Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kategorisesti menisi sanomaan että kiihottaa. Naisissa ja tuoksuissa on eroja, toiset kiihottaa ja toiset ei.

Vierailija
142/230 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa pääsin kerran naimaan yhden kulkuritytön kanssa. Se kun riisui farkkunsa pois niin ilmoille lemahti sellanen pillun haju ettei paremmasta väliä. Oli varmaan ollu viikkotolkulla pesemättä ja ties monetko spermat muhineet siellä. Lähellä oli ettei jääny multa naimatta mutta kun nuori oli niin kiimakin oli kova. Tyttö vielä sanoi että voidaan naida paljaalla ja niin tehtiin. En tekis tänä päivänä enää samaa. Mitään tauteja en kuiteskaan saanut. Tykkään kuitenkin pillun tuoksusta kovasti ja mielelläni nuolen ja makustelen. Kyllä se tuoksu kiihottaa kovasti ja mustakin on parempi ettei nainen pese pilluaan turhan ahkeraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Ketä semmoinen nyt kiihottaa?

Jos haluat tietää mille haisee, niin mene ruuhkaiseen naistenvessaan haistelemaan roskiksia jotka on täynnä menkkasiteitä.

Tai tarvitseekohan edes mennä edes sinne asti. Monet naiset ei huolehdi hygieniaata ja haisee kaupassakin monta hyllyväliä eteenpäin.

Niin onhan suomalainen nainen verrattuna sivistysmaiden naisiin usein alapäästään mätä.

Feminismi mädättää yläpäätä eikä alapäätä

Vierailija
144/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota, mutta mustaa poikaystävääni kiihottaa persreikäni huumaava tuoksu!

t. persumies

Vierailija
145/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei🤢

Vierailija
146/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aina tuoksunut kiihoittavalle,ja kun kiihottuu se on kuin kutsu yhdyntään.

Muistan sen eka kerran kun vaimo sai vierasta miestä. Sen näki jo heti kun päätettiin että nyt rouva saa vierasta munaa.

Se pillun tuoksu ,sen tunsi heti.

Kaksi nuorta kollia iski kiinni rouvaan ,tiesivät että oli muualle tarvetta.

Kun kaverit suutelivat tuoksu vaan voimistui.

Rouvalta ei ollut vielä tikkareita otettu kun huokaili. En tiedä minkä makuinen oli hunaja reikä mutta tarkkaan kaverit kuolivat.

Vierailija
147/230 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin naisen joka myöntää et oma pillu on hyvän tuoksunen ja tykkään nuuskutella oman pillun tuoksuja. 

Olen ollut jonkun aikaa kovassa ihmissuhdestressissä. Kaiken keskellä olen huomannut että yhtäkkiä olen jatkuvasti jossain tuoksupilvessä. Elämäni aikana en omia tuoksujani ole tuntenut mutta nyt ei voi välttyä. Erikoinen kokemus ja kun vielä liittyy sellaiseen että mitään seksiä stressiä aiheuttavasta ihmissuhteesta ei voi tulla / edes ajatella. Ihan kuollutta kaikki. 

Vierailija
148/230 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun haju on aika neutraali kokemus tai jopa paha jos on huono hygienia tai joku tulehdus tms. Perseen tuoksu taas kiihottaa mielettömästi kunhan on putsattu kunnolla vesan jälkeen

Vierailija
149/230 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on valtavia eroja naisten välillä tuoksuuko hyvältä vai pahalta. Sellainen lievempi muttei pahanhajuinen tuoksu on kiihottava, mutta on myös naisia jotka oikeasti haisee pahalle ja silloin halut lässähtää.

Vierailija
150/230 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on valtavia eroja naisten välillä tuoksuuko hyvältä vai pahalta. Sellainen lievempi muttei pahanhajuinen tuoksu on kiihottava, mutta on myös naisia jotka oikeasti haisee pahalle ja silloin halut lässähtää.

Juuri näin. Kaikkea löytyy kiihottavan ja "nyt äkkiä pakoon täältä"-aromin väliltä.

Vierailija
151/230 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa

Vierailija
152/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kiihottaa. Jopa niin, että ostelen pikkareita nuorilta, parikymppisiltä naisilta, jotka niitä myyvät. Oman emännän pikkarit ei enää kiinnosta. On todellakin ihanat tuoksut parikymppisen kaunottaren pikkareissa, jotka on hieroutuneet ja marinoituneet muutaman päivän hänen haarovälissään. Hän ymmärtää tilanteen ja kiihottuu myös siitä, kun tietää minun nauttivan hänen tuoksuistaan. Täyttää mielellään toiveitani, vaikkapa hikoilee pikkareissa lenkillä tai lirauttaa niihin lisämausteeksi vähän pissiä. Kaikkein herkullisimmat tuoksut on, kun hän on pesemättä pilluaan muutaman päivän. Sellaistakin ihanuutta hän minulle välillä tarjoilee. Tällainen "suhde" meillä, josta iloa ja hyötyä molemmille.

Vierailija
153/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Ymmärrän täysin. Paras koskaan kohtaamani tuoksu oli alle parikymppisen tytön pillu, joka oli juuri ennen nuolemista käynyt kusella. Se tuore nuoren naisen kusen tuoksu oli parasta mitä olin koskaan haistanut.

Vierailija
154/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kiihottaa!! Pimppi on vastapestynä aika neutraalin tuoksuinen, mitä nyt ne naisen tulikuumat feromonit. Yhden päivän pesemätön ja siihen päälle naisen aito kiima. Se tuoksu mikä täyttää ilman, ai kiiiesuuuus!!! Siitä ei voi pitää suutaan erossa. 

Tämä ei tarkoita hiiva - tai muita tulehduksia. Eikä mitään viikon limoja, hyi ei. Naisen pimpin tuoksun on tarkoituskin vetää urosta puoleensa. Ihan biologisesti just näin. Tietty nykyihmisen hajuaisti on lähes mitätön, mutta tolleen lähitilanteessa yhä vie järjen. Ei yksinkertaisesti ole mitään mikä tuoksuisi paremmalta kuin kiimainen pimppi.

Ei en ostele alushousuja. Vaimo tietää, että aidosti tykkään. Joten hän joskus painaa pikkarit suoraan jalastaan kasvoilleni ja kutsuu syömään. Tietää mistä narusta vetää, kun itse on todella kiimassa.

Vierailija
155/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nuuhkimaan kukkivaa pihlajaa. Siinä teille se tuoksu.

Vierailija
156/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuoksuinen kiihottaa aivan valtavasti! Se on hämmästyttävää, kuinka isoja eroja tässä on eri naisten välillä. Toisilla tuoksu on valtaisan kiihottava, toisilla taas sellainen ettei tekisi mieli mennä lähellekään sitä, toisilla taas aivan hajuton ja mauton neutraali. 

Vierailija
157/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se ensimmäinen ehto ennen kuin esileikkiin ruvetaan on se, että makkari tuoksuu kuin silakkamarkkinoilla oltais!

Vierailija
158/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kaikkea löytyy kiihottavan ja "nyt äkkiä pakoon täältä"-aromin väliltä.

Sama täällä. Minulle kaikki epämiellyttävät hajut ovat kiusallisen voimakas turn-off mutta puhtaan, terveen pillun mieto tuoksu on niin kiihottava että silloisen tyttöstävän hämmästykseksi pyysin joskus aamulla duunin lähtiessä sitä kumartumaan niin että sain työnneltyä takaa niin monta kertaa että kalu ja kivekset kastuivat tahmeista mehuista ja haisin tyttöystävältä koko päivän.

Vierailija
159/230 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naisena kiihottaa ajatus että joku vieras mies haistelisi mun pikkareita ja samalla runkkaisi. Tai ylipäätään nauttisi niiden haistelusta. Sen tiedän että oma mies tykkää mun tuoksuista. Tykkää kovasti myös nuolla. En tiedä onko kuiteskaan kaivellut pyykkikorista mun käytettyjä pikkareita ja haistellut kun olen ollut reissussa. Ehkä parempi etten ota puheeksi.

Vierailija
160/230 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos antaa neuvon kaikille naisille joiden pillu sattuu tuoksumaan hyvälle. Älkää peskö pilluanne liian usein niin pysyy mies halukkaana ja seksielämä elävänä. Nimimerkki kokemusta löytyy 43 vuotta naimisissa ja vieläkin peitto heiluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan