Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näet liikenneruuhkassa vapaan parkkipaikan tien reunassa johon suunnittelet taskuun parkkeeraavasi autosi. Laitat vilkun oikealle mutta takana tulija ajaa autonsa ihan kiinni puskuriisi eikä välitä, vaikka laitat parkin päälle, miten toimit?

Vierailija
16.01.2020 |

Luovutko suunnitelmasta vai nouset autosta ja menet raivoamaan takanana tulijalle nyrkki ojossa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että takanaoleva tajuaa ohittaa tai peruuttaa.

Vierailija
2/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan autossa tyynenä enkä tee yhtään mitään.

Olen ajanut autoa jo 25 vuotta. Ei ne autot hirveen kauaa siellä perseessä ole kiinni.

Odottavat sopivaa kohtaa mennä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa niin kauvan että vastustaja joko ohittaa, tai peruuttaa,. Jos hermostuu ja tööttää niin senkus

Vierailija
4/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se ei pääse sieltä mihinkään. Sen takana on jono.

Vierailija
5/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jonkin aikaa ja vilkautan tarvittaessa parkkivaloa. Jos kestää mahdottoman kauan niin jatkan matkaa.

Vierailija
6/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Vierailija
7/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti on aina päässyt ja autoa olen ajanut reilut 30 vuotta. Kun odottaa aikansa niin tilanne selviää

Vierailija
8/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nousis autosta ja karjuis sille perätuupparille, jos ei tajuais lähteä miehen kärsivällisyyden rajoissa. Minä istuisin autossa kuin tatti ja odottaisin vaikka tunnin jos niikseen tulee. 

Vierailija
9/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nousis autosta ja karjuis sille perätuupparille, jos ei tajuais lähteä miehen kärsivällisyyden rajoissa. Minä istuisin autossa kuin tatti ja odottaisin vaikka tunnin jos niikseen tulee. 

Jännä mies sulla. Menee vissiin helposti pinna ja hoitaa asiansa huutamalla.

Vierailija
10/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jonkin aikaa ja vilkautan tarvittaessa parkkivaloa. Jos kestää mahdottoman kauan niin jatkan matkaa.

Itse teen aina näin ja 90% tilanteista päättyy siihen, että lopulta luovutan ja lähden etsimään uutta paikkaa.

ap

Vierailija
11/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin kävi eilen itselleni. Olin vilkku ja pakkivalo jo päällä, kun perässä ajanut hilautui aivan takapuskuriin kiinni. Mielessä kävi yhtä jos toista aina pölkkypään ampumisesta kuuhun siihen että riepottelisin vatipäätä pitkin kylän raittia. Mutta sen sijaan, että olisi totettanut luontaisia taipumuksiani, napsautin vilkun pois, laitoin ykkösen sisään ja ärräpäitä päästellen jatkoin matkaani.

Luoja että sapetti!

Vierailija
12/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mies aina mukana vahtimassa?

Vierailija
13/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee mikä pariskunta 😂.

Vierailija
14/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee mikä pariskunta 😂.

Hermoheikko ruutitynnyri ja passiivis-aggressiivinen jumittaja.

Vierailija
15/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttaisin hitaasti. Kyllä se tajuaisi väistää.

Vierailija
16/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tarvittaessa keveysti tööttään, että tajuaa minun olevan menossa siihen parkkiin.

Vierailija
17/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on mies aina mukana vahtimassa?

Ei vaan vastasin molempien puolesta kuskin näkökulmasta, kun molemmilla on ajokortti. 

Sanokaa mitä sanotte, mutta mies selviytyy ongelmasta nopeammin. Minulle vaan vittuiltaisiin, niin pelkurina tyytyisin oottamaan. Tiedän tämän, kun sen verran on kilsoja takana, kaikenlaista on nähty. 

Vierailija
18/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan ei reagoisi kelvollisen ajan kuluessa niin astuisin ulos autosta joo, ja kavisin sanomassa etta voitko peruuttaa, haluan taskuparkkeerata. 

Ei siina tilanteessa tarvitse alkaa aggressiiviseksi. 

Vierailija
19/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtökohtaisesti liikenneruuhkassa edes halua lähteä taskuparkkaamaan. Tosin en autoilekaan pääkaupunkiseudulla, joten yleensä löydän parkkipaikan vähän hiljaisemmasta paikasta suhteellisen helposti. Tai ajan parkkihallin suosiolla.

Vierailija
20/27 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin hetkisen ja jos se auta niin tööttäisin. Vilkku tietty päälle ihan ensimmäiseksi, jos ei jo ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme