Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat ja huonoimmat laihdutusvinkit (eikä nyt listata pelkkiä ruokavalioita tähän, vaan tarkempia pikkuvinkkejä)

Vierailija
10.01.2020 |

Kertokaapa kuulemianne hauskoja/outoja/kehnoja laihdutusvinkkejä! Mutta ei nyt viitsitä listata kokonaisia ruokavalioita (vegaani/karppaus/jne), koska siitä tulisi vain loputon vääntäminen. Haussa ennemmin kevyt ketju hauskoja makupaloja :)

Kuten:

- Verenluovutus laihduttaa (viehän se energiaa, mutta sitä kun ei saa ihan viikoittain tehdä - ja jos saisi, taitaisi olla aika vaarallista)

- Syö aina alasti peilin edessä

- Mistähän saisi lapamadon, mietti eräs laihtumista haikaileva henkilö ihan tosissaan

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lihava henkilö toivoi sairastuvansa anoreksiaan.

Vierailija
2/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että mallityttöset syövät pumpulituppoja sokerittomaan mehuun kastettuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laihdutuspillerit ja juomat

Vierailija
4/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se kahvikeksi/pulla pois! Niin minä laihduin 20 kg muuttamatta mitään muuta."

No niin minä olen elänyt koko ikäni eikä auta. Vai onko niitä makeita ensin syötävä ja sitten opeteltava eroon, jotta tehoaisi? 🤔

Vierailija
5/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä seiskytluvun vogue-dieetti: https://i.imgur.com/U9kodKu.png :D

Eli lähinnä vaan kanamunaa, pihviä ja litra valkkaria päivässä.

Vierailija
6/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isälle oli lääkäri joskus sanonut, että kalorimäärä pitäisi pudottaa puoleen. Isä päätti sitten syödä joka toinen päivä. 

Vierailija
7/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kokeilla tätä, haluaisin vaan tietää voiko valkkarin korvata punkulla.

Vierailija
8/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isälle oli lääkäri joskus sanonut, että kalorimäärä pitäisi pudottaa puoleen. Isä päätti sitten syödä joka toinen päivä. 

Ei hyvän tähden :D Toimiko ees kyseinen dieetti lopulta? 

Vierailija
9/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tupakointi, neuvoi kaveri.

Ja kyllähän se ehkä toimisi. Tupakointi hillitsee tutkitusti nälkää. Ja stressitoimintona korvaa syömisen.

Mutta olen mieluummin ylipainoinen.

Vierailija
10/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nesteenpoisto- ja ulostuslääkkeet. Eräs tuttuni on päätynyt useamman kerran sairaalaan "laihduttaessaan" tai "poistaessaan turvotusta" näillä.

- Opetteleminen oksentamaan ylensyödyn ruoan, että ei tule kaloreita. Eihän mulla bulimiaa, ei tämä ole pakonomaista mitenkään... Paitsi että kun sitä hetken tekee, niin kohta on.

- Tupakoinnin aloittaminen

- Amfetamiinin käytön aloittaminen

Vierailija
11/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli kerran sellaisella dieetillä, että päivässä sai syödä vain 5-7 salaatinlehteä + juoda vettä. Dieetti kesti viikon. Hitto, että kartoin äitiä sen viikon ajan. Oli kun persuuksiin ammuttu karhu nälkäkiukussaan. Lihoi myös kivasti sen viikon jälkeen kun paikkasi nälkänsä ahmimalla.

Vierailija
12/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö kontrolloi painoaan siten, että laittoi aina vähän enemmän ruokaa kuin halusi syödä, ja heitti loput kompostiin. Näin hän mielestään laihdutti joka kerta sen haaskatun ruuan verran.

Vierailija
13/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täytyy testata seuraavalla lomalla :-) Mahtava dietti

Vierailija
14/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iänikuinen kaalikeittodieetti. Koko kämppä kärysi pierulle (sekä keiton että sen syöjän takia) ja Tiina 8 v. yllättäen vietti yönsä mieluummin kaverillaan yökylässä aina kun äiti alkoi taas pudottamaan painoaan.

Vierailija
15/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on yksi pätkäpaaston muoto, joka voi jollekulle sopiakin. Voi olla paljon helpompaa, kuin päivittäin jatkuvasti miettiä, paljonko saa syödä.

Vierailija
16/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-amfetamiinikuuri. :D toimii takuulla, mutta haittavaikutukset kyllä taatusti kumoaa laihtumisen terveyshyödyt

-syö pelkkää karkkia, koska niissä ei ole yhtään rasvaa!

-erilaiset laihdutuskapselit/pillerit/jauheet ja mitä näitä nyt on. työkaverini veti niitä pakonomaisesti, koska halusi laihtua joihinkin juhliin. samalla kuitenkin söi hyvällä omallatunnolla herkkuja ja eli muutenkin ihan samalla tavalla kuin ennenkin 🙈

Vierailija
17/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain syömishäiriösivustolta luin nuorena vinkin, että kun käy lenkillä sukkahousut verkkareiden alla, niin ne sukkahousut jotenkin aiheuttavat sen, että kulutat enemmän kaloreita. Sille oli annettu joku selitys, jota en enää muista.... Monia muitakin älyttömiä vinkkejä noilta sivuilta tuli napattua, mutta olen useimmat armollisesti unohtanut. Tuo on jäänyt mieleen, sillä jo silloin tajusin kaikesta hulluudestani huolimatta, ettei siinä ollut mitään järkeä.

Vierailija
18/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevien ruokien skippaaminen, jos syö herkkuja samana päivänä. Yllättävän monet harrastaa tätä. Esim. ison karkkipussin/kaloripitoisen leivonnaisten syömisen takia ei syö lainkaan päivällistä, jottei kalorit menisi plussalle. Ennemmin söisi kohtuullisesti sitä herkkua ja söisi kevyen päivällisen, ettei hyviä ja tärkeitä vitamiineja, kivennäisaineita yms. jäisi saamatta hiilihydraattihötön takia. Sit seuraavana päivänä on varmasti kahta kauheampi nälkä, kun on skipannut aiempana päivänä sen täyttävän aterian.

Vierailija
19/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuituja ja kalsiumia hampurilaiseen, niin ne kuidut ja kalsium vähentää rasvan imeytymistä. Totta joo, mutta entä jos ei vaan söis sitä hampurilaista.

Vierailija
20/91 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tupakointi edes auta. 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi