Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kutsui kaverinsa aveciksi

Vierailija
14.01.2020 |

Selvisi, että eräs mies on kutsunut kaverinsa häihin erään toisen kaverinsa aveciksi. Kun asia selvisi, hän sanoi ettei voinut kutsua minua, koska naimisiin menevä kaverinsa ei pidä minusta liittyen erääseen vanhaan juttuun. Kaverinsa hän kutsui kuulemma vain kaverina. Tekeekö joku oikeasti noin, että kutsuu pelkän kaverin aveciksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naimisiin menevä ei pidä sinusta, kuten tuossa kerroit, niin ei sinulla silloin ole mitään asiaa niihin häihin.

Kyllä jokainen saa itse päättää kenet häihinsä kutsuu, ja sun pitää hyväksyä että sua ei haluta sinne.

Ketä muita sinne menee, ei kuulu sinulle yhtään. Jätä ne ihmiset rauhaan.

Ala elää omaa elämääsi äläkä sekaannu muiden asioihin.

Vierailija
42/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naimisiin menevä ei pidä sinusta, kuten tuossa kerroit, niin ei sinulla silloin ole mitään asiaa niihin häihin.

Kyllä jokainen saa itse päättää kenet häihinsä kutsuu, ja sun pitää hyväksyä että sua ei haluta sinne.

Ketä muita sinne menee, ei kuulu sinulle yhtään. Jätä ne ihmiset rauhaan.

Ala elää omaa elämääsi äläkä sekaannu muiden asioihin.

En tiedä, mieheni sanoi ettei kyseinen kaveri pidä minusta. Kyse ei edelleenkään ole siitä että haluaisin olla häissä, vaan siitä että puhuuko mies minulle totta sanoessaan olevansa minusta kiinnostunut. Tuo hääasia selvisi jälkikäteen vahingossa. Luulin, että mies oli yhteenpaluun kannalla tosissaan. Mutta enää en ole varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan ei kertonut minulle häistä mitään. Yritimme palata yhteen, mutta siinä aina tuntui olevan jotain outoa. Mies siis ikään kuin käyttäytyi kuin olisimme yhdessä. Mutta se nyt ei varmaankaan sitten ollut virallista, koska mies ei ilmeisesti kertonut kavereilleen siitä mitään.

Vierailija
44/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on tutustunut kavereihinsa vuonna 2014 ja hänet on heti kutsuttu häihin. Se on outoa.

Vierailija
45/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain selville häistä jälkikäteen, en tiennyt mitään siitä, että oli kutsunut kaverinsa. Hän puhui yhteenmuutostakin, katseli asuntoja jne. Mutta ilmeisesti vain hämäsi minua.

Minulle kertoi vain menneensä sinne yksin. Kun kuulin myöhemmin, että oli kahdesti pyytänyt naispuoleista kaveriaan, tuli mieleen että onko nainen kuitenkaan hänelle pelkästään kaveri.

Vierailija
46/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on tutustunut kavereihinsa vuonna 2014 ja hänet on heti kutsuttu häihin. Se on outoa.

Erosimme vuonna 2015. Häät oli varmaankin muistaakseni vuonna 2017.

Vierailija
47/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi. Tuo haiskahtaa oudolta säätämiseltä miehen taholta. Hän pitää sinua varalla seksin yms takia, muttei oikeasti välitä sinusta yhtään.

Tapailin joskus narsistisesti häiriintynyttä miestä. Hän vietti kivan viikonlopun kodissani seksin ja hyvän ruoan merkeissä. Maanantaina hän sitten tuli vastaan työkaverinsa kanssa, eikä ollut tuntevinaan! Soitteli taas kun ei saanut muualta.

Nuo vedättää niin kauan kuin antaa sen jatkua. Älä pahoita mieltäsi tuon takia vaan jätä se lopullisesti.

Vierailija
48/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh sinä ruodit täällä jotain mitä joku teki vuosia sitten? Miksi?

Vierailija
49/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioosi. Tuo haiskahtaa oudolta säätämiseltä miehen taholta. Hän pitää sinua varalla seksin yms takia, muttei oikeasti välitä sinusta yhtään.

Tapailin joskus narsistisesti häiriintynyttä miestä. Hän vietti kivan viikonlopun kodissani seksin ja hyvän ruoan merkeissä. Maanantaina hän sitten tuli vastaan työkaverinsa kanssa, eikä ollut tuntevinaan! Soitteli taas kun ei saanut muualta.

Nuo vedättää niin kauan kuin antaa sen jatkua. Älä pahoita mieltäsi tuon takia vaan jätä se lopullisesti.

Kamalaa. Varmaan tämäkin mies toimisi noin. Tai itse asiassa muistan kun joitakin kertoja joku työkaveri on tullut vastaan ollessamme yhdessä, mies on alkanut selittelemään jotain miksi olen hänen seurassaan.

Joo näin se varmasti on. Mies on roikuttanut minua selkeästi perässä aina jonkin tekosyyn varjolla. Esim. silloinkin kun kokeilimme palata yhteen, olimme käytännössä kuin yhdessä, mutta se sitten olikin vain ”kokeilua” että voisimmeko olla yhdessä eikä varsinaista yhdessä olemista.

Vierailija
50/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh sinä ruodit täällä jotain mitä joku teki vuosia sitten? Miksi?

Jos mies ei seurustele kanssasi tällä hetkellä, niin hän ei ollut silloin joskus tosissaan kanssasi, vaan höpisi lämpimikseen. Halusi mieluummin jonkun muun kuin sinut aveciksi.

Olet sekaisin.