Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että mieheni on palkannut jonkun vakoilemaan minua.

Vierailija
11.01.2020 |

Mies on nyt liikematkalla ja minulla on tunne, että joku tarkkailee minua.
Olen kiinnittänyt huomiota yhteen autoon, joka on usein jossain tässä lähellä parkissa. Joskus siellä istuu mies ja joskus auto on tyhjä. Ei koskaan kuitenkaan sen näköinen, että olisi kauaa ollut paikallaan. Ikkunat ei ole huurussa tai jäässä.
Tänään aamulla näin taas saman auton vähän kauempana tien varressa.
Lähdin omalla autollani käymään kaupoilla ja tämä sama auto oli parkissa lähellä omaa autoani, kun tulin pois kaupasta. Mies luki jotain lehteä siellä autossaan.
En uskaltanut mennä koputtelemaan ikkunaan.
Nyt sitä autoa ei näy. Luulen, että se mies huomasi, että tunnistin sen. On nyt saattanut vaihtaa autoa tai jättää auton johonkin kauemmas.
Vähän pelottaa tämä tilanne.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita epäluuloisia. Seurustelin 2 vuotta miehen kansaa, jota oli aiemmin petetty. Pelkäsi minunkin pettävän. Tiukat tivaamiset menoistani ja työmatkoistani häiritsivät. Epäilin miehen rassaavat puhelintani ja asetin ansan eli lähettelyn itselleni tekaistusta sähköpostiosoitteesta viestejä muka miehenä. Eikös äijä tullut voitonriemuisena kimppuuni tyyliin kiinni jäit. Todellisuudessa se oli hän, joka jäi kiinni ja suhde olikin sitten siinä. Pahinta oli, että kyseessä oli työpuhelimeni.

Vierailija
102/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on niin kliseistä, ihan lehteä lukee autossa? Iso sanomalehti varmaan? Juoko kahvia ja vieressä pikaruokalan pussi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on niin kliseistä, ihan lehteä lukee autossa? Iso sanomalehti varmaan? Juoko kahvia ja vieressä pikaruokalan pussi?

Ja lehteen on toki leikattu silmänreiät että voi katsella sen takaakin!

Vierailija
104/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyihän ketju vielä. Nyt on ollut niin paljon säätöä, ettei ole ehtinyt kirjoittamaan.

Ystävä tosiaan tuli turvaksi ja se tuntui tepsivän.

Olen katsellut ikkunasta ja ollaan käyty kävelyllä, eikä mitään epäilyttävää ole näkynyt.

Päätettiin yhdessä, että parempi jäädä vielä toiseksi yöksi.

Huomaan, että pahat kielet epäilee nyt kaikenlaista, mutta niin kuin sanoin, ystäväpohjalta tässä ollaan.

Miehestäni ei ole mitään kuulunut, eli ehkäpä hän ei ole tässä mukana.

Nyt kuitenkin avataan punkku sen kunniaksi, että tilanne näyttää rauhoittuneen.

ap

No ei kai se enää varjosta, kun työ on tehty.  

Hitto, nyt alkoi pyöriä kaikenlaiset kauhuskenariot päässä, jos mieheni on saanut kuulla, että täällä on toinen mies ja onkin nyt tulossa "yllättämään ns. rysän päältä". Aika pahaltahan tämä nyt näyttää, jos ei tiedä tilannetta. No toivottavasti nyt vaan mielikuvitus lähti laukalle.

ap

Nyt alkaa provo kuivua jo aika pahasti kokoon... Nyt sitten äkkiä käsitit asian joka sinulle on kerrottu jo vaikka kuinka monessa viestissä?

Vierailija
105/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa, nyt mieheni luulee että miesystäväni onkin miesystäväni!

Vierailija
106/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lehteen on toki leikattu silmänreiät että voi katsella sen takaakin!

Mutta se sama tyyppi oli myös kahtena päivänä käynyt lehden arkistossa tutkimassa jotain tuntikausia. Kuulin infosta, kun kysyivät, että oliko mies minun kavereitani.

Sitten mies kavereineen lähetti jatkuvalla syötöllä juttuvinkkejä lehteen ja muutakin häiriköintiä. Työtehtävieni kommentointi oli myös jatkuvaa. Siis selkeää häiriköintiä.

Vierailija
107/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari-Jatti kirjoitti:

Se on Maisa todennäköisesti Seiskan toimittaja.

Oletko varma, että Smith muisti poistaa kaikki mikit ja kamerat muuttaessaan Englantiin? Tarkoitan, että monasti asioille löytyy luonnollisia selityksiä.

Kaksi kertaa olen törmännyt Smithiin. Kerran ollessani LadyMoonissa hän tuli juttelemaan, kädessä joku nauhurin tapainen vekotin. Oisko äänittänyt puhetta.

Toisen kerran hän tuli S-marketissa juttelemaan kun otin piirakoita hyllystä. Kysyi, onko hyviä piirakoita. Onneksi en tajunnut, että yrittää jotain. Vastasin vain, että ruiskuorelliset ovat parempia.

Ilmeisesti tarkoitti jotain muuta piirakkaa.

Silloin kun Smith lähestyi minua nauhurin kanssa baarissa, hänellä oli myös mikrofoni. Nauhoitti ääntä. Muistan tämän, koska tapaus oli erikoinen. Olin istumassa iltaa muutamalla. Oli vuosi 2006. Hän muunmuuassa kyseli minulta kaikkea, esim. miksi olen siellä. Leikin mukana, koska minulla oli tylsää. Loppukommenttinsa oli: ”Sinä olet ihan normaali.”

Olisikohan äänten nauhoittaminen ollut alkusoittoa videoiden kuvaamiselle? Tavallaan hän on mennyt kokoajan pidemmälle harrastuksessaan kuvata ja äänittää ihmisiä. Näiden kolmen kohtaamisen perusteella sain kuvan repaleisesta ihmisestä, joka jollakin tavalla haluaa tallentaa muistoja ihmisistä päästäkseen heihin kiinni. Vienyt asian pidemmälle, kuin kuvien liimaaminen albumiin. Erikoista.

Vierailija
108/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari-Jatti kirjoitti:

Se on Maisa todennäköisesti Seiskan toimittaja.

Oletko varma, että Smith muisti poistaa kaikki mikit ja kamerat muuttaessaan Englantiin? Tarkoitan, että monasti asioille löytyy luonnollisia selityksiä.

Kaksi kertaa olen törmännyt Smithiin. Kerran ollessani LadyMoonissa hän tuli juttelemaan, kädessä joku nauhurin tapainen vekotin. Oisko äänittänyt puhetta.

Toisen kerran hän tuli S-marketissa juttelemaan kun otin piirakoita hyllystä. Kysyi, onko hyviä piirakoita. Onneksi en tajunnut, että yrittää jotain. Vastasin vain, että ruiskuorelliset ovat parempia.

Ilmeisesti tarkoitti jotain muuta piirakkaa.

Silloin kun Smith lähestyi minua nauhurin kanssa baarissa, hänellä oli myös mikrofoni. Nauhoitti ääntä. Muistan tämän, koska tapaus oli erikoinen. Olin istumassa iltaa muutamalla. Oli vuosi 2006. Hän muunmuuassa kyseli minulta kaikkea, esim. miksi olen siellä. Leikin mukana, koska minulla oli tylsää. Loppukommenttinsa oli: ”Sinä olet ihan normaali.”

Olisikohan äänten nauhoittaminen ollut alkusoittoa videoiden kuvaamiselle? Tavallaan hän on mennyt kokoajan pidemmälle harrastuksessaan kuvata ja äänittää ihmisiä. Näiden kolmen kohtaamisen perusteella sain kuvan repaleisesta ihmisestä, joka jollakin tavalla haluaa tallentaa muistoja ihmisistä päästäkseen heihin kiinni. Vienyt asian pidemmälle, kuin kuvien liimaaminen albumiin. Erikoista.

Minun kävi sääliksi Smithiä. Jollakin tavalla oli olo, että olisin halunnut auttaa häntä. Parantaa.

Ulkoisesti en viehättynyt hänestä, minun silmääni ei ollut erityisen komea. Ehkäpä sisäinen repaleisuus vaikutti asiaan. Olisin varmasti iskenyt hänet, jos olisi ollut mielestäni viehättävä. Onneksi en.

Vierailija
109/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että provoepäilyjä tulee, koska juttu kuulostaa tekaistulta, mutta minulle tämä on ihan todellista.

Oli eilen pakko lähteä hotelliin yöksi, kun tartutin jo skitsoiluni kaveriinkin.

Enpä ole vähään aikaan näin hyvin nukkunut, että kannatti lähteä.

Ainut vaan se sama auto oli taas ilmestynyt kadun päähän. En usko että seurasi meitä hotellille. Harhautettiin ainakin hyvin.

Nyt töihin.

Ap

Vierailija
110/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kummoinen varjostaja, jos heti jäi kiinni!

Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi, mitä sellaista sä teet miehesi ollessa matkoilla, minkä takia hän olisi tämän kyttääjän palkannut?

Mies epäilee, että minulla on suhde.

ap

Ja mitähän tuon mahdollisen suhteen todistaminen hyödyttää ketään? Avioeron saa ilman todisteitakin, eikä niillä todisteilla taida olla merkitystä kuin erikoisemmissa avioehto-tapauksissa?

Eli, ei sinua kukaan vakoile, hakeudu hoitoon.

Vierailija
111/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palkannut, alkaisin selvittämän miehestä, mitä sillä on salattavaa. Sairaanloisen mustasukkaisethan ovat useimmiten itse pettäjiä.

Vierailija
112/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota rekkari ylös ja selvitä kenen se auto on.

Jos on yksityisetsivä, löytyy varmaan yksityisetsivien liitosta. Jos ei ole, niin sitten varmaan vaan odottaa jotakuta tai kyttää murtopuuhissa.

Vierailija
113/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sit olet huolissas, jos et vehtaa kenenkään kanssa.

Petän miestäni toisen vakoojan kanssa.

Miehenikin muuten on ammatiltaan vakooja.

Vierailija
114/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille, niin käyvät jututtamassa.

Vierailija
115/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sit olet huolissas, jos et vehtaa kenenkään kanssa.

No ei ole normaalia laittaa ketään vakoilemaan puolisoaan, luonnollisestikin tuntuu epämukavalta jos joutuu epäillä sellaista. Se jos mikä osoittaa pahaa luottamuspulaa. 

Vierailija
116/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että provoepäilyjä tulee, koska juttu kuulostaa tekaistulta, mutta minulle tämä on ihan todellista.

Oli eilen pakko lähteä hotelliin yöksi, kun tartutin jo skitsoiluni kaveriinkin.

Enpä ole vähään aikaan näin hyvin nukkunut, että kannatti lähteä.

Ainut vaan se sama auto oli taas ilmestynyt kadun päähän. En usko että seurasi meitä hotellille. Harhautettiin ainakin hyvin.

Nyt töihin.

Ap

Kumpi ajoi? Menikö paljon punkkua? Oliko teilllä king size bed? Melkein voisi kuvitella, että parin punkkulasillisen jälkeen asiat johtaa toiseen ja siinä samalla sängyllä kun ollaan yövaatteissa tai ilman, niin kiusauksia saattaa tulla. 

Olenko väärässä ap? 

Vierailija
117/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri oikeasti laittoi jöljittimen puolisonsa autoon. Oli itse krooninen pettäjä ja sairaalloisen mustasukkainen.

Voi olla, että ap:n mies on sairaalloisen mustasukkainen ja laittanut kaverinsa varjostamaan. Siksi tyyppi paljastui heti. Lopetti, kun sai "todisteita" miesvieraasta.

Vierailija
118/118 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyihän ketju vielä. Nyt on ollut niin paljon säätöä, ettei ole ehtinyt kirjoittamaan.

Ystävä tosiaan tuli turvaksi ja se tuntui tepsivän.

Olen katsellut ikkunasta ja ollaan käyty kävelyllä, eikä mitään epäilyttävää ole näkynyt.

Päätettiin yhdessä, että parempi jäädä vielä toiseksi yöksi.

Huomaan, että pahat kielet epäilee nyt kaikenlaista, mutta niin kuin sanoin, ystäväpohjalta tässä ollaan.

Miehestäni ei ole mitään kuulunut, eli ehkäpä hän ei ole tässä mukana.

Nyt kuitenkin avataan punkku sen kunniaksi, että tilanne näyttää rauhoittuneen.

ap

No ei kai se enää varjosta, kun työ on tehty.  

Hitto, nyt alkoi pyöriä kaikenlaiset kauhuskenariot päässä, jos mieheni on saanut kuulla, että täällä on toinen mies ja onkin nyt tulossa "yllättämään ns. rysän päältä". Aika pahaltahan tämä nyt näyttää, jos ei tiedä tilannetta. No toivottavasti nyt vaan mielikuvitus lähti laukalle.

ap

No sanot miehelle, että koska hän kerran vakuutti, että hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä ja hän ei ole ketään palkannut sinua varjostamaan, niin sinua alkoi pelottaa, että mikä mies se sinua tarkkaileva oikein on ja mitä hän sinusta haluaa. Ja siksi pyysit ystävääsi luoksesi turvaksesi.