Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
301/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen poliittisilta näkemyksiltään. Siitä ei pääsisi yli eikä ympäri.

Vierailija
302/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Oletko itse vai vaan v.....n tyhmä?

Olen itse myös, siksi minulla onkin varaa vaatia. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että neitsyttä olla pitäis? Voi kuule, ku olet sen ekan kerran polkassu, niin joudut ettii uuen neitsyen itellesi. Harvassa taitaa olla täysi-ikäiset neitsyet, että sinänsä huono vaatia neitsyyttä. Pääsee vielä lööppeihin.

Vierailija
304/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- konservatiivisuus, esim. sukupuolirooleissa

- haluaa joskus lapsia

- äänestää Kokoomusta, Perussuomalaisia tai kristillisiä (tai Sinistä tulevaisuutta)

- ei pidä illaninstujaisista tai uimisesta

- omaa lävistyksiä

- haluaa asua maaseudulla

Vierailija
305/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Oletko itse vai vaan v.....n tyhmä?

Olen itse myös, siksi minulla onkin varaa vaatia. M43

Olet vai? XD kannattaa totutella ajatukseen, että neitsyenä myös pysyt

Vierailija
306/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahven

Vierailija
307/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

Olet oikeassa. Minä olen myös ylipainoinen ja aina ollut tosi suosittu miesten keskuudessa. Kaunis olen toki kasvoiltani ja myös vartaloltani, vaikka ylikiloja on. Olen myös korkeasti koulutettu, hyvin asiani hoitava ja kiva. Tällä palstalla on jotain ihmehinttejä tosi paljon, jotka yrittävät saada naiset inhoamaan itseään. Minuun ei kyllä tepsi. Tosin miehistäkin puhutaan tosi rumasti usein, mitä inhoan. Mutta uskokaa siihen, mitä irl , ei tämän palstan höpinöihin. Sitä paitsi miehet arvioi naisen painoakin niin väärin aina. Tottakai näkyy, jos runsaasti yli- tai alipainoa. Mutta kyllä näilläkin miehiä ja puolisoita näkyy ja makuja on tosi monia ja vielä niin, että sama ihminen voi tykätä ulkoisesti täysin erilaisista ihmisistä. Minä olen ollut hulluna hyvin monen näköisiin ja kokoisiin miehiin.

Vierailija
308/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää räväkkyys ja miksi se on turn off?

No minulle se on kiroileva nainen, puhuu suureen ääneen, "uskaltaa" puhua suoraan ja tehdä typeriä tempauksia.

Lisään tähän sinisen, punaisen, lilan tai violetin värin mustaan yhdistettynä ja mallina vielä joku kananpersetukka.

Vierailija
309/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa naiset jotka eivät anna omaa tilaa. Esim. viestiriippuvaiset. Eivätkö kykene luottamaan sen vertaa, että saisi joskus olla vaikka yhden päivän viestimättä ilman, että aletaan kyseenalaistamaan suhteen motiiveja...

Minulla taas päinvastoin, en osaisi olla vakavassa suhteessa sellaisen tilanhaluajan kanssa jolle se yksi hyväyöntoivotus esim työmatkalla olisi liikaa ja ahdistuksen aihe. Vaikka itselläkin siis omia ystäviä, harrastuksia, menoja ja mielellään otan kotonakin omaa aikaa.

Vierailija
310/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia kammoksuvat, mitä mieltä Olivia Rougesta?

Vierailija
311/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsi, check

-värjätty tukka, check

-tatuoinnit, check

-liikaa koiria, check

-tupakoi, check

Ei vissiin paljoo pelasta että oon melko puhdas introvertti, laitan helvetin hyvää ruokaa ja tykkään imee k****a, sinkuks jään jos ero tulee 😂

Vierailija
312/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava. Löysä plluinen.

Löysäpiluisia ei ole olemassa.

. Jokaisen naisen puku kiristyy lyijykynänkin ympärille jos mies osaa hommansa ja saa naisen kiihottumisen.

Vierailija
313/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava. Löysä plluinen.

. Jokaisen naisen puku kiristyy lyijykynänkin ympärille jos mies osaa hommansa ja saa naisen kiihottumisen.

Kännykkä muuttaa sanat miten sattuu. Android tekstinkäsittely. :)

Vierailija
314/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ei näköjään kelpaa miehille. Minäkin sanoin ettei vegaaneja kannata katsella. Ovat ahdasmielisiä ja tuomitseva.

Vierailija
315/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa av-mamma.

Täähän se olisi aika pitkälle. Jos kämpiltä sen daattorista tai luurista löytyisi linkki tai kirjamerkki tänne = Välittömästi akka luiskaan = PILALLA !

Pilalla jo ennen palstalle tuloa vai näitä ketjuja luettuaan?

Vierailija
316/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaikka olen ylipainoinen (laiska liikkumaan ja hyvä ruoka ja viinit maistuvat) ja värjään hiuksiani, joskus jopa kiroilenkin niin aina on ollut miehiä, ja fiksuja komeita &kouluttautuneita, tyrkyllä enemmän kuin olisi ollut tarvetta. Joten tällaisten listojen teko on lähinnä naurettavaa. Se että olen iloinen, reilu, ystävällinen, siisti, älykäs kompensoi hyvin noita "huonoja" puoliani. Älkää ylipainoiset naiset vaipuko masennukseen, kyllä teille ottajia löytyy!

Olet oikeassa. Minä olen myös ylipainoinen ja aina ollut tosi suosittu miesten keskuudessa. Kaunis olen toki kasvoiltani ja myös vartaloltani, vaikka ylikiloja on. Olen myös korkeasti koulutettu, hyvin asiani hoitava ja kiva. Tällä palstalla on jotain ihmehinttejä tosi paljon, jotka yrittävät saada naiset inhoamaan itseään. Minuun ei kyllä tepsi. Tosin miehistäkin puhutaan tosi rumasti usein, mitä inhoan. Mutta uskokaa siihen, mitä irl , ei tämän palstan höpinöihin. Sitä paitsi miehet arvioi naisen painoakin niin väärin aina. Tottakai näkyy, jos runsaasti yli- tai alipainoa. Mutta kyllä näilläkin miehiä ja puolisoita näkyy ja makuja on tosi monia ja vielä niin, että sama ihminen voi tykätä ulkoisesti täysin erilaisista ihmisistä. Minä olen ollut hulluna hyvin monen näköisiin ja kokoisiin miehiin.

Samaa sanonut täällä monet kerrat, noinhan se on.

BMItäni en edes tiedä, mutta sen tiedän että miehet tykkää :)

Vierailija
317/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"harrastan liikuntaa ja ruuanlaittoa"

nuo yleensä on niitä jotka nakkaa lätyn mikroon ja liikunta on puudelin kans talon ympäri.

ja elopaino myös sen mukainen.

Vierailija
318/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisia kammoksuvat, mitä mieltä Olivia Rougesta?

Ihan nätit kasvot, mutta muuten turhan tuhti omaan mskuuni. Mutta makuja on monia.

Vierailija
319/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava. Löysä plluinen.

No johan vitsin murjaisit.

Vierailija
320/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen, intohimoton ihminen.(en tarkoita tällä seksiä)

Siis se, että olisi edes jotain muuta harrastusta kuin some, tosi-tv ja sohvalla loikoilu.

Ihminen jolla on intohimoa harrastaa itselleen mieluisaa ja kehittävää puuhaa, säteilee hyvää oloa ympärilleen, sekä on tyytyväisempi elämäänsä.

Pahinta olisi olla naisen kanssa jonka minuudeksi muodostuu lapsien kautta eläminen. Siitä kärsii lapset ja puoliso.