. Johtuuko tämä siitä, että niin monet ovat itse ylipainoisia ja kokevat "kritiikin" henkilökohtaisena loukkauksena?

Mun mielestä on luonnollista ja täysin oikeutettua, jos ylipaino tai lihavuus ei miellytä silmää. Nimenomaan sellainen epäterveellisillä elämäntavoilla hankittu, varsinkin jos itse on hoikka. Eiväthän kaikki miehet halua myöskään esim. pienirintaisia, usein siroja naisia, ja sen sanominen tuntuu olevan täysin OK.

Joku hyljeksitty siro siellä? On toki oikeutettua, mutta täällä kommentoineet tuskin aina edes huomaisivat vaikka ylipainoa olisi enemmänkin kuin muutama kilo.

Itse olen keskipituinen, vähän päälle 100kg, mutta kukaan minusta ei sitä usko, kilot ovat sen verran armollisesti asettuneet, olen jäntevä, joustava ja liikkuvanivelinen.

Onneksi ihmisessä kuitenkin muut asiat on avainasemassa, jos on typerä tai muita arvostamaton, on ihan sama mitä peili näyttää.

Jos keskipituinen nainen painaa yli 100kg, niin ei hän kyllä kovin sporttiseltakaan voi näyttää ja todennäköisesti ei kiinnosta miehiä, jotka etsivät itselleen hoikkaa/normaalipainoista kumppania.

Ja miksi itse alat heti puhua "hyljeksitystä sirosta"? Jos joku on kovin sirorakenteinen, niin tuskin hänelle on ongelmaa hyväksyä sitä, ettei miellytä miehiä jotka tykkäävät muodokkaista ja rehevistä naisista. Tässä myös näkee ylipainoisten kaksinaismoraalin: on OK sanoa "hyljeksitty siro"tms., mutta sanopas hyljeksitty läski" niin kyllä on h*lvetti irti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava. Löysä plluinen.

Vierailija
284/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole miesten ja lesbonaisten tekemiä läheskään kaikki listat :D

Samat tyypit laittaa useita samoista ominaisuuksista, nämä yleisimmät esim. ylipaino, lapset ja seksikumppanit...  ja iso osa muista on heteronaisten tekemiä.

Vierailija
285/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä monella ylipaino mainittu! Onko ylipaino oikeesti noin monelle ylitsepääsemätön asia? Jostain kumman syystä hyvin monet tietämäni pahastikin pulleat ovat onnellisissa suhteissa ja hoikat ja laihat ilman suhdetta. Itsekin ylipainoinen, mutta en koe sen estävän normaalia elämää.

Ylipaino on paitsi ulkonäkö-ongelma niin myös todella vakava terveysriski. Ihan kuin tupakka tai alkoholin liikakäyttö. Lihavuus kertoo myös usein piittaamattomuudesta ja itsekeskeisyydestä. Lihavien mielestä toki kaikkien pitäisi katsoa lihavuutta läpi sormien ja ne jotka eivät katso ovat muka jotenkin pinnallista.

Ei kaikki ylipainoiset ole mitään huomattavan läskejä terveysongelmaisia. Itsellä kaikki veriarvot ja verenpaine ym aina ihanteellisella tasolla ja mulla kehonkoostumusmittauksen mukaan myös hyvä määrä lihasta. Toki myös läskiä löytyy ja rasvaprosentti liian korkea ja kuntoilun olen hiljattain aloittanut. En ollut alipainoisena sen onnellisempi tai ongelmattomampi kuin nytkään.

On aivan hämmästyttävää, miten kärkkäästi näillä foorumeilla puolustellaan ylipainoisuutta. Johtuu varmasti ainakin osin siitä, että Hesburger-vartaloisia naisia on keskuudessamme nykyään aivan älyttömän paljon ja osana naisten uusfeminististä voimaantumista myös lihavuus koetaan jonkinlaiseksi perusoikeudeksi josta ei varsinkaan mies saa huomauttaa eikä siihen saa puuttua.

