Epäilen, että mieheni on palkannut jonkun vakoilemaan minua.
Mies on nyt liikematkalla ja minulla on tunne, että joku tarkkailee minua.
Olen kiinnittänyt huomiota yhteen autoon, joka on usein jossain tässä lähellä parkissa. Joskus siellä istuu mies ja joskus auto on tyhjä. Ei koskaan kuitenkaan sen näköinen, että olisi kauaa ollut paikallaan. Ikkunat ei ole huurussa tai jäässä.
Tänään aamulla näin taas saman auton vähän kauempana tien varressa.
Lähdin omalla autollani käymään kaupoilla ja tämä sama auto oli parkissa lähellä omaa autoani, kun tulin pois kaupasta. Mies luki jotain lehteä siellä autossaan.
En uskaltanut mennä koputtelemaan ikkunaan.
Nyt sitä autoa ei näy. Luulen, että se mies huomasi, että tunnistin sen. On nyt saattanut vaihtaa autoa tai jättää auton johonkin kauemmas.
Vähän pelottaa tämä tilanne.
Kommentit (118)
Miehesihän on tietysti palkannut yksityisetsivän. Tämähän on ihan selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheasti aikaa menee tuollaiseen seuraamiseen. Ja rahaa. Täytyy olla aikamoinen verkosto myös.
Alan uskoa, että on sama tyyppi, kun nuorena löysin jonkinlaisen paikannuslaitteen autoni takarenkaan kuoren päältä (siitä yläpuolelta), oli teippaus irronnut ja johto repsotti.
Samoihin aikoihin autoni tuulilasiin oli laitettu kimppu narsisseja ja pääsiäisenä joku viesti, että pitkäperjantaina tulee tapahtumaan.
Seuraavalla viikolla sain ilmaislahjaksi videon tiikereiden elämästä.
Viime vuonna tämä mies soitteli ovipuhelimeeni ja kysyi mikä on lempivärini. Tämä tapahtui kaksi kertaa.Tuosta paikantimen löytymisestä on kymmenen vuotta, tänä aikana mies on kehittänyt salapoliisitaitojaan. Nykyään hän käyttää ammattilaisia. Kaksi kertaa matkustaessani kotikaupunkiini (tavaroita pakatessani autoon), on sama auto ja sama mies (salapoliisi) ollut parkissa taloni edessä. Mies ei tee muuta, kuin tutkii kännykkäänsä. Hänet on palkattu siihen jonkinlaiseksi varoitukseksi. Kerran olin yhdellä kurssilla ja näin tämän miehen ikkunasta, hän käveli edestakaisin katua. Vanhempi harmaantunut mies.
Vuosi sitten olin lomamatkalla ja mies tuli samaan kohteeseen, tosin eri lennolla. Hän ei tehnyt muuta, kuin oli huoneessaan, josta oli näkymä altaalle. Minua hiukan häiritsi tuollainen salakatselu, joten muutamana päivänä lähdin sukeltamaan ihan sen takia, että en halunnut olla salakatseltavana. Ei sillä, upeahan olen komeudessani.
Muutaman kerran olen nähnytkin tuon miehen. Hänellä on erilaisia hattuja ja huppareita naamioituakseen. Ainakin kerran olen havainnut hänet nahkalippis päässä. Hänellä on kummallinen tyyli, tulee kaksi metriä lähelle, vilkaisee ja sitten nopeasti syöksyy pois.Kaksi vuotta sitten olin luennolla ja tauon alkaessa joku oli asetellut rivin päähän 50 cm pitkät pellekengät. Tästä en ole ihan varma, onko sama mies kyseessä. Samoihin aikoihin tämän kenkäepisodin aikoihin matkustin Maltalle, siellä näin muutaman kerran miehen, jonka epäilen asetelleen kengät. Vietin paljon aikaa hotellilla, kaksi kertaa näin tämän miehen tuijottavan minua verkkoaidan takaa. Kolmannen kerran hän tuli aidan takaa ikäänkuin sattumalta. Kerran hän oli kavereidensa kanssa, näin heidät ravintolassa. Kun kuljin ohi, joku sanoi: ”No nyt”.
Tämä Malta-mies on eri, kuin tämä nykyiseni.Mitenkään pelottavia nämä miehet eivät ole. Ilmeisesti elämäni on kiinnostavaa.
Paranoia
Minua nauratti tämä ketju ennen Axel Smithin mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kummoinen varjostaja, jos heti jäi kiinni!
Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi, mitä sellaista sä teet miehesi ollessa matkoilla, minkä takia hän olisi tämän kyttääjän palkannut?
Mies epäilee, että minulla on suhde.
ap
No onko sinulla ap ollut muita nykyisen suhteesi aikana?
Tulee mieleen, että miehen työmatka ei olekaan ihan työmatka, vaan peittää jotain suhdetta itse. Pettäjä epäilee helposti toista vastaavanlaisesta toiminnasta, ehkä siksi on palkannut etsivän. Samalla varmistaa, että ap ei ole siellä missä mies itse, vaikkapa toisessa osassa samaa kaupunkia!
Taisi ap:lle tulla villi yö miesvieraansa kanssa, kun unohti pelätä ja päivittää ketjua :) Näyttää varmaan sitten miehelleen todisteeksi tämän, että "ihan oikeesti pelkäsin, lue vaikka!"
Kuten aikaisemmissa viesteissäkin todetaan, Sinulla ei ole mitään pelättävää, kun miehesi on palkannut matkansa ajaksi sinulle Henkivartijan. Mitään peljättävää ei ole silloinkaan, jos on palkattu yksityisetsivä. Sillä edellytyksellä tietysti, ettet käy vieraissa. Älä myöskään pelehdi etsivän kera, hän tekee vain työtänsä,
On myös täysin mahdollista, että sattumalta samalla kadulla poliisi varjostaa jotain ihan muuta ihmistä kuin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehesi olisikin palkannut yksityisetsivän varjostamaan sinua, niin miksi pelkäät? Eivät etsivät kenenkään kimppuun käy. Oikeastaan olet nyt paremmassa turvassa, kun joku ulkopuolinen näkee, jos joku yrittää tehdä sinulle jotain.
En minäkään ymmärrä mikä tuossa pelottaa. Ymmärrän jos vaikka suututtaa kun mies on noin epäluuloinen tai jos vaikka huvittaa tuo surkea etsivä joka jää heti kiinni.
Pyydä joku miespuolinen ystävä kylään ja odota tuleeko mieheltäsi viestiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäiletkö, että asunnossanne on myös mikrofoneja
Naurakaa vaan, mutta epäilen sitäkin.
ap
No, eipä siinä mitään. Kuvittelin minäkin lapsena, että huoneessani oli valvontakameroita, joiden takia pukeuduin ja riisuuduin pimeässä vaatehuoneessa. Myöhemmin tosin ymmärsin, että lapsen mielikuvitus oli tainnut käydä vähän laukalla.
Olen nähnyt monta kertaa saman auton tulevan parkkipaikalle.
Kas, kun muitakin ihmisiä asuu täällä päin!
Ota rekkari ylös ja selvitä kenen se auto on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sit olet huolissas, jos et vehtaa kenenkään kanssa.
No vaikka miehen sairaalloisen mustasukkaisuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä joku miespuolinen ystävä kylään ja odota tuleeko mieheltäsi viestiä 😂
Olisit lukenut ketjun. Niinähän aloittaja juuri teki. Kun pelotti niin! Vain mies voi liennyttää naisen pelon!
Löytyihän ketju vielä. Nyt on ollut niin paljon säätöä, ettei ole ehtinyt kirjoittamaan.
Ystävä tosiaan tuli turvaksi ja se tuntui tepsivän.
Olen katsellut ikkunasta ja ollaan käyty kävelyllä, eikä mitään epäilyttävää ole näkynyt.
Päätettiin yhdessä, että parempi jäädä vielä toiseksi yöksi.
Huomaan, että pahat kielet epäilee nyt kaikenlaista, mutta niin kuin sanoin, ystäväpohjalta tässä ollaan.
Miehestäni ei ole mitään kuulunut, eli ehkäpä hän ei ole tässä mukana.
Nyt kuitenkin avataan punkku sen kunniaksi, että tilanne näyttää rauhoittuneen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän ketju vielä. Nyt on ollut niin paljon säätöä, ettei ole ehtinyt kirjoittamaan.
Olen katsellut ikkunasta ja ollaan käyty kävelyllä, eikä mitään epäilyttävää ole näkynyt.
Huomaan, että pahat kielet epäilee nyt kaikenlaista, mutta niin kuin sanoin, ystäväpohjalta tässä ollaan.
ap
No ei kai se enää varjosta, kun työ on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei kai se enää varjosta, kun työ on tehty.
Hitto, nyt alkoi pyöriä kaikenlaiset kauhuskenariot päässä, jos mieheni on saanut kuulla, että täällä on toinen mies ja onkin nyt tulossa "yllättämään ns. rysän päältä". Aika pahaltahan tämä nyt näyttää, jos ei tiedä tilannetta. No toivottavasti nyt vaan mielikuvitus lähti laukalle.
ap
Ja ei tarvitse poistaa tätä ketjua, näitä viestejä sen takia, että Sanomankin sisäpiirissä voi olla tyyppejä, jotka ovat olleet mukana tuossa.