Työs hyöhaastattelija kysyy että mikä kirja on juuri nyt kesken, niin mitä vastaat?
Jos sinulla ei oikeasti ole mikään kirja kesken, niin valehteletko?
Kommentit (76)
Luin juuri kitchen confidential ja elämää provencessa. Kesken ei oo mikään.
Vastaisin ihan rehellisesti ettei ole mikään kirja kesken kun en lue kirjoja. Miksi hävetä?
Minä voisin vastata, että Sofi Oksasen Kun kyyhkyset katosivat. Luin vuosia sitten ensimmäisen sivun ja jätin kesken.
Tällä hetkellä oikeasti kesken on Kehnot pomot ympärilläni ja Kuinka olla piittaamatta paskaakaan. En ehkä työhaastattelussa noita viitsisi mainita, en kyllä valehtelisikaan, joten sanoisin, ettei ole mikään kesken.
viimeksi luin Kuka lohduttaisi Nyytiä? Sitä ennen Kuinkas sitten kävikään ja seuraavana on tarkoitus lukea Vaarallinen matka. Ihan rehellisinä vastauksina. Di.
Erich Frommin Pako vapaudesta, olen viimeaikoina ollut kiinnostunut persujen patologisoinnista.
Kama sutra. Aina uudestaan kesken.
Minulla on aina kirjoja kesken. En kyllä välttämättä vastaisi tuollaiseen kysymykseen.
Voisi ihan hyvin sanoa, mikä kirja mulla on kesken ja koska se todennäköisesti on hc-scifiä, niin jatkaisin sanomalla harrastavani töiden vastapainoksi ko. genren kirjallisuutta. Pitää täysin paikkansa. Tällä hetkellä kesken on Cixin Liun The Three-Body Problem.
Rocco Siffredi -nussim alla hyville tileille
Rikos ja rangaistus. Jo vuodesta 1995.
Kertoisin totuuden. Luin juuri edellisen loppuun enkä ole ehtinyt vielä aloittaa seuraavaa. Voisin vielä kertoa mitä olen lukenut viimeksi ja mitä mahdollisesti seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi ihan hyvin sanoa, mikä kirja mulla on kesken ja koska se todennäköisesti on hc-scifiä, niin jatkaisin sanomalla harrastavani töiden vastapainoksi ko. genren kirjallisuutta. Pitää täysin paikkansa. Tällä hetkellä kesken on Cixin Liun The Three-Body Problem.
Hyvä kirja. Suosittelen myös jatko-osaa Synkkä metsä (The Dark Forest). Trilogian viimeistä osaa odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mikä tahansa Stephen Kingin kirja käy. Kaikkihan tietää ettei niitä kukaan jaksa sanasta sanaan lukea.
Jaa, mä luen justiinsa Eksyneiden jumalaa ja on kyllä aikas jännä. En oo vielä yhtään sanaa skipannu
Itse omistan kingin koko tuotannon ja useammat olen lukenut useampaan kertaan, nyt on menossa uusin Laitos ja voin suositella, kuten herran muutakin tuotantoa, king on kuningas ja aivan loistava kielen käyttäjä..
Asiaa! Minullakin juuri Laitos kesken. Täysin aliarvostettu kirjailija.
Luen paljon elämäkertoja. Toki minusta saattaisi saada erilaisen kuvan riippuen siitä, onko viimeksi saatu loppuun Stalinin vai Frida Kahlon elämäkerta.
Miksi pitäisi valehdella? Kyllä taitava rekry tunnistaa valehtelijan, et tule valituksi.
Nyt on sellainen tilanne, että kirjoitan omaa romaania ja se on kesken😎
Mä en ikinä muista nimeltä mitä kirjaa luen, kirjailijan ehkä, jos on joku tunnettu. Luultavasti sanoisin, etten muista nimeä, mutta selittäisin vähän mistä kirja kertoo, ja luultavasti työs hyöhaastattelija pitäis mua valehtelijana, joka ei oikeasti lue mitään :D
Verolait 2019 toinen painos.