Miksi sinun pitää huomauttaa treffikumppanille, että tämä on lihava? Kai se tietää sen itsekin? Ja jos toisen vikoja alkaa luetella, voi saada kuullakseen omat viat. Tykkäisitkö siitä?

Huomautan ainoastaan silloin, jos lihavuutta on selkeästi piiloteltu omissa kuvissa ja treffi-ilmoituksessa. Se on ihan ehtaa huijausta.

Vierailija
286/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit laittaa useita samoista ominaisuuksista, nämä yleisimmät esim. ylipaino, lapset ja seksikumppanit...  ja iso osa muista on heteronaisten tekemiä.

Nousiko sinulla epätoivo tolppaan? Olen mies ja vastasin juurikin noilla kriteereillä enkä ihmettele yhtään jos todella monilla muilla miehillä on suurin piirtein samat.

Vierailija
287/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset defenssit sieltä. Tai olisiko kuitenkin niin, että on olemassa tiettyjä henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia, joita pidetään yleismaailmallisesti epähaluttavina? Näistä listoista valittaa tasan ne naiset, joista löytyy useampi ei-haluttava luonne ja ulkonäköpiirre.

Vierailija
288/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Koiranomistaja

- Tatuoitu

- Motoristi

Vierailija
289/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Oletko itse vai vaan v.....n tyhmä?

Vierailija
290/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet tarttuvat siihen, jos joku mainitsee ylipainon? Samoin nämä viestit keräävät aina alapeukkuja. Johtuuko tämä siitä, että niin monet ovat itse ylipainoisia ja kokevat "kritiikin" henkilökohtaisena loukkauksena?

Mun mielestä on luonnollista ja täysin oikeutettua, jos ylipaino tai lihavuus ei miellytä silmää. Nimenomaan sellainen epäterveellisillä elämäntavoilla hankittu, varsinkin jos itse on hoikka. Eiväthän kaikki miehet halua myöskään esim. pienirintaisia, usein siroja naisia, ja sen sanominen tuntuu olevan täysin OK.

Joku hyljeksitty siro siellä? On toki oikeutettua, mutta täällä kommentoineet tuskin aina edes huomaisivat vaikka ylipainoa olisi enemmänkin kuin muutama kilo.

Itse olen keskipituinen, vähän päälle 100kg, mutta kukaan minusta ei sitä usko, kilot ovat sen verran armollisesti asettuneet, olen jäntevä, joustava ja liikkuvanivelinen.

Onneksi ihmisessä kuitenkin muut asiat on avainasemassa, jos on typerä tai muita arvostamaton, on ihan sama mitä peili näyttää.

Jos keskipituinen nainen painaa yli 100kg, niin ei hän kyllä kovin sporttiseltakaan voi näyttää ja todennäköisesti ei kiinnosta miehiä, jotka etsivät itselleen hoikkaa/normaalipainoista kumppania.

Ja miksi itse alat heti puhua "hyljeksitystä sirosta"? Jos joku on kovin sirorakenteinen, niin tuskin hänelle on ongelmaa hyväksyä sitä, ettei miellytä miehiä jotka tykkäävät muodokkaista ja rehevistä naisista. Tässä myös näkee ylipainoisten kaksinaismoraalin: on OK sanoa "hyljeksitty siro"tms., mutta sanopas hyljeksitty läski" niin kyllä on h*lvetti irti...

Juu, en näytä supersporttiselta mutten myöskään sen kummemmin hylly eteenpäin tai ole sen kankeampi kuin normaalipainoinenkaan.

Kylläpä otetaan helposti toisaallakin itseensä, minä en harrasta sen enempää hoikkien kuin tukevampienkaan yleistävää mollaamista. Kuten huomaat jos luet loppuun asti.

Onhan se täällä todettu useinkin, koska joku yleinen käsitys on että hoikat olisivat suositumpia, ei heidän keskuudessaan monestikaan ymmärretä sitä että moni, timmikin mies, pitää rehevämmästä.

Itse olen sitä mieltä että kiinnostumisessa merkkaa paljon muukin kuin ulkonäkö tai koko, mitään tiukkaa raamia on itse ainakin vaikea määritellä, niin tapauskohtaista.

Vierailija
291/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se nyt mikään yllätys voi sinulle olla, että todella monelle ylipaino on turn off. Kuten kirjoitit, monet ylipainoiset löytävät silti suhteen ja voivat olla siinä onnellisia, että ei se totaalinen este suhteelle ole. MUTTA se voi olla ja onkin totaalinen este suhteelle joidenkin ihmisten kanssa.

Olen itse nainen, ja minulle kumppanin ylipaino on ehdoton ei. En vaan kiihotu ylipainoisista, ja minusta paksu keho tuntuu vastenmieliseltä. En voi tälle mitään - enkä edes halua voida. Onneksi olen aina saanut normaalipainoisia.

Vierailija
292/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousiko sinulla epätoivo tolppaan? Olen mies ja vastasin juurikin noilla kriteereillä enkä ihmettele yhtään jos todella monilla muilla miehillä on suurin piirtein samat.

Ei, jätin miehen 13v suhteen jälkeen ja nautin sinkkuelämästä :)

Vierailija
293/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset defenssit sieltä. Tai olisiko kuitenkin niin, että on olemassa tiettyjä henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia, joita pidetään yleismaailmallisesti epähaluttavina? Näistä listoista valittaa tasan ne naiset, joista löytyy useampi ei-haluttava luonne ja ulkonäköpiirre.

Miten mikään noista, etenkään lapset, tekevät ihmisestä henkisesti epähaluttavamman?

Onneksi en elä mitään "yleismaailmallista" av-elämää ,:D

Vierailija
294/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset tai siltä haiskahtavat pyrin karsimaan pois heti kättelyssä. Näitä ei tietysti aina huomaa kuin vasta ajan kanssa.

Fitness-bimbot ym peilin palvojat. Minulle keho on työkalu eikä näyttelyesine, tuollaisten kanssa tuskin olisi muutenkaan paljon yhteistä.

Skumppaturistit ja bilehileet. 

Someaddiktit.

Jos kiloja on karttunut niin paljon että se alkaa haitata elämää. Tai niin vähän ettei jaksa eikä pysty tehdä mitään (tällaisen kanssa olen seurustellut joskus).

Liikuntarajoitteinen tai muuten  niin sairas ettei pysty normaaliin elämään.

Uskovainen.

Tyhmä.

Päihdeongelmainen. Sivistynyt seurajuominen ok ja miksei satunnainen pössyttelykin. Kovat huumeet ja jatkuva viinankanssa läträäminen ehdoton ei.

Elämäntapatyötön.

Köyhä ja pienituloinen saa olla kunhan on hoitanut taloutensa järkevästi. Itse olen hyvätuloinen mutta elän varsin vaatimattomasti eli mitään materialistista tuhlailijaakaan en varmaan jaksaisi katsella vaikka omia rahojaan tuhlaisikin.

Kissoille olen pahasti allerginen, joten kissan omistajat täytyy karsia myös. Koira käy, pidän niistä itsekin.

Tunne-elämältään epävakaa.

Epärehellinen.

Väkivaltainen.

Sohvaperuna.

Frigidi.

Negatiivinen narisija.

Ääri-ihminen, oli se ääri-ideologia sitten mikä hyvänsä.

Keskustelutaidoton.

Retkeilyä ym ulkoilmajuttuja karsastava.

....

Näitähän näemmä riittää. En tiedä onko tuossa listassa sinänsä mitään erityisen kohtuutonta, mutta yksin on taas useampi vuosi vierähtänyt.  En tosin ole kyllä aktiivisesti uutta kumppania etsinytkään.

