Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että mieheni on palkannut jonkun vakoilemaan minua.

Vierailija
11.01.2020 |

Mies on nyt liikematkalla ja minulla on tunne, että joku tarkkailee minua.
Olen kiinnittänyt huomiota yhteen autoon, joka on usein jossain tässä lähellä parkissa. Joskus siellä istuu mies ja joskus auto on tyhjä. Ei koskaan kuitenkaan sen näköinen, että olisi kauaa ollut paikallaan. Ikkunat ei ole huurussa tai jäässä.
Tänään aamulla näin taas saman auton vähän kauempana tien varressa.
Lähdin omalla autollani käymään kaupoilla ja tämä sama auto oli parkissa lähellä omaa autoani, kun tulin pois kaupasta. Mies luki jotain lehteä siellä autossaan.
En uskaltanut mennä koputtelemaan ikkunaan.
Nyt sitä autoa ei näy. Luulen, että se mies huomasi, että tunnistin sen. On nyt saattanut vaihtaa autoa tai jättää auton johonkin kauemmas.
Vähän pelottaa tämä tilanne.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele hemaisevissa kadulla niin ettei sinne pääse autolla. Kun lähtee seuraamaan niin pujahda syvennykseen ja kun tulee kohdalle ota naamakuva ja sano kiitoksia, vien kuvan poliisille. Kuva on jo kuudes. >oikeuteen vainoamisesta.

Vierailija
62/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kummoinen varjostaja, jos heti jäi kiinni!

Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi, mitä sellaista sä teet miehesi ollessa matkoilla, minkä takia hän olisi tämän kyttääjän palkannut?

Vietän laatuaikaa salaisen rakastajani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein nyt sellaisen ratkaisun, että soitin miespuoliselle ystävälleni ja pyysin kylään.

Alkaa tulla oikeasti kohta vainoharhaiseksi. 

Myös sen takia, että näen mitä siitä seuraa, kun luokseni tulee vieras mies. Lähteekö tieto miehelleni.

ap

Mieheni epäilee minua pettämisestä, joten kutsunpa miesvieraita kun hän on työmatkalla. 

Paras muuvi.

Ei ole ap ehtinyt enää vastailemaan sen jälkeen kun sen miesvieraan sai paikalle. Taitaa olla henkevät keskustelut menossa.

Vierailija
64/118 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei ole uskaltanut tuoda rakastajaansa kotiin, kun kuvittelee, että joku kyttää.

Nyt sitten keksi mielestään hyvän syyn.

Vierailija
65/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ap kohta tekee, kuvitteellinen jatko:

Kutsuin mieskaverin kotiin ja seuraajan autoa ei näkynyt lähimailla, onkohan se vakooja huomannut ollenkaan? Asia piti varmistaa joten lähdin sitten mieskaverin kanssa käsi kädessä ja mentiin hotelliin drinksuille. Odotin että seuraako se perässä. Sieltähän se sitten tuli ravinteliin. Kerroin mieskeverille että käydään ihailemassa maisemia hotellin kattobaarista, niin mentiin sitten hissillä yhdessä. En nähnyt häntä enää siellä. Lähti varmaan kotiin. Nyt sitten odotan että mieheni ottaa yhteyttä ja saan hänet nalkkiin heti.

Vierailija
66/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö, että asunnossanne on myös mikrofoneja

Varmaan onkin jos vakoojankin on muka järjestänyt.

Ystäväni isä on yksityisetsivä. Hän on sanonut että yhtä usein narahtaa pettämisestä kuin on narahtamatta. Eli kyllä vain usein on niin että toinen skitsoilee ihan omiaan.

Vierailija
67/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin katsovat, milloin et ole kotona ja milloin on paras aika murtautua. Hankkisin pian kunnon turvajärjestelmän ja tallelokeron kotiin.

Vierailija
68/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Maisa todennäköisesti Seiskan toimittaja.

Oletko varma, että Smith muisti poistaa kaikki mikit ja kamerat muuttaessaan Englantiin? Tarkoitan, että monasti asioille löytyy luonnollisia selityksiä.

Vierailija
69/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis suhde?

Ei ole, mutta joskus aikoinaan oli ja mies ei tunnu pääsevän siitä yli.

Ymmärrän miestäsi, sillä pettäjä pettää niin helposti uudestaankin.

Vierailija
70/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti aikaa menee tuollaiseen seuraamiseen. Ja rahaa. Täytyy olla aikamoinen verkosto myös.

Alan uskoa, että on sama tyyppi, kun nuorena löysin jonkinlaisen paikannuslaitteen autoni takarenkaan kuoren päältä (siitä yläpuolelta), oli teippaus irronnut ja johto repsotti.

Samoihin aikoihin autoni tuulilasiin oli laitettu kimppu narsisseja ja pääsiäisenä joku viesti, että pitkäperjantaina tulee tapahtumaan.

Seuraavalla viikolla sain ilmaislahjaksi videon tiikereiden elämästä.

Viime vuonna tämä mies soitteli ovipuhelimeeni ja kysyi mikä on lempivärini. Tämä tapahtui kaksi kertaa.

Tuosta paikantimen löytymisestä on kymmenen vuotta, tänä aikana mies on kehittänyt salapoliisitaitojaan. Nykyään hän käyttää ammattilaisia. Kaksi kertaa matkustaessani kotikaupunkiini (tavaroita pakatessani autoon), on sama auto ja sama mies (salapoliisi) ollut parkissa taloni edessä. Mies ei tee muuta, kuin tutkii kännykkäänsä. Hänet on palkattu siihen jonkinlaiseksi varoitukseksi. Kerran olin yhdellä kurssilla ja näin tämän miehen ikkunasta, hän käveli edestakaisin katua. Vanhempi harmaantunut mies.

Vuosi sitten olin lomamatkalla ja mies tuli samaan kohteeseen, tosin eri lennolla. Hän ei tehnyt muuta, kuin oli huoneessaan, josta oli näkymä altaalle. Minua hiukan häiritsi tuollainen salakatselu, joten muutamana päivänä lähdin sukeltamaan ihan sen takia, että en halunnut olla salakatseltavana. Ei sillä, upeahan olen komeudessani.

Muutaman kerran olen nähnytkin tuon miehen. Hänellä on erilaisia hattuja ja huppareita naamioituakseen. Ainakin kerran olen havainnut hänet nahkalippis päässä. Hänellä on kummallinen tyyli, tulee kaksi metriä lähelle, vilkaisee ja sitten nopeasti syöksyy pois.

Kaksi vuotta sitten olin luennolla ja tauon alkaessa joku oli asetellut rivin päähän 50 cm pitkät pellekengät. Tästä en ole ihan varma, onko sama mies kyseessä. Samoihin aikoihin tämän kenkäepisodin aikoihin matkustin Maltalle, siellä näin muutaman kerran miehen, jonka epäilen asetelleen kengät. Vietin paljon aikaa hotellilla, kaksi kertaa näin tämän miehen tuijottavan minua verkkoaidan takaa. Kolmannen kerran hän tuli aidan takaa ikäänkuin sattumalta. Kerran hän oli kavereidensa kanssa, näin heidät ravintolassa. Kun kuljin ohi, joku sanoi: ”No nyt”.

Tämä Malta-mies on eri, kuin tämä nykyiseni.

Mitenkään pelottavia nämä miehet eivät ole. Ilmeisesti elämäni on kiinnostavaa.

Vierailija
71/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari-Jatti kirjoitti:

Oletko varma, että Smith muisti poistaa kaikki mikit ja kamerat muuttaessaan Englantiin? Tarkoitan, että monasti asioille löytyy luonnollisia selityksiä.

Kaksi kertaa olen törmännyt Smithiin. Kerran ollessani LadyMoonissa hän tuli juttelemaan, kädessä joku nauhurin tapainen vekotin. Oisko äänittänyt puhetta.

Toisen kerran hän tuli S-marketissa juttelemaan kun otin piirakoita hyllystä. Kysyi, onko hyviä piirakoita. Onneksi en tajunnut, että yrittää jotain. Vastasin vain, että ruiskuorelliset ovat parempia.

Ilmeisesti tarkoitti jotain muuta piirakkaa.

Vierailija
72/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari-Jatti kirjoitti:

Kaksi kertaa olen törmännyt Smithiin. Kerran ollessani LadyMoonissa hän tuli juttelemaan, kädessä joku nauhurin tapainen vekotin. Oisko äänittänyt puhetta.

Toisen kerran hän tuli S-marketissa juttelemaan kun otin piirakoita hyllystä. Kysyi, onko hyviä piirakoita. Onneksi en tajunnut, että yrittää jotain. Vastasin vain, että ruiskuorelliset ovat parempia.

Itse asiassa olen nähnyt hänet kolme kertaa. Kerran matkustin bussissa Pasilaan, hän tuli samalla bussilla. Tämä oli hiukan jälkeen salakatseluepisodin. Smith oli todella rähjäisen näköinen, parta ajamatta. Hän tuijotti minua tiiviisti (istuin metrin päässä, mistä hän seisoi) ja nuoleskeli huuliaan. Minua tuo lähinnä puistatti.

Vierailija
73/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jäi tutun mies kiinni kun oli autoon laittanut jäljittimen. Nyt poliisit selvittää asiaa. Eli onhan näitä mustasukkaisia puolisoita. Tässä tapauksessa naisella oli salasuhde, mutta se ei saa jäljittimen laittoa hyväksytyksi.

Vierailija
74/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua seuraisi joku, niin en todellakaan epäilisi seuraajaa yksityisetsiväksi.

Kun minulla olisi tarpeeksi todisteita (kuvia kännykässä), soittaisin poliisit paikalle kesken kyttäyskeikan. Miksi ihmeessä AP ei tee niin? Eihän hänenkään tarvitsisi epäillä yksityisetsiväksi vaan asuntomurtautajaksi tai enemmän pahaksi sedäksi?

Vierailija
75/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti aikaa menee tuollaiseen seuraamiseen. Ja rahaa. Täytyy olla aikamoinen verkosto myös.

