"Naisilla on aina olemassa varamies suhteen päättymisen varalle"
Youtubessa tuli äsken vastaan video, jossa väitetään tuollaista. Ei kai se nyt ihan noin ole? Itse en halua ainakaan uskoa, että tulin jätetyksi ja korvatuksi heti jollain varamiehellä :(
Kommentit (72)
Ei kannata uskoa kaikkia videoita ja juttuja mitä netissä on. On olemassa vielä naisia jotka eivät harrasta varamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa kaikkia videoita ja juttuja mitä netissä on. On olemassa vielä naisia jotka eivät harrasta varamiehiä.
Mutta onko olemassa vielä naisia jotka eivät pyöritä montaa miestä kerralla ja paneskele heidän kaikkien kanssa? Tapailevat yhtä miestä kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko olemassa vielä naisia jotka eivät pyöritä montaa miestä kerralla ja paneskele heidän kaikkien kanssa? Tapailevat yhtä miestä kerrallaan?
Voi luoja. Jos kysyt tätä tosissasi niin miten kukaan voi olla noin eristyksissä oikeasta elämästä ja ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Jos kysyt tätä tosissasi niin miten kukaan voi olla noin eristyksissä oikeasta elämästä ja ihmisistä?
No mulla on näköjään sitten ihan eri kokemuksia.
Voisi sanoa että varamies on. Olen naimisissa mutta sinkun työkaverin kanssa on aika läheiset välit henkisesti ja haaveilen fyysisestäkin kanssakäymisestä. Tämä on kuitenkin vaan ihastusta ja oma liitto hyvä, jännityksen kaipuuta tuo on lähinnä. Jos ero tulisi niin tuon miehen kanssa toteuttaisin haaveiluni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Tottakai yksi kerrallaan. Kun ihmistuntemus kasvaa ajan myötä, niin silloin näkee paremmin ihmisten luonteen ja missä sopiva voisi olla. Arvomaailmat ovat erilaisia.
Mies ehdottaa eroa vasta, kun hänellä on jo nainen, jonka kanssa muuttaa yhteen.
Yhtään eronnutta näistä en tunne, jolla olisi ollut varamies katsottuna.
Haha mulla ei ole ensimmäistäkään😂
Mies ehdotti eroa. Seuraavana päivänä oli treffeillä uuden kanssa. Minä olen ollut sinkku jo yli kuusi vuotta. Kukaan muu mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan on päin vastoin. Nainen haluaa eron jälkeen olla yksin ja rakentaa omaa elämää. Mies taas tarvitsee heti jonkun uuden naisen. Ei osaa olla yksin ja pelkää, ettei saa enää ketään, niin otetaan ensimmäinen vastaan tulija. Ei pidä kuitenkaan yleistää.
Itselläni tuli siis ero omasta aloitteestani ja miehellä oli heti uusi nainen valmiina viikon sisällä eropäätöksestä. Huomasin sitten sinkkuna ollessani mielenkiintoisen jutun varatuista tutuista miehistä. Mulle tultiin kertomaan kuinka oma parisuhde ei tunnu miltään, ei ole rakkautta ja vihjattiin, että minä olisin kiinnostanut siinä mielessä. Sanoin sitten, että haluan olla sinkkuna, en ala pettämään miehen kanssa, ja että miehen kannattaisi erota, jos ei kerran ole rakkautta yms. No eihän kukaan niistä eronnut, kun en lähtenytkään mukaan. Kai se on turvallista olla sen oman tutun ja tylsän kumppanin kanssa niin kauan kunnes tulee joku "parempi" kohdalle. Ikävää, mutta näin se usein taitaa mennä.
Juu, itse olin jättäjä ja edelleen olen neljättä vuotta tyytyväinen sinkku. Ja näitä varattujen miesten löpinöitä olen kuullut useita!
Nainen on käytännössä aina jättäjä, joten turha sitä on mainita.
Kun taas miehet käyvät vieraissa eivätkä harkitsekaan eroa. Tai käyttäydytään kuin passattava lapsi.
