Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä olen huomannut, että voin kokonaisvaltaisesti paremmin nyt kun olen päässyt normaalipainoon. Listaan tähän konkreettisia juttuja, joita ylipainosta aiheutui mulle ja jotka ovat nyt hävinneet:

1. Kuorsaaminen

2. Väsymys

3. Virtsankarkailu

4. Itsetunto-ongelmat ja siitä seurannut seksielämän virkistyminen

5. Libido

6. Ahdistus ja masentuneisuus

Sen lisäksi iloitsen päivittän uudesta peilikuvastani ja saan jatkuvasti kysymyksiä: olenko rakastunut? Olen kyllä: ITSEENI

Kommentit (871)

Vierailija
261/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kehopositiivisuus??? Voi lihavakin olla terve. Sairasta tuomitsemista teiltä 😡😡😡😤

Lihava voi olla terve siinä mielessä, ettei ole ainakaan vielä mitään sairauksia, mutta puhdasta faktaa on, että lihava sairastuu paljon todennäköisemmin jossain vaiheessa elintapasairauksiin, kuin terveessä painossa oleva. Lihavuus rasittaa niveliä, sydäntä ja ihan koko elimistöä, vaikka se rasitus ei olisi vielä sairauden tasolla. Kehopositiivisuudella ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa, eikä sillä pysty estämään sairauksien syntyä. Kehopositiivisuus ei myöskään ole lihavuuspositiivisuutta, vaikka se jostain syystä tulkitaankin niin.

Vierailija
262/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin vaimon verran, tinnitys katosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan tinnitusta.

Vierailija
264/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y:llä täällä Ruotsissa

Vierailija
265/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no sit.

Vierailija
266/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehitin laihduttamisesta vain syömishäiriön ja lopulta lisäkiloja :(

Vierailija
267/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no sit.

Ehkä lausuttaessa on siellä y, mutta kirjoitetaan kuitenkin u:lla Ruotsissakin. Sikäli kuin oikein kirjoitetaan.

Vierailija
268/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kehopositiivisuus??? Voi lihavakin olla terve. Sairasta tuomitsemista teiltä 😡😡😡😤

Ketjun aihe on, vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Ihminen voi olla terve sekä laihana, että lihavana, mutta tässä ketjussa ihmiset kertovat OMIA kokemuksia, mitä vaivoja heiltä lähti. Ne eivät liity muihin kirjoittajiin tai sinuun, eikä tuomitse yhtään ketään. Ei kysytä alkupainoa, eikä nykyistä painoa. Ei vaadita edes monen kilon painonpudotusta, jotta voi sanoa laihtuneensa. Nyt kysyttiin muutoksia.

Joten jos sinä olet laihtunut ja sinulta on joku vaiva lähtenyt, tämä on oikea ketju, jossa kertoa asiasta muille. Jos ei, niin sitten ei ja se on sitten niin. Jatka vaan oloasi siinä painossa missä olet, jos kerran viihdyt siinä. Se ei ole muille ongelma.

Vierailija
269/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heltta lähti

Mule tuli. (:  

Se, mikä ennen oli makkara (leuan alla), kutistui heltaksi.

Vierailija
270/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kun luin otsikon "Vauvat jotka hävisivät laihduttamalla?"

Minä taas "vainajat"...

Vierailija
271/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava, mutta itsetuntoni on niin hyvä, että minun ei tarvitse laihduttaa sitä parantaakseni. 

Vierailija
272/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lihava, mutta itsetuntoni on niin hyvä, että minun ei tarvitse laihduttaa sitä parantaakseni. 

Niinpä, laihtumisen tarkoitushan ei olekaan itsetunnon kohotus.

Vierailija
273/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissihiki ja jatkuva kutiava ihottuma rintojen alta. Samalla hävisivät isot rinnat, olen pelkästään iloinen siitä!! 20kg lähti.

Vierailija
274/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sain vihdoin ostettua vaatteita jotka eivät olleet ns "telttamaisia" vaan tyköistyviä ja nättejä vaatteita

- Uniapnea parantui enkä tarvitse cpap laitetta enään

- Kuorsaus ja hengenahdistukset loppuivat

- Univaivat loppuivat

- En hikoile enään niin paljoa

- Säryt lakkasivat

-Virtsankarkailut loppuivat

- Kuukautisongelmat hävisivät

- Itsetunto koheni ja uskallan mennä jopa uimaan enkä pelkää tuijotuksia

- Ennen kaupoissa vanhukset ja lapset tuijottivat ja saattoivat tulla kysymään painostani ym. Nyt ei enään katselekaan muhun päin :)

Aloituspainoni kun tämän urakan aloitin oli 150kg ja nyt painan 69kg ja suunta on vieläkin alaspäin vaikka periaatteessa pituuteeni nähden olen painoindeksin mukaan normipainoinen, mutta haluaisin alle 60 kilon päästä.

Epäuskottavaa. Tolla pudotuksella olisi jäänyt paljon roikkuvaa ihoa etkä sä kävisi todellakaan uimassa.

Vierailija
275/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 160cm ja 60kg ryllykkä,nyt onnellinen 50kg :) Jatkuva väsymys ja ärtyisyys lähti ja seksin kiinnostaa taas ukkokullan kanssa kun ei tarvi makkaroita esitellä.

Vierailija
276/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ympäriltä

Vierailija
277/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

KAIKKI VAIVAT EIVÄT : Parane laihduttamalla!

Syöpä, sydän sairaus, diabetes, munuaisen vajaatoiminta!

Reuma, atsma,

Sepelvaltimo tauti!

epilepsia!

ELI NÄITÄ EI VOI :

Parantaa laihduttamalla!

Ovat vakavia sairauksia!

Eikä myöskään alkoholismia sekä päihde ongelmaisen riippuvuutta Ei voi parantaa laihduttamalla!

Vierailija
278/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en kehdannut käydä ulkona, hävetti käydä jopa kaupassa. En ollut sinänsä edes kovin lihava, normipainon ja lievän ylipainon rajaoilla. Peili näytti kumminkin mursua ja naama tuntui liian pyöreältä.

No en yhäkään tykkää pyöriä ihmisten ilmoilla, mutta en enää häpeä itteäni samalla lailla.. Tai no nyt häpeän mun tummia silmänalusia, mutta ilman niitä kai löytyisi taas jotain muuta hävettävää? On vaikeeta mulla :D

Vierailija
279/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten tuo kuorsaaminen on sellainen juttu, jonka vuoksi kävin tutkimuksissa ihan yliopistosairaalassa ja kukaan ei sanonut, että laihduta. En tajunnut olevani liian lihava, olin paisunut jotenkin huomaamatta pikkuhiljaa.

Eivät uskalla sanoa että pitäisi laihduttaa, sillä sen sanominen voi johtaa kehopositiivisten raivottarien suorittamaan lynkkaukseen.

Vierailija
280/871 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt toisin päin: kerran laihduin stressin takia n. 10 kg. Kesällä uidessani huomasin, että kelluminen onkin vaikeampaa ilman rasvakerrosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä