Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka luulivat antaneensa lapselleen harvinaisen nimen ja silti sattunut kaima luokalle tms

Vierailija
12.01.2020 |

Eihän se siis mitään haittaa, vaikka olisi muitakin saman nimisiä.

Kuopukseni on Neo ja olen aina ollut varma, että tuskin kaima tulee vastaan. Nyt samalla paikkakunnalla on toinenkin saman ikäinen Neo! Asutaan aika lähekkäin, joten todennäköistä on, että osuvat samaan päiväkotiin ja samaan luokkaan.

Mun esikoinen on Nelmi ja myös todella harvinainen nimi. Aloitti nyt harrastuksen ja samassa tanssiryhmässä on toinenkin Nelmi ja ennen joulua oltiin hammaslääkärissä, jossa joku nainen tokaisi "Ai sinäkin olet Nelmi. Mun pojantyttö on myös Nelmi".

Keskimmäinen on Nelli ja yleinen nimi. Eipä olla koskaan toiseen Nelliin törmätty..

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinani ainoa tämänniminen 1100 oppilaan koulussa, mutta kun menin yliopistoon oltuani välissä neljä vuotta töissä, nimeni olikin noiden vähän nuorempien ikäluokassa älyttömän yleinen.

Yksi journalistiikan 20 hengen ryhmä on jäänyt mieleen: meitä oli kolme ekan ja tokan etunimen täyskaimaa tuossa pienessä ryhmässä.

Vierailija
102/105 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin aikoinani ainoa tämänniminen 1100 oppilaan koulussa, mutta kun menin yliopistoon oltuani välissä neljä vuotta töissä, nimeni olikin noiden vähän nuorempien ikäluokassa älyttömän yleinen.

Yksi journalistiikan 20 hengen ryhmä on jäänyt mieleen: meitä oli kolme ekan ja tokan etunimen täyskaimaa tuossa pienessä ryhmässä.

Aysha Jadessa vai Ronja Joanna?😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa onko Neo nimi oikeasti yleisessä käytössä? Siis Matrixin päähenkilö nimi!

Vierailija
104/105 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meimi on kumma nimi. Aikoinaan oli laulajatar nimeltään Meini Sirén. Siis ännällä.

Meimistä tulee mieleen englannin verbi maim (ääntyy meim). Tarkoittaa joko vammauttamista, runtelemista tai silpomista. Englanniksi Meimi kuulostaa helposti sanalle maiming (meimin'). Ehkä pelonsekaista kunnioitusta herättävä nimi kansainvälisesti :'D Älä ryttyile Meimille tai se rampauttaa sinut. Ihan kuin Teppo, joka on japaniksi rautakanuuna.

Vierailija
105/105 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen nimi, joka on harvinainen mun ikäisillä Suomessa. 

Mullakin, Mummini vähän jopa suuttui, että tässä nyt sitten on opettelua. Sitten myöhemmin olinkin nimen edelläkävijä ja nimeni onkin yksi 2000-luvulla todella suosittuja.Arvatkaa mikä ?

Eevi tai Isla

Tai Emma, Aada, Hilda, Helmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme