Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työs hyöhaastattelija kysyy että mikä kirja on juuri nyt kesken, niin mitä vastaat?

Vierailija
14.01.2020 |

Jos sinulla ei oikeasti ole mikään kirja kesken, niin valehteletko?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verolait 2019 toinen painos.

Vierailija
42/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kitchen confidential ja elämää provencessa. Kesken ei oo mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin ihan rehellisesti ettei ole mikään kirja kesken kun en lue kirjoja. Miksi hävetä?

Vierailija
44/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin vastata, että Sofi Oksasen Kun kyyhkyset katosivat. Luin vuosia sitten ensimmäisen sivun ja jätin kesken.

Vierailija
45/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä oikeasti kesken on Kehnot pomot ympärilläni ja Kuinka olla piittaamatta paskaakaan. En ehkä työhaastattelussa noita viitsisi mainita, en kyllä valehtelisikaan, joten sanoisin, ettei ole mikään kesken.

Vierailija
46/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi luin Kuka lohduttaisi Nyytiä? Sitä ennen Kuinkas sitten kävikään ja seuraavana on tarkoitus lukea Vaarallinen matka. Ihan rehellisinä vastauksina. Di.

Vierailija
47/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erich Frommin Pako vapaudesta, olen viimeaikoina ollut kiinnostunut persujen patologisoinnista.

Vierailija
48/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kama sutra. Aina uudestaan kesken.

Vierailija
49/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kirjoja kesken. En kyllä välttämättä vastaisi tuollaiseen kysymykseen.

Vierailija
50/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ihan hyvin sanoa, mikä kirja mulla on kesken ja koska se todennäköisesti on hc-scifiä, niin jatkaisin sanomalla harrastavani töiden vastapainoksi ko. genren kirjallisuutta. Pitää täysin paikkansa. Tällä hetkellä kesken on Cixin Liun The Three-Body Problem.

Vierailija
51/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocco Siffredi -nussim alla hyville tileille

Vierailija
52/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mein Kampf

Vierailija
53/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos ja rangaistus. Jo vuodesta 1995.

Vierailija
54/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin totuuden. Luin juuri edellisen loppuun enkä ole ehtinyt vielä aloittaa seuraavaa. Voisin vielä kertoa mitä olen lukenut viimeksi ja mitä mahdollisesti seuraavaksi.

Vierailija
55/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ihan hyvin sanoa, mikä kirja mulla on kesken ja koska se todennäköisesti on hc-scifiä, niin jatkaisin sanomalla harrastavani töiden vastapainoksi ko. genren kirjallisuutta. Pitää täysin paikkansa. Tällä hetkellä kesken on Cixin Liun The Three-Body Problem.

Hyvä kirja. Suosittelen myös jatko-osaa Synkkä metsä (The Dark Forest). Trilogian viimeistä osaa odotellessa...

Vierailija
56/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa Stephen Kingin kirja käy. Kaikkihan tietää ettei niitä kukaan jaksa sanasta sanaan lukea.

Jaa, mä luen justiinsa Eksyneiden jumalaa ja on kyllä aikas jännä. En oo vielä yhtään sanaa skipannu

Itse omistan kingin koko tuotannon ja useammat olen lukenut useampaan kertaan, nyt on menossa uusin Laitos ja voin suositella, kuten herran muutakin tuotantoa, king on kuningas ja aivan loistava kielen käyttäjä..

Asiaa! Minullakin juuri Laitos kesken. Täysin aliarvostettu kirjailija.

Vierailija
57/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon elämäkertoja. Toki minusta saattaisi saada erilaisen kuvan riippuen siitä, onko viimeksi saatu loppuun Stalinin vai Frida Kahlon elämäkerta.

Vierailija
58/76 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella? Kyllä taitava rekry tunnistaa valehtelijan, et tule valituksi.

Vierailija
59/76 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen tilanne, että kirjoitan omaa romaania ja se on kesken😎

Vierailija
60/76 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä muista nimeltä mitä kirjaa luen, kirjailijan ehkä, jos on joku tunnettu. Luultavasti sanoisin, etten muista nimeä, mutta selittäisin vähän mistä kirja kertoo, ja luultavasti työs hyöhaastattelija pitäis mua valehtelijana, joka ei oikeasti lue mitään :D