Vierailija
295/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-väkivaltainen

-materialisti

-runsaasti alkoholia käyttävä

-tupakointi

-jatkuva sometus

Lisäsin tähän pettäjä narsisti joka puhuu valheita pönkittääkseen hänen oloa uhrina mutta hei terveisiä onneksi lapset näkevät ja kuulevat. Onnea uudelle elämälle 25 vuotta yritin pitää perhettä kasassa usean petetyksi tulemisen jälkeen ja olin niin kiltti että pyysin vielä anteeksi kun pyysin takaisin kotiin kun oli lähtenyt juomaan päiviksi. Sitten mitta tuli vain täytyy ja nostin kädet ylös viimeisellä kerralla en enään pyytänyt kotiin tai anteeksi lopetin kokonaan puhumisen tämän henkilön kanssa. Itse en juo tai polta se pilaa perheitä.

Vierailija
296/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

Vierailija
297/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan sitten miksi ylipainoisilla, kouluttamattomilla, räväköillä wt yhoilla tuntuu niitä miehiä riittävän??

Minä olen juuri päinvastainen kuin nämä listatut mutta silti en ole kymmeneen vuoteen kelvannut kenellekään. Eipä taida enää olla toivoa.

Vierailija
298/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen kirjoitti:

Kertokaahan sitten miksi ylipainoisilla, kouluttamattomilla, räväköillä wt yhoilla tuntuu niitä miehiä riittävän??

Minä olen juuri päinvastainen kuin nämä listatut mutta silti en ole kymmeneen vuoteen kelvannut kenellekään. Eipä taida enää olla toivoa.

Laadukkaita miehiä noilla?

Parempi yksin kuin kenen tahansa kanssa. Itse en nykyään hae miehiltä muuta kuin hengailu- ja seksiseuraa ja siihen löytyy kyllä hyviä tyyppejä.

Vierailija
299/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

Sama :) Vaikkakaan viinejä en pahemmin harrasta ja lenkkeiltyä tulee pakostikin päivittäin.

Mutta ei tämän palstan ulkonäköhullut tätä ymmärrä. Onneksi ei vastaa reaalimaailmaa tämä palsta :D

Vierailija
300/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen draamakuningatar, joka on koko ajan vaatimassa, kuinka kaiken pitäisi olla toisin kuin nyt on eli hänen mielestä paremmin. Arvostelee miestään, hänen sukulaisiaan ja kavereitaan ja on vieläpä äärimmäisen mustasukkaista sorttia. Jos mies parilla sanalla kehaisee JLota, niin nainen alkaa nähdä unia, jossa hänen mies pettää häntä JLon kanssa. Valittaa ihan kaikesta, jopa siitä, kun ei ole mitään mistä valittaa. Koskaan ei ole mikään kyllin hyvin ja määrää jopa, millaisissa vaatteissa miehensä saa kulkea. On mukana miehen vaateostoksilla ja siellä käskee, että minkä väristä, sävystä, mallista jne. saa mikäkin olla. Kaikki on pirun tarkkaa, miten mikäkin saa olla ja valitus tulee, jos miehen tiskattua on muki väärässä kohdassa astiakaapissa. Haluaa määrätä kaikesta, aivan kaikesta ja vaatimuksia riittää. Mies ei saa sanoa mihinkään mitään, ei tehdä mitään oman pään mukaan. Muuten tulee hirveä riita kotona. Nainen arvostelee miestään, jos on ostanut jotakin ilman naisen lupaa, mutta nainen itse keksii koko ajan kaikenlaista rahareikää siihen talouteen. Pitää olla kahen hengen taloudessa astianpesukone, koira pitää hankkia, pitää olla kuus kissaa, hirveä eläintarha kerrostalokaksiossa jne. jne.

Nainen on kauhean tarkka siitä, millaisia ihmiset ympärillä saavat olla. Arvostelee kaikkia ja kaikkea, mutta hänen korkeuttaan ei kukaan saa sanallakaan arvostella. Muuten tulee taas suurta draamaa. Kun riita tulee jostakin pikkuasiasta, niin nainen kaivaa esiin jonkin vuoskymmenten takaisen asian miehensä menneisyydestä, joka ei liity millään tapaa siihen riidan aiheeseen.

Siinä nyt tärkeimmät, millainen riivinrauta ei saa seurustelukumppani missään nimessä olla. Kuvailin samalla myös Karjalaista alkuperää olevan ex-vaimoni.