Alan uskoa, että on sama tyyppi, kun nuorena löysin jonkinlaisen paikannuslaitteen autoni takarenkaan kuoren päältä (siitä yläpuolelta), oli teippaus irronnut ja johto repsotti.

Samoihin aikoihin autoni tuulilasiin oli laitettu kimppu narsisseja ja pääsiäisenä joku viesti, että pitkäperjantaina tulee tapahtumaan.

Viime vuonna tämä mies soitteli ovipuhelimeeni ja kysyi mikä on lempivärini. Tämä tapahtui kaksi kertaa.

Tuota voisi jo ajatella laittomana uhkauksena: ”Pitkäperjantaina tapahtuu”. Viikko tästä tuulilasiini oli kiinnitetty sakkolappu, jossa oli pitkäperjantain päivämäärä.

Varmasti pitkäperjantaisin jotain tapahtuu 😂

Vierailija
76/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari-Jatti kirjoitti:

Tuo haippi-rinki oli harvinaisen kuvottavaa toimintaa. Oliko siinä mukana noin 50 tyyppiä?

Melkein kylmät väreet meni selkäpiistä, kun

X mietin, miten uhrit ovat valikoituneet videoille.

Vierailija
77/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just jäi tutun mies kiinni kun oli autoon laittanut jäljittimen. Nyt poliisit selvittää asiaa. Eli onhan näitä mustasukkaisia puolisoita. Tässä tapauksessa naisella oli salasuhde, mutta se ei saa jäljittimen laittoa hyväksytyksi.

Pikku rapsut ei ole mitään sen rinnalla että pääsee pettäjästä eroon.

Vierailija
78/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari-Jatti kirjoitti:

Tuo haippi-rinki oli harvinaisen kuvottavaa toimintaa. Oliko siinä mukana noin 50 tyyppiä?

Melkein kylmät väreet meni selkäpiistä, kun

X mietin, miten uhrit ovat valikoituneet videoille.

Välillä tätäkin palstaa lukiessani mietin, kun Maisasta puhutaan todella rumaan sävyyn, tietysti osittain ihan syystäkin. Mm. ”Torpassa on käynyt porukkaa”. Niin niin, kuinka moni viihde-elämän ykköskaartiin kuuluva oli haippi-ringissä: laulajia, juontajia, median tekijöitä jne.

Aivan varmana ringissä on puhuttu paljon naisista, kuinka sitä ja sitä naista olisi kiva hiukan laittaa. Tavallaan on yllytetty pokaamaan joku nainen, josta on tehty video sisäpiirin levitykseen.

Vierailija
79/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta paikantimen löytymisestä on kymmenen vuotta, tänä aikana mies on kehittänyt salapoliisitaitojaan. Nykyään hän käyttää ammattilaisia. Kaksi kertaa matkustaessani kotikaupunkiini (tavaroita pakatessani autoon), on sama auto ja sama mies (salapoliisi) ollut parkissa taloni edessä. Mies ei tee muuta, kuin tutkii kännykkäänsä. Hänet on palkattu siihen jonkinlaiseksi varoitukseksi. Kerran olin yhdellä kurssilla ja näin tämän miehen ikkunasta, hän käveli edestakaisin katua. Vanhempi harmaantunut mies.

Vuosi sitten olin lomamatkalla ja mies tuli samaan kohteeseen, tosin eri lennolla. Hän ei tehnyt muuta, kuin oli huoneessaan, josta oli näkymä altaalle. Minua hiukan häiritsi tuollainen salakatselu, joten muutamana päivänä lähdin sukeltamaan ihan sen takia, että en halunnut olla salakatseltavana. Ei sillä, upeahan olen komeudessani.

Muutaman kerran olen nähnytkin tuon miehen. Hänellä on erilaisia hattuja ja huppareita naamioituakseen. Ainakin kerran olen havainnut hänet nahkalippis päässä. Hänellä on kummallinen tyyli, tulee kaksi metriä lähelle, vilkaisee ja sitten nopeasti syöksyy pois.

Kaksi vuotta sitten olin luennolla ja tauon alkaessa joku oli asetellut rivin päähän 50 cm pitkät pellekengät. Tästä en ole ihan varma, onko sama mies kyseessä. Samoihin aikoihin tämän kenkäepisodin aikoihin matkustin Maltalle, siellä näin muutaman kerran miehen, jonka epäilen asetelleen kengät. Vietin paljon aikaa hotellilla, kaksi kertaa näin tämän miehen tuijottavan minua verkkoaidan takaa. Kolmannen kerran hän tuli aidan takaa ikäänkuin sattumalta. Kerran hän oli kavereidensa kanssa, näin heidät ravintolassa. Kun kuljin ohi, joku sanoi: ”No nyt”.

Tämä Malta-mies on eri, kuin tämä nykyiseni.

Mitenkään pelottavia nämä miehet eivät ole. Ilmeisesti elämäni on kiinnostavaa.

Paranoia

Vierailija
80/118 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni kertoi myös että häntä vakoilee ja seuraa eräs mies. Jutut olivat aika uskomattoman ja korkealentoisen kuuloisia. No myöhemmin kävi ilmi, ettei se ollut totta vaan tuttu oli psykoosissa :/