Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työs hyöhaastattelija kysyy että mikä kirja on juuri nyt kesken, niin mitä vastaat?

Vierailija
14.01.2020 |

Jos sinulla ei oikeasti ole mikään kirja kesken, niin valehteletko?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yksityisen asian kerron vain mie siehaastattelijalle

Vierailija
22/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjastoalalla, ja minulla on koko ajan jokin kirja kesken, joten en joutuisi valehtelemaan. Tällä hetkellä vastaisin, että kesken on parikymmentä kirjaa ja mainitsisin niistä muutaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin :D

Niinpä. Ainakin Sadan vuoden yksinäisyys ja Keskiyön lapset, joita olen kumpaakin yrittänyt moneen kertaan. Mutta ne ovat jääneet kesken jos useampi vuosi sitten.

Ja ihan hyvin voisin tämän myöntää työhaastattelussa. 

Vierailija
24/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin totuudenmukaisesti, että tällä hetkellä ei ole yhtään omaa kirjaa kesken, mutta luen lapselle Peppi Pitkätossua. En tiedä miten kysymys liittyisi alani työpaikkaan.

Vierailija
25/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä luen paljon, jolloin on helppo kertoa. Joskus on jaksoja jolloin en jaksa avata kirjoja. Tällä hetkellä olen lueskellut hepatologiaan liittyviä, mutta tuskin kertoisin, koska se viittaa suoraan terveyshuoliini joista voi olla parempi olla puhumatta haastattelussa. Ehkä viimeisen oman alan kirjan voisin siinä tilanteessa kertoa.

Sinällään varmaan työhaastatteluun valmistuessa olisi hyvä aloittaa uusien kirjojen lukeminen. Silloin saisin pidettyä ajatukset irti tarpeettomasta ja tuohon kysymykseenkin olisi suora vastaus. Tuo tai tuonkaltainen kysymys on esitetty minulle parissakin työhaastattelussa. Muistan ainakin kertoneen lukevani Kissan tassut ja katapultit joskus, kun se piti paikkaansa.

Vierailija
26/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitöskirja

Vierailija
27/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Auswitchin tatuoija, miksi kysyt?"

Vierailija
28/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamasutra

Vierailija
29/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viimeksi luin *lisää tähän kirja minkä luit viimeksi, vaikka olisi peruskoulun pakkolukuja*. Vielä en ole päättänyt mitä lukisin seuraavaksi. Onko ehdotuksia?"

Vierailija
30/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippelskirch: Geschiecte des zweiten Weltskrieg I-III

Vierailija
31/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä, johon haastatellaan. Joissain paikoissa voisi testata vastauksia "Työstäkieltäytyjän käsikirja" tai "Hullu työtä tekee" tai "Oikeus hyödylliseen työttömyyteen".

Vierailija
32/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että minulla on jatkuvasti useampia keskeneräisiä kirjoja, joitten pariin palaan aina välillä. Saatan lukea samalla loppuun aivan jonkun muun kirjan ja aloittaa myös uuden. Tällä hetkellä olen lukemassa loppuun Taivaanpalloa.

Vierailija
33/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri sillä hetkellä ei ole kirjaa kesken, sanon sen. Ja kerron kirjan, jonka viimeisimmäksi olen lukenut.

Vierailija
34/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapinen

Vierailija
35/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa Stephen Kingin kirja käy. Kaikkihan tietää ettei niitä kukaan jaksa sanasta sanaan lukea.

Jaa, mä luen justiinsa Eksyneiden jumalaa ja on kyllä aikas jännä. En oo vielä yhtään sanaa skipannu

Itse omistan kingin koko tuotannon ja useammat olen lukenut useampaan kertaan, nyt on menossa uusin Laitos ja voin suositella, kuten herran muutakin tuotantoa, king on kuningas ja aivan loistava kielen käyttäjä..

Vierailija
36/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että mikä kirja mulla silloin on kesken. Aina jotain luen kuitenkin.

Vierailija
37/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen oppikirja ja Suomalaisen kirjallisuuden historia.

J. K. Mikä on "työs hyöhaastattelija"?

Vierailija
38/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Suomen Pyövelit-historiankirja on kesken. Mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
39/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit pomot ympärilläni.

Vierailija
40/76 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain nössöt lukee kirjoja