Sitten itketään kun fiksu nainen jättää.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuulemma noin puolella naisista on varamies vakavan suhteen aikana ja häneen ollaan myös yhteydessä.
Ajatellaanpa asiaa vaikka tällä tavalla; olet nuori nainen jonkun trendikkään harrastuksen piireissä ja tutustut pintapuolisesti valtavan moniin miehiin. Miehet haluavat verkostoitua naisen kanssa, täten nostaa sosiaalista statusta ja siten tavata lisää naisia lisäämällä naiset some-kaveriksi jne. ja samalla nainen saa somen kautta tietoa näiden miesten yksityiselämästä ja päinvastoin.
Naisella on ehkä satoja some-miehiä kaverina, joista hän on tavannut vaikka puolet monta kertaa kasvotusten ja osaa arvioida täyttävätkö he ulkonäkökriteerit.
Kun naiselle sitten tulee ero, hän voi kertoa siitä somessa ja vaikka vihjata jollekin some-miehelle, että "voisit tulla käymään tsihhih!"
Toki nainen tuskin tekee sitä noin ilmiselvästi, vaan mahdollisimman hienovaraisesti, mutta periaate on sama.
En tiedä onko se autismin oire vai narsismin mutta onko sellainen koskaan tullut mieleen että naisetkin on ihmisiä joilla on tunteet ja ero on usein kova paikka eikä naiselle tulis mieleenkään hihitellä kenenkään kanssa pitkään aikaan. On se niin ironista miten esiinnyt aina suurena ihmistuntijana ja silti höpinöistäsi puuttuu säännönmukaisesti ihmisten tunne-elämä kokonaan. Paitsi kun se koskee sinua itseäsi. Ei täysin vieras ilmiö narsistisilla ihmisillä.
Toki tuollaisia tapauksia on, mutta et toisaalta ota huomioon sitä, että suhteita, ihastumisia ja "säätöjä" on eri asteisia ja väljähtänyt suhde voi jatkua autopilotilla virallisesti eteenpäin samalla, kun toiset ovat jo tutkassa.
Esim.minulla oli parikymppisenä muutama minusta kiinnostunut tyttö, jotka heti minun sanottua jotain väärää katkaisivat tunnesiteet salaa ja kohta seurustelivat jonkun muun kanssa; toiselta heistä kysyin myöhemmin kuulumisia tai paremminkin anoin silloin heikkona hetkenä, koska en saanut häneltä mitään huomiota enää helposti ja hän hehkutti miten hienoa hänellä nyt on eikä kysynyt minulta mitään.
Varamies (tai joskus nainen) ja suru eivät sulje toisiaan pois. Moni mies tarttuu eron tullessa pulloon ja nainen mieheen käsitelläkseen ikäviä tunteita; alaikäiset voivat syödä herkkuja, kun eivät saa huumeita eikä alkoa.
Jos surun aikana ei halua uutta seuraa, se varamies (tai nainen) on kuitenkin ehkä siellä odottamassa.
Tiedän erään miehen, jonka vaimo kuoli nuorena reilu vuosi sitten ja alle vuosi siitä hänellä oli jo uusi nainen, joka todennäköisesti oli jonkinlainen varanainen. Uskon että he alkoivat lämmitellä välejä jo aiemmin, kun alkoi näyttää todennäköiseltä, että nyt edesmennyt nainen ei selviäisi hengissä sairaudesta.
Uskon että hän edelleen suree kuollutta vaimoa omalla tavalla, mutta varanainen on silti kuvioissa.
Valitettavasti mun omat kokemukset on samanlaisia kuin just noissa videoissa sanotaan. Sen takia kun aikoinaan niitä ensimmäisen kerran näin niin tunsin todella kovaa katkeruutta ja vihaa. Nyt en edes välitä enää kun en käy yöelämässä tai hae naisten seuraa netistä tai mistään. Oma hyvinvointi kasvoi roimasti kun annoin naisten olla ja en enää edes lähde flirttiin mukaan. Smooth sailing..