Apua, olen taloyhtiön saunassa ja mulla hirvee stondis eikä muuta vaatetta kuin kylpytakki, miten pääsen pois täältä?
Kommentit (54)
Laitat siihen pyyhkeen roikkumaan. Niin kukaan ei huomaa mitään. Mielellään kukikas.
Ota kylpytakista vyö irti ja köytä sillä pippelisi alas. Sitten kävelet kotiisi takkia kiinni pitäen.
Soitat kerrosnaapurin ovea ja kerrot tästä seksuaalisesta hätätilasta.
Osoitus että kiihotut toisista miehistä. Oletko homo?
Ei kai siinä tapauksessa tarvi hävetä, pikemminkin päinvastoin olla iloinen miehiltä saadusta huomiosta.
Lyö stondikselta niskat nurin löylykauhalla.
Menet kotiin. Kukaanei sun 5-senttistä mahtitattia huomaa vaikka samaan hissiin joutuisi. Sehän jää kaljamahasi katveeseen. Et näe itsekään kuin peilillä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ilmastointihornia pitkin.
Mikähän se ilmastointi"horni" mahtaa olla kun suomalaisissa taloissa ei ilmastointia ole ja "horni" viittaa näihin seisokkijuttuihin.
Tää on ehkä ikivanha idea, mutta ajattele jotakuta poliitikkoa, jonka päätökset ovat mielestäsi olleet täysin kelvottomia.
Ajattele Tarja Halosta, toimii varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä ikivanha idea, mutta ajattele jotakuta poliitikkoa, jonka päätökset ovat mielestäsi olleet täysin kelvottomia.
Tai Miina Äkkijyrkkää.
Naapurin nainen soittaa kerran ovikelloo että oli unohtanut avaimet kotiin kun oli lähtenyt saunaan. Oli pelkkä pyyhe päällä käytävällä. Soitin huoltoyhtiön avamaan sen kodin oven ja myöhemmin nainen tarjosi oluet minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele Tarja Halosta, toimii varmasti.
Huh, kiitos neuvosta, tuo toimi heti. Ap.
130-kiloinen mies ei mahdu mitään hormia pitkin, ei edes vaikka termi olisi oikein eli ilmanvaihtokanava. Ne on yleensä 100-millistä alumiiniputkea ja ap:n halkaisija on yli 800 mm, 850 sen pikku stondiksensa kanssa.
Aiemmin siellä saunoneen mirkun feromoonit on laittanu sut ihan sekopäiseksi.
Niin se menee orihevonenkin takajaloillaan silmät päässä muljahdellen ympäri pihaa kun haistanut tamman olevan otillaan...
Parempi se on ihmisen olla viriili kuin että ei enää osoittaisi värkki mitään elonmerkkejä milloinkaan.
Ja sieltä saunasta pitää päästä linjoille, onko kaikilla saunassa mukana puhelin tai läppäri, ihan siltä varalta, että tulisi kiireellistä ja tärkeää kirjoitettavaa tälle palstalle? Itse yleensä saunon saunassa, sitä varten se kai on olemassa.
Kylmä suihku?