"Naisilla on aina olemassa varamies suhteen päättymisen varalle"
Youtubessa tuli äsken vastaan video, jossa väitetään tuollaista. Ei kai se nyt ihan noin ole? Itse en halua ainakaan uskoa, että tulin jätetyksi ja korvatuksi heti jollain varamiehellä :(
Kommentit (72)
Tämähän on kätevää. Mistä sen varamiehen saa? Varamiespalvelusta?
Ihan maalaisjärkeä kannattaa käyttää. Jos väitteessä esiintyy sana "aina" (tai kaikki/ei kukaan/ei koskaan) niin yleensä kyse on ihan hatusta heitetystä väitteestä.
Olet ymmärtänyt väärin. Miehet muistuttavat junanvaunuja. Saattaen vaihdettava.
Tuskin, minä olen ainakin sinkku melkein kaksi vuotta eron jälkeen. En ole edes aloittanut deittailua, haluan oikeasti päästä yli pitkästä suhteesta. Ja on ihan kivaa olla yksin, tai oikeastaan lasten kanssa.
Ei tietenkään ole. Älä hulluja puhu. Täytyy olla tosi ruma ja täysi idiootti jos jonossa on vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, minä olen ainakin sinkku melkein kaksi vuotta eron jälkeen. En ole edes aloittanut deittailua, haluan oikeasti päästä yli pitkästä suhteesta. Ja on ihan kivaa olla yksin, tai oikeastaan lasten kanssa.
Tulitko jätetyksi vai olitko itse jättäjä?
Taas on uskottu isojen poikien juttuja. Taas isot pojat nauravat matkalla pankkiin. Kovaan ääneen.
Kuka tuollaista p*skaa väittää? Ei mulla ainakaan ole eikä kavereillani.
On kyllä olemassa naisia, jotka toimii näin, mutta ovat vähemmistössä.
Ei ole tilastoja antaa, mutta sanoisin, että aika iso (ellei jopa suurin) osa naisista lähtee kyllä ihan sinkku-/yh-elämään. Varsinkin yli 30-vuotiaista. Toki usein eroon sysäävänä tekijänä voi olla joku uusi tuttavuus, jolloin asia näyttäytyy sillä, että "varamies" olisi katsottuna valmiiksi.
Itselle henkilökohtaisesti tuo olisi herttaisen yhdentekevää, jos haluaa lähteä, niin saa lähteä, eikä liikuttaisi yhtään, kuinka monta miestä siellä olisi oven takana odottamassa.
Joillakin on, mutta ei se siellä ole "suhteen päättymisen varalle" vaan naisen tuttavapiiristä löytyy joku mies joka voisi olla varteenotettava vaihtoehto, jos ero tulisi.
Sitten tietty jos suhteessa on pitkään mennyt huonosti voi sekä nainen, että mies alkaa jo katsella uutta, vaikka ei vanha ole päättynytkään.
Itseasiassa...mulla on pari kontaktia sinkkuajoilta, jotka ohitin kun tapasin nykyisen miesystavani n. 1,5 vuotta sitten. Kaikki (no ei naita ole kuin kolme) sanoivat etta jos tilanne joskus muuttuu niin saan ottaa yhteytta. Kerroin siis heille suoraan etta tapasin jonkun ja kiinnostuin niin, etta haluan "katsoa jutun loppuun".
Mutta tuskinpa ottaisin yhteytta ainakaan parisuhteen toivossa, siihen oli syy etten paatynyt heidan kanssaan treffeille asti. Eivat olleet tarpeeksi kiinnostavia. Johonkin FWB-suhteeseen korkeintaan voisin harkita.
N44
Älä hyvä ap kartuta sellaisten ihmisten klikkisaalista jotka syöttää sulle täyttä pskaa. Tottakai ne videot esittää tämmöisiä väitteitä kun niillä on suurin määrin sun kaltaista yleisöä joka latkii jokaisen vihatipan naisia kohtaan minkä vaan löytää. Sen touhun ainoa häviäjä olet sinä ja muut kaltaisesi.
Kuulemma noin puolella naisista on varamies vakavan suhteen aikana ja häneen ollaan myös yhteydessä.
Ajatellaanpa asiaa vaikka tällä tavalla; olet nuori nainen jonkun trendikkään harrastuksen piireissä ja tutustut pintapuolisesti valtavan moniin miehiin. Miehet haluavat verkostoitua naisen kanssa, täten nostaa sosiaalista statusta ja siten tavata lisää naisia lisäämällä naiset some-kaveriksi jne. ja samalla nainen saa somen kautta tietoa näiden miesten yksityiselämästä ja päinvastoin.
Naisella on ehkä satoja some-miehiä kaverina, joista hän on tavannut vaikka puolet monta kertaa kasvotusten ja osaa arvioida täyttävätkö he ulkonäkökriteerit.
Kun naiselle sitten tulee ero, hän voi kertoa siitä somessa ja vaikka vihjata jollekin some-miehelle, että "voisit tulla käymään tsihhih!"
Toki nainen tuskin tekee sitä noin ilmiselvästi, vaan mahdollisimman hienovaraisesti, mutta periaate on sama.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ap kartuta sellaisten ihmisten klikkisaalista jotka syöttää sulle täyttä pskaa. Tottakai ne videot esittää tämmöisiä väitteitä kun niillä on suurin määrin sun kaltaista yleisöä joka latkii jokaisen vihatipan naisia kohtaan minkä vaan löytää. Sen touhun ainoa häviäjä olet sinä ja muut kaltaisesi.
En katsonut videota, en edes avannut sitä. Tällaisia videoita tulee suosituksiini, koska olen joskus katsonut yhden red pill-henkisen videon, josta en erityisemmin pitänyt. Mitenkähän tuollaiset videot saisi helvettiin Youtube-suosituksistani?
Oman kokemuksen mukaan on päin vastoin. Nainen haluaa eron jälkeen olla yksin ja rakentaa omaa elämää. Mies taas tarvitsee heti jonkun uuden naisen. Ei osaa olla yksin ja pelkää, ettei saa enää ketään, niin otetaan ensimmäinen vastaan tulija. Ei pidä kuitenkaan yleistää.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuulemma noin puolella naisista on varamies vakavan suhteen aikana ja häneen ollaan myös yhteydessä.
Ajatellaanpa asiaa vaikka tällä tavalla; olet nuori nainen jonkun trendikkään harrastuksen piireissä ja tutustut pintapuolisesti valtavan moniin miehiin. Miehet haluavat verkostoitua naisen kanssa, täten nostaa sosiaalista statusta ja siten tavata lisää naisia lisäämällä naiset some-kaveriksi jne. ja samalla nainen saa somen kautta tietoa näiden miesten yksityiselämästä ja päinvastoin.
Naisella on ehkä satoja some-miehiä kaverina, joista hän on tavannut vaikka puolet monta kertaa kasvotusten ja osaa arvioida täyttävätkö he ulkonäkökriteerit.
Kun naiselle sitten tulee ero, hän voi kertoa siitä somessa ja vaikka vihjata jollekin some-miehelle, että "voisit tulla käymään tsihhih!"
Toki nainen tuskin tekee sitä noin ilmiselvästi, vaan mahdollisimman hienovaraisesti, mutta periaate on sama.
En tiedä onko se autismin oire vai narsismin mutta onko sellainen koskaan tullut mieleen että naisetkin on ihmisiä joilla on tunteet ja ero on usein kova paikka eikä naiselle tulis mieleenkään hihitellä kenenkään kanssa pitkään aikaan. On se niin ironista miten esiinnyt aina suurena ihmistuntijana ja silti höpinöistäsi puuttuu säännönmukaisesti ihmisten tunne-elämä kokonaan. Paitsi kun se koskee sinua itseäsi. Ei täysin vieras ilmiö narsistisilla ihmisillä.
treffit kirjoitti:
Itseasiassa...mulla on pari kontaktia sinkkuajoilta, jotka ohitin kun tapasin nykyisen miesystavani n. 1,5 vuotta sitten. Kaikki (no ei naita ole kuin kolme) sanoivat etta jos tilanne joskus muuttuu niin saan ottaa yhteytta. Kerroin siis heille suoraan etta tapasin jonkun ja kiinnostuin niin, etta haluan "katsoa jutun loppuun".
Mutta tuskinpa ottaisin yhteytta ainakaan parisuhteen toivossa, siihen oli syy etten paatynyt heidan kanssaan treffeille asti. Eivat olleet tarpeeksi kiinnostavia. Johonkin FWB-suhteeseen korkeintaan voisin harkita.
N44
Silloin, kun olimme vielä yhdessä, joku entinen treffimies laittoi exälleni viestiä ihan yllättäen. Exäni kertoi itse tuosta minulle tuosta viestistä. He olivat kuulemma tavanneet pari vuotta sitten kerran, mutta kumpikaan ei silloin ollut kiinnostunut toisesta ja toisia treffejä ei tullut. En sitten tiedä, oliko tuo koko totuus vai onko syytä epäillä, että exäni valehteli minulle. Lisäksi hänellä oli ollut jokin fuckbuddy joitain kuukausia ennen kuin tutustuin. Tätä miestä kohtaan hänellä ei kuulemma ollut mitään tunteita ja seksikään ei ollut erityisen tyydyttävää. Tästäki tosin on vain exäni sana. Mikähän mahtaa olla todennäköisyys sille, että exäni olisi ollut eromme jälkeen jossain tekemisissä jomman kumman miehen kanssa...
Ennemminkin se on toisinpäin. Useat miehet ovat ihan avuttomia yksin ja siksi pettämällä etsitään jo seuraavaa, tai mieluiten pidetään molemmat.