Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuton, eli noin 90% naisista

Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.

Tuo pitää ikävä kyllä paikkansa. Kaikkihan tietenkin ovat omasta mielestään huumorintajuisia ja mainostavat sitä myös esim. Tinderprofiileissaan, mutta totuus on kuitenkin se, että suurin osa ei ole.

Vierailija
382/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön opiskelija tai akateeminen. Kouluja käyneet naiset jaksavat kyllä joka käänteessä mainostaa tutkintoaan, vaikka palkka olisikin vaatimaton tai duuni jotain turhanpäiväistä kampaviinerin pyörittelyä julkisella sektorilla. Pahimpia ovat korkeasti koulutetut työttömät naiset, jotka kuvittelevat olevansa "kovia tekijöitä" vain sen takia että ovat saaneet jonku lappusen kommunistiyliopistosta. Myös viherhipit ja muut kaikesta kitisevät riehujat ja jopa aggressiivisesti kantojaan ulos tunkevat sekopäät ovat totaalisen out. Ihanne nainen on per-su, joka tekee oikeasti tuottavaa duunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Mistäs sen selvität, kun pimssussa ei ole laskuria? Jonne13 vee, selvitä edes perusasiat naisen sukuelimestä ennenkuin alat trollata.

Ei edes gynekologi voi olla varma kenenkään neitseydestä, ellei alakerrassa ole jotain hyvin poikkeavaa. Ja silloinkin on mahdollisuus epäkonventionaaliseen seksiin.

Mutta sinun kokemattomuutesi näkyy tekstistä ja on riipaisevaa.

Ihme että edes vaivaudun vastaamaan noin tympeään viestiin, mutta tarkoitan neitsyydellä kokonaisvaltaista sielun ja kehon puhtautta. Sitä, että nainen ei ole antanut järvensä rehevöityä useista melojista. Sitä, että nainen arvostaa itseään sen verran, ettei alistu pelimiesten metkujen edessä. Joku immenkalvo ja sen eheys on pienen pieni sivujuonne asiassa. Kuten varmaan hyvin itsekin ymmärrät. M43

Sinulla on varmasti samanlainen puhtaus sielussasi kuin toivomallasi naisella?

Miksi tuota samaa itsestäänselvyyttä täytyy aina jankata? Tietenkin minulla on. Aina ollut, aina tulee olemaan. En ole KOSKAAN vaatinut keneltäkään nempää enkä vähempää kuin itseltäni. Tämä on se kultainen standardi. M43

43 vuotias neitsyt, todellinen naisten unelma.

Joskus hävettää olla nainen kaltaisiesi törppöjen takia.

Minua hävettää olla nainen sinunlaistesi typerysten takia.

Vierailija
384/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh

ylipaino

mikä siinä voi olla vaikeeta olla normaalipainoinen, siis jos on terve ihminen.

Vierailija
385/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on koko ajan ihan pihalla ja joka ei pidä puujalkavitseistä!

Vierailija
386/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Oletko itse neitsyt? Jos et ole niin eipä sulla ole varaa vaatia, eikä kenenkään naisen kannata kaltaiseesi häntäheikkiin haksahtaa kun pilisi ei kuitenkaan välttämättä pysy housuissasi. Ties mitä tautejakin levittelet.

Vaatimuksesi kertoo karua kieltään epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta, et kestä vertailua, itse kyllä yksipuolisesti mielelläsi vertailisit naisia.

Edellyttää toki voit, mutta toivottavasti erityisesti neitsyt vastapuoli edellyttää myös vastaavasti vastaavaa.

Vierailija
387/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh

ylipaino

mikä siinä voi olla vaikeeta olla normaalipainoinen, siis jos on terve ihminen.

Niin. Kysypä se suurimmalta osalta miehiä.

Vierailija
388/388 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät neitsyistä ilman tatuointeja ja ilman velkaa.

Minulle sopisi vaimoksi neitsyt ilman tatuointeja, sen naisen velan voisin sitten maksaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän