Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (235)

Vierailija

menee vähän ohi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn tsiigailees sinkkumisuja siellä. Tähän mennessä ei oo tärpännyt.

Muutama pantavan näkönen mimmikin siellä töis. Tosin tuohon lähempänä olevaan s-markettiinki on tullut töihin pantavan näkönen pikkumimmi, sieläkin tulee useammin käytyä. 

Hain Prisman kassalle töihin, onneksi eivät ottaneet. Juuri tuon takia.

Ei miesseura kiinnosta? Eikö toi oo kohteliasta tai hyvää käytöstä yrittää pokata kassaneitiä, vai muuten vaan urpoa käytöstä? Missä kassaneidin vois sitten ajatella kokeilevansa pokaavansa, jos ei sitä näe missään muualla? Eikös toi olis kans kassaneidille hyvä paikka pokailla miehiä?

Se olisi huomattavan raskasta istua kassalla ja hymyillä päivät pitkät. Piippiippiip vaan. Varsinkin, kun jotkut miehet ottavat oikein asiakseen tarkastella kassaneidin päästä varpaisiin. Tämän olen huomannut asiakkaana.
Ei riitä, että laskuttaa tuotteet, pitäisi olla samalla iloinen asiakaspalvelija.

Vierailija

Pikkukaupat on ok, jos elää eineksillä ja pakasteilla. Poislukien Lidl, kaupan koolla ja hevi osaston tuotteiden tuoreudella tahtoo olla voimakas korrelaatio. Lisäksi hintaero on yleensä suurimmillaan lyhytikäisissä tuotteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, kun pitää kävellä siellä. Saa vähän liikuntaa

Ollaan joskus menty lapsien kanssa Prismaan ostoksille sen takia, kun ulkona on ollut niin huono sää, ettei olla päästy ulos.
Pienin on painanut taaperokärryllä pisin Prisman käytäviä. Vaihtoehto Hoplopille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Prismassa oon pari kertaa käyny vaan omaksi huvikseni sen takia, että etsin jonkun hiljaisen käytävän ja röyhtäisen niin täysiä kuin lähtee! Toisella kerralla vartijaa myöten etsivät, että mikä se oli :D It was me!!! Joo, mä kykenen röyhyyttelemään niin että muuten kuuluu! Ostin toki kerran sukat prismasta ja sipsejä ja kaljaa. Muuten lidlistä kaikki tottakai, koska miksi käyttää ylimääräistä rahaa niin perusasiaan kuin ruoka, jonka saa halvemmalla lidlistä. Tyhmää. Ehkä muutama tuote jotka ostan muualta, kun ei lidlissä oo omaan makuun esim. hyvää tonnikalaa eikä vihreää keiju-margariiniä. Eikä tiskiä josta sais valikoida tuoretta paikallisesti pyydettyä kalaa. Mut siinäpä ne.

Juhlapyhinä, jos haluan omaa aikaa perheestä, lähden myöhään ostoksille Prismaan. Saa rauhasta tutkia kirjoja ja levyjä, kun on hiljaista.

Vierailija

Tätä ketjua lukiessa huomaa, että Prisma on todella tärkeä paikka monelle suomalaiselle. Sinne mennään viettämään aikaa yhdessä perheen kanssa :)

Vierailija

Aikaisemmin Prisma oli työmatkan varrella ja kävin hakemassa sieltä pieniäkin täydennysostoksia. Mutta sitten vaihdoin työpaikkaa ja nyt Prismaan joutuisi tekemään muutaman kilometrin koukkauksen, joten tulee tehtyä pienemmät ostokset K-lähikaupassa ja se kyllä tuntuu lompakossa. Pitäs varmaan alkaa suunnittelemaan vähän paremmin ostoksensa ja tehdä se koukkaus Prisman kautta pari kertaa viikossa.

Tervejalkaisena en pidä minään ongelmana kiertää ostoskärryn kanssa hypermarkettia. Tutussa kaupassa tuotteet löytyy helposti ja valikoima on hyvä. Enemmän minulla menee aikaa tuossa K-lähikaupassa, vaikka sekin on tuttu, mutta kun valikoima on niin paljon huonompi että aina menee aikaa siihen kun yrittää löytää mieleisen tuotteen tai miettii minkä korvavan ottaisi tilalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa oon pari kertaa käyny vaan omaksi huvikseni sen takia, että etsin jonkun hiljaisen käytävän ja röyhtäisen niin täysiä kuin lähtee! Toisella kerralla vartijaa myöten etsivät, että mikä se oli :D It was me!!! Joo, mä kykenen röyhyyttelemään niin että muuten kuuluu! Ostin toki kerran sukat prismasta ja sipsejä ja kaljaa. Muuten lidlistä kaikki tottakai, koska miksi käyttää ylimääräistä rahaa niin perusasiaan kuin ruoka, jonka saa halvemmalla lidlistä. Tyhmää. Ehkä muutama tuote jotka ostan muualta, kun ei lidlissä oo omaan makuun esim. hyvää tonnikalaa eikä vihreää keiju-margariiniä. Eikä tiskiä josta sais valikoida tuoretta paikallisesti pyydettyä kalaa. Mut siinäpä ne.

Juhlapyhinä, jos haluan omaa aikaa perheestä, lähden myöhään ostoksille Prismaan. Saa rauhasta tutkia kirjoja ja levyjä, kun on hiljaista.

Pienillä paikkakunnilla Prisma on pubien lisäksi ainoa paikka, joka on auki lähestyvinä juhlapyhinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa huomaa, että Prisma on todella tärkeä paikka monelle suomalaiselle. Sinne mennään viettämään aikaa yhdessä perheen kanssa :)

Varmaan "maalaisille" onkin, minulle se on vain lähikauppa, eikä me sinne perheenä mennä, usein en saa edes puolisoa mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupat on ok, jos elää eineksillä ja pakasteilla. Poislukien Lidl, kaupan koolla ja hevi osaston tuotteiden tuoreudella tahtoo olla voimakas korrelaatio. Lisäksi hintaero on yleensä suurimmillaan lyhytikäisissä tuotteissa.

Lidl nimen omaan on eineksillä elävän kauppa.

Vierailija

Minusta olisi jotenkin noloa hakea Prismasta jotakin muuta. Tai no tietenkin siellä myydään samoja merkkejä, kuin muuallakin, mutta se valikoima... Suhteellisen junteille rakennettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan "maalaisille" onkin, minulle se on vain lähikauppa, eikä me sinne perheenä mennä, usein en saa edes puolisoa mukaan.

Kotikaupunkini on täysin kuollut talvisin. Kaikki muut kaupat ovat iltaisin kiinni, lukuunottamatta Prismaa. Jos haluaa muuttaa mielialaa ja piristää itseään, Prisma on melkein ainut vaihtoehto.
Katuvaloja ei kaupungissa pahemmin ole, ja iltaisin yksin kävely herättää liikaa huomiota, kun kaikki painavat autolla. Yksinään lenkkeily pimeillä kaduilla on omituista. Eli Prisma on ainut ”normaali” ja hyväksyttävä ajanviettopaikka. Lukuunottamatta tietysti ravintoloita ja kuntosalia, mutta kuka jaksaa niissä käydä joka ilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lidl nimen omaan on eineksillä elävän kauppa.

Näin on, mutta vihannekset siellä ovat kymmenen kertaa tuoreempia kuin samankokoisissa K- ja S-kaupoissa. Lidlin ongelma on, ettei sieltä saa välttämättä kaikkea mitä haluaisi. Meidän perheen kohdalla kahvista lähtien.

Vierailija

Itse ajan Helsingin keskustasta Espooseen Prismaan ostamaan viikon ruuat. Aivan ylivoimainen valikoima ja auton saa maksutta halliparkkiin, joten painavat kassit saa kätevästi auton tavaratilaan. Ruuan lisäksi pesuaineita ja vessapaperia tulee sieltä ostettua, hyvin harvoin mitään muuta.

Samassa ostarissa on monia muitakin kauppoja ja palveluita, joita tulee sitten esim rätti- ja lumpputarpeissa käytettyä.

Vierailija

Kodistani 1km säteellä on Prisma, Citymarket, Lidl, kaksi Alepaa, S-Market ja useampi etninen ruokakauppa.
Minulla ei ole autoa, joten lähikaupoissa käyn joka tapauksessa, mutta kyllä noista Prisma on se, jossa eniten käyn.
Citymarketissa myös paljon, mutta sekinhän on jättimarketti.;)
Vaatteita ym. ei kyllä tule edes katsottua niissä. Ruokaa ja taloustarvikkeita vain.

Vierailija

Voi kunpa tollasia automarketteja ei ois keksittykään. Ovat tappaneet pikkuputiikit ja tyhjentäneet keskustojen liiketilat.
Masentavia.

En todellakaan mene tuollaiseen ruokaa ostamaan, vaan ostan ruokani ruokakaupasta, jonka sisällä ei kulu kahta tuntia turhaan haahuiluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, kun pitää kävellä siellä. Saa vähän liikuntaa

Ollaan joskus menty lapsien kanssa Prismaan ostoksille sen takia, kun ulkona on ollut niin huono sää, ettei olla päästy ulos.
Pienin on painanut taaperokärryllä pisin Prisman käytäviä. Vaihtoehto Hoplopille.

Mikä on niin huono sää, ettei lapsia voi ulos viedä?

😲

Vierailija

Prismassa on parempi valikoima kuin lähikaupoissa. Lähikaupat ovat parin korttelinvälin päässä, Prismaan on matka kilometri. Joten joo, pääsääntöisesti käyn ruokaostoksilla Prismassa. Sieltä kun saa vähän monipuolisempaa ruokaa kuin sitä jauheliha-peruna-makaroni-makkara-maito-leipä-juusto -osastoa.

Vierailija

Asun Helsingin keskustassa ja autoilen pari kertaa viikossa ruokaostoksille Prismaan. Hienoa kun auton saa talvellakin lämpimään halliin ja ostokset mukavasti ovelta ovelle.

Jos arvostaa Suomen hyvinvointivaltiota, ilmaista koulutusta, terveydenhoitoa jasosiaaliturvaa, on syytä käydä suomalaisten omistamissa kaupoissa. Silloin liikevoitot ja verotulot jää Suomeen. Lidl on saksalainen ja liikevoitot menevät Saksaan.

Prisman ihanuus on mulle se että minäkin omistan sitä koska mulla S-etukortti ja saan bonuksia.:) Bensatkin ostan aina ABC ltä.

Vierailija

Ei siellä Prismassa ole juurikaan sen enempää valikoimaa, kuin hyvässä S-marketissa, niitä samoja tavaroita on vain hehtaarikaupalla hyllyissä- kai se antaa vaikutelman paremmasta valikoimasta.

Vierailija

Prisma on hyvä ruokakauppa ja helpompi asioida kuin Cittari. Ainakin minulle sopii paremmin Prisman everyday low pricing -konsepti kuin Cittarin Hi-Lo pricing. Löytyyhän Prismasta muutakin kuin ruokaa, kaupasta riippuen. Mökkikaupungin Prismasta löytyy aika mukavasti perusrautakauppatavaraa, kuten kyllästeitä ja puutarhavälineitä.

Hintataso lähellä Lidliä, mutta huomattavasti laajempi valikoima.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat