Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että mieheni on palkannut jonkun vakoilemaan minua.

Vierailija
11.01.2020 |

Mies on nyt liikematkalla ja minulla on tunne, että joku tarkkailee minua.
Olen kiinnittänyt huomiota yhteen autoon, joka on usein jossain tässä lähellä parkissa. Joskus siellä istuu mies ja joskus auto on tyhjä. Ei koskaan kuitenkaan sen näköinen, että olisi kauaa ollut paikallaan. Ikkunat ei ole huurussa tai jäässä.
Tänään aamulla näin taas saman auton vähän kauempana tien varressa.
Lähdin omalla autollani käymään kaupoilla ja tämä sama auto oli parkissa lähellä omaa autoani, kun tulin pois kaupasta. Mies luki jotain lehteä siellä autossaan.
En uskaltanut mennä koputtelemaan ikkunaan.
Nyt sitä autoa ei näy. Luulen, että se mies huomasi, että tunnistin sen. On nyt saattanut vaihtaa autoa tai jättää auton johonkin kauemmas.
Vähän pelottaa tämä tilanne.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä myös se seuraaja kahville. Sittenhän se jännäksi menee.

Vierailija
42/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla olematta

Otappa ylös autojen rekkarit ja tarkasta kenelle kuuluvat, siitä olisi hyvä lähteä

Myös tietsikka ja känny kannattaa tarkastaa, ettei ole seuranta yms ohjelmia

Tästä lähtöisin minä liikenteeseen, jos kyseessä ei ole trolliz tai pöpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menisin muina miehinä tämän auton ohi, ja ottaisin kännykällä kuvan, samoin varjostajasta

Vierailija
44/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma oikeasti paljon vaikeampaa tuo toisen ihmisen seuraaminen kuin elokuvista ja kirjoista voisi päätellä.

Ammattilaista ei tule havaita ollenkaan, se on ehdoton sääntö nro 1.

Vierailija
45/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisetsivän täytyy seurata kohdetta lähes 24h päivässä, käyttävät avustajaa kun itse nukkuvat.

Eli maksaa vähintään 300euroa/päivä, joten ei ole halpaa lystiä.

Mutta ovat ammattilaisia entisiä poliisn etsiviä yleensä, ja keskiverojärjellä varustettu seurattava ei seurantaa koskaan huomaa.

Eli kun tässä tapauksessa seuranta on havaittu, lienee kyseessä joku salainen ihailija sekopää.

Kun seurannan tietää on helpompi käräyttää seuraaja, ajaa vaikka johonkin umpikujaan ja jos se tulee perässä sulkee omalla autolla pois pääsyn kokonaan ja sitten seuraa tilannetta mitä tapahtuu.

Ottaa valokuvia ja jos on sama tyyppi useasti niin rikosilmoitus. Jos joku muu paikkakunta kuin helsinki, on yksityisetsiviä max 1-2 , joten voi esittää asiakasta ja käydä tapaamassa ja verrata valokuviin. 

Toki jos jotain pettämistä on ollut, niin etsivän palkkaaminenhan on erittäin suotavaa koska puoliso ei ole luotettava missään suhteessa.

Tämä ketju on ihan hulvaton, ja parasta on nämä "asiantuntijat" kuten lainaamani viesti. Noin niinkuin todellisuudessahan poliisissa ei ole mitään "etsiviä". Se sana on rikostutkija. Myös kaikki muu mitä höpiset on aivan täyttä skeidaa, mutta uppoaa mammoihin ihan täysillä. :D

Vierailija
46/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kummoinen varjostaja, jos heti jäi kiinni!

Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi, mitä sellaista sä teet miehesi ollessa matkoilla, minkä takia hän olisi tämän kyttääjän palkannut?

Mies epäilee, että minulla on suhde.

ap

No onko (suhde)?

Et kai ole sen miehen vaimo, joka täällä eilen (?) ihmetteli, että missä se vaimo joka perjaintai viettää aikaansa, kun duunit loppuvat jo lounasaikaan? Siinä oli jotain puhetta yksityisetsivän tms palkkaamisesta.

Vierailija
47/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkin on ilmeisesti tyypillinen suomalainen taloudellinen parisuhde.

Vierailija
48/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisetsivän täytyy seurata kohdetta lähes 24h päivässä, käyttävät avustajaa kun itse nukkuvat.

Mutta ovat ammattilaisia entisiä poliisn etsiviä yleensä, ja keskiverojärjellä varustettu seurattava ei seurantaa koskaan huomaa.

Eli kun tässä tapauksessa seuranta on havaittu, lienee kyseessä joku salainen ihailija sekopää.

Kun seurannan tietää on helpompi käräyttää seuraaja, ajaa vaikka johonkin umpikujaan ja jos se tulee perässä sulkee omalla autolla pois pääsyn kokonaan ja sitten seuraa tilannetta mitä tapahtuu.

Ottaa valokuvia ja jos on sama tyyppi useasti niin rikosilmoitus. Jos joku muu paikkakunta kuin helsinki, on yksityisetsiviä max 1-2 , joten voi esittää asiakasta ja käydä tapaamassa ja verrata valokuviin. 

Toki jos jotain pettämistä on ollut, niin etsivän palkkaaminenhan on erittäin suotavaa koska puoliso ei ole luotettava missään suhteessa.

Tämä ketju on ihan hulvaton, ja parasta on nämä "asiantuntijat" kuten lainaamani viesti. Noin niinkuin todellisuudessahan poliisissa ei ole mitään "etsiviä". Se sana on rikostutkija. Myös kaikki muu mitä höpiset on aivan täyttä skeidaa, mutta uppoaa mammoihin ihan täysillä. :D

Yksityisiä etsiviä on Suomessakin.

Vierailija
49/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikä mamma harkitsi jo salapoliisietsivän uraa, mutta jos taksa on 300e/24/7 lisineen ja verot veks niin en ala. :D

Vierailija
50/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuollaisia miehiä olemassa. Oma mieheni käy läpi tablettini, sähköpostini, kaappini, on lähettänyt viestejä tekeytyen eri miehiksi. Kaapit on myöntänyt tutkineen. En yllättyisi, jos olisi palkannut jonkun minua vakoilemaan. Onkin kertonut joskus taloni läheisessä pusikossa käyneen seuraamassa, mutta tuolloin luokseni yritti väkisellä joku tuntematon mies.

Toisen postien lukeminen tms on laitonta.

Vierailija
51/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi, mitä sellaista sä teet miehesi ollessa matkoilla, minkä takia hän olisi tämän kyttääjän palkannut?

ap

No onko (suhde)?

Et kai ole sen miehen vaimo, joka täällä eilen (?) ihmetteli, että missä se vaimo joka perjaintai viettää aikaansa, kun duunit loppuvat jo lounasaikaan? Siinä oli jotain puhetta yksityisetsivän tms palkkaamisesta.

Mutta se mies oli lähtemässä työmatkalle vasta ensi tai seuraavalla viikolla eli ei ole ainakaan jatko-osa. Vastaili myös paremmin kuin tämä.

Vierailija
52/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos se on joku tuttava, jota mies on pyytäny tarkistaan missä oot? Selittäisi miksei osannut olla tarpeeksi huomaamaton

Vierailija
53/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä menisin muina miehinä tämän auton ohi, ja ottaisin kännykällä kuvan, samoin varjostajasta

Mä tein näin ja muutin myös reittiä niin että käännyin kokoajan ja esim tielle jonne ois epätodennäköistä ett jollain olis asiaa sinne...

Vierailija
54/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa on kerrottu, että jotkut murtovarkaat tarkkailevat asuntoja pitkiäkin aikoja ennen keikkaa. Vasta etsittiin jotakin harmaata henkilöautoa, googlaamalla saattaisi uutisjuttu löytyä.

Vierailija
55/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota rekkarin avulla selville auton omistajan nimi. Nimen avulla voit saada tietää henkilöstä enemmän googlaamalla. Toki voi olla, että auto on rekisterissä jonkun yrityksen tai muun kuin kyseisen kuskin nimellä, mutta sekin voi auttaa tiedonsaannissa.

Olen sen tehnyt, mutta tiedot on salattu.

ap

Aika harvoin saa lupaa salata kaikki tiedot. Yleensä kotiosoitteen voi salata, muttei nimitietoa.

Vierailija
56/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nyt sellaisen ratkaisun, että soitin miespuoliselle ystävälleni ja pyysin kylään.

Alkaa tulla oikeasti kohta vainoharhaiseksi. 

Myös sen takia, että näen mitä siitä seuraa, kun luokseni tulee vieras mies. Lähteekö tieto miehelleni.

ap

Mieheni epäilee minua pettämisestä, joten kutsunpa miesvieraita kun hän on työmatkalla. 

Paras muuvi.

Vierailija
57/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Texasissa, kyse on Rysän päällä -ohjelmasta.

Vierailija
58/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisiä etsiviä on Suomessakin.

Huoh. Lukutaito! Lainaamassani viestissä puhuttiin "entisistä poliisin etsivistä".

Vierailija
59/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuntiveloitus 60€+alv. Ei seurannassa tarvitse roikkua kellonympäri pettäjän perässä. Yleensä jos toinen lähtee reissuun niin kyllä se pettäjä pettää samana iltana. Aikaisemmin otin asiakkaaksi kenet tahansa ilman mitään seulaa, nykyään teen taustakyselyn ja ohjaan asiakkaan välillä suoraan juttelemaan psykologin kanssa. Varsinkin näissä tapauksissa missä asiakas ei enään epäile pettämistä vaan tietää jo sen todeksi. Minun työpanoksella ei ole enään mitään lisäarvoa näissä tapauksissa.

Vierailija
60/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu poliisi ja sano että sulla on vainoaja. Noilla on yleensä heikommat suhteet poliisiin, loppuu se kyyläys.