Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko töitä, jos kerron olevani introvertti, huono rupattelija ja pelkästään rahan enkä uraputken tms. perässä?

Vierailija
01.09.2024 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja jos kerron että suosittelijoita yms. ei myöskään ole? Ap

Vierailija
2/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti saat. Motivaatiosi on tarkkaan speksattu. Muista myös referoida jotenkin sitä ammattiosaamistasi. 

Vierailija
4/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai. Tietysti jos oot ihan tuppisuu nii ei ehkä sitten 

Vierailija
5/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H@@ran töihin pääset heti. Eikä haittaa vaikka olet tyhmä ja ruma.

Vierailija
6/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo nyt yleensä pitää kertoa? Kai sitä muutakin kerrottavaa on.

Vierailija
7/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työhönottaja / HR-hommissa, saisit heti töitä! Vakuuttavaa ja luotettavaa esiintymistä, rehellinen. Valitettavasti olen juuri jäänyt eläkkeelle ja pienelle sellaiselle. Lykkyä työn etsintään! <3

Vierailija
8/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palkkaan introverttejä. Osaavat keskittyä työntekoon höpöttäminen sijaan.

Vierailija
9/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan hommissa ainakin on ihan sama mitä sanon haastatteluissa. Aina revitään töihin. Kerran sanoin juuri olleeni katkolla enkä tiedä jaksanko tehdä täyttä päivää. Työsopimus solmittiin heti.

Vierailija
10/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä sinut ottaisin töihin, koska olen itse samanlainen ja arvostan noita piirteitä. Mutta noin yleensä en suosittele kertomaan, en minäkään ole kertonut, mutta en toisaalta ole myöskään valehdellut olevani jotain muutakaan.

Vierailija
11/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alalla paras. Toki hommani kyllä hoidan -asenne on tärkeä. Suosittelijat on yliarvostettuja nykyään. Joku voi suositella osaamatonta p_rseennuolijaa  ja joku toinen siskon kummin kaimaa vaikka nämä eivät olisi suositusten arvoisia. Itselleni on  punainen vaate jos haastateltava painottaa liikaa suosittelijaa. Hyväksyn vain ne suosittelijat, jotka tiedän itse ja osaa heistä en missään tapauksessa huomioi lainkaan. 

Vierailija
12/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 lisää että kyseessä on pieni suunnittelutoimisto ja ainoa tapa edetä on ostaa koko firma. Eli jos saadaan joku joka ei ole uraputken perässä ja on introvertti, sellainen viihtyy meillä. En ole omistaja mutta minulla on rekryssä iso rooli. Edut on heikommat kuin isoissa paikoissa mutta palkka vähän parempi ja jousto parempi. 

Vierailija
13/13 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäisenä mainostaisi introverttiyttä, se on niinkuin pyytelisi itseään anteeksi. Sanoisin ennemmin vaikka, että olen rehellinen ja tunnollinen. Tai jotain sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi