Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve pillu ei paljon tuoksu, se on lempituoksuni, elämänlaatu paranee siitä ottaa maun aina välillä!

Juuri näin. Terve ja puhdas pillu ei haise vaan tuoksuu hyvin miedosti ...no, pillulle. Sama juttu maun kanssa vaikka työntää kielen niin syvälle kuin mahdollista ja imee kiimassa valuvia limoja.

Puhdas pillu ei siis ole sama asia kuin pesty pillu vaikka pesusta ei nyt tietenkään voi olla määrättömästi aikaa.

Tyttöystävä joka kävi aamulla suihkussa ja käytti päivällä vain lyhyitä hameita tai todella löysiä shortseja ilman pikkuhousuja maistui kiihottavan puhtaalta vielä illallakin. Tietenkin se huuhteli posliinin vedellä aina pissalla käytyään.

Koska nukuttiin alastomina eikä pillua haudottu hiivaikseksi hikisissä umpinaisissa pikkuhousuissa se oli nuoltavan puhdas vielä aamullakin ellen ollut lauennut pimppaan illalla.

Vierailija
182/230 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todella paljon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se haju on yksilöllinen. Ihmettelen yleistä sillinhajukuvitelmaa, omani ei ainakaan haise. Enemmän ehkä makea/hunajainen. Kukaan ei ole valittanut hajusta. Kuukautisten aikana tietysti muuttuu, mutta hormonikierukan kanssa ei ole niitäkään riesana.

Harva oikeasti haistaa omia pahoja hajujaan.

Vierailija
184/230 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut eivät kiehdo. 

Terve ja puhdas pillu ei juuri tuoksu eikä maistu. Mutta se pillun "tekstuuri" on sellainen kiva, että sitä tekee mieli nuolla, lipoa, suukotella ja mussuttaa.

Ja tekisi mieli hieman imeäkin, mutta himoissani imen usein liian voimakkaasti, ja siitä useimmat naiset eivät ole pitäneet.

T: pillunlutkuttajamies

Vierailija
185/230 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetyttää nuo kalahajuhommat 🤔 

Olen itse nainen ja kahden eri naisen kanssa ollut. Toki elämäntavat ovat minulla ja noilla exilläni terveet ja ruokavalio ja hygienia hyvät. Miehistäkin kokemusta kahdesta enkä tunnista heistäkään mitään yrjöttäviä juustomunajuttuja. 

Tiedän kyllä ihmisiä muuten tuttavapiirissä joiden voisin kuvitella haisevan .."eksoottiselta" koska ruokavalio ja hygienia on mitä on. 

Ainoa paha haju oli toisella ex-tyttiksellä tietenkin hiivatulehduksen aikana, tuli jonkun eri lääkekuurin jälkiseurauksena mutta lähti lääkkeillä. Normaalisti tuoksu ja maku on tosi hyvä, toki yksilöllisesti erilainen pl. joku aivan kuukautisten jälkipäivien tuoksu joka voi olla tujumpi. 

Vierailija
186/230 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen tuoksuu hyvältä jos ei koko ajan puunaa pilluaan. Jos nainen ei käytä hormonaalista ehkäisyä, on ovulaation aikaan aivan vastustamattoman hyväntuoksuinen.

Vierailija
187/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pillua haluttais nyt nuolla ja ehkä pannakin. Pitäisi olla miljonääri, jotta löytäisi naisen itselleen.

Vierailija
188/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Ja ihan nainen olen itsekkin 😉

N36

Vierailija
189/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pillua haluttais nyt nuolla ja ehkä pannakin. Pitäisi olla miljonääri, jotta löytäisi naisen itselleen.

Ei tartte. Riittää että on hyvä nuolija. Naiset arvostaa.

Vierailija
190/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se haju on yksilöllinen. Ihmettelen yleistä sillinhajukuvitelmaa, omani ei ainakaan haise. Enemmän ehkä makea/hunajainen. Kukaan ei ole valittanut hajusta. Kuukautisten aikana tietysti muuttuu, mutta hormonikierukan kanssa ei ole niitäkään riesana.

Sinullahan ei ole hormoneja nauttivana se kehosi oma ominaishaju vaan hormonien muuttama. Mielentilaan liittyvä feromoni-erityksesi ei pääse vaikuttamaan.

Kuukautiskierto vuotoineen on tärkeä osa naisen mentaalistakin systeemiä. On mielestäni virhe luopua siitä.

Vierailija
191/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajut eivät kiehdo. 

Terve ja puhdas pillu ei juuri tuoksu eikä maistu. Mutta se pillun "tekstuuri" on sellainen kiva, että sitä tekee mieli nuolla, lipoa, suukotella ja mussuttaa.

Ja tekisi mieli hieman imeäkin, mutta himoissani imen usein liian voimakkaasti, ja siitä useimmat naiset eivät ole pitäneet.

T: pillunlutkuttajamies

Mulla oli tuollainen miesystävä kerran. Sillä oli myös ruoan ahmimiseen taipumusta, tykkäsi "mussuttaa". Onko sulla jotain syömishäiriötä? Ja tykkäätkö suuseksist enemmän kuin yhdynnästä? Tällä miehellä oli niin.

Vierailija
192/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee kurkkusyöpätilastot nousemaan kun suuseksi yleistyy. Opetelkaa naimaan ja nauttimaan siitä, suu ja sukuelin eivät kuulu bakteeriflooriltaan yhteen lainkaan.

Vierailija
193/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee kurkkusyöpätilastot nousemaan kun suuseksi yleistyy. Opetelkaa naimaan ja nauttimaan siitä, suu ja sukuelin eivät kuulu bakteeriflooriltaan yhteen lainkaan.

Suuseksi molemmin puolin on ollut yleistä jo -70 luvulta, eli ainakin 50 vuotta. Enemmistä pareista harrastaa finsex tutkimustenkin  mukaan.  Mikä pakko mennä nuolemaan kaiken maailman sutturoista tai maksullisia. Vakiparisuhteessa ole mitään riskiä. Itsekin nuollut pillua eläissäni enemmän kuin käynyt jokaviikkoisessa saunassa. Eilen viimeksi vaimon hunajaista pillua  ja -70 luvulla aloitin nuolemiset. Sitä paitsi on sitä huonompiankin tapoja kuolla. Tietää ainakin saaneensa pillua tarpeeksi.

Vierailija
194/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on mahdotonta antaa kattavaa vastausta  koska se ei ole vakio.

Vierailija
195/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Etenkin perseen tuoksu

Vierailija
196/230 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alqpään tuoksu on parasta erektiolääkettä. Voisin olla maksullinen pillunnuolija, jos sellaiselle olisi kysyntää. Yhdynnässä olen ollut 33 viimeisen vuoden aikana kahden naisen kanssa ehkä 6000 kertaa, mutta pillua saanut nuolla ja alapään tuoksuista nauttia aivan liian vähän.

Vierailija
197/230 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän XU:sta tai AS:sta nuoltavia / nuolijoita? 

Vierailija
198/230 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisäkäsnaaraalle luonnollisin tapa ilmaista haluaan paritteluun on tuoksu. Uros tunnistaa vulvan tuoksusta kiimaisen naaraan. 

Ihminenkin on nisäkäs. Meillä on sanat  ja vaatteet ilmaisukeinoina. Kuitenkin juuri  ovuloivan naisen tuoksu on kiihottavampi kuin mikään ele, sana tai asuste. Ensin kun pääsee nuolemaan ja sitten naimaan, on  mies taivaassa.

Vierailija
199/230 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kun kävi vessassa niin oli imelä paha haju, mutta mun siskon jälkeen koskaan ei ollut semmonen löyhkä kun äidillä, vaan haisi rehellinen paska. Vanha kansa sanoi että jos poikalapsi joutuu haistelemaan naisten kuukautisia tai muita" kohdun lemuja"hänen sukuelimet jäävät pieneksi, mulla on käynyt näin. Se äitini haju oli jotenkin joka laski miehisyyttä, sai pippelin surkastumaan. Vanhan kansan viisaudessa on perää. Äitini on uskovainen ja liika puhtaus on syntiä

Vierailija
200/230 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren teininaisen kiimainen tuoksu on seksuaalisesti herättelevä, vanhan naisen tavara haisee pistelevästi.

Mikään haju yksinään ei ole koskaan ollut minulle kiihottava, kun kiihottava ymmärretään niin kuin se tarkoittaa, eli että meisseli jäykistyy. Mutta nuoren kaunottaren tavaran tai varpien aiheuttama nenällinen havainto, liitettynä soveltuvaan tilanteeseen, saa minulla aikaan jäykistymisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme