Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kutsui kaverinsa aveciksi

Vierailija
14.01.2020 |

Selvisi, että eräs mies on kutsunut kaverinsa häihin erään toisen kaverinsa aveciksi. Kun asia selvisi, hän sanoi ettei voinut kutsua minua, koska naimisiin menevä kaverinsa ei pidä minusta liittyen erääseen vanhaan juttuun. Kaverinsa hän kutsui kuulemma vain kaverina. Tekeekö joku oikeasti noin, että kutsuu pelkän kaverin aveciksi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ihan käsittämättömän huono provo. Olisit edes odottanut muutaman päivän siitä edellisestä hääketjusta.

Tai vielä parempi: hanki elämä, jossa riittää pohtimista ihan satuja keksimättäkin.

Vierailija
22/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuo on ihan sivuseikka, ettei mies kutsunut minua häihin.

Kuitenkin mielestäni on omituista, että kutsui kaverinsa joka ei hääparia tunne. Eli minulle selittää pyytäneensä kyseisen naisen pelkkänä kaverina, mutta onko näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tekemistä sinulla asiaan on jos ERÄS mies, kutsuu toisen kuin sinut ? ilmiselvästikään et ole edes mikään naisystävä ?

Mies oli puhunut seurustelusta.

Miksi kukaan ei voi vastata kysymykseen.

Yritä nyt edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Onko tämä eräs mies siis sinun olettamasi mukaan sinun miesystäväsi vai mikä ? Jos on vain tuttu, niin se, kenet mies kutsuu kaverikseen häihin ei pitäisi millään tavalla sinulle kuulua.

Ei sinullakaan pitäisi kuulua minun yksityisasiani, joten miksi urkit tietoja ja provoilet asioista jotka eivät sinulle kuulu.

Miksi ihmeessä sitten kyselet vauvapalstalta ? Jos kerran esität kysymyksen, kestä vastaukset -ohis-

Täällä vain keskitytään epäolennaisuuksiin. Eli en saa vastauksia. Miksi kertoisin yksityisasioitani vihamielisille ihmisille, jotka vain kyselevät ilman mitään motivaatiota auttaa.

Se sinun ja miehen välinen suhde vaikuttaa siihen mikä vastaus on.

Vierailija
24/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tuo on ihan sivuseikka, ettei mies kutsunut minua häihin.

Kuitenkin mielestäni on omituista, että kutsui kaverinsa joka ei hääparia tunne. Eli minulle selittää pyytäneensä kyseisen naisen pelkkänä kaverina, mutta onko näin?

No ei voinut sinuakaan kutsua eikä halua mennä yksin.

Vierailija
25/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan ettei tuota ”mies ei kutsunut minua” kohtaa edes ole tuossa.

Eli onko täysin normaalia pyytää pelkkä kaveri aveciksi?

Vierailija
26/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Vierailija
27/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

EI ole.

Etiketin vastaista.

Jos ei ole 'vakaata parisuhdetta' niin sitten mennään yksin.

Vierailija
28/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

EI ole.

Etiketin vastaista.

Jos ei ole 'vakaata parisuhdetta' niin sitten mennään yksin.

Seuralaista se tarkoittaa. On ihan normaalia nyky Suomessa ottaa aveciksi ystävä jos ei ole puolisoa.

Vierailija
29/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sivujuonteensa näköjään, että miehen kutsuma kaveri on vastakkaista sukupuolta. Herää kysymys kaveruudn tasosta tai mahdollisista toiveista suhteen kehittymisestä.

Alla parin vuoden takaa tapakouluttajan näkemystä:

https://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/538551-kaarina-suonpera-neuvoo-o…

Toisaalta eriävääkin näkemystä on:

https://shl.fi/2019/06/30/kuka-kelpaa-aveciksi/#5bdb3285

Vierailija
30/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tekemistä sinulla asiaan on jos ERÄS mies, kutsuu toisen kuin sinut ? ilmiselvästikään et ole edes mikään naisystävä ?

Niin mutta ette seurustele? Oudompaa olisi joku tapailu ottaa mukaan.

AP, jos olette parisuhteessa - on omituista.

Jos ette ole parisuhteessa, eikä mies myöskään tuon 'kaverin' kanssa - on omituista.

AVEC tarkoittaa juurikin "jos sinulla on joku merkittävä toinen ihminen elämässä niin tuo hänet" eikä "tuo kenet tahansa kadun tallaaja, maksamme mielellään hänestäkin pitopalvelun ja muut kulut".

Mielestäni mies siis joka tapauksessa toimi omituisesti ja etikettiä rikkoen.

Eikä tarkoita. Avec=kanssa.(Seuralaisen).

Vierailija
31/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sivujuonteensa näköjään, että miehen kutsuma kaveri on vastakkaista sukupuolta. Herää kysymys kaveruudn tasosta tai mahdollisista toiveista suhteen kehittymisestä.

Alla parin vuoden takaa tapakouluttajan näkemystä:

https://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/538551-kaarina-suonpera-neuvoo-o…

Toisaalta eriävääkin näkemystä on:

https://shl.fi/2019/06/30/kuka-kelpaa-aveciksi/#5bdb3285

Luulen, että kaverinsakin tuosta hääkutsusta ahdistui, koska ei halunnut kuitenkaan miehen kanssa lähteä häihin.

Vierailija
32/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt vielä taustaa, vaikka sillä ei sinänsä ole merkitystä.

Seurustelimme miehen kanssa 9 vuotta. Seurustelu päättyi miehen aloitteesta. Tämä uusi kaverinainen oli ilmestynyt kuvioihin. Heillä ei kuitenkaan ollut mitään. Ainakaan kaverinaisen puolelta ei ollut mielenkiintoa. Itse epäilin miehen olevan tähän naiseen ihastunut.

Tapailin vähän aikaa toista miestä ja tällöin miehen mielenkiinto minua kohtaan heräsi uudelleen. Hän puhui, että haluaisi palata yhteen. Häistä ei kertonut minulle kuitenkaan mitään. Hääkutsu oli kuitenkin tullut jo siinä vaiheessa.

Jälkikäteen kuulin, että oli pyytänyt samaa kaverinaista aveciksi josta olin epäillyt, että mies jätti minut hänen takia. Kysyi naista seuralaisekseen kaksi kertaa, mutta nainen ei suostunut.

Luulen, että tuo ettei minusta pidetä on vain tekosyy sille ettei muka voinut kutsua minua häihin kanssaan. Tai voi olla ettei minusta pidetä, mutta en ole tehnyt kyseiselle kaverille ainakaan itse koskaan mitään. Mutta ilmeisesti eron takia minusta on puhuttu kavereille niin paljon pahaa, ettei sen takia voinut kutsua minua.

Ap

Vierailija
33/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Onko tämä eräs mies siis sinun olettamasi mukaan sinun miesystäväsi vai mikä ? Jos on vain tuttu, niin se, kenet mies kutsuu kaverikseen häihin ei pitäisi millään tavalla sinulle kuulua.

Ei sinullakaan pitäisi kuulua minun yksityisasiani, joten miksi urkit tietoja ja provoilet asioista jotka eivät sinulle kuulu.

Miksi ihmeessä sitten kyselet vauvapalstalta ? Jos kerran esität kysymyksen, kestä vastaukset -ohis-

Täällä vain keskitytään epäolennaisuuksiin. Eli en saa vastauksia. Miksi kertoisin yksityisasioitani vihamielisille ihmisille, jotka vain kyselevät ilman mitään motivaatiota auttaa.

Eikös ne häät jo pidetty? Miten palstalla jauhaminen auttaa tilannetta? Haluatko siis uusintahäät?

Vierailija
34/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne häät jo pidetty? Miten palstalla jauhaminen auttaa tilannetta? Haluatko siis uusintahäät?

Häät on pidetty, mutta haluaisin tietää teenkö itsestäni pellen uskoessani miestä, että kyseinen nainen on pelkkä kaveri eikä mies ole ollut hänestä kiinnostunut.

Eli puhukaa minulle järkeä.

Vierailija
35/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelimme miehen kanssa 9 vuotta. Seurustelu päättyi miehen aloitteesta. Tämä uusi kaverinainen oli ilmestynyt kuvioihin. Heillä ei kuitenkaan ollut mitään. Ainakaan kaverinaisen puolelta ei ollut mielenkiintoa. Itse epäilin miehen olevan tähän naiseen ihastunut.

Tapailin vähän aikaa toista miestä ja tällöin miehen mielenkiinto minua kohtaan heräsi uudelleen. Hän puhui, että haluaisi palata yhteen. Häistä ei kertonut minulle kuitenkaan mitään. Hääkutsu oli kuitenkin tullut jo siinä vaiheessa.

Jälkikäteen kuulin, että oli pyytänyt samaa kaverinaista aveciksi josta olin epäillyt, että mies jätti minut hänen takia. Kysyi naista seuralaisekseen kaksi kertaa, mutta nainen ei suostunut.

Luulen, että tuo ettei minusta pidetä on vain tekosyy sille ettei muka voinut kutsua minua häihin kanssaan. Tai voi olla ettei minusta pidetä, mutta en ole tehnyt kyseiselle kaverille ainakaan itse koskaan mitään. Mutta ilmeisesti eron takia minusta on puhuttu kavereille niin paljon pahaa, ettei sen takia voinut kutsua minua.

Ap

Ahaa no todellakin häihin mukaan vaikka naapurin Marjukka mutta ei ainakaan exää. Se vasta outoa olisikin. Etenkin jos et kaikkien noiden vuosien aikana itse onnistunut ystävystymään miehen kavereiden kanssa.

Vierailija
36/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät on pidetty, mutta haluaisin tietää teenkö itsestäni pellen uskoessani miestä, että kyseinen nainen on pelkkä kaveri eikä mies ole ollut hänestä kiinnostunut.

Sinusta tekee pellen tämä draaman kehittely ja se että näin epätoivoisesti koitat roikkua miehessä joka jo kerran jätti sinut.

Vierailija
37/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ap olet draamalaama jota mies ei halunnut mukaan pilaamaan kivoja juhlia. Ette seurustele, etkä tule toimeen hänen ystävien kanssa joten miksi edes ajattelet että olisi ottanut sinua mukaan.

Kiitos! Repesin tälle! Laamasta on moneksi, mut ei häihin aveciksi.🦙

Vierailija
38/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa no todellakin häihin mukaan vaikka naapurin Marjukka mutta ei ainakaan exää. Se vasta outoa olisikin. Etenkin jos et kaikkien noiden vuosien aikana itse onnistunut ystävystymään miehen kavereiden kanssa.

Miksi teet oletuksia? Mietin vain, onko mahdollista, että mies kuitenkin on halunnut palata kanssani yhteen samaan aikaan kun on pyytänyt toisen naisen aveciksi.

Miehen kaverit ovat paljon uudempia kuin minä. Tapasin miehen vuonna 2005. Kaverit tapasivat hänet vuonna 2014 juuri vähän ennen eroamme.

Vierailija
39/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tekee pellen tämä draaman kehittely ja se että näin epätoivoisesti koitat roikkua miehessä joka jo kerran jätti sinut.

Niin eli vedättikö mies minua niillä yhteenpaluujutuilla?

Vierailija
40/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään kyse ei nyt ole siitä että olisin varsinaisesti halunnut itse häihin. Mutta jälkikäteen mietin, että jos olisi tosissaan ollut yhteenpalaamisen kanssa, niin miksi ei olisi voinut kutsua. Ja miksi halusi kutsua sen kaverin johon epäilen hänen olleen ihastunut jos heillä ei ole todellisuudessa ollut mitään. Viimeksi tänään sanoi ettei ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin minusta. No näköjään minä kelpaan kotiin tilaamaan ravintolaruokaa, samalla kun kaverinainen kelpaa vietäväksi ravintolaan.