Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.
Kommentit (388)
Seksuaalisesti alistuva.
Sellainen joka haluaa olla pikkutyttö vahvan isin kainalossa.
Nalkuttaja tai riidanhaluinen ("pitää osata riidellä ja sovintoseksi on parasta"). Provosoidaan miestä koska se on niin seksikästä kun se Raimo lopulta jyrähtää oih.
Mun mielestä lähinnä mammat, jotka tekevät tällaisia aloituksia av-palstalle. ovat aika säälittäviä ja out. Ei jatkoon 👌
sellainen " en voi,en osaa, en uskalla "-tyyppi
joka ei edes voi maistaa jotain erilaista ruokaa koska se nyt vaan on pahaa . Tai ei edes yritä mitään uutta , oli se sitten patterin vaihto palovarottimeen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!
On todella huvittavaa, kuinka moni nainen kokee pakottavaa tarvetta tulla kommentoimaan tällaiseen ketjuun puolustusmekanismit aktivoituna miesten mielipiteitä väheksyen ja kärkkäästi vakuutellen kuinka hän itse kelpaa fiksuille, komeille ja kaikin puolin upeille miehille, joita tietenkin näissä tarinoissa riittää jonoksi asti. 😂
Ei nämä ole tarinoita :) Vaan elämää netin ulkopuolella.
Todella vaikea kuvitella, että ylipäätään kenelläkään olisi "miehiä jonoksi asti", kuten täällä palstalla usein kuulee. Voi olla ehkä jonoksi asti yhdenillansuhteita, muutamia, jotka osoittavat samanaikaisesti mielenkiintoa, mutta miehiä, jotka osoittavat halukkuutta vakavaan parisuhteeseen, tuskin on kenelläkään naisella kovin montaa samanaikaisesti.
Sellaisen hyvän miehen löytäminen olisi ainakin itselläni kiven alla saati että niistä muodostuisi jono, josta voisi poimia parhaimman päältä. Ja olen sentään timmi, hoikka, mukava, kiltti ja ihan kivannäköinen rento nainen. Eiköhän meillä jokaisella ole ne huonot puolet ja ominaisuudet, jotka karsivat lopullisen valinnan edessä monet kiinnostusta osoittaneet miehet pois, niin ettei sentään ruuhkaa ehdi syntymään ulko-ovelle.
Laine sell kirjoitti:
SelLainen
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43
Mistäs sen selvität, kun pimssussa ei ole laskuria? Jonne13 vee, selvitä edes perusasiat naisen sukuelimestä ennenkuin alat trollata.
Ei edes gynekologi voi olla varma kenenkään neitseydestä, ellei alakerrassa ole jotain hyvin poikkeavaa. Ja silloinkin on mahdollisuus epäkonventionaaliseen seksiin.Mutta sinun kokemattomuutesi näkyy tekstistä ja on riipaisevaa.
Ihme että edes vaivaudun vastaamaan noin tympeään viestiin, mutta tarkoitan neitsyydellä kokonaisvaltaista sielun ja kehon puhtautta. Sitä, että nainen ei ole antanut järvensä rehevöityä useista melojista. Sitä, että nainen arvostaa itseään sen verran, ettei alistu pelimiesten metkujen edessä. Joku immenkalvo ja sen eheys on pienen pieni sivujuonne asiassa. Kuten varmaan hyvin itsekin ymmärrät. M43
Sinulla on varmasti samanlainen puhtaus sielussasi kuin toivomallasi naisella?
Miksi tuota samaa itsestäänselvyyttä täytyy aina jankata? Tietenkin minulla on. Aina ollut, aina tulee olemaan. En ole KOSKAAN vaatinut keneltäkään nempää enkä vähempää kuin itseltäni. Tämä on se kultainen standardi. M43
43 vuotias neitsyt, todellinen naisten unelma.
Joskus hävettää olla nainen kaltaisiesi törppöjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!
On todella huvittavaa, kuinka moni nainen kokee pakottavaa tarvetta tulla kommentoimaan tällaiseen ketjuun puolustusmekanismit aktivoituna miesten mielipiteitä väheksyen ja kärkkäästi vakuutellen kuinka hän itse kelpaa fiksuille, komeille ja kaikin puolin upeille miehille, joita tietenkin näissä tarinoissa riittää jonoksi asti. 😂
Todella vaikea kuvitella, että ylipäätään kenelläkään olisi "miehiä jonoksi asti", kuten täällä palstalla usein kuulee. Voi olla ehkä jonoksi asti yhdenillansuhteita, muutamia, jotka osoittavat samanaikaisesti mielenkiintoa, mutta miehiä, jotka osoittavat halukkuutta vakavaan parisuhteeseen, tuskin on kenelläkään naisella kovin montaa samanaikaisesti.
Sellaisen hyvän miehen löytäminen olisi ainakin itselläni kiven alla saati että niistä muodostuisi jono, josta voisi poimia parhaimman päältä. Ja olen sentään timmi, hoikka, mukava, kiltti ja ihan kivannäköinen rento nainen. Eiköhän meillä jokaisella ole ne huonot puolet ja ominaisuudet, jotka karsivat lopullisen valinnan edessä monet kiinnostusta osoittaneet miehet pois, niin ettei sentään ruuhkaa ehdi syntymään ulko-ovelle.
Kun ei pitkän parisuhdekokemuksen jälkeen enää parisuhdetta hae niin kyllä niitä seksisuhdemiehiä on pieneksi jonoksi. Siis nimenomaan suhteeseen, ei vain yhden panon juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Asumistuen nostaja, vielä pahempaa toimeentulotuen.
Voidaan muuttaa heti yhteen niin en enää saa asumistukea ja toimeentulotukea kun Kela ottaa palkkasi laskelmassa huomioon.
Suurin osa opiskelijoista muuten nostaa asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi: suhteesta heti seuraavaan hyppääjä vai ihminen joka osaa olla välillä myös yksin mutta harrastaa seksiä useamman kanssa sinä aikana?
Täällä tulee fiilis että kaikkien pitäisi olla koivet ristissä aina ne väliajat kun ei ole vakaassa parisuhteessa, odotella selibaatissa että josko joskus vielä saa ja sitten mahdollisesti ajautua epätoivoisuuksissa toimimattomaan suhteeseen.
Itselleni molempi pahempi. Ei se parisuhde ylevöitä seksiä, eikä toimi minään "vapaudu vankilasta"-korttina. On näemmä harvinaisen vaikeaa monille olla jalat ristissä ja yksin. En ole elukka, enkä toivoisi naistenkaan olevan. M43
Eli minun pitäisi olla seuraavat +10 vuotta ilman seksiä? Koska todennäköisesti en halua parisuhdetta niin kauan kun lapseni asuvat kanssani. Ei kiitos, seksi tekee hyvää niin keholle kuin mielelle, mieluiten tietysti tutun kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumistuen nostaja, vielä pahempaa toimeentulotuen.
Voidaan muuttaa heti yhteen niin en enää saa asumistukea ja toimeentulotukea kun Kela ottaa palkkasi laskelmassa huomioon.
Suurin osa opiskelijoista muuten nostaa asumistukea.
Ja opiskelijan tuki on vielä huonompi kuin esim työttömän.
Nöyräkerskailijaa ei jaksais katsoa, kun tulee aina niin myötähäpeä sellaisten juttuja kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S_uomalaiset h*oraämmät, jotka ovat saastuttaneet itsensä m*ustalla m*lkulla, on ehdoton no no. Myös äp*rä penskat m*ustille on syy, miksi suomalaisten naisten arvo on alentunut roimasti. Kukaan itseään kunnioittava suomalaismies ei koske pitkällä tikullakaan tällaisiin l_ehmii. Miehet, kiertäkää kaukaa tällaiset naiset.
Hyvä neuvo jo ihan HI-viruksen takia. Suomalaiset naiset naittattaa itseään ties millä gambian ammattikanilla mutta HIV-testi ei tietty juolahda mieleen kun senhän voi saada vain pietariin matkaavat, pienimunaiset setämiehet. Eiks jeh, siskot?
Oman kokemuksen ja kuulemieni mukaan suomalaiset naiset vaativat ehkäisyä huomattavasti aktiivisemmin kuin suomimiehet... Varatut miehet pahimpia paljaallapanijoita vieraissa, kun ei kotonakaan tarvii kumia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pitkän parisuhdekokemuksen jälkeen enää parisuhdetta hae niin kyllä niitä seksisuhdemiehiä on pieneksi jonoksi. Siis nimenomaan suhteeseen, ei vain yhden panon juttuun.
Aloituksessa puhutaan seurustelusuhteesta. Jos ei ole kovin valikoiva, hyvin moni nainen saa jonon aikaiseksi lupaamalla srlsisuhteen. Se ei kerro sinänsä naisen "laadusta" vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S_uomalaiset h*oraämmät, jotka ovat saastuttaneet itsensä m*ustalla m*lkulla, on ehdoton no no. Myös äp*rä penskat m*ustille on syy, miksi suomalaisten naisten arvo on alentunut roimasti. Kukaan itseään kunnioittava suomalaismies ei koske pitkällä tikullakaan tällaisiin l_ehmii. Miehet, kiertäkää kaukaa tällaiset naiset.
Hyvä neuvo jo ihan HI-viruksen takia. Suomalaiset naiset naittattaa itseään ties millä gambian ammattikanilla mutta HIV-testi ei tietty juolahda mieleen kun senhän voi saada vain pietariin matkaavat, pienimunaiset setämiehet. Eiks jeh, siskot?
Oman kokemuksen ja kuulemieni mukaan suomalaiset naiset vaativat ehkäisyä huomattavasti aktiivisemmin kuin suomimiehet... Varatut miehet pahimpia paljaallapanijoita vieraissa, kun ei kotonakaan tarvii kumia...
Jep, ja lisäksi miehillä on ihmeellinen harhaluulo, ettei pohjoismaalaisiin miehiin voi HI-virus tarttua. Sitten heiluvat esim. Thaimaa lomillaan ilman kumia ja tuovat kotiin tuliaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhutaan seurustelusuhteesta. Jos ei ole kovin valikoiva, hyvin moni nainen saa jonon aikaiseksi lupaamalla srlsisuhteen. Se ei kerro sinänsä naisen "laadusta" vielä mitään.
Fiksuja, komeita, osaavia ja kouluttautuneita/työssäkäyviä, sen verran valikoiva olen kyllä. Ei ole tarvinnut tyytyä huonompaan. Molemmilla osapuolilla pelisäännöt selvillä ja pääasia että on kivaa. En minäkään heitä parisuhteeseen ottaisi, en sellaista tässä elämäntilanteessa etsi.
Nimimerkki "Suomalainen nainen" vastasi jo tekstillään itse, miksi suomalainen mies ei kelpuuttaisi kyseisen kaltaista naista. Melkoinen fetissi on naisella! Juuri tästä syystä tietynlainen lapsi onkin ihan hyödyllinen Red Flag miehelle. Sorit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on sinkku ja hän jutteli äskettäin, että hän ei jaksa naisia, joilla ei ole mitään omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Ovat kuulemma tylsiä. Joku ikioma juttu pitäisi olla, josta pitää myös kiinni, ja sallii myös kumppanille oman harrastuksen. Yhdestä naisesta hän kommentoi: ”Se on sitä ihmistyyppiä jota ei kiinnosta muu kuin meikkaaminen, kännykkä ja ostoksilla käynti, että mistä sellaisen kanssa voi edes puhua?”
Samoin hänen mielestään on tärkeää, että edes jollain tasolla on sporttinen ja pitää fyysisestä kunnostaan huolta. On kiva jos voi yhdessä käydä lenkillä, pelata vaikka tennistä tai golfia, käydä hiihtolomilla jne.
Oma äitimme on aina ollut aktiivinen harrastuksissaan ja luulen että veltot sohvaperunat tuntuvat siksi niin vierailta
Tässä tulikin pari kuvausta siihen millaista miestä en ottaisi: etsii omaa "äitiä" suhteeseen, harrastaa tennistä ja golfia. Se ettei ole harrastuksia on tylsää, mutta noi ovat kyllä ehkä maailman tylsimmät lajit harrastaa. Niistä en jaksaisi harrastaa, kuunnella saati jutella hetkeäkään!
yh-äiti, vegaani, hippi, psyykeongelmainen, työtön, sossun tuilla elävä, sotkuinen koti, vaihtoehtolääketieteeseen